ללכת על זה בענק. סקצ'רס

סקצ'רס. צילום: עופר חג'ייב - 10
|

המותג סקצ'רס (Skechers) מציג MAX CUSHIONING SKECHERS  קולקציית נעלי ספורט בטכנולוגיה חדשנית, סוליה עבה עם אקסטרה ריפוד ושמירה מקסימלית  על יציבות, נוחות  ושיפור ביצועים 

מותג הספורט והלייף סטייל בינלאומי סקצ'רס מבית MGS מציג קולקציית נעלי ספורט לנשים וגברים: סקצ'רס מקס קושינינג -MAX CUSHIONING) (SKECHERS.

סקצרס_ מחיר 2צילום עופר חג'ייב (1) - 5
סקצרס. צילום: עופר חג'ייב

סוליה קלת משקל

הקולקציה מתאפיינת בטכנולוגיה מתקדמת: סוליה עבה, אך קלת משקל ונושמת עם תוספת של 30% ריפוד, היוצר שיכוך גבוה בזמן פעילות. בסיס רחב וסוליית אמצע עוטפים את צידי כף הרגל ושומרים על יציבות , נוחות ותמיכה מקסימלית.

נעלי MAX CUSHIONING עם צורת סוליה גיאומטרית, המספקת מעבר חלק בין צעד לצעד, לשיפור יעילות הריצה / הליכה תוך שמירה על יציבות כף הרגל. הדגמים מצוידים בטכנולוגיות כמו  Air-Cooled Goga Mat™ –רפידה המדמה דריכה על מזרן יוגה ומספקת יציבות ואוורור לכף הרגל, Anti-slip Goodyear® סולית גומי נגד החלקה של חברת הצמיגים GOODYEAR המספקת יציבות ועמידות.   

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת גברים, אופנת נשים
תגובות פייסבוק