ההשקות הלוהטות ביותר לקיץ!

אופנה-לוריאל-פריז-מסקרה-במבי-אובר-סייז
|

אספנו לכם את ההשקות החמות ביותר לקיץ. קבלו את מוצרי היופי החמים והנכונים לקיץ 2021


עולם היופי – אורנה רימוק עורכת ביוטי Fashion Israel. ממליצה!



וישי

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי מרחיב את סדרת מוצרי השמש קפיטל סוליי ומשיק: סדרת מים סולאריים הכוללת שני מוצרים חדשים המעניקים הגנה מהשמש באמצעות ספריי במרקם קליל ומרענן לפנים ולגוף.

עם מקדם ההגנה מהשמש – SPF50  מעניק  הגנה נגד קרני  UVA& UVB במרקם קליל ומרענן. מתאים לכל סוגי העור וגם לעור רגיש. היפואלרגני.  מתאים לשימוש על עור הפנים והגוף. 

סדרת המים הסולאריים כוללת:

  • ספריי מים סולאריים להגנה מהשמש SPF50 עם בטא-קרוטן לגוון עור זהוב ומראה עור זוהר.
  • ספריי מים סולאריים להגנה מהשמש SPF50 עם חומצה היאלורונית להענקת לחות לעור.

מחיר מומלץ לצרכן: 109 שקל
תכולה: 200 מ"ל

הוראות שימוש: יש לנער היטב את הבקבוק, להתיז ולמרוח בנדיבות בעזרת תנועות מעגליות על כל הגוף בשכבה אחידה. אין להתיז בצורה ישירה על הפנים. יש להתיז קודם על כפות הידיים לפני המריחה של התכשיר בפנים. יש להימנע ממגע באזור העיניים.

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800 או באתר וישי.

מים סלולרים מקדמי הגנה. מוצר איכותי מבית טוב. התזה מרעננת ומריחה נפלא. מומלץ להמתין מעט לפני קפיצה למים.
למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי ישראל WWW.VICHY.CO.IL

מותג-הטיפוח-וישי--ספריי-מים-סולארים-בטה-קרוטן-לגוור-עור-זהוב-ומראה-זוהר-המחיר-109-שח-צילום-יחצ-(Custom)
וישי. ספריי מים מקדמי הגנה. צילום: יח״צ חו״ל

L’ORÈAL PARIS 

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מרחיב את קולקציית המסקרה האגדית 'במבי' ומשיק את במבי אוברסייז ! BAMBI OVERSIZE – מסקרה חדשנית מסדרת BAMBI לריסים XXL – מורמים, מודגשים וגדולים יותר!

המסקרה בעלת מברשת גמישה וייחודית, עשויה מסיבי סילקון מחודדים וארוכים המעניקים מראה מורם, ארוך ומופרד של כל ריס וריס. הפורמולה החדשנית מכילה רכיבי טיפוח – קולגן לבניית נפח וסרמידים המסייעים בהגנה על הריסים.

התוצאה: מראה עיניים דרמטי ומודגש, מבט עיניים עמוק שלא יוכלו לפספס. 
הוראות שימוש: מומלץ לסרק את הריסים העליונים והתחתונים בתנועות מעגליות, משורש הריסים כלפי מעלה.

מחיר מומלץ לצרכן: 75 שקל
את מוצרי לוריאל פריז ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

בדקנו את המוצר החדשני של לוריאל הוא מבטיח ומקיים. הריסים מורמים, מודגשים וגדולים יותר!

לוריאל-פריז-מסקרה-במבי-אובר-סייז-XXL-59.90
לוריאל פריז. מסקרה במבי אובר סייז XXL. צילום: יח״צ חו״ל

מייבלין ניו-יורק

מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, משיק  לקיץ 2021 את מייק-אפ SuperStay 30H ,11 גוונים להתאמה אישית, העמידים על עור הפנים עד 30 שעות. המייקאפ החדש מצטיין בפורמולה קלילה, מעניק כיסוי מלא ומראה מאט טבעי, שאינו דוהה במהלך היום, אינו מכתים וללא אפקט מסכה! 

הטכנולוגיה של המייק-אפ החדש מאפשרת עמידות יוצאת דופן בפני תנאים סביבתיים משתנים לאורך כל שעות היום: זיעה ולחות – הכיסוי נותר מלא והגוון נשאר רענן, גם בשינויי טמפרטורה ולחות, מגע – אינו מכתים או מעביר גוון במגע עם אובייקטים אחרים, שינויי תאורה – תאורה שונה יכולה לשנות בצורה דרסטית את מראה האיפור; אנו יודעים זאת מתמונות סלפי,  המייקאפ החדש מעניק  מראה עור חלק, אחיד ומושלם בין אם בתאורת משרד או בתאורה טבעית. תנועה –שומר על אלסטיות במהלך היום ומבטיח גמישות מלאה בכל תנועה ותזוזה של עור הפנים – ללא מראה סדקים. 

מחיר: 55 שקל
תכולת מוצר: 30 מ"ל

הוראות שימוש: יש לנער היטב לפני השימוש, למרוח כמה טיפות על מברשת מייקאפ או ספוגית ולמרוח בצורה אחידה על כל הפנים עם משיכות לכיוון הצוואר. 

מייקאפ במחיר שווה! עמיד לזמן רב כפי שמבטיח היצרן. נמרח בקלות ובמרקם מעולה.

טיפ לקיץ 2021:  "למראה טבעי וכיסוי מושלם מומלץ להניח את המייק-אפ בעזרת מכחול רחב וצפוף בתנועות טפיחה קלילות. התחילו עם מעט חומר בשכבה דקה ואחידה על כל שטח הפנים והוסיפו שכבות דקיקות נוספות לפי הצורך ועד להגעה למראה הרצוי", מנדבת מאיה לזר מנהלת הדרכה מייבלין ניו-יורק.

ניתן להשיג את המייק אפ החדש של מייבלין ניו יורק ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

אופנה- מייבלין ניו יורק. סופר סטיי עמיד ל-30 שעות
מייבלין ניו יורק. סופר סטיי עמיד ל-30 שעות. צילום: יח״צ חו״ל

smashbox

מותג האיפור והטיפוח המקצועי smashbox cosmetics משיק את אחד המוצרים הלוהטים של הקיץ Halo Healthy All In One Tinted Moisturizer spf 25, מוצר רב תכליתי, המשלב 4 מוצרים במוצר אחד!

קרם לחות, פריימר, מקדם הגנה spf 25 וגוון ליצירת כיסוי שקוף עד קליל. המוצר הנפלא הזה חוסך שכבות מיותרות על העור שלנו בימי הקיץ החמים. בנוסף, משמש כפריימר לפני הנחת המייקאפ,

מכיל בתוכו 81% מתועלות הטיפוח, חומצה הילואורינית, ניאצינמיד, תמצית גרגירי גוג', זהב ופפטידים,המעניקים לעור לחוח והגנה למשך 24 שעות.

מוצר טיבעוני, אינו נוסה על בעלי חיים, מושק ב-12 גוונים. מוצר חובה בכל תיק איפור לקיץ, מרקם עדין ולא שמנוני, עמיד בזעה ובמים, מאחד את גוון העור ומצטלם מצוין בעל סוגי התאורה, ללא צורך בקרם לחות מתחתיו, אם זאת ממליצה להתשמש בסרום לפני הנחתו.

תכולה: 40 מ״ל
מחיר: 159 שקל
מחיר השקה עד 30.6.21: 125 שקל

להשלמת המראה הזוהר והשזוף לקיץ smashbox משיקה באותה סידרה את, Halo Highlighter – שתי פלטות דואו ורסטליות של היילייטרים בשני מרקמים שונים, האחד שימר קרמי והשני במרקם אבקתי המוסיפים זוהר וברק עוצמתי לפנים וגם לאיזור המחשוף. מושק בשני גוונים: Golden Pearl ו- Golden Bronze.

Halo Highlighter-אופנה
Halo Highlighter. צילום: יח״צ

ניתן להניח את המרקם הקרמי עם האצבעות ואת האבקה עם מברשת ולטשטש בדרגה. בנוסף, ניתן להשתמש בהיילייטרים גם כצליליות ולחבר בהרמוניה בין האיזור החיצוני של העין לרקות ליצירת זוהר והרמה.

מחיר: 180 שקל.
מחיר השקה עד 30.6.21  144 שקל
להשיג בחנויות: סמאשבוקס, Be, אפריל, סופרפארם, המשביר לצרכן ובאתר החדש של סמאשבוקס :www.Smashbox.store

HaloTintedMoiste-סמאשבוקס-לחות-עם-גון-אופנה
HaloTintedMoiste.סמאשבוקס. צילום יח״צ חו״ל

קליניק

מותג האיפור והטיפוח קליניק מרחיב את סדרת תכשירי הלחות המותאמים אישית  Clinique iD  ומשיק את: Clinique iD™ Dramatically Different™ Hydrating Clearing Jelly + Active Cartridge Concentrate™ for Imperfections

בסיס לחות במרקם ג'ל קליל ונטול שומן, המטפל ומטשטש פגמי עור, מאזן שומניות ומספק לחות ל-24 שעות + מבחנה עם חומר פעיל ומרוכז לטיפול בפגמי עור כמו נקבוביות מוגדלות, ראשים שחורים ומרקם עור לא אחיד.

אחד המוצרים החכמים שנתקלתי בהם לאחרונה, מושלם לבעלות עור שמן/ שמן מעורב. נהדר לקיץ מאחד את העור  ומוביל לחות בצורה מושלמת,נפלא מתחת למייקאפ בקייץ שני מוצרים שמתאחדים לאחד ויוצרים מרקם ותועלת נפלאה לעור הפנים.

אחרי שנתיים מאז ההשקה של סדרת ID, סדרה המאפשת לכל אחד להרכיב את קרם הלחות שלו,עד היום היו בסדרה 4 בסיסי לחות ומעכשיו נוספה מבחנה נוספת,BB ג'ל נטול שומן אדר מתאים לעור שמן,מעורב המאזן שומניות ומספק לחות
ל-24 שעות.

מבין המרכיבים:

  • חומצה ציליצילית 1%
  • חומצה לקטית 
  • חומצה היאלרונית 
  • אצת למינריה סכרינה
  • אבץ PCA

מחיר לצרכן ל-50 מ"ל+ 50 מ"ל מבחנה: 249 שקל
ניתן לרכוש בקליניק, סופרפארם ורשת Be

Clinique ID-אופנה
Clinique ID. צילום: יח״צ חול

COVERME

אתר הסחר והלייף סטייל COVERME משיק בימים אלה סדרת מוצרים עם פורמלה חדשנית לשיזוף, הברקת העור ושימורו בצורה אחידה תוך ולאחר החשיפה לשמש. הסדרה מיועדת לנשים/גברים וכוללת 3 מוצרים: קרם ברונזר – מועשר בלחות ובנוגדי חמצון, מכיל ויטמין E  ושמנים מובחרים אשר יזינו את העור ויעניקו לו תחושה זוהרת ומלאת ברק. 
מחיר לצרכן: 166.11 שקל
תכולה: 150 מ"ל 

שמן שיזוף – במגוון סוגים כגון: גזר, אפרסק ואננס. השמן מועשר בשמנים איכותיים ובויטמין E אשר מזינים את העור ושומרים על מאזן הלחות שלו. מכיל מקדם הגנה SPF6 לשיזוף אחיד, מהיר מבלי “להישרף”. השמן נספג בקלות ומעניק ניחוח נפלא שנשאר לאורך כל היום. 
מחיר לצרכן: 93.45 שקל
תכולה: 150 מ"ל 

מסיכת זוהר לאחר שיזוף – המעניקה לעור הפנים לחות גבוה המרעננת ומעניקה הזנה מקסימלית, מכילה תמציות צמחים העשירות בלחות ועשויה מבד עדין ורך. מיועדת בעיקר לאחר חשיפה לשמש.
מחיר לצרכן: 19.54 שקל

כמו כן הסדרה כוללת מוצרים משלימים: כפפת משי – כפפה איכותית ורב פעמית למריחת קרם הברונזר.
הכפפה מסייעת למריחת הברונזר להיות אחידה וללא צורך בלכלוך הידיים. מחיר לצרכן: 29.00 ₪, מברשת מריחה – מדובר במברשת איכותית, רכה ורב פעמית למריחת קרם הברונזר. משמשת בנוסף למריחת מייקאפ, שימר או כל מוצר קוסמטי קרמי.
מחיר לצרכן: 49.00 שקל

חברת Beaching Body הינה חברה ישראלית המתמחה במוצרי שיזוף המותאמים לאקלים הישראלי ולכל סוגי העור. המוצרים הינם 100% כחול לבן, אשר נבדקו ואושרו ע״י משרד הבריאות הישראלי ולא נוסו על בעלי חיים. מטרת המוצרים הינם להעניק לעור הגוף מראה שזוף וזוהר בצורה מהירה ואחידה. 
ניתן לרכוש באתר: https://coverme.co.il

סדרת מוצרי שיזוף עם פורמלה חדשנית  לגוף לנשים ולגברים: Beaching Body – הסדרה עונה על הצרכים של גברים ונשים המחפשים שיזוף מבלי להחשף לשמש הקופחת.

אופנה-קאבר מי שמן שיזוף
קאבר מי שמן שיזוף. צילום: Beaching Body

CeraVe

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה משיק: קרם לחות משקם לפנים ולגוף המתאים לעור יבש עד יבש מאד. במארז שפורפרת נוח וקל לנשיאה בתיק. הקרם עשיר ומעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור הגוף והפנים. מתאים למבוגרים ולילדים. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. פותח עם דרמטולוגים. 

קרם הלחות משלב פורמולה ייחודית המכילה חומצה היאלורונית ו-3 סרמידים חיוניים לעור המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עורך. סרמידים אלו הם חיוניים ביותר לשמירה על עור לח ועל שלמות מחסום ההגנה הטבעי של העור שלנו. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים לסייע לרמות הסרמידים לרדת ולכן השימוש במוצרים לטיפוח העור הכוללים סרמידים יכול לשקם ולחזק את המחסום העורי. כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות. 

טכנולוגיית ה-MVE הייחודית (פטנט רשום) משחררת את הסרמידים לעור שכבה אחר שכבה לאורך זמן ובכך הפורמולה ממשיכה להזין את העור בלחות שעות ארוכות לאחר המריחה. יתרונות אלו יחד עם שמירה על מרקם נעים, קליל ואלגנטי מקנים לCeraVe  את האיכות והיעילות שלו.

מרגישים היטב את יעילותו של קרם הלחות בשפורפרת שמשקם את עור פנים והגוף

מחיר מומלץ לצרכן 54.90 שקל, תכולה:  177 מ"ל

את מוצרי CeraVe ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

סרווה-קרם-לחות-אופנה
סרווה. קרם לחות. צילום: יח״צ חו״ל

ORLY 

יצרנית הלקים האמריקאית משיקה את פלטת גווני הלק לעונה החמה בהשראת שנות ה-70 ולוקחת אותנו לטיול יום DAY TRIPPIN גדוש בהרפתקאות. הגוונים חוגגים את  ימי האווירה השמשיים והצוננים עם נגיעות צבע של גווני זרעי זעפרן, טרקוטה וטורקיז בהשראת שנות ה-70. הגוונים בקולקצייה כאילו מבקשים להתמכר לפנטזיית וינטג' חולמנית הדוחקת את  רשימת המטלות הצידה לסוף השבוע.

מובילים את הפלטה שני גוונים דומיננטיים במיוחד המתכתבים עם עונה חמה, תוססת, קצבית –  האחד צהוב/זהוב הזכה לכינוי Here Comes The Sun המזכיר לנו קרני שמש ביום קיץ חם והשני גוון כתום בוהק הזכה לכינוי Kitsch U Later המחמם את האווירה. הלקים של ORLY  לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים 13 חומרים העשויים להיות מזיקים לציפורניים. כמו-כן המברשת למריחת הלק בעלת פטנט בינלאומי. אורלי מציגה לקים בצבעים לוהטים וטרנדיים.

מחיר 19 שקל
להשיג בסופרפארם אונליין ובמרכזי הציפורניים

קולקציית-ORLY-קיץ-2021
קולקציית ORLY קיץ 2021. צילום יח"צ חו"ל

Crema 

קרמה משיקה את הסידרה הנהדרת לקיץ: Re-Moist. תחליב רחצה וקרם גוף בניחוח וניל ופלפל  ורוד. מועשר ב25% לחות, מרקם משי מושלם בריח עדין וממכר, אינו מכל פרבנים, סיליקונים,שמן מינרלי ופתלאטים.
קרם גוף מכיל חמאת שיאה, מלטף ונספג, אינו שמנוני ונספג בקלות. תחליב הרחצה עשיר בוויטמינים 25% לחות ומינרלים ואינו מייבש את העור.
הריח הממכר נשאר לאורך זמן ומקנה לעור לחות מתמשכת,מאוד אהבתי את הריחות והמרקמים,כמו כן ממליצה גם על ניחוח ורד ווניל מאותה הסידרה.

קרם גוף – מחיר מומלץ לצרכן: 24.30 שקל לתכולה של 500 מ"ל
תחליב רחצה – מחיר מומלץ לצרכן 15.10 שקל לתכולה של 700 מ"ל
ניתן לרכישה ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

CREMA-קרם-גוף-וניל-ופלפל-ורוד-מחיר-24.30-שח--צילום-ישראל-כהן-אופנה
CREMA. קרם גוף ותחליב רחצה צילום: ישראל כהן

AXE

AXE, מותג הדאודורנטים לגבר מספר 1 בישראל, עבר דרך ארוכה מאז הגיע לישראל, ומקדם בשנים האחרונות את הייחודיות והערך השונה של כל אחד ואחת.

 השנה, AXE חוגג את האהבה בצורה הכי צבעונית שיש ומשיק מהדורה מוגבלת ומיוחדת לקראת חודש הגאווה בשם: LOVE IS LOVE. במסגרת המהדורה יושק ספריי הגוף בעיצוב חדש: בנוסף לעיצוב של צבעי דגל הגאווה כפי שהושק אשתקד, יתווסף דגל הקהילה הטרנסג'נדרית, צבעוני ובניחוח יוניסקס מעולה ומרענן – שמתאים לכולם.!

מעבר לעיצוב המהמם של ספריי הגוף החדש, AXE יוצא גם בשיתוף פעולה עם איגי, ארגון הנוער הגאה, יחד ייצרו סדרת סרטוני רשת בהשתתפות חברי וחברות קהילת הלהט"ב, במטרה לתת במה בחודש הגאווה לאותם סיפורים אישיים ומרגשים – שחוגגים את הייחודיות של כל אדם. 

בנוסף, AXE יתרום 10% ממכירות המהדורה לטובת פרויקטים של הארגון
*על פי מכר כמותי סטורנקסט 2020
את המהדורה המוגבלת ניתן להשיג בסניפי סופר-פארם  ובאתר, החל מה-17.5

אקס-גאווה-2021-אופנה
אקס גאווה 2021. צילום: יח״צ

וישי

מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי במבצע קיץ על הדאודורנטים הפופולארים,  במסגרתו: זוג דאודורנטים תואם, במחיר מיוחד של 73.50 שקל, במקום 49 שקל ליחידה.

הדאודורנטים שבמבצע: רול-און נגד הזעה מוגברת יעילות עד 72 שעות, רול און אנטי-פרספירנט יעילות עד 48 שעות* ללא סימנים לבנים וכתמים צהובים. מסייע בהגנה על הבגדים מפני התקשחות הבד ורול-און אנטי-פרספירנט לגבר יעילות מוגברת עד 72 שעות.

המבצע עד ה 30.6.2021 או גמר המלאי – אין כפל מבצעים.
מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות בי, סופר פארם ובאתרי סחר און ליין השונים.

מבצע קיץ מבית מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי-אופנה-זוג דאודורנטים
מבצע קיץ מבית מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי זוג דאודורנטים במחיר של 73.50 שקל בלבד! צילום: יח״צ

חלאבין

"חלאבין" המובילה את סגמנט הדאודורנטים "הבריאים" – ללא אלומיניום, ללא פרבנים וללא אלכוהול, מוסיפה אל הסדרה את – לאבילין +72.

הדאודורנטים מוצעים כ'רול-און' וכ-'סטיק' בעלי ניחוח עדין בדומה לסבון ריחני אך בלתי משתלט. הדאודורנטים עמידים במים ואפקטיביים בהגנה עד 72 שעות (אינדיבידואלי – בהתאם לתהליכים פיזיולוגים ולתפריט התזונה).

לאבילין +72 אינו מונע את תהליך ההזעה הטבעי של הגוף הוא מנטרל את ריח הזעה בלבד!  הוא מעניק תחושת רעננות לאורך זמן. כמו-כן עמיד במים כך שכל פעילות ספורטיבית, רחצה בים/ברכה או מקלחת אינה פוגמת בעמידותו.  

היצרן ממליץ להימנע משימוש בדאודורנטים המכילים אלומיניום במשך 48 שעות טרם תחילת השימוש ב"לאבילין +72" וזאת על מנת להעצים יעילות.  הדאודורנט של חלבין אכן מספק הגנה עד 72 שעות. בדקנו.

אופן שימוש: למרוח על עור נקי באזור בית השחי להמתין לייבוש מלא לפני שמתלבשים.

מחיר: 30 שקל
מכיל:  50 סמ"ק 
בכל רשתות הפארם ובפרפומריות 

שח29-בריאים-של-חלאבין-מנטרלי-ריח-זיעה-עד-72ש'-ברשתות-הפארם-ובפרפומריות-צילום-אופנה
חלאבין. מנטרלי ריח זיעה עד 72ש' ברשתות הפארם ובפרפומריות צילום לירון ליבו

לוריאל פריז

לרגל עונת האירועים והחתונות שעומדת בפתחה ולאחר שנה של סגרים בצל מציאות הקורונה, מותג הטיפוח לשיער, לוריאל פריז,  מציע את ספריי השיער האגדי והמיתולוגי, אלנט,  הנבחר על-ידי מעצבי השיער כספריי המבטיח יציבות בעיצוב השיער למשך שעות.

הצלחת ספריי אלנט בעולם נובעת מיתרונותיו הבולטים: בהתזה אחת, מתפזר בעדינות ובאחידות לכל אורכי השיער, מכיל מרכיבים מייצבים השומרים על עיצוב השיער לאורך היום ומרכיבים מטפחים כגון סרמיד, השומרים על רכות השיער. הספריי מחזק את הברק של השיער ומותיר אותו רך וזוהר. אהבתי את הספריי מאוד. הוא עונה על הצרכים של השיער שלי. עם מוצרי מיתולוגי ואייקוני לא מתווכחים.

ספריי אלנט שומר על תסרוקת יציבה מבלי לאבד את התחושה הטבעית, מגן על השיער מפני הלחות החיצונית וניתן להסרה בהברשה קלה ומיידית.

ספריי אלנט, אחד המוצרים המיתולגים שעל המדף הושק אי שם בשנת 1961 בצרפת, ועד היום הינו הבחירה המועדפת על מעצבי השיער המובילים, דוגמניות וכוכבות הקולנוע. הוא סמל לסגנון ואיכות, ולו רק בשל עיצובו המוזהב, אינו רק סמל הדור הנוכחי אלא משתתף קבוע בכל תצוגות האופנה בלונדון, פריז ומילאנו. זהו המוצר היחיד לעיצוב שיער, הזוכה בפרסים בשל ביצועיו המוערכים על-ידי העיתונות הבינלאומית העוסקת בתעשיית היופי. 

סלין-דיון-עם-ספריי-אלנט-המיתולוגי-של-לוריאל-פריז
סלין דיון עם ספריי אלנט של לוריאל פריז. צילום: יח״צ חו״ל

מאז השקתו עוד בשנות ה- 60, ספריי אלנט נמצא בחדרי האיפור של כל כוכבות הוליווד. הסיבה להצלחה ארוכת השנים של ספריי אלנט היא יכולתו להמציא את עצמו מחדש בכל שנה ולמצוא מענה הולם למגמות עיצוב השיער ולטכנולוגיות החדשות. היות והטרנדים לעיצובי שיער משתנים כל הזמן, אלנט מתעדכן ומתאים את עצמו לדרישות השוק. 

5 טיפים לעיצוב השיער בבית באדיבות מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז:

  1. מכירים את זה שאחרי פן השיער מקבל קצת "שוונצים" של חשמל סטטי? רססו ספריי אלנט כלפי מעלה בחלל האוויר והכניסו את הראש לתוך העננה שנוצרה. לאחר מכן הברישו בעדינות את השיער ותקבלו מראה חלק ומוקפד.
  2. עשיתן תסרוקת אסופה ויש קבוצת שיער קצרה מדי שלא נכנסה? החזיקו אותה באופן מתוח בכיוון התסרוקת, רססו עליה ספריי אלנט והצמידו עם מסרק צפוף, השיער יישאר במקום בו החזקתם אותו בלי לזוז.
  3. במידה ואתם משתמשים בסיכות ראש, ריסוס מעליהן בספריי אלנט לאחר העיצוב, ידאג כי הן לא יזוזו ממקומן במהלך היום.
  4. ליצירת הגבהה לשיער ומראה גבוה, החזיקו כלפי מעלה קבוצת שיער קטנה ורססו עליה ספריי אלנט. בעזרת מסרק שיניים צפוף, סרקו את אותה קבוצת שיער הפוך (מכיוון אורכי השיער ואל השורש) לאחר מכן הברישו את השיער כרגיל לקבלת המראה הרצוי.
  5. ליצירת תסרוקת קוקו מוקפדת, השאירו קבוצת שיער קטנה וארוכה מחוץ לקוקו ולאחר עיצוב הקוקו רססו את קבוצת השיער בספריי אלנט ולפפו אותה מסביב לגומייה באופן שיראה שהשיער הוא זה שמחזיק את הקוקו בלי גומייה כלל. לסיום רססו שכבה נוספת של ספריי למראה מוקפד ועמידות גבוהה.

בסדרת אלנט 4 מוצרים:

  • מחיר מומלץ לצרכן – אלנט חזק מאוד 200 מ"ל- 38.40 שקל 
  • מחיר מומלץ לצרכן – אלנט רגיל 400 מ"ל- 52.5 שקל 
  • מחיר מומלץ לצרכן – אלנט חזק 400 מ"ל-52.5 שקל 
  • מחיר מומלץ לצרכן – אלנט חזק מאוד 400 מ"ל -52.5 שקל 

את ספריי אלנט של לוריאל פריז ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.


אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, טיפוח, מוצרי יופי, שיער
תגובות פייסבוק