גל ששון: ״אני מכניס את הנשמה שלי בכל תכשיט״

גל ששון - 1
|

גל ששון (הבן של מלכת היופי נילי דרוקר ששון ומלך הג'ינסים מוריס ששון) השיק קולקציית תכשיטי זהב וכסף בעבודת יד בעיצובו. אנחנו כאן כדי לתמוך ולפרגן

בפעם האחרונה שראיינתי את גל ששון (שנת 2021) הוא עסק בעיקר בעיצוב פנים. היום, כשנתיים אחרי הוא נשאר בתחום העיצוב והאסתטיקה, אבל עוסק בתחום הרבה יותר נוצץ – בתכשיטים. הכל התחיל כשביקש לקנות לעצמו צמיד זהב בעיצובו של תכשיטן מוכר. המחיר שנתבקש לשלם לדבריו היה 20,000$, מחיר שהעלה אצלו את השאלה כמה באמת עולה לייצר צמיד דומה. בדיקה שעשה העלתה שעלות הייצור היא כ – 1,000$. בלי שום ידע בתכשיטים, ובלי שום רקע בצורפות החליט להזמין ציוד צורפות מלא, כשהוא אומר לעצמו ״או שזה יהיה הכי קל בעולם, או שזה יהיה ממש קשה ואמכור את הציוד בחזרה״. ברגע שהחל לייצר לעצמו תכשיטים הוא פשוט התאהב בעבודת הצורפות: " זה הדבר שאני הכי אוהב לעשות, אני מכניס את הנשמה שלי בכל תכשיט, אני יוצר אומנות וככה הבנתי למעשה שאני אומן". 

התכשיטים מתאימים גם לגברים וגם לנשים, ועשויים כולם רק מכסף ומזהב, הכל בעבודת יד שלו. 

את ההשראות לעיצובים המיוחדים שואב ששון בעיקר מ-Maurice Sasson

ELLE Sasson  YSL / Gigi ben artzi 

לשאלה, איזה סלב היה רוצה שיענוד את התכשיטים הצביע גל על ראפרים, דיג׳יים, סלבס ברמה עולמית – פריס הילטון – בלאק קופי , דוגמנים – אנטון  וצלמים – דין אבישר, נטשה זירקר, רון קדמי.

מעניין איפה יהיו ששון והעסק שלו בעוד מספר שנים, בראיון הבא איתו, אולי עם סניפים מסביב לעולם.?.. כדאי לעקוב אחריו, בטוח שנשמע עליו.

אינסטגרם פרטי: galsass
אינסטגרם עסקי: galssg
אתר אינטרנט: www.GsGs.co

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מעצבי תכשיטים
תגובות פייסבוק