דירת פנטהאוז במראה וינטג'

דירת פנטהאוז במראה וינטג'-11
|

ארון הוא לא סתם פריט אחסון. ארון משפיע באופן מכריע על העיצוב הכולל של החלל

סיור בדירת פנטהאוז מרהיבה ברעננה שעוצבה כולה במראה וינטג' כפרי וענוג מוכיחה כי ארון הוא לא סתם פריט אחסון. ארון משפיע באופן מכריע על העיצוב הכולל של החלל, על השפה העיצובית, האווירה ומאפשר ליצור ייחודית ואמירה. רשת ארונות ריביירה המעניקה שירות ליווי לפרויקטים בכל הקשור לתכנון כולל של עיצוב ארונות בעבודת נגרות אישית מציגה פרוייקט זה הממחיש את השילוב בין עבודת נגרות אישית המתבצעת ע"י חברה גדולה תוך שמירה על עיצוב בהתאמה, קו אחיד ואסתטי הלוקח בחשבון פרקטיות ונוחות מקסימלית לפי צרכי לקוח.

דירת פנטהאוז במראה וינטג'-3
צילום גלעד רדט

הבית בסגנון כפרי מודרני, עוצב על ידי בעלת הבית. מדובר בדירת פנטהאוז המשתרעת על קומה שלמה בבניין ברעננה. הקו העיצובי של הבית הוא כפרי אך נקי ובהתאם לכך סגנון עיצוב ארונות הנבחר הוא בסגנון וינטג' המשלב צבעי כחול מחוק ואריחי בטון.

דירת פנטהאוז במראה וינטג'*9
חדר הורים. צילום גלעד רדט

חדר הורים
ארון חדר ההורים הוא ארון פתיחה בסגנון כפרי. הארון משולב עם מגרות מילואה ודלתות עם מילואה זכוכית סבתא המעניקים עיצוב ייחודי לחלל כולו, תוך ניצול מקסימלי של השטח. הארון תוכנן מקיר לקיר ומשמש כניסה לחדר הרחצה. הלקוחות בחרו לשלב טלוויזיה על גבי מדף דווקא בגובה גבוה מאוד על מנת לקבל זווית ראיה נוחה לשכיבה במיטה. מכיוון המיטה רחוקה מהטלוויזיה. בצורה זו התקבל ארון 8  דלתות גדול ונגיש, תוך הטמעת מסך הטלוויזיה ויצירת חלל מעבר לחדר רחצה, תוצאה של התאמה אישית וחשיבה עיצובית.

דירת פנטהאוז במראה וינטג'-2-5
ניצול שטח מסדרון לאחסון וארונות מעוצבים. צילום גלעד רדט

מסדרון
במסדרון מיקמו ארון לאחסון לצעצועים של הנכדים שבאים לביקורים. על מנת לשמור על הסדר של הבית. ליד יצרו דלת דמי המשמשת למסתור של מקרר נוסף. בעלת הבית אוהבת בישולים ואירוח ולכן נזקקה למקום עבור מקרר נוסף. את ארונות המסדרון בצבעים נקיים על מנת שישתלבו עם הריק ולא ייצרו עומס במסדרון.

דירת פנטהאוז במראה וינטג'-10
חדר טלוויזיה. צילום גלעד רדט

חדר טלויזיה
ליד פינת הנכדים יצרו פינת טלוויזיה. את השידה יצרו במראה כפרי עם חריצים אורכיים ומסגרות מילואה. על גבי רגלי עץ.

דירת פנטהאוז במראה וינטג'
חדר רחצה. צילום גלעד רדט

חדר רחצה
בחדר הרחצה בחרו בארון במראה נקי, דומה מאוד לארון שממוקם במסדרון. ארון מסגרת מילואה בצבע לבן ושמנת. שיוכל להשתלב עם יחידת הכיור.

דירת פנטהאוז במראה וינטג'-2
חדר ילדים אירוח.צילום גלעד רדט

חדר ילדים / אירוח
בחדר האירוח נבנה ארון בשילוב טלוויזיה. הארון שוב מכיל דלתות ומגרות מילואה בצבע לבן מתאים לבית. בגלל המרחק מהמיטה הטלוויזיה ממוקמת בגובה הסטנדרטי שצריכה להיות ממוקמת.

דירת פנטהאוז במראה וינטג'-8
 צילום גלעד רדט

*ארונות ריביירה טל. 1700700313. אתר www.riviera.co.i
**בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק ארונות ריביירה

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק