לוריאל לשיער בריא יותר 

קרן שחם צלם שי פרנקו) - 1
|

יוצרת התוכן קרן שחם נבחרה כנציגה מקומית של  מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל קרן תיצור תוכן ייעודי בנושאי טיפוח שיער מקצועי – בערוצי הסושיאל מדיה שלה, ותסקר את תהליך הטרנספורמציה שלה בדרך לשיער בריא יותר.

יוצרת התוכן קרן שחם  נבחרה כנציגה מקומית של מותג טיפוח השיער הבינלאומי לוריאל פרופסיונל.  

במסגרת שיתוף הפעולה לשנת 2023, תיקח קרן חלק משמעותי בפעילות המותג בסושיאל מדיה כיוצרת תוכן. כחלק מהפעילות, קרן תעסוק בעקרונות המרכזיים להשגה ותחזוק של שיער בריא, תחשוף את טיפולי השיער והגוונים שהיא מבצעת, ותשתף את עוקביה בשגרת הטיפוח שלה, כחלק מתהליך השיקום וההבראה של שיערה, אותו ביקשה לעבור במהלך השנה הקרובה. בנוסף, תדבר קרן על חדשנויות מדעיות בלוריאל פרופסיונל, כולל טיפים יעילים שיסייעו לבחירת שגרת הטיפוח.  

קרן שחם צלם שי פרנקו - 1
קרן שחם. צלם: שי פרנקו

 אילן נפתלי, מנהל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל: "לראשונה, בחרנו בלוריאל פרופסיונל נציגת תוכן מובילה מקומית, שתעמיק בקרב קהלי היעד את הערכים של המותג מספר 1 בעולם בתחום טיפוח השיער המקצועי, המתבסס על מדע וטכנולוגיות מתקדמות. קרן שחם מייצגת ערכים של איכות ללא פשרות, ושיח אותנטי, בגובה העיניים, המבוסס על ידע רב – עם קשר ישיר לביוטי, אשר רכשה לאורך השנים."  

קרן שחם מסרה על הבחירה: " אני נרגשת להצטרף למשפחת לוריאל פרופסיונל, אני מאוד מאמינה בחזון המותג ובאופן בו רואים בחטיבת המוצרים המקצועיים של לוריאל את הלקוחה הישראלית, החל מאופן הטיפול, החומרים בהם משתמשים והאיכות הבלתי מתפשרת" 

שחם, נערת ישראל לשעבר ואשת טלוויזיה שהפכה לאחת המאפרות המבוקשות בתעשייה, המציאה את עצמה בתקופת הקורונה בזכות סרטוני איפור והומור ייחודיים, אשר בידלו אותה כיוצרת תוכן אהודה, ובעלת זוית מקורית לעיסוק בנושאי היום יום.  

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, שיער
תגובות פייסבוק