מעצבי האופנה של ישראל: אליזבת בראון

אליזבת בראון. צילום: גאיה ענבר - 2
|

אליזבת בראון, בעלת המותג "מונליזבת" – מעצבת שמלות כלה מרהיבות ומוכרת גם בזכות לא מעט מפורסמים שהלבישה כמו: נטע ברזילי, נועה קירל להופעות הענק בפארק הירקון ועוד. פגשנו אותה לשיחה על השינויים במותג ברוח התקופה. המלכה אליזבת

מאת: דפנה סאפר
צילום: גאיה ענבר
איפור ועיצוב שיער: אלעד עמרני

"מונליזבת" נמצאת בתעשייה כבר לא מעט זמן – המותג שלה הושק בשנת 2018 תחת שמה הפרטי ושונה לאחר מכן ל"מונליזבת". בראון למדה בבית הספר הגבוה לאופנה Istituto Marangoni והופיעה עם המותג שלה על במגזינים נחשבים וגדולים ביניהם גם בווג. המותג מתמחה בשמלות כלה מרהיבות ומתוך כאב התקופה היא מנסה להפיץ בנו את האור הייחודי של העיצובים שלה ולהפיח בנו תקווה, בשיחה איתה סיפרה על הכאב, החזרה למציאות הישראלית ויצירה מותאמת שונה לקהל המקומי.

נועה קירל בלוק של אליזבת בראון. צילום: אינסטגרם - 2
נועה קירל בלוק של אליזבת בראון. צילום: אינסטגרם

איך התמודדת מאז השביעי לאוקטובר?
"החוויה מאז ה-7 לאוקטובר היא מסע רגשי עצום שגדל עם הימים. כמו רוב האנשים, חוויתי שינויים עמוקים בנפשי לאור האירועים המשולבים במציאות היומיומית. לפני המלחמה, טסתי לחו”ל עם מטרות אישיות ועסקיות. חזרתי לארץ לפני חודש וחצי, והתרגשותי מהחזרה לארץ הייתה עצומה. בחודש הראשון מאז ה7 לאוקטובר, התמקדתי בהחזרת המשך פעילות יומיומית, עם אתגרים של חזרה לעסק ולקהל הלקוחות שלי. הכלות שלי, יחד עם תהליכי היצירה וההתמודדות עם המציאות, מחייבים אותי לשאוף לתת מעבר לציפיות, להשפיע בזמן הקשה ולהשאיר רקורד חיובי שנותן תמיכה ותקווה."

אליזבת בראון. צילום: גאיה ענבר-8
אליזבת בראון. צילום: גאיה ענבר

את מצליחה ליצור בתקופה הזו?
"נכון לומר שהיה לי קשה נפשית במהלך המצב האחרון, אך אני מתעקשת להצליח ולספק תרומה יצירתית. יצאה קולקציה חדשה של שמלות כלה ואני עסוקה ביצירת קולקצייה חדשה של שמלות ערב וחליפות שמטרתה לאפשר רגעים של נוחות, אהבה ויצירתיות בעת שלא תמיד פשוט למצוא אותם. אין נוסחה ספציפית אבל במצב המורכב שבו אנו נמצאים כיום, חשוב להביט בעיניים מתחשבות ומלאות תקווה לעתיד. הרצון והתקווה הם המניעים העיקריים שלי ליצירה חיובית. בעיצוב הגישה שלנו למצב הנוכחי, ניתן למצוא כוח ועזרה בפני עצמנו ובפני הקהילה שלנו. לא רק שנקום ונעשה, אלא נעשה זאת ברגשות של נתינה והעצמה, ביצירת רגעי מנוחה וחיוביות. יש חשיבות גדולה לקחת הפסקות אם הנפש צריכה בימים קשים יותר כדי להתמודד מחדש עם כל נסיבה שתתגלם."

שמלת כלה של אליזבת בראון. Photo @limortgphotographer Muah: @kirdiva Model @adi.tene @yulimodels
שמלת כלה של אליזבת בראון. צילום: limortgphotographer@

את מרגישה שיש שינוי בהרגלי הצריכה של הכלות שלך?
"ההשפעה של המצב המדיני השתקפה בהרגלי הצריכה בתחום שלי. ראיתי שינויים בדגמים שכלות בוחרות, סולידיים ושקטים יותר. אך במקביל, אני פעילה לא פחות בהתמקדות בשינויים ללקוחות, ומבינה שחשוב לספק גם בתקופה של זו."

האם את מרגישה שהאופנה שמיוצאת לחו״ל נפגעת בעקבות גל האנטישמיות של כל העולם המערבי?
"אני מבוססת על המקצועיות שלי ומקוריות האישית גם בכל היבט של יחסי עם הספקים והלקוחות. למרות שאין לי חוויה אישית באנטישמיות בחו"ל, נתקלתי בתופעות של הסרת עוקב במדיה החברתית."

נטע ברזילי בלוק של אליזבת בראון. צילום: אינסטגרם - 1
נטע ברזילי בלוק של אליזבת בראון. צילום: אינסטגרם

: liellesocialmediaclub. social – content creator@

דפנה סאפר -2

דפנה סאפר – כתבת אופנה
אינסטגרם: dafnasaffer@

נינה שוורץ - 3

נינה שוורץ – עורכת אופנה
אינסטגרם: nina_schwartz_stylist@

גאיה ענבר

גאיה ענבר – צלמת
אינסטגרם: Gayainbar12@

אלעד עמרני-1

אלעד עמרני – איפור ועיצוב שיער
אינסטגרם: amrani_makeup_hairstylist@

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק