להתחדש באביב עם קלואה

קלואה NOMADE NATURELLE (56)3
|

מותג הבישום chloe' משיק בושם חדש: Parfum Naturelle Nomade Eau de מיוצר ממקורות טבעיים בלבד ולמען איכות הסביבה

מותג הבישום קלואה יוצא למסע חדש בעולם הבשמים, הבושם Nomade Eau de Parfum Naturelle מעלה על נס את שילוב התרבויות והפואטיקה של מפגשים בין-תרבותיים.  

הבושם החדש משלב יוקרה עם נכונות לתרום לחברה ולסביבה. הבושם מבטא באופן מלא את המחויבות של בית הבשמים להתמקד בגישתו היצירתית בשיפור ההשלכות של פעילויותיו על כדור הארץ ועל החברה האנושית. 

קלואה Nomade מיוצר כולו ממקורות טבעיים והארוז באריזה ידידותית לסביבה, בית קלואה מציע ניחוח ניצת יסמין זוהר שלא ניתן לעמוד בפניו.

הבושם Nomade Eau de Parfum Naturelle מהווה ארץ חדשה בעולם הבשמים של קלואה: ניחוח יסמין מעודן שנרקח על ידי אמנית הבשמים קרולין דומור.

NOMADE NATURELLE
chloe’ – Parfum Naturelle Nomade Eau de. צילום: יח״צ חו״ל

עם הרושם הראשון, הבושם החדש לוקח את הדמיון לנופים רחוקים עם השקיעה. תמצית הברגמוט מתפרצת פנימה – מרעננת כבריזה על דיונות החול – בעוד היסמין המצרי יוצר צלילים עליונים חושניים ועשירים. האלגנטיות העל-זמנית של הפרח פוגשת את הרכות של אקורד התמר, בעוד הווניל ואלגום יוצרים בסיס חמים וממכר.

הבושם Nomade Eau de Parfum Naturelle אינו מכיל חומרי צבע מלאכותיים. זהו בושם "טבעוני"*, העשוי כולו מחומרי ריח, אלכוהול ומים ממקורות טבעיים בלבד ללא כל תוספות מלאכותיות. המרכיב העיקרי, היסמין, נקטף במצריים בשיטה התורמת לשמירת איכות הסביבה** .מצרים הנה גם ארץ הולדתה של גבי אגיון, המייסדת של קלואה.

הבקבוק האיקוני של Nomade  זוכה ללבוש חדש בגוונים בהשראת הטבע: גווני אוכרה בחום-צהבהב המזכירים חול, חומרי גלם ואת השמש בשיאה. הסרט הקלוע הקשור סביב צוואר הבקבוק מייצג את הקשרים שנוצרו בנסיעות ובמפגשים בין-תרבותיים. סמל זה חרוט גם בזכוכית.

העיצוב החדש, שנוצר במטרה להפחית את ההשלכות על איכות הסביבה, מכיל חומרים ממוחזרים, המהווים 15% מבקבוק הזכוכית ו-40% מקופסת הקרטון. בנוסף לכך, הקרטון נושא תו תקן FSC המעיד כי העץ מיוצר על פי הנהלים המבטיחים את שימור יערות העולם.

את קמפיין השקת הבושם החדש מובילה השחקנית, הזמרת והבמאית הבריטית נעמי סקוט, שזכתה להערצה רבה בתפקידיה ב"אלאדין" ו"המלאכים של צ'רלי", ושתככב בקרוב בסרט המדע הבדיוני "רחוק", הצפוי לצאת למסכים במארס 2022. היא תומכת פעילה בזכויות הנשים ושגרירת ארגון Compassionהמסייע לילדים במצוקה ברחבי העולם.

נעמי סקוט, המגלמת בצורה מושלמת את הרוח של Nomade Eau de Parfum Naturelle, גדלה באוגנדה לאב בריטי ואם הודית, כך שהיא הושפעה ממספר תרבויות. במסע הפרסום, שצולם על ידי זואי גרטנר, נעמי סקוט מופיעה עם מספר נשים נוספות על דיונות חול. באמצעות מגוון של מפגשים, מסעותיהן האישיים יוצרים הרפתקה משותפת. על פרק ידה צמיד קלוע המזכיר את הסרט שעל הבקבוק, ומדגיש את הקשרים המחברים ביניהן. 


*נוסחה ללא מרכיבים או תוצרי לוואי מהחי

**לבושם נבחרו שני ספקים אמינים של פרחי יסמין במצרים כדי לספק תמציות טהורות וטבעיות לחלוטין, עם מחויבות לשמירת איכות הסביבה. יצרנים אלו נקטו יוזמות שונות לשיפור תנאי החיים של הקהילות המקומיות כגון תמיכה פעילה בחינוך והשכלה לבנות ותעסוקת נשים.

מחיר: 529 שקל 75 מ"ל
ניתן להשיג ברשת אפריל, סופר פארם, משביר לצרכן

יסמין הוא מהריחות האהובים על הוא מתלהבש היטב על העור שלי. הידיעה שהוא טבעי לחלוטין מוסיפה לו נקודת זכות באופן שבו אני מתייחסת אל הטבעונות ואיכות הסביבה

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק