מוצרי יופי. לפתוח את השנה החדשה

דפיוזר 1845 שח ל-2500 מל DR. VRANJES לרשת BEYONDSKIN. צילום יחצ חול - 5
|

נקבל את שנת 2023 בהמון גלאם מנצנץ, בעור פנים זוהר ובשיער מבריק ומלא חיים כל מוצרי הביוטי החמים לשנה החדשה!

SMASHBOX 

מוצר בית חדש ב-SMASHBOX COSMETICS – BECCA UNDER EYE BRIGHTENING CORRECTOR
קורקטור בעל פורמולה קרמית, המכילה חלקיקים מחזירי אור שגם מסייעים באיחוד גוון העור.
סמאשבוקס, מותג האיפור והטיפוח המקצועי מלוס אנג'לס, מוסיף לפורטפוליו המוצרים שלו מוצר קאלט נוסף של בקה קוסמטיקס, שמושק מחדש תחת Smashbox Loves Becca!

אחרי השקת השימר האייקוני של בקה תחת המותג החדש, מצטרף עכשיו גם הקורקטור המפורסם Under Eye Brightening Corrector.

מדובר בתכשיר תיקון צבע בעל כיסוי מלא בטכנולוגיית Backlight העושה שימוש באור כדי להבהיר ולהאיר את העיגולים הכהים מתחת לעיניים, באמצעות הוספת צבע בגוני משמש ואפרסק ומרכיבים מאירים ומחזירי אור המסיטים את האור הרחק מהעיגולים הכהים.

קרם גמיש מועשר בוויטמין E המזין את אזור העיניים העדין , מחליק את העור ויוצר בסיס אחיד לקונסילר.
מוצר טבעוני שלא נוסה על בעלי חיים בהיצע גוונים מורחב. : Fair/Light,  Medium,  Medium/Dark,  ו- Dark

אופן השימוש
צעד 1: חממי את המוצר בין קצות האצבעות.
צעד 2: טפחי בקלילות מתחת לעיניים כשאת מתחילה בפינה הפנימית ומזגי כלפי חוץ.
צעד 3: סיימי עם הקונסילר המועדף עליך, אם את מרגישה צורך. 
מחיר לצרכן: 129 שקל
להשיג ברשתות אפריל, סופרפארם, משביר, BE , בחנות הדגל של המותג בגינדי TLV 
ובאתר האונליין של המותג https://smashbox.stor

קורקטורים בקה סמאשבוקס 129 שח צילום חול מאושר לשימוש - 5
קורקטורים בקה סמאשבוקס. מחיר: 129 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

DR. VRANJES

המותג האיטלקי DR. VRANJES המתמחה בעיבוד תמציות ובשמים בעבודת יד מציג קולקציה באווירת הכריסטמס
DR. VRANJES מותג איטלקי המתהדר באמנות עיבוד תמציות ובשמים בעבודת יד מציג קולקציה חגיגית באווירת הכריסטמס. המותג כולל קולקציית מפיצי ריח לחלל הבית בעבודת יד בפירנצה אשר מעוצבים במנורות זכוכית אקסקלוסיביות וצבעוניות וקולקציית נרות ריחניים הכוללות תמציות טהורות באגרטלי זכוכית צבעוניים אלגנטיים. קולקציית ההום דיפיוזר׳ז כוללת יותר מ-20 ניחוחות בלעדיים וקולקציית מפיצי ריח חדשניים לרכב לחוויה שאין דומה לה.

את המותג DR. VRANJES ניתן להשיג לראשונה בישראל בחנות הבוטיק BEYONDSKIN. החנות היא מפגש של אסתטיקה עילית, חדשנות ועל זמניות היוצרים את הבוטיק הראשון בישראל למותגי ביוטי אולטרה יוקרתיים. באווירה מודרנית ואלגנטית, החנות יוצרת אווירה חושית ייחודית, שכמוה טרם נראתה בישראל.  

תמיד אמרתי לאיטלקים יש טעם טוב וריח טוב, חגיגה אמיתית של ריחות, מרקמים ואריזות פשוט יפייפיות, מוזמנים להתאהב.
טווח מחירים: 125 שקל – 1845 שקל 

ניתן להשיג בחנות הבוטיק למותגי ביוטי אולטרה יוקרתיים BEYONDSKIN, בקניון רמת אביב https://beyondskin.co.il 

DR. VRANJES לרשת BEYONDSKIN צילום יחצ חול נר גודל 200ג 210 שח - 5
DR. VRANJES לרשת BEYONDSKIN. צילום: יח״צ חו״ל

NARS

NARS מותג האיפור האמריקאי המוביל בעולם משיק את קולקציית:  ORGASM MEETS LAGUNA

הרגע שבו Orgasm פוגש את Laguna הוא מלא תשוקה. גוונים חושניים, מרקמים נעימים במיוחד ופורמולות שמכילות רכיבי טיפוח ליצירת גלואו גם לגוף. 2 האייקונים של מותג האיפור המוביל NARS בקולקציה אחת. 

NARS מותג האיפור המוביל בעולם משיק את קולקציית ORGASM MEETS LAGUNA, 2 הסדרות האייקוניות של מותג האיפור המוביל NARS בקולקציה אחת: SUMMER UNRATED BRONZER/BLUSH DUO – צמד של ברונזר וסומק שמנשק את הפנים ממש כמו השמש. אבקות פיגמנטים גרוסות במיוחד מאפשרות הנחה רכה ופשוטה שניתן לבנות אותה.  מוצע ב-3 צמדים שונים:

  • ORGASM/LAGUNA ורוד אפרסקי עם הברקה מוזהבת חום בהיר בגימור מואר
  • ORGASM X/CASINO גוון קורל כהה עם הברקה מוזהבת חום כהה בגימור מואר
  • DOMINATE/CYPRUS גוון שזיף זוהר חום-אדמדם כהה

מחיר: 175 שקל

EYESHADOW PALETTE העיניים מספרות הכל. 16 גוונים בגימור מאט, מבריק ומנצנץ. הפלטה מכילה את הגוונים רבי המכר – Orgasm, Laguna ו- Taj Mahal ועוד גוונים ניטרליים, ברונזה ורוד אקזוטי ועוד.

מחיר: 245 שקל

ORGASM DRY BODY OIL – שמן גוף יבש ספוג ברכיבים מזינים. פורמולה קלת משקל במרקם משי, מרככת ומגנה על העור, מותירה הברקה בגימור ורוד-מוזהב שנראית טבעית במיוחד. חושני. מואר. יוקרתי. בריחה מוחלטת לחושים. נטול בישום.

יתרונות:

  •  הזנה והגנה נגזרת של שמן זית מסייעת בשיפור מחסום הלחות ומונעת אובדן לחות תוך הענקת הזנה אנטי-אוקסידנטית לעור.
  •  עמידות פורמולה חדשנית בטכנולוגיית film formers, מעניקה עמידות למשך 6 
  • שעות ומונעת הכתמה של בגדים או במגע.
  • חגיגה של פיגמנטים עוצמתתיים לצד גלאם מושלם כיאה ל"נארס"

מחיר: 260 שקל 

ניתן להשיג בחנות המותג NARS בקניון רמת אביב, גרנד קניון חיפה ובאתר האונליין https://www.narscosmetics.co.il/

NARS_EyeshadowPalette_245ILS Photo pr - 2
NARS. צילום: יח״צ חו״ל

La bouche rouge paris

חותמים בנשיקה: מותג האיפור הצרפתי והיוקרתי La bouche rouge paris אשר נחת לראשונה בישראל משיק סדרת אודמים לרגל חגיגות הסילבסטר. האודמים 100% ניתנים למחזור ולמילוי ללא מיקרו פלסטיק, מכילים סרום ולחות אולטימטיבית ההופכים את המרקם קל למריחה ויהפכו את המראה לנשי, נקי ואלגנטי שלא ניתן להתעלם ממנו La bouche rouge paris מותג האיפור הצרפתי היוקרתי, אשר הכה גלים באירופה הודות לעיצוב הייחודי, החומרים הטבעיים וכיסויי העור המעוצבים לעילא.

רכיבים: נוסחה עשירה בויטמינים, ויטמין E להזנת השפתיים, ללא פרבנים, ללא טלק.

חמישה טיפים לאיפור ערב דרמטי לחגיגות הסילבסטר :

  • תיחום של קו הריסים העליון ותחתון עם העיפרון השחור Le khol noir המהווה בסיס מצוין לאיפור מעושן. הטשטוש נעשה באמצעות מברשת קטנה לעיניים, למראה דרמטי יותר תוחמים גם בתוך העיניים.
  • בשלב הבא שימוש בצלליות Les ombres Mead, עם אותה מברשת קטנה, בוחרים את הצבע הכי כהה של הפלטה לצורך קיבוע.
  • עם מברשת טישטוש הגדולה ממשיכים בצבע הבינוני – כהה לטישטוש V חיצוני של העין למראה חתולי סקסי ורך. עם האצבע מניחים על גלגל העין את הצבע להשלמת הלוק. 
  • מורחים נקודות אור עם הצבע הכי בהיר של הפלטה בעצם הגבה ובפנים של העין בעזרת מברשת קטנה. 
  • לסיום משלימים את האיפור עם שתי שכבות נדיבות של מסקרה שחורה Le serum noir.

המותג כולל מוצרים לשפתיים, עיניים ופנים, ביניהם המסקרה הראשונה בעולם המורכבת מזכוכית, אודמים 100% טבעוניים המכילים סרום ולחות אולטימטיבית, קולקציית עפרונות לשפתיים, מברשות, ברונזר, מסקרה, צלליות, סרום לגבות, עפרונות לגבות, קולקציית כיסויי עור עבודת יד על ידי אמן עור מבית Infinitely refillable ,Tameires du Puy ועוד.

את המותג ניתן להשיג לראשונה בישראל בחנות הבוטיק BEYONDSKIN – החנות היא מפגש של אסתטיקה עילית, חדשנות ועל זמניות היוצרים את הבוטיק הראשון בישראל למותגי ביוטי אולטרה יוקרתיים. באווירה מודרנית ואלגנטית, החנות יוצרת אווירה חושית ייחודית, שכמוה טרם נראתה בישראל.  

מחיר- 150 שקל
מחיר כיסוי עור – 250 שקל
ניתן להשיג בחנות הבוטיק למותגי ביוטי אולטרה יוקרתיים BEYONDSKIN , בקניון רמת אביב https://beyondskin.co.il 

אודם 150 שח קייסים בצבעים 250 שח_ la bouge rouge להשיג בחנות הבוטיק BEYONDSKIN צילום יחצ חול (3)2
אודם 150 שקל. קייסים בצבעים 250 שקל. la bouge rouge להשיג בחנות הבוטיק BEYONDSKIN. צילום: יח״צ חו״ל

שמנים בעולם הקוסמטיקה

שמנים ויתרונותיהם בעולם הקוסמטיקה וטיפוח השיער. שמנים שמקורם מהטבע מכילים סוגים רבים של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגוף האדם והשימוש בהם נודע כבר לפני אלפי שנים בתרבויות שונות. שמנים חודרים היטב לעור, נספגים למחזור הדם, עוזרים בהסרת תאים ישנים ומסייעים בהגמשת העור וחידושו. כמו כן, הוכחו לאורך ההיסטוריה כבעלי יכולות ריפוי גבוהות בשל הריכוז הגבוה של הצמח הנמצא בהם. יכולות אלו הפכו סוגים רבים של שמנים למרכיב מרכזי ומבוקש בתעשיית הטיפוח והקוסמטיקה. כוהנת הביוטי הטבעי אלונה שכטר, העומדת בראש מותג ביוטי המבוסס על צמחי מרפא ומינרלים ואסף זר, בעלים במותג הקוסמטיקה הישראלי- בינלאומי REBORN, מפרטים את התועלות החיוניות של סוגי השמנים הטובים ביותר לעור הפנים, הגוף וטיפוח השיער.

שמן אבוקדו

אמנם שמן האבוקדו ידוע בעיקר בשימושים שלו בבישול, אך הוא תורם רבות גם לטיפול בעור הפנים והגוף.
שמן האבוקדו מכיל כמות רבה של ויטמינים, חומצות, מינרלים טבעיים ונוגדי חמצון בריאים. ביניהם חומצות שומן אומגה 3, ויטמינים A.D  ו- E  . השמן מכיל אשלגן וחומרים רבים אחרים המוסיפים הזנה ולחות לעור. שמן אבוקדו יעיל רבות לבעיות כדוגמת פסוריאזיס ואקזמות בעור. בעזרת נוגדי החמצון והוויטמינים שמן האבוקדו עשוי לסייע לריפוי עור יבש, מגורה ומתקלף הקשור למחלות עור אלו. בנוסף, מונע ומטפל בבעיות אקנה – השמן יכול לשמור על לחות העור מבלי להשאיר שאריות שמנוניות ובכך עשוי להפחית את הסיכון לפצעים. בנוסף, יש לו השפעות אנטי דלקתיות, שמסייעות בהפחתת אדמומיות ודלקות. מבחינת אנטי אייג'ינג, מחקרים הראו כי צריכת שומנים בריאים, כמו אלו הנמצאים באבוקדו, עוזרים לשמור על גמישות העור ובכך למנוע ולעקב את סימני ההזדקנות.

 שמן גרניום

שמן גרניום מופק על ידי זיקוק טהור של עלי הצמח והוא משמש לטיפול במגוון רחב של מצבים בריאותיים. הצמח גדל באזורים רבים וישנם זנים שונים שלו, כדוגמת זה בעל פרח הוורוד עם ניחוח רענן ופרחוני. כל זן שונה בריחו, אך כמעט זהה מבחינת ההרכב, היתרונות והשימושים.  שמן גרניום נמצא בשימוש נרחב כמרכיב בבשמים ובמוצרי טיפוח וקוסמטיקה. השמן משמש גם בארומתרפיה לטיפול במספר מצבים בבריאותיים. לשמן תכונות נוגדות חמצון, אנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות ויתרונותיו הרבים יעילים לטיפול בבעיות אקנה, דרמטיטיס ומצבי עור דלקתיים. כמו כן, הגרניום ידוע כמעקב את תהליך הזדקנות העור, תורם להסרת כתמי עור, לטיפול בכוויות, דלקות העור, פטרת, צהבת, טחורים ומטפח את העור בצורה יעילה.

שמן זרעי גזר

שמן זרעי גזר מופק באמצעות זיקוק אדים של זרעי הצמח. השמן משמש בקוסמטיקה לתכונות אנטי אייג'ינג ולטיפול בבעיות עור. לשמן זרעי גזר תכונות אנטי בקטריאליות, אנטי פטרייתיות, אנטי דלקתיות ונוגדות חימצון. הוא יעיל להרגעת עור ולהרגעת עור הקרקפת. השמן מכיל "קרוטן" אשר תורם רבות לגוף האדם, מחזק ציפורניים, מזין את העור ומחזק את שורש השערה. הוא ידוע גם כמעקב סימני הזדקנות ומטפל בעור יבש ופגום. מבחינה נפשית השמן עוזר להפחתת לחץ, מתח ועייפות.

שמן זרעי פשתן

זרעי פשתן ידועים ביתרונות הבריאותיים הרבים שלהם, הן בבישול, בגוף האדם ועד לטיפוח העור. הם מכילים כמות גדולה של חלבון וסיבים ובכך מפחיתים תיאבון ומסייעים בשליטה על המשקל. שמן פשתן עשיר באומגה 3 אף יותר מאגוזי מלך הידועים בתכונה זו. הוא מזין את העור באופן אינטנסיבי, מגן עליו מפני רדיקלים חופשיים, שומר על חיוניותו ומומלץ לטיפול במצבים של עור בעייתי. בנוסף תורם רבות לשמירת על האלסטיות והגמישות של העור, מה שיכול לסייע גם נגד סימני מתיחה. שמן הפשתן מסייע גם לשמירה על גמישות וחיוניות השיער, להגנתו, שומר עליו בתהליכי ייבוש וצביעה, וכן מנזקי מזג אוויר ופיצול קצוות.

שמן יסמין

שמן יקר מאוד שאינו רק מריח טוב אלא גם ידוע כמרגיע וכתורם רבות בתחום הקוסמטיקה. השמן מעולה לפתרון בעיות עור רגיש ומגורה. הוא בעל כושר חיטוי מעולה ומשמש כסוכן אנטי דלקתי. כמו כן הוא משפר את גמישות העור ומפחית סימני מתיחה. שמן יסמין בעל יכולת להאיץ את חידוש תאי העור, מעולה לטיפול בעור מזדקן ויבש, בקמטים ואף לטיפול בבעיות עור כדוגמת דרמטיטיס ופצעי אקנה.

שמן קיק

שמן הקיק מופק מזרעי שיח בשם קיקון מצוי שמקורו באזורים הטרופיים של אסיה ואפריקה. המרכיב העיקרי של השמן הוא חומצה ריצינולאית הידועה כמשככת כאבים ואנטי דלקתית. הוא אידאלי לטיפול בפצעי אקנה ובעור מגורה ומגן על העור מפני חיידקים וזיהומים. כמו שמן אגוזי הלוז, גם הוא עשיר מאוד בוויטמין E, בחלבונים, מינרלים שונים ונוגדי חמצון. לשמן מגוון יתרונות בריאותיים וקוסמטיים, הוא תורם להיווצרות מוגברת של קולוגן ואלסטין התורמים לאלסטיות העור, חיזוק הרקמות וכתוצאה מכך מניעת הופעתם של קמטים וקמטוטים. השמן עשיר בחומצות שומן רבות ולכן יעיל במקרים של עור יבש ומחוספס 

ומכיל טריגליצרידים השומרים על הלחות בעור. השמן יעיל גם לבריאות השיער, הוא משמש כמרכך שיער טבעי, מגביר את גמישות השיער ומפחית סיכויי שבירה. בנוסף מפחית יובש בקרקפת והופעת קשקשים. יש האומרים שמסייע לצמיחה מזורזת של שיער ויעיל גם לאזורי הריסים והגבות.

שמן אגוזי לוז

שמן אגוזי לוז מהווה שמן בריא ביותר הן לגוף והן לשיער. השמן עשיר בויטמין E המהווה נוגד חמצון רב עוצמה שעוזר למזער את פגעי הנזק הסביבתי לעור הגוף ולשיער. כמו כן, שומר על הלחות הטבעית של העור ומשפר את מידת האלסטיות, מה שעוזר במניעת קמטים וקמטוטים והופעתם של קשקשים. השמן תורם בהזרמת הדם לקרקפת וכמה טיפות ממנו ישפרו נראותו של שיער יבש וחסר חיים. ספיגתו מהירה בעור ולכן יתאים גם לכזה הנוטה לפצעונים ולאקנה. שימוש בשמן יכול לעזור בהפחתת הופעתם של ורידים על גבי העור, וכן מפחית אדמומיות, גירויים ודלקות. מעולה גם בשימוש כשמן עיסוי. 

לא רק בעולם הטיפוח יתרונותיהם של השמנים מובהקים. ברפואה ההוליסטית מכירים בתכונות הריפוי של שמנים שונים ואתריים בפרט, כמו הלבנדר, גרניום, יסמין ונוספים, בריפוי כמעט כל מצב גופני ונפשי, לא רק על ידי מריחה, אם כי גם בהרחה. אלו ניתנים ליישם בסביבה הביתית על ידי שימוש בקטורות בישום ומפיצי ריח שונים, המקנים ריח נעים ומשרים אווירה מרגיעה.

המלצה אישית: להשתמש בשמנים אתריים וארומה תרפיים בריאות לגוף ולנפש, כאן תוכלו לקרוא את התועלות הנפלאות של השמנים, גם בימי קדם נהגו להשתמש בשמנים, לעור, לריח ולריפוי, פצעים, כיום ניתן להפיק מאות סוגי שמנים ולייעד אותם למטרות שונות כמו קוסמטיקה, ריפוי ואווירה.

סדרת תכשירי השמנים של המותג מרוקן אוייל לאתר דיל קוסמטיקס, להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il, יחצ חול - 5
סדרת תכשירי השמנים של המותג מרוקן אוייל לאתר דיל קוסמטיקס, להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il, צילום: יחצ חול

SeboCalm

מותג הדרמו-קוסמטיקה SeboCalm משיק שני סבונים חדשים לעור הפנים מסדרת CLASSIC:

  • סבון פנים לשיפור גמישות העור
  • סבון פנים להפחתת גירויים

מותג הדרמו-קוסמטיקה SeboCalm משיק שני סבוני פנים חדשים מהסדרה המוכרת והאהובה CLASSIC – סבון פנים קלאסיק לשיפור וגמישות העור וסבון פנים להפחתת גירויים. הסבונים החדשים המתאימים במיוחד לעור רגיש, אדמומי ומגורה. 

הסבונים החדשים פותחו ויוצרו כחלק מהמגמה הירוקה הכובשת את מדפי הדרמו-קוסמטיקה – מוצרים ידידותיים לאדם ולסביבה, טבעיים יותר ו"ירוקים" יותר.

שני הסבונים עדינים במיוחד ומבוססים על נוסחה חדשנית, המכילה רכיבי ניקוי נטולי SLS, המופקים מדגני תירס ועצי קוקוס, שהשפעתם על העור מיטיבה במיוחד. רכיבים אלו ידידותיים לאדם ולסביבה ומאפשרים שימוש יומיומי, ללא תחושת יובש או גירוי. הסבונים מסירים ביעילות איפור, לכלוך ובוהק שומני ומותירים את העור רך, נקי ורענן. שני הסבונים מתאימים לכל סוגי העור, לשימוש יומיומי. היפואלרגניים ונבדקו דרמטולוגית לעור רגיש. *ללא אלרגנים *ללא שמן מינרלי *ללא גלוטן *ללא פראבנים.

  • קלאסיק סבון פנים לשיפור גמישות העור מכיל רכיב פעיל המיוצר משורש הליקוריץ, המעודד את ההגנה הטבעית של העור, ופרו ויטמין 5B המשמש להחלקת העור ושיפור מראהו. משפר את גמישות העור ומאיץ את קצב שיקום האפידרמיס (שכבה עליונה של העור). משפר את רמת הלחות וגמישות העור. 
  • קלאסיק סבון פנים להפחתת גירויים מכיל קרדמון וגרניום לשמירה על היגיינת העור ומניעת בעיות עור מגוונות. ממריץ את העור וע"י כך מפחית גירויים שהעור חווה. הסבון הזה הוא גם ללא בישום.

מחיר: 79.90 שקל, 170 מ"ל

ניתן להשיג את מוצרי סבוקלם בסופר-פארם, BE, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, קופת חולים מכבי פארם ובאתר סבוקלם.

ובאתר המכירה של המותג  www.sebocalm.co.il

אודות סבוקלם SeboCalm: סבוקלם הינו מותג דרמו-קוסמטיקה מאז 1992. המותג מציע תכשירים דרמו-קוסמטיים לעור הפנים והגוף, מוצרים לשיער ותוספי תזונה, אותם ניתן להשיג בבתי מרקחת. תכשירי החברה כוללים מגוון רחב של פתרונות דרמו-קוסמטיים למגוון תופעות עור ומתאימים לאקלים הישראלי. התכשירים מפותחים ומיוצרים בישראל (כחול לבן), בגישה מדעית וברמת מחקר גבוהה וללא ניסוי בבע"ח.
על תכשירי סבוקלם מתקיימת בקרת איכות קפדנית והקפדה על עמידה בתקנים בינלאומיים. התכשירים עוברים גם בדיקות היפואלרגניות וגם נבדקים דרמטולוגית להתאמה לעור רגיש.

בשנת 1996 תכשירי סבוקלם שווקו לראשונה ברשת סופר פארם, BE ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים. בהדרגה לאחר מספר שנים נכנסו גם לכל בתי המרקחת של קופות החולים. בשנת 2016 פתחה סבוקלם את חנות האונליין. הפריטים באתר ניתנים כיום לרכישה בישראל וגם בחו״ל.

Kylie Skin

לרגל עונת החורף מותק הטיפוח של קיילי ג'נר Kylie Skin מציע מגוון מוצרים לטיפוח עור הפנים 

לרגל עונת החורף והיובש מותג הטיפוח Kylie Skin של קיילי ג'נר מציע מגוון מוצרים לטיפוח עור הפנים:

  • פילינג אגוזים עדין ויעיל לפנים- תערובת מדהימה של תמצית פירות המחליקה על העור יחד עם אבקת אגוזים דקה במיוחד המסירה תאי עור מתים כדי לחשוף עור רך וזוהר בשילוב מרכיבי לחות המסייעים לחיזוק הלחות בעור. טבעוני ללא גלוטן.
  • קצף ניקוי לעור הפנים המועשר בגליצרין וחומר שמקורו בקוקוס לניקוי וליצירת קצף מפנק המנקה את העור בעדינות ואינו פוגע בלחות הטבעית של העור. הקצף העשיר מסייע בהסרת לכלוך, שומן ואיפור ומעניק עור רענן וזוהר. טבעוני ללא גלוטן.
  • קרם לחות לפנים עשיר בקומפלקס של מרכיבים המעניקים לחות לעור. מכיל נגזרת של חומצה היאלרונית המסייעת בהשבת הנפח לעור ותמציות בוטניות המרגיעות ומרככות את העור. מרקם קליל שאינו שמנוני מותיר את העור רך ומלא לחות. ללא גלוטן טבעוני
  • קרם עיניים טבעוני לחידוש ,המעורר את אזור העיניים- פורמולה עשירה תמצית רימונים, חמאת , E + C המכילה קפאין, תה ירוק, ויטמין שיאה ,שמן זרעי הקיווי ,המסיעים לאזור להיות רענן וזוהר, מעניקים לחות, מפחיתים סימני עייפות והופעה ראשונה של קמטים וקמטוטים עדינים. ללא גלוטן, טבעוני.

ניתן להשיג בבלעדיות ברשת סניפי סופר פארם: https://shop.super-pharm.co.il

קיילי סקין- קרם לחות לפנים 52 מל 115 שח קרדיט צילום יחצ חול להשיג בסופר פארם
קיילי סקין- קרם לחות לפנים 52 מ״ל 115 שקל. צילום: יח״צ חו״ל. להשיג בסופר פארם

הוואי

השם האהוב נשאר. כל השאר – חדש לגמרי! הוואי החדש!
הוואי, מותג טיפוח השיער והגוף הוותיק, המוכר ואהוב בישראל, הקיים משנות ה-60, בהשקה ומיתוג חדש של כל מגוון מוצרי המותג בקטגוריות השונות. עם פורמולה חדשה, 92% רכיבים ממקור טבעי, אריזה ידידותית לסביבה.

הוואי, מותג טיפוח השיער והגוף, משיק את מגוון מוצרי המותג, בקטגוריות השונות: שמפו, מרכך, תחליב רחצה, בהשקה ומיתוג חדש הכוללים פורמולה חדשה המכילה 92% רכיבים ממקור טבעי.  הזנה ורכות למראה שיער וגוף מטופח וניחוח שנשאר לאורך זמן. 

כמו כן, המיתוג החדש כולל לוגו חדש, ואריזה חדשה וידידותית לסביבה: הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר!הפקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר!

הוואי שמפו תמציות אלוורה ותה ירוק לשיער רגיל: שמפו תמציות אלוורה ותה ירוק לשיער רגיל מעניק לשיער הזנה, רכות, גמישות וברק טבעי. הפורמולה המועשרת בתמציות אלוורה ותה ירוק ובנוטרי–ויטמינים, מזינה את השיער לעומק ומותירה אותו נקי, רך ונעים למגע, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן. 

הוואי שמפו תמצית פריחת הדובדבן לשיער רגיל: שמפו תמצית פריחת הדובדבן לשיער רגיל מעניק טיפוח מושלם למראה שיער קורן ומלא ברק. הפורמולה המועשרת בתמצית של פריחת הדובדבן בניחוח פירותי, מזינה את השיער ומותירה אותו נעים למגע, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן. 

הוואי שמפו שמן ורד הבר ושמן מקדמיה לשיער יבש: שמפו שמן ורד הבר ושמן מקדמיה לשיער יבש משקם את השיער ומעניק לו הזנה ורכות מחודשת, ומשיב לו את המראה החיוני. הפורמולה המועשרת בשמן ורד הבר, שמן מקדמיה ושמן קיק מזינה את השיער לעומק ומותירה אותו נקי, רך ונעים למגע, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן. 

אני לא יודעת מה איתכם אבל אני מכורה להוואי מאז שהייתי ילדה בשנות השמונים המוקדמות, זהו ריח שמזכיר לי כל כך הרבה חוויות יפות,זוכרות את המרכך הירוק של הוואי?

לא היתה כמעט נערה בישראל שלא היתה  מכורה לו קראנו לו אז,"קרוייטר".המותג הוואי רק משתדרג עם השנים והיום הוא עושה "מתיחת פנים" ומתאים את עצמו לעידן החדש אשר שם על דגלו את עיניין הקיימות והמיחזור,כמו כן נוספו ריחות חדשים ומדהימים לא פחות,הוואי נמצא במליוני בתי אב בישראל ונחשב לאחד ממותגי הטואלטיקה אשר  מזוהה הכי  איתנו הישראלים.

מחיר מומלץ לצרכן שמפו: 14.90 שקל, תכולה: 700 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן מרכך: 14.90 שקל, תכולה: 700 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן תחליב רחצה: 14.90 שקל, תכולה: 700 מ"ל
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

שמפו הוואי מחיר 14.90 שח צילום סטודיו אלדד שאו (3) - 5
שמפו הוואי מחיר 14.90 שקל. צילום סטודיו אלדד שאו

SACARA

רשת SACARA משיקה לחגיגות סילבסטר 2023: פלטת צלליות המורכבת מ – 8 גוונים אופנתיים ומחמיאים במראה נוצץ וזוהר – בחתימה אישית של אנה זק. ערב הסילבסטר, "ה-מסיבה" של השנה,  זה הזמן להתכונן עם מראה נוצץ, זוהר ומלא גלאם, כי כולנו יודעות שהאיפור הוא לחלוטין כוכב הערב.

לרגל חגיגות סילבסטר 2023 רשת SACARA מציעה פלטת צלליות POP STAR מקולקציית הקפסולה בחתימה האישית של אנה זק הפרזנטורית של המותג:  SACARA X ANNA ZAK. 

הפלטה מורכבת משמונה גווני ניוד-חום נייטרליים, גם גוונים כהים להצללה עמוקה וגם גוונים בהירים להארה, כך שהיא תתאים לכל גווני העור.  מתוך שמונה הגוונים, ארבעה מתוכם בגימוט מאט וארבעה בגימור משי.
הצלליות של סאקרה במרקם קטיפתי ופיגמנט עוצמתי, למראה מנצנץ במיוחד, מלא בגלאם ושואו אופנתי. 

טיפ לשימוש המושלם: לפני הנחת הצללית, נניח בטפיחות על גלגל העין את גוון הקונסילר המתאים, ולאחר מכן נטשטש בעזרת מברשת או ספוגיות על מנת להספיג שאריות על עפעף העין.

מחיר לצרכן: 39.90 שקל
ניתן לרכוש בכל סניפי רשת סקארה ובאתר: https://www.sacara.co.il

סאקרה פלטת צלליות אנה זק מחיר 39.90 צילום קית גלסמן - 6
סאקרה. פלטת צלליות אנה זק מחיר: 39.90 שקל. צילום: קית גלסמן
אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק