לנקות בלי ללכלך 

קינפיל- להשיג באתר OH!GLOW וברשת טולמנס צילום יחצ חול (1)1
|

Kinfill (קינפיל) מותג הולנדי מהפכני לניקוי וטיפוח הבית, המעודד קיימות,  הפחתה בשימוש במוצרי בפלסטיק ושמירה על איכות הסביבה.

מוצריו איכותיים, בעלי רכיבים בטוחים לשימוש בקרב נשים בהריון וילדים, בעיצוב מרשים וניחוחות טבעיים המופקים מתמציות ארומטיות ושמנים מהצומח. Kinfill מגיע לישראל לראשונה ע"י OH!GLOW הבית למותגי לייף סטייל, טיפוח וביוטי מרחבי עולם ויימכר גם ברשת טולמנס.

 OH!GLOW (אוגלו) היא בית למותגי ביוטי טיפוח ולייף סטייל מהעולם, אשר תומכת במותגים עצמאיים עם אג׳נדות חברתיות וסביבתיות, ללא ניסויים בבע״ח, בעלי רכיבים איכותיים ובקרת איכות גבוהה. כעת היא משיקה בארץ את המותג ההולנדי Kinfill.

המוצר הראשון של המותג שנבחר להשקה בארץ היא סדרת מוצרי הניקיון לבית. מוצרי הניקוי בסדרה מגיעים במכלי התזה עשויים מזכוכית איטלקית מעוצבת, המיועדים לשימוש חוזר ללא הגבלה, בעיצוב אלגנטי שמוצג לראווה ואינו מאוכסן תחת הכיור. 

החומרים מגיעים כתמציות בבקבוקונים של 10 מ"ל הנמהלות במי ברז אל תוך מכלי הזכוכית. הבטוחים לשימוש בקרב נשים בהריון ילדים וחיות, טבעוניים, ללא אכזריות וידידותיים לסביבה.  אינם מכילים חומרים מזיקים כמו שמן דקלים, אלומיניום, פורמלדהיד, פתלט, שמנים מינרליים, פרבן, סיליקון, SLS, סולפט, טולואן או סבון. 

המוצרים מגיעים בארבעה ריחות טבעיים ועדינים המופקים מתמציות ארומטיות ושמנים מהצומח שרוקח הפרפומר הראשי של המותג, מעציים ועשירים ועד פירותיים ורעננים. מהדורת ריחות מוגבלת יוצאת פעמיים בשנה.

kinfill קולקציית הבית המלאה 369 שח להשיג באתר OH!GLOW וברשת צילום יחצ חול טולמנס (3)3
kinfill קולקציית הבית המלאה 369 שח להשיג באתר OH!GLOW וברשת צילום יחצ חול טולמנס

השימוש החדשני והחסכוני בתמציות למילוי מאפשר גם חסכון בעליות השינוע האריזה והפחתת זיהום האוויר. מכלי הזכוכית הינם 100% מתכלים, מילוי מחדש של כל מכל מונע זיהום של כ-50 בקבוקי פסולת פלסטית בשנה.  

סדרת הניקוי כוללת את קולקציית הבית המלאה Full House Collection

קולקציית הבית המלאה כוללת ארבעה ממוצרי הדגל של המותג לניקוי יסודי של כל חומר ומשטח וזאת מבלי לפגוע בהם: מנקה מולטי למשטחים, מנקה זכוכית ומראה, מנקה אמבטיה ואריחים ומנקה לכל סוגי הרצפות. 

המארז כולל ארבעה מכלי תרסיס מזכוכית  500 מ"ל + 4 תמציות ניקיון 10 מ"ל לכל ערכה.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק