להרגיש גבר עם Calvin Klein

Calvin Klein Defy - 124
|

מותג הבישום קלווין קליין משיק בושם חדש לגבר Calvin Klein Defy, הבושם ומסע הפרסום משקפים מסע של מרד החוקר אמיתות אותנטיות וניגודים פנימיים

 מאת: אפי אליסי

את השקת הבושם מוביל השחקן עטור הפרסים ריצ'רד מאדן בסדרה של רגעים המשקפים פגיעות, התבוננות פנימית ומרד המגיעים לשיאם בקפיצת אמון אמיצה, מטפורה סמלית למרד אישי ונכונות ליטול סיכונים. 

עם ניגוד נועז של רעננות שופעת מרץ ותווי עצים רבי עוצמה, הבושם קורא תגר על הציפיות. הבושם נפתח עם תמהיל ממכר של הדרים המודגש על ידי ברגמוט חריף ולבנדר רענן. פעימת הלב של הבושם והמרכיב המככב בו, שמן וטיבר, ממקורות של סחר הוגן בהאיטי, מספק ניחוח ארצי תוסס ומרקם מחוספס שלא ניתן לעמוד בפניו, המשלים בסיס עשיר ומפתה של תווי ענבר.

 Calvin Klein Defy - 1
Calvin Klein Defy . צילום: יח״צ

הניחוח הגברי והעצי הרענן בבקבוק זכוכית מודרני ומינימליסטי המעוצב עם שוליים מעוגלים וקווים ליניאריים חדים, מייצג את הדואליות של הפגיעות והאומץ במסע המרד. הפקק ואריזת הקרטון הם מחווה לג'ינס של קלווין קליין עם גימור מובלט בהשראת אריג דנים כחול עמום ושם המותג בגוון כסוף בולט לעין. 

Calvin Klein Defy - 12
Calvin Klein Defy . צילום: יח״צ

בושם עם ניחוח מאוד גברי וסקסי נשאר על העור לאורך זמן רב. רמיזות ותהיות. גורר אחריו שובל של שאלות לפשר הריח הממכר הזה

Calvin Klein Defy ניתן להשיג ברשתות הפארם

מחיר 249 שקל

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק