טעם הגליל, שוק איכרים

טעם הגליל, שוק איכרים-5
|
flag-1
flag

"טעם הגליל", שוק איכרים יין ומטעמים מתוצרת הגליל במוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן

תערוכות והפעלות יצירה לילדים, שישי, 20 במאי, בין השעות 10:00-16:00. הכניסה ללא תשלום

טעם הגליל, שוק איכרים-6
טעם הגליל – שוק איכרים במוזיאון הפתוח בתפן. צילום: יח״צ

המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן, מזמין את הקהל הרחב למפגש עם יוצרים מהגליל בשוק איכרים, לצלילי מוסיקה. יום שישי 20 במאי, בין השעות 10:00-16:00, במדשאות המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן, במסגרת פסטיבל אביב- זמן גליל מערבי ובתמיכת פדרציית דאלאס והסוכנות היהודית לארץ ישראל.

-4
שוק איכרים- במוזיאון הפתוח בתפן. צילום: יח״צ

ביריד יציגו את תוצרתם יקבי בוטיק מהאזור – יקב שטרן, יקב לטם אורגני, יקב כישור, יקב יפתחאל, גבינות ממחלבות מקומיות- מחלבת אלטו, הגבינות של עדנה משק חפר, חגית שטרן מקפה בריוש- לחמים, מאפים ועוגות, עגלת גלידת בוזה,טעימות ממסעדות ומאכלים מקומיים- מנות טאפס של מסעדת אדלינה, בשרים של מסעדת לה פמפה- כריכים עם בשרים מעושנים, לחמניות עם נקניקיות גרמניות ואמפנדס, ממרחים של חגית לידרור- קרקרים, גרנולה, שוקולד RAW, איה נטורל- קוסמטיקה טבעית על בסיס מסורת דרוזית עתיקה על בסיס שמן זית, מבחר יצירות קרמיקה, אמנות ועוד (בתשלום).

טעם הגליל, שוק איכרים-1
צילום: יח״צ

בנוסף, יתקיימו הפעלות לילדים – פינת צביעה ויצירה, "סיפורים על אש-סיפורים בדואים לכל גיל", סיפורים מיתולוגיים על תולדות האש כולל הדלקת מדורה (כל שעה עגולה), פעילות יצירתית של צוות המוזיאון הפתוח, בשעה 14:00 ידגים אלדד בכר מאומניה ריקוע בעור ויאפשר לגדולים ולקטנים להתנסות בריקועים ועבודות שונות בעור ועוד. (בתשלום).

עוד במוזיאון – אוסף מכוניות קלאסיות שכולן נסעו על כבישי הארץ, תערוכת הגלגל, תערוכה אינטראקטיבית ושלל מכשירים העשויים מגלגלים להפעלה, מוזיאון ליהדות דוברת גרמנית מורשת הייקים, גן פסלים רחב ידיים ומשחקיה.

טעם הגליל, שוק איכרים-3
שוק איכרים במוזיאון הפתוח בתפן. צילום: יח״צ

הכניסה לגלריות המוזיאון ולתערוכה החדשה של עפרה צימבליסטה "המופע הגדול" – ללא תשלום.
דוכנים והפעלות לילדים – בתשלום.
לפרטים והזמנות: המוזיאון הפתוח גן התעשייה תפן: 04-9109609, 04-9872022 www.omuseums.org.il

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק