הוריקן בדרכו לאירופה

עדן גולן. הוריקן.-1
|

הוריקן, השיר שייצג את ישראל באירוויזיון שוחרר לאוויר ומיד הרשת געשה במסרים שהשיר מעביר, אשר רומזים על מתקפת ה-7.10. לא מן הנמנע שחלק נכבד מהמסרים מועברים באמצעות הבגדים. ז׳אן פול גוטייה, המעצב האגדי אמר פעם ״אופנה תמיד במגע עם החיים והמציאות. היא ביטוי של החברה העכשווית״ ומה עושים כשהמציאות היא מלחמה צודקת שהעולם מסרב לראות בה כמו שהיא?

בפלטפורמה הכי רחבה של המוזיקה בעולם המערבי, האירוויזיון, נושא המלחמה מגיע על אפם ועל חמתם של מי שהחליט שהגרסה הראשונה של השיר פוליטית מידי ולכן היא נפסלה, אבל מאחורי הקלעים כנראה חשבו על זה, במיוחד במחלקת התלבושות. האינסטגרם והטיקטוק התמלאו בסרטוני תגובות לשיר הישראלי לאירוויזיון ׳הוריקן׳ , וביניהם היו כאלו שגם ניתחו את הלוקים שלבשה עדן גולן.


בפריים הראשון בקליפ נראית עדן בטופ לבן עם חור במרכז החולצה המזכיר חור שעבר דרכו קליע.
בטופ אחר בצבע כסף המתעטף סביב הצוואר שלה הצופים הצביעו על הדמיון שלו לסרט הצהוב המסמן את החזרת החטופים.

קבוצת הרקדנים המופיעה בתחילת הקליפ לבושה כולה לבן הזכירה את בגדי החג הלבנים שבחג שמחת תורה במהלך השבת שבו התחילה המתקפה וכך גם בגדיה הלבנים של עדן במרכז מעגל הרקדנים, ולבסוף, הבגדים השחורים שלובשים עדן הרקדנים המסמלים את הכאב והחורבן.

איתי בצלאלי, הסטייליסט שיצר את הלוקים לעדן, והמלביש של הנציגים לאירוויזיון בשנים האחרונות, ביניהן: נטע ברזילי, נועה קירל ועדן אלנה, לא התייחס ישירות האם המסרים שהועלו ברשת אכן נוצרו בכוונה תחילה.

גם אם נשער שכן, זה לא בהכרח מה שחשוב, כי בין אם הייתה כוונה לשתול את המסרים בקליפ דרך פריטי הלבוש של עדן והרקדנים ובין אם לאו, היכולת של הקהל הישראלי להבחין בפרטים הקטנים מעוררת השראה, ומראה שאפשר להגיד הרבה לא רק דרך מילות שיר, אלא גם באמצעות הבחירות האופנתיות, במיוחד למי שחוו את המאורעות והחדשות מאותה השבת שכל דבר מזכיר כאב והופך יצירה לגל-עד וזיכרון דרך אופנה.

דפנה סאפר -2

דפנה סאפר – כתבת אופנה
אינסטגרם: dafnasaffer@

נינה שוורץ - 3

נינה שוורץ – עורכת אופנה
אינסטגרם: nina_schwartz_stylist@

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק