"לא ידענו מה זו שגרת טיפוח כבר 90 יום"

ד״ר להבית אקרמן לטובת לוחמות ולוחמים. צילום: ישי אקרמן-5
|

'קליניקה על גלגלים' למען הלוחמות: מאז השבת השחורה בשביעי באוקטובר לוחמות רבות נמצאות הרחק מהבית ומשגרת החיים הרגילה שלהן, מיזם מיוחד הגיע עד אליהן כדי לאפשר להן רגעי פינוק מיוחדים באמצעות טיפולי פנים קוסמטיים

לאחר יותר מ-90 יום של לחימה זכו לוחמות יחידת פלמ"ר 8, יחידה המאגדת לוחמות מקרק"ל, ברדלס, אריות הירדן, איסוף קרבי ועוקץ, לאתנחתא קצרה מהתפקיד העיקרי והמאתגר שלהן – פינוי פצועים משדות הקרב בעזה.

לאחר השבת הארורה בשביעי באוקטובר, כ-100 לוחמות מהיחידה פגשו את ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור וצוות העובדים שלה לכמה שעות של טיפוח. כל לוחמת בחרה בסוג טיפול מסוים – טיפול פנים קוסמטי או טיפול באמצעות מכשור לפנים. בסיומו הותאמו להן מוצרים לשגרת טיפוח ושפתון לחות שקיבלו במתנה מד"ר אקרמן.
ההתלהבות אצל הלוחמות הייתה ניכרת. הילה שפירא, לוחמת ביחידה סיפרה לאחר הטיפול כמה חיכו לאפשרות הזו להרגיש מטופחות "לא ידענו מה זו שגרת טיפוח כבר 80 יום!"

ד״ר להבית אקרמן לטובת לוחמות ולוחמים. צילום: ישי אקרמן-8
ד״ר להבית אקרמן לטובת לוחמות צה״ל. צילום: ישי אקרמן

"אנו כל כך שמחות ומתרגשות לעזור ולתמוך בלוחמות האמיצות, הנמצאות בקו האויב, ולהוקיר להן תודה" אמרה ד"ר להבית אקרמן "תנאי השטח לא סטריליים במיוחד. כמי שעוסקת כל חייה באסתטיקה ויופי ונפגשת עם מאות נשים ביום, החלטתי להגיע עד אליהן ולהעניק להן הפוגה במיטבה"

דר להבית אקרמן בטיפולי פנים ללוחמות ולוחמים צילום ישי אקרמן (1)5
ד״ר להבית אקרמן לטובת לוחמות צה״ל. צילום: ישי אקרמן

המיזם של ד"ר אקרמן, "קליניקה על גלגלים" פועל כבר למעלה משלושה שבועות והספיק להגיע למקומות רבים בארץ, בניהם מלון 'הוד' בים המלח ומלון 'ים-סוף' באילת. במיזם היא זכתה להעניק טיפולים ללוחמות ולנשים המפונות מהעוטף ומגבול הצפון. 

ד"ר זהבית בעלת אקרמן רשת קליניקות פרטיות המציעות טיפולים קוסמטיים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית וללא ניתוחים.

דפנה סאפר -2

דפנה סאפר – כתבת אופנה
אינסטגרם: dafnasaffer@

נינה שוורץ - 3

נינה שוורץ – עורכת אופנה
אינסטגרם: nina_schwartz_stylist@

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק