יוצאים מהמגירה

יוצאים מהמגירה סופר-פארם משיקה את קטגוריית ה-Sexual Wellness. צילום: יח״צ - 10
|

סופר-פארם משיקה את קטגוריית ה-Sexual Wellness. שבעים ושבע אחוז מהישראלים מצהירים כי סקס וסיפוק מיני חשובים למנטליות הנפשית שלהם רבע מהישראלים מעידים שאביזרי מין שיפרו את חיי המין ואחד מכל חמישה ישראלים רכש אביזר מין אחד לפחות 

pop-up vibe. צילום: יח״צ - 9
pop-up vibe. צילום: יח״צ

אקמול, שמפו, בושם וגם ויברטור

סופר-פארם, קמעונאית בתי המרקחת והביוטי המובילה בישראל, משיקה את קטגוריית Sexual Wellness. בכך מצטרפת סופר-פארם לטרנד ששוטף בשנה האחרונה רשתות ביוטי ובתי מרקחת ברחבי העולם כשהקטגוריה הפכה לחלק בלתי נפרד מהעיסוק ההולך וגובר בעולמות ה-Wellness.

vibrating arc. צילום: יח״צ
vibrating. צילום: יח״צ

המגמה הזו מתרחשת על רקע התפרצות מגפת הקורונה והסגרים שנלוו אליה, אשר הביאו לבילוי ממושך יותר בבתים, והגדילו את הביקוש למוצרי טיפוח אישי לגוף ולנפש. כעת מצטרפת סופר-פארם למגמה, ומשיקה את קטגוריית ה-Sexual Wellness. קטגוריה זו מספקת לראשונה גישה למגוון רחב של מותגים בתחום ובראשם TOYBOX, PlusOne ו-LELO, Je Jeu , Satisfyer ואחרים שיוצעו לצד שמנים, חומרי סיכה, ויטמינים ותוספים. 

מסקר שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה עבור סופר-פארם עולה כי אביזרי המין אינם זרים לישראלים. למעשה, שליש מהישראלים התנסו בעבר באביזרי מין, ואחד מכל חמישה ישראלים מחזיק ברשותו לפחות אביזר מין אחד.

71% מהישראלים, על פי הסקר, מרגישים בנוח לדבר על העדפותיהם ביחסי מין ומסכימים ברובם המכריע (77%) כי סקס וסיפוק מיני חשובים למנטליות הנפשית שלהם. רבע מהישראלים אף מציינים כי אביזרי המין שיפרו משמעותית את חיי המין שלהם. 30% מהישראלים משתמשים באביזרי מין בתדירות שבועית.

יוצאים מהמגירה סופר-פארם משיקה את קטגוריית ה-Sexual Wellness. צילום: יח״צ - 5
יוצאים מהמגירה סופר-פארם משיקה את קטגוריית ה-Sexual Wellness. צילום: יח״צ

קטגוריית Sexual Wellness מושקת בסופר-פארם אונליין במגוון רחב של אלף פריטים, כאשר לסניפים ייכנסו פריטים של המותג TOYBOX המגיעים יחד עם תיק אחסון נלווה לשמירה מיטבית על המוצר.  

המותג הבולט שיימכר ONLY AT בסופר-פארם אונליין הוא PlusOne. מוצרי המותג מיוצרים ע"י חברת הביוטי והטיפוח האישי Clio, מסיליקון בטוח לשימוש, עמיד במים ואולטרא-היגייני.    

מותג נוסף שצפוי להצטרף לקטגוריה בסופר-פארם אונליין הוא LELO השבדי, מותג פרימיום הנחשב למוביל עולמי בעיצוב, חדשנות וטכנולוגיה בקטגוריה. המותג נוסד בשטוקהולם ב-2003, וכיום הוא נמכר בלמעלה מ-160 מדינות.        

יוצאים מהמגירה סופר-פארם משיקה את קטגוריית ה-Sexual Wellness. צילום: יח״צ - 8
יוצאים מהמגירה סופר-פארם משיקה את קטגוריית ה-Sexual Wellness. צילום: יח״צ

סדרת מוצרי הפרימיום של TOYBOX אשר תימכר בסניפים כוללת מכשירי וויברטור נטענים, מסיליקון איכותי, עמידים במים, לשימוש אישי או זוגי.  

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק