הצבעים שיעשו לך את חורף 2023

גווני החורף של ESSIE. מחיר: 42 שקל. צילום יחצ חול - 12
|

מותג הלקים הניו-יורקי essie משיק: קולקציית לקים חדשה לחורף 2023. חמישה גוונים חורפיים חדשים המתאימים לעונה הקרה – פלטת צבעים של כתומים, סגולים עתיקים ואפורים. מריחה של 2 שכבות והמניקור שלך מושלם!

החורף מזמן לא היה מדויק יותר! כולן מחכות בשקיקה לימים של אווירה סתווית רק כדי להתחיל למרוח את גווני הלקים שמכניסים אותנו לאווירה של ארון חורף משולב במראה השכבות, הצעיפים והמעילים. 

גווני החורף של ESSIE. מחיר: 42 שקל. צילום יחצ חול - 5
גווני החורף של ESSIE. מחיר: 42 שקל. צילום יחצ חול

האווירה החורפית המתקרבת אלינו בצעדי ענק, מתחילה קודם כל עם לק נכון התואם את העונה. מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים משיק את הגוונים החדשים של הלק הקלאסי – מראה ציפורניים מושלם עם הגוון האהוב עלייך.

הקולקציה החדשה מציעה חמישה גוונים על קשת של כתום, סגול עתיק ועד אפור, שיכולים לפלרטט עם לוק חורפי שתאמצי לעצמך העונה.  הרי הלק היום הפך הרבה מעבר לרק לק – הוא המסגרת שלך ללוק הנכון, ואקססורי משלים לכל הופעה. 

מחיר מומלץ לצרכן: 42 ש"ח ליחידה, 10 מ"ל להשיג בסניפי סופר-פארם, סופר-פארם אונליין ובחנויות פארם נבחרות.

דבר הנסיינית: צבעי החורף החדשים של essie מתכתביםעם מגמת הצבעוניות של החורף הקרוב. הצבעים מרהיבים הפיגמנט חזק ונשאר לאורך זמן. הזדמנות נפלאה לחדש את הציפורניים לשנה החדשה. אהבתי את המרקם הצבעים והרגשת ההתחדשות

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק