להיראות קלאס באפס מאמץ!

טרמינל איקס x אל ששון. צילום: יח״צ-20
|

טרמינל איקס השיקו לאחרונה קולקציה חדשה בשיתוף פעולה עם מעצבת האופנה הישראלית אל ששון

טרמינל איקס, אתר האופנה הבולט בישראל ידוע בשיתופי הפעולה השונים שעושה עם משפיעניות, דוגמניות ומעצבי אופנה מגוונים בקולקציית collab .tx הפעם המותג החליט לשתף פעולה עם מעצבת האופנה אל ששון אשר התחילה את דרכה כמעצבת אופנה בארה״ב. ששון עיצבה במהלך השנים קולקציות רבות למותגים בארה״ב, בסין ובהונג קונג, כך צברה ניסיון ושם בעולם האופנה. במהלך הריונה החלה לייצור בגדים בגזרה נוחה אשר שמרו על התחושה הנשית, ויש למה לצפות בקולקציה הנוכחית.

טרמינל איקס x אל ששון. צילום: יח״צ-89
טרמינל איקס x אל ששון. צילום: שלי זבלקובסקי

לראשונה ששון יצרה עם טרמינל איקס ליין נועז ביותר אשר שומר על הבסיס – בגדים בגזרה פלואית ונשית אך נועזת, שמשלבת עיטורי תחרה וצבעים בולטים: אדום, שחור וחום. כל פריט הוא על זמני עם טוויסט שמייחד אותו- חצאית שחורה שקפקפה עשויה כולה מתחרה עם סיומת מלמלה, חולצות מכופתרות קלאסיות מבד עדין וקליל, שמלות מקסי עם גזרה מיוחדת במותן ועוד.

דמייני את עצמך בחופשה באיביזה בשעות הערב יוצאת לחגוג עם חברות, זה בדיוק מה שששון חשבה כשיצרה את הקולקציה הזאת , וזו גם התחושה שעלתה מבחינת הליין מקרוב. זו לא סתם עוד קולקציה, הרעיון של שילוב גזרות משוחררות תוך שמירה על הנשיות יצרה פריטים שיכולים לשלב את הסטייל שלך לכל אירוע בין אם זה לערב או לחופשה אקזוטית.

שיתוף הפעולה יעלה לאתר בסוף אפריל, ומדובר בפריטים במהדורה מוגבלת, אך במחירים נגישים.

טרמינל איקס x אל ששון. צילום: יח״צ - 7
טרמינל איקס x אל ששון. צילום: שלי זבלקובסקי
טרמינל איקס x אל ששון. צילום: יח״צ-34
טרמינל איקס x אל ששון. צילום: שלי זבלקובסקי
נינה שוורץ - 3

נינה שוורץ – עורכת אופנה
אינסטגרם: nina_schwartz_stylist@

עדן לויאני

עדן לויאני – כתבת אופנה
אינסטגרם: eden_l30

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק