כל הנוצץ זהב, סדרת הטיפוח "פרו גולד".

רוית אזוט - 1001
|

רוית אזוט, מי שעשתה את הפריצה הגדולה של חייה כבר בגיל עשרים, שהתחילה עם חנות קטנה למכירת מוצרי קוסמטיקה ואיפור בשנת 2000 והיום היא אייקון מוביל בתחום הקוסמטיקה ועם אקדמיה לאיפור קבוע ולמקצועות היופי,  השיקה  לאחרונה סדרת מוצרים איכותית לשגרת טיפוח אקסקלוסיבית. 

אנחנו פגשנו אותה בתערוכה לכבוד האמנית פרידה קאלו, כנותנת חסות ובערב חשיפה לסדרת המוצרים PRO GOLD

כל מה שהיא נוגעת בו, הופך לזהב

אזוט עומדת בראש "מרכז רוית אזוט – טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים" המעניק מגוון של טיפולים קוסמטיים וטיפולי אנטי אייג'ינג לטיפוח ושיפור מרקם העור,טיפולים אסתטיים עם טכנולוגיות מתקדמות בשילוב מוצרים איכותיים, הסרת שיער בלייזר, הסרת קעקועים, הצרת היקפים, הקפאת שומן ועוד. 

רוית-אזוט-ביוטי
רוית אזוט. צילם: דיאנה לטר

סדרת פרו גולד היוקרתית לטיפוח אפקטיבי

"סדרת האנטי אייג'ינג "פרו גולד" המתקדמת, עושה קסמים" אומרת רוית. היא מסייעת לחידוש עור הפנים, ממצקת אותו ומשיבה לו מראה רענן זוהר, צעיר ומטופח. ייחודה של הסדרה הוא השימוש בחומרים פעילים הידועים מחקרית במועילים לטיפולי אנטי אייג'ינג, ובמרכיביה ממקור טבעי, בעיקר אבקת זהב 24 קארט הידועה כבעלת השפעה מיידית על העור והענקת מראה מטופח ורענן.

הסדרה מותאמת לכל סוגי העור ונותנת פתרונות לבעיות עור שונות כגון:

עידון וטשטוש קמטים וקמטוטים, החלקת העור והשבת האלסטיות תוך עידוד יצירה מחדש של הקולגן בעור, הענקת גוון אחיד לעור, העלאת רמת הלחות בעור ומניעת יובש תוך שיפור המטבוליזם בעור וטיפול בנקבוביות פתוחות, ובעיקר שיקום עור בוגר ועייף. 

רוית אזוט

לקראת הקיץ, המון נשים מתלבטות דקה לפני היציאה לעבודה או לפגישה האם כדאי למרוח קרם כזה או אחר. הרי ידוע לנו שהשמש הישראלית מציקה, מחממת והכל הופך להיות לא נעים והדבר האחרון שהיינו רוצות זה גם כבד מתחת לעיניים. סדרת הזהב קלילה ביותר. ממש ללכת עם ולהרגיש בלי.

ואם איפור מרוח הוא החשש שלכן אל דאגה. רוית אזוט דאגה לנו והמוצרים הייחודיים שלה עשויים פורמולות איכותיות כדי שהאיפור שלנו יישאר במקומו וייראה אחיד.

שאלנו את רוית האם חובה להשתמש בכל מוצרי הסדרה כדי להגיע לתוצאות טובות? רוית אורמת שכן ולא. כן כי אלו מוצרים משלימים אחד לשני וכדי להגיע לתוצאות מיטביות כדאי ומומלץ להשתמש בכל הסדרה. אם מסיבה כלשהי החלטת לנסות מוצר אחד, לפי אזוט מוצר המאסט הוא מוצר הדגל שבסדרה – בוסטר עיניים שהוא עשיר בחומצה הילארונית.

פלוס נוסף של סדרת הזהב הוא התוצאות המיידיות. לא צריך לחכות חודשיים כדי שלראות שיפור. שווה!

אז אם את חושקת בקיץ קליל, כיפי. שמש, חול וים עם נגיעות של זהב, זו הסדרה בשבילך.

רוית אזוט 20
צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק