חתונה תחת אש: 5 לוקים לכלה של "חרבות ברזל"

צילום- דובר צה״ל - 5
|

מצבי מלחמה מאלצים את כולנו לסגל דפוסי חיים וצורות חשיבה שונות מאלה שהורגלנו אליהם. שתצביע הכלה שדמיינה את יום חתונתה בתוך בסיס צבאי, סביר להניח שאין כזאת, אבל לאור המצב הביטחוני המתמשך, מצאו את עצמן נשים רבות תחת חופה צבאית מאולתרת, כשלצדן, בחיר לבן במדים מאובקים.

לכבוד היום המאושר בחייך, ריכזנו עבורך 5 לוקים לכלת המלחמה המושלמת:

רפסודיה בוהמית

אם המסר שלך הוא Make Love Not War בוהו שיק הוא הסגנון שלך!
שמלות כלה בסגנון בוהו שיק מצטיינות במראה נון שאלנט, אך עם זאת גדושות בסטייל, ומשדרות מראה נשי , רך ורומנטי. שמלות בסגנון זה יהיו עשויות בדרך כלל מבדים קלילים ונשפכים, כמו בדי שיפון או משי, בשילוב אלמנטים עדינים של תחרות.
היתרון המובהק של שמלה בסגנון הזה לכלה המתחתנת בתנאי שטח, הוא ביצירת לוק לא מתאמץ אך עם זאת מלא נוכחות. ליצירת טוטאל לוק מושלם, שלבי עם נעליים שטוחות, עיצוב שיער רומנטי ואיפור בגוונים טבעיים.

דינה נמבר. D.n צילמה: פאינה פרידלנד -1
דינה נמדר. D.n צילמה: פאינה פרידלנד

מינימליזם בקלאס

השמועה אומרת שהאופנה חוזרת על עצמה אחת לעשרים שנים, אך כשמדובר באופנת כלות, יש סגנונות שלעד יהיו רלוונטיים ואלמותיים. אחד מהם הוא הסגנון הקלאסי והמינימליסטי, שמאופיין בגזרות מדויקות, כאלה שמחמיאות לגוף הנשי.
השמלות הקלאסיות יהיו נטולות אלמנטים, עשויות בדרך כלל מבדי סאטן ובעלות קווים נקיים. מדובר בשמלה שתמיד תהיה רלוונטית, גם כאשר תפתחי את אלבום החתונה בעוד מספר שנים מהיום.

את הכי יפה כשנוח לך

אחד הטרנדים הבולטים באופנת כלות לשנת 2024 הוא טרנד אופנת ה-Boudoir. מדובר בעיצובים מתוך עולם ההלבשה התחתונה והתאמתו לאופנה לבישה.
בדומה לסגנון הבוהמייני, שמלות בסגנון הזה יהיו עתירות תחרה ובדים שקופים, ליצירת מראה סקסי מרומז. הגזרות יזכירו מאוד את בגדי הלנז'רי ומבדים קלילים ונשפכים. 

מנפצת מוסכמות

הכלה המסורתית בוחרת תמיד לבן, אך מכיוון שמסורות נועדו שיפרו אותן, על אחת כמה וכמה בעתות מלחמה, הכירי את שמלת הכלה האלטרנטיבית והצבעונית.
ראינו לא מעט מעצבים שמציעים שמלות בגווני פסטל או בצבעוניות עזה אחרת, אבל התגלית המדהימה שנצפתה בשנים האחרונות היא שמלות כלה בצבע שחור. מדובר בטרנד שהתחיל באוסטרליה והתפשט לכל העולם. הבחירה בשמלה שחורה מאפיינת מאוד את הנשים של דור Z, שמנסחות מחדש את הכללים, במיוחד כשמדובר באופנת החתונות.
דרך נוספת להגדיר מחדש את המסורת שלך, היא לבחור בשמלת כלה קצרה, ולהוכיח לכולם שדברים טובים באמת, מגיעים במנות קטנות.

חליפת הנישואים

אם בניפוץ מוסכמות עסקינן, למה לא לעשות זאת בחליפה? מדובר בלוק אלגנטי, שיתאים לכל חתונת צהרים, ויכול ללוות אותך גם לרחבת הריקודים בערב.
לא משנה מה תבחרי ללבוש, הכי חשוב שתתחילי את חייך המשותפים ברגל ימין. מאחלים לכל הכלות שלנו המון מזל טוב, ותקווה לחזרה מהירה לשגרת החתונות הידועה והמוכרת. 

נינה שוורץ - 3

נינה שוורץ – עורכת אופנה
אינסטגרם: nina_schwartz_stylist@

דינה נמדר

דינה נמדר. אינסטגרם: dina.n21

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות כלות, שמלות כלה
תגובות פייסבוק