מגזין בישום לחגי תשרי תשפ״ד

Idôle Now מבית לנקום. מחיר: 479 שקל. צילום: יחצ חול - 4
|

מגזין ראש השנה תשפ״ד

מיטב החברות והמותגים היוקרתיים נוחתים על מדפי הטואליטקה לכבוד חגי תשרי בניחוחות של חג

אורנה רימוק, עורכת ביוטי ממליצה!

Amarsi

מותג בישום חוצה יבשות ששורשיו באיטליה ואיביזה עם ניחוחות המשחזרים זיכרונות ורגעי קסם אבודים.
כל בשמי המותג הם טבעוניים ומופקים משמנים אתריים ומולקולות סינטטיות. OHGLOW (אוגלו) בית למותגי לייף סטייל עצמאיים וללא אכזריות מרחבי העולם, משיקה בארץ את מותג הבישום Amarsi.
OHGLOW תומכת במותגים קטנים ועצמאיים עם אג׳נדות חברתיות וסביבתיות, כולם ללא ניסויים בבע״ח עם רכיבים איכותיים ובקרת איכות גבוהה.
Amarsi, שפירושו לאהוב את עצמך. הוא מותג בישום חוצה יבשות עם שורשים באיטליה ואיביזה. 
אלסנדרה קסטלברקו מייסדת המותג, הייתה מחוברת כל חייה לריחות ובישום. היא טיילה ברחבי העולם נחשפה לתרבויות שונות, וכשהמשיכה ליעד הבא, הבינה שניחוחות הם הדרך שלה לשימור זיכרונות.  
ניחוחות אמרסי משחזרים את הזיכרונות האבודים של השוקים ההודיים, שקיעה מעל הרי האנדים, ריח יערות הגשם ורגעי קסם אחרים בחיים, כפי שנצרבו בעורה ובזיכרונה.
פלפל ורוד, הל, טוויסט של דבש, ברגמוט תפוז או עץ סבינה, מגוון של עצי אורן שמקורם באיים הבלאריים, כל ניואנס של ניחוחות אמרסי הוא מפתן דלת, השער לחקירות חדשות, תחושות, זיכרונות, המאפשר לנו לנסוע אל החושים והמוח שלנו רק על ידי עצימת עיניים.
כל בשמי המותג הם טבעוניים ומופקים משמנים אתריים ומולקולות סינטטיות.
Ibiza Wood ניחוח קייצי רענן וקליל, בהשראת שדות איביזה המשולבים בריח סבין ומטעי תפוזים.
עם פריחת התפוז וארומה של ערער רצינו לשחזר את האווירה של הפטיו של הבתים הישנים של האיביזה המוצפים בריח קורות הגג (סבין) ובריח של מטעי התפוזים שמסביב.
לבושם ארומה של פלפל ורוד חריף, והוא מותאם לגברים ונשים.
תווים עליונים: פריחת התפוז ונרולי
תווי לב: זר פרחים לבנים (מגנוליה ויסמין), לבנדין
תווי בסיס: עודס, אורן קצוות, ערער ורוזווד
מחיר –  569 שקל

NAKED ROSE

זהו לא עוד בושם בריח וורדים.. הבושם הייחודי הזה הינו שזירה של הדר, ענבר ועץ. מגע עדין של ורד מעורבב עם תווים עיקריים ומעקצצים של טבק, וטיבר ואמברגריס שעוטף את כל החושים. 
תווים עליונים: ברגמוט, תפוז, ארטמיסיה
תווי לב: לבנדין, שושנת העמקים, פרחים לבנים ומגע של עלי ורדים
תווי בסיס: אמברגריס, וטיבר, קטורת, טבק
מחיר: 569 שקל

Co Co Violet

Co Co Violet בושם חם, אלגנטי, המתמזג באופן מושלם על העור. הבושם נותר בהשראת ניחוח הסיגלית, בשילוב הניחוח האלגנטי והתוסס של הלבונה, שמקורו בעץ האוליבנום בעומאן.
תווים עליונים: ברגמוט, גבעולים של חרצית
תווי לב: עלה סיגלית, רמז למרווה, פצ'ולי, רוזווד
תווי בסיס: מור, לבונה, ענבר, אלגום מערב הודי, אוליבנום
מחיר: 569 שקל 

BLUE SACRA

בושם בניחוח סקסי וחושני. ההתזה הראשונית יכולה להיות מעט חריפה, אך לאחר מספר דקות , התווים העליונים מתחילים לצאת יחד עם קטורת ווניל, עד שהוא מתגבש לאמבר חלק ומתקבל ריח מהפנט. הניחוח הממכר שלו נשאר על העור למעלה מ-6 שעות.
תווים עליונים: מנדרינית
תווי לב: קורנית, קטורת
תווי בסיס: וניל, ענבר, רוזווד, פאלו סנטו
מחיר: 569 שקל

LONDON FIELDS

בושם שמביא הניחוחות הייחודיים רק לשעות הבוקר המוקדמות בשדותיה של לונדון. בושם יוניסקס בריח מתוק אך יבש. תווים של טל בוקר, מעורבים עם אלה של פרחים ירוקים האופייניים לגנים של לונדון. תמהיל עוטף ורענן שבו התווים העליונים של מלפפון, דובדבן ומלון פותחים את השער לשחקנים האמתיים : רקפת, ריבס, אדמונית ונרקיס. 
הבסיס הוא וניל, ארז, מושק ותווים של בעלי חיים.
תווים עליונים: מלפפון, מלון, דובדבן
תווי לב: רקפת, ריבס, נרקיס, אדמונית
תווי בסיס: וניל, ארז, מושק
מחיר: 569 שקל 

אז איזה מהם ניסיתי וכבש אותי?

המלצה רותחת!

 NAKED ROSE 

מתיקות נעימה ביחד עם חריפות, ריח כובש ופראי אבל גם רענן, מזכיר את חבל סציליה שבאיטליה, מחוספס מעט עם נגיעות של, בא לי יין בורדו ישן וחוזליטו ברקע והבקבוק כל כך יפה, מה אומר? יש לי אהבה חדשה.

OHGLOW להשיג בלעדית באתר: https://bit.ly/3qgqaoq
OHGLOW פלטפורמת ביוטי טיפוח ולייף סטייל
ללא ניסויים בבע"ח!

Amarsi. להשיג ב ohglow, צילום יחצ חול-1
Amarsi. להשיג ב-ohglow, צילום יחצ חול

קרולינה הררה

Good Girl – Dazzling Garden במהדורה מוגבלת וחגיגית לאספנים לקראת ראש השנה קרולינה הררה משיקה את הניחוח המנצח במהדורת אספנים מוגבלת ונוצצת במיוחד לחג: Good Girl – נעל עם עקב "סטילטו" הסמל הנצחי של העצמה נשית בצבע סגול עמוק ונוצץ.
ההשראה: פגישה לילית של הזוג האייקוני בגן קסום ופורח בגוונים סגולים המשדרים יוקרה ואלגנטיות.  GOOD GIRL הניחוח הקלאסי לאישה, מגיע בבקבוק האייקוני של נעל הסטילטו צבועה בסגול נוצץ עם עיטור פרח זהב כמעין תכשיט יוקרתי

תווים:
תו עליון: פרות יער,יסמין מצרית 
תו הלב: טוברוז, פולי טונק  
תו בסיס: וטיבר   

אתחיל מהבקבוק המפואר במיוחד, אשר כבר מבשר על תוכו, כמו הבקבוק, גם הריח, סקסי עם נוכחות מטורפת, לאוהבות ריחות מתוקים מאוד. זה מושלם, זה מושלם, ריח שאי אפשר להתעלם מימנו, עמיד מאוד, אישית אני אוהבת מתיקות מעודנת יוצר אך אם זאת, אאמץ אותו לימי החורף או לדייט עם בעלי, כי הוא התאהב בו ברמות! לגמרי מזכיר דייט לוהט!

מחיר מומלץ לצרכן: GOOD GIRL או דה פרפיום 80 מל – 475 שקל
להשיג ברשת סופר-פארם

CH GOOD GIRL DAZZLING GARDEN. מחיר: 475 שקל. צילום: יח״צ-1
CH GOOD GIRL DAZZLING GARDEN. מחיר: 475 שקל. צילום: יח״צ

לאורה ביגוטי לגבר

בית האופנה והבישום היוקרתי לאורה ביגוטי מאיטליה משיק בושם חדש לגברים ניחוח חדש ורענן  לגבר אלגנטי המוקדש לעיר רומא באיטליה בהשראת הגברים האלגנטיים המנהלים חיים מלאים בפעילות תוך שמירה על אלגנטיות. 
הבושם החדש LAURA BIAGIOTTI ROMA UOMO GREEN SWING מהווה את הגבול החדש של אלגנטיות גברית.
הבושם החדש LAURA BIAGIOTTI ROMA UOMO GREEN SWING   הוא יצירה חדשה הממשיכה את הבושם הקלאסי Roma Uomo מבית האופנה האיטלקי – בושם שהפך לחתימת הריח של ביגוטי (Biagiotti) לגברים מאז השקתו ב 1994.
לבית האופנה קשר חזק וחשוב לעולם הגולף.

לאורה ביגוטי, מייסדת מותג האופנה ביגוטי האיטלקי, הקימה את מועדון הגולף והקאנטרי מרקו סימון המפורסם ,שאף יהיה המארח הרשמי של המהדורה ה-44 של גביע ריידר ב-2023.  הבושם החדש בא לבטא את החיבה והכבוד הרב שיש לבית האופנה ביגוטי לעולם הגולף.  הבושם החדש LAURA BIAGIOTTI ROMA UOMO GREEN SWING   מיועד לגברים אלגנטיים בהגדרתם ובעלי תשוקה לספורט בכלל ולגולף בפרט.
 הבושם מעוצב בבקבוק האייקוני המהדהד את האפריזים של הפנתיאון בגרסה ירוקה בוהקת.

הניחוח: רכיבי הבושם מורכבים מניחוחות של משפחת עצים – עצי, פרחוני, ירוק
תו עליון: ברגמוט, הל, חבושים
תו  הלב: גרניום, עלי סיגלית, פולי טונקה
תו הבסיס : עץ ארז, וטיבר, קשמיר

עיצוב הבקבוק: עיצוב הבקבוק בהשראת הגוונים של מגרש גולף. הבקבוק בגוון ירוק שקוף עם חותמת בגוון לבן מאט והפקק בצבע לבן אופטי כמו כדור גולף, עשוי מפוליפרופילן אטום בגימור מט. אותם גוונים (ירוק דשא ולבן אופטי) עם כיתוב כסף נמצאם גם על הקופסה בעלת המרקם של כדור גולף. בושם בניחוח  קג'ואל עם  סטייל,משהו בין פרשי ומתקתק,רענן ונעים,מתאים לגבר ספרטיבי ובטוח בעצמו,רומנטיקן וחזק. נהדר ליום,יום או לחופשה כיפית בקריבים.

אהבתי!

LAURA BIAGIOTTI ROMA UOMO GREEN SWING EDT
מחיר מומלץ לצרכן: 219 ₪ ל-125 מ"ל 
ניתן להשיג באתר לילית קוסמטיקה: https://lilit.co.il/
ובנקודות המכירה ברשתות הפארם, בפרפומריות ובבית המרקחת הנבחרים. 

ROMA - GREEN SWING - LILIT COSMETICS. מחיר: 2019 שקל. צילום: יח״צ - 1
ROMA – GREEN SWING – LILIT COSMETICS. מחיר: 2019 שקל. צילום: יח״צ

איב סן לורן לגבר

MySLF מייסלף או דה פרפיום. הבושם החדש לגבר מחטיבת היופי באיב סן לורן. להיות אני עצמי {מייסלף} זה הדבר. אמץ את מי שאתה באמת. MYSLF {'מייסלף' / אני עצמי} "הבנתי שהמפגש החשוב ביותר בחיים היה המפגש עם עצמי."
איב סן לורן. MYSELF. אמור את המילה. היא מאמצת את כל ההיבטים של הגבר שאתה – ולא של הגבר שמצופה ממך להיות.
MYSLF. זו התרוממות הרוח שאתה מרגיש כשאתה מקבל את עצמך. את כולך. באמת. בגאווה. בתעוזה. באופן לא מתנצל. גם אם זה סותר את מה שמצפים ממך. זה אתה, על כל הניגודים והניואנסים שלך. כי מה זה כוח ללא רגישות? מהי למידה ללא שכחה? מהי אהבה ללא כאב? מה זה להיות אנושי ללא האומץ להיות לא מושלם?
MYSLF. הוא יותר משם. הוא הדרך המרשימה ביותר והפשוטה ביותר לומר 'אני עצמי' {'מייסלף'}. התייחסות ערמומית לדרך של דור ה-Z להקליד את המילה, אבל לא רק. הסתכל על האותיות. הן מכילות את ראשי התיבות של המותג שלנו. YSL יוצר גשר בין M {Masculine} ו-F {Feminine}, גברי ונשי… והאותיות יכולות להיקרא גם, בפשטות, כ-בושם YSL שלי My YSL Fragrance…
MYSLF. זו הצהרה של דור. כי בעידן משתנה של דיבור משוחרר, הצעירים של היום מגדירים מחדש מה זה אומר להיות גבר. להיות אני עצמי {'מייסלף' MYSELF} זו הדרך בה אתה מתמודד עם השינוי הזה. משחרר את עצמך מקלישאות רעילות. מחפש קבלה עצמית ולא דומיננטיות. סובלנות ואמפתיה ולא כוח. מקשיב לעצמך ולסובבים אותך. מקבל את הרגשות שלך. חי, ולא מחפש בעלות ושליטה.
לא משנה כמה היבטים של עצמך אתה חוקר, אתה תמיד אתה: שילוב ייחודי של החוויות והבחירות שלך. מציאת הזהות האישית הייחודית הזו היא המעשה הנועז ביותר, הבלתי מתנצל ביותר.
כדי להיות הגבר הזה, אתה צריך בושם שהוא שונה. שמשקף אותך. מבטא את כל הזהות העצמית שלך, על כל הניואנסים שלך. שסולל את הדרך לייצוג חדש של גבריות. ויותר מבושם. הצהרה ממותג הקוטור הפריזאי האדג'י ביותר…
אתה הוא אתה עצמך. אתה הוא MYSLF.המורשת. בושם פורץ דרך לגבר מבית איב סן לורן.

תמונה שהיא אייקון, דמותו מוקפת ההילה של מעצב האופנה כחלוץ בעל חזון, ואחת התמונות שהגדירו את עולם הבישום של המאה ה-20. אבל היא גם כל כך מודרנית שאפשר היה לצלם אותה היום – תיאור רגיש של גבריות על כל יופייה, פגיעותה ועוצמתה. תמונה אשר מראה עד כמה איב סן לורן השפיע עמוקות על תקופתו, לא רק דרך האמנות שלו, אלא גם בזכות היותו הוא עצמו.
איב סן לורן מביט בנו ללא התנצלות, כשהוא אינו לובש דבר מלבד משקפים כהים, הצללית העירומה והדקה שלו מוגדרת בשחור ולבן מנוגדים. התמונה שצולמה על ידי ז'אנלו סייף Jeanloup Sieff, ופורסמה לראשונה בווג הצרפתי, עוררה גל של הלם ברחבי העולם. מעצב אופנה ללא בגדים? אף מעצב לא העז מעולם לחשוף את עצמו בדרך שכזו…
התמונה צולמה בשנת 1971 עבור קמפיין לקידום הבושם הראשון של איב סן לורן לגברים, Yves Saint Laurent pour Homme {איב סן לורן פור הום}, יחד עם הסלוגן: "במשך 3 שנים, האו דה טואלט הזה היה שלי. היום הוא יכול להיות שלך." ניחוח שהוא דואלי כמו דמותו של המעצב, דיוקן ריחני של האיש שהעניק לו השראה. או דה קולון רענן, נקי וסקסי כמו גבר שזה עתה יצא מהמקלחת, יחד עם ניחוח של משהו כהה יותר, שנרמז על ידי פצ'ולי, אזוב ו-וטיבר.
מאז, הבשמים של איב סן לורן לגבר מתאפיינים במתח הדינמי הזה בין רענן לחושני, נקי לסקסי, בהיר לכהה. הבושם החדש לוקח את הגישה הזו צעד אחד קדימה, ומאמץ קשת מלאה של ניואנסים ריחניים.
הניחוח. הגבריות המודרנית של פרחים ועצים.
MYSLF. יותר מבושם. הצהרה בניחוח, שנרקח לגברים על ידי אישה ושני גברים – סמנכ"לית בשמים דניאלה אנדרייה Daniela Andrier, כריסטוף רנו Christophe Raynaud והבשם הבכיר אנטואן מזונדיהAntoine Maisondieu. הרעיון שגבריות מודרנית אינה רק כוח: היא יכולה להיות פרחים. מדוע לא ניתן ללטף את עורם של הגברים על ידי עלי כותרת לבנים רכים, מועצמים על ידי תווים עליונים רעננים ומלאי חיים ועצים חושניים?

MYSLF. יותר מבושם. חזון של גבריות מודרנית שמאחדת פרחים ועצים, שהבַּשָּׂמים עצמם מגדירים כהשקפה אסתטית, פואטית וחזקה. מבחינתם, בושם גברי לא צריך להיות מגדרי בבירור או לדבר בקלישאות שחוקות. כי למה אתה משתמש בבושם? לעצמך. כדי לבטא את מי שאתה על כל הניואנסים שלך… למשוך את הסובבים אותך בעזרת שובל ריח מורגש, עדין ומפתה. וזו, כשלעצמה, הצהרה רדיקלית, קיצונית של איב סן לורן.
הקומפוזיציה המתקבלת היא MYSLF: ניחוח מובחר ומאוזן להפליא ששוזר את משפחת הבשמים העציים עם פרחים. בושם שהוא גם נגיש לחלוטין וגם מקורי להדהים. כי כאן, הכול מתחיל מהלב…
"פריחת התפוז – חומר הגלם היחיד שעומד לרשותם של בַּשָּׂמים שיכול לבטא, בהתאם לאופן בו הוא מעוצב, כל שלב בחיים, כל מגדר: תינוק שזה עתה נולד, כלה בחופתה, גבר…"
 דניאלה אנדרייה Daniela Andrie 
פריחת תפוז חושנית ומתוחכמת היא הלב הגולמי, הפועם של MYSLF. בחירה נועזת, אך טבעית לחלוטין, מאחר שרכיב זה, באופן מסורתי, נכלל בבשמים לגבר במשך מאות שנים. והפרח הזה הוא יופי, שנקטף ידנית בפרדסים בתוניסיה, ומעוצב במיומנות עבור איב סן לורן כדי להעשיר את ההיבטים דמויי עלי כותרת, הרעננים, החושניים שלו.
המבנה החלק והנקי שעומד בבסיסו הוא שהופך את הפרח החושני לפריחה מודרנית, גברית. רב-היבטים ומנוגד, MYSELF הוא הבושם הפרחוני-עצי הראשון של חטיבת היופי באיב סן לורן.
בוא להרגיש את התרוממות הרוח כשאתה מתיז עליך את הבושם ולוכד את הווייב הנקי והזוהר שלו. התווים העליונים, אקורד רענן, מלא חיים ואינטנסיבי מציג איכות נוצצת של 'ור דה ברגמוט' vert de bergamot. רבת השפעה ועוצמה, התכונה האיכותית הזו של ברגמוט מופקת במיומנות על מנת להעניק את החיוניות של הפרי בתחילת הקטיף, עוד לפני נקודת הבשלות שלו. יחד עם לב ברגמוט זוהר המיוצר עבור איב סן לורן על מנת להגביר את האופי הזוהר ואת הפרחוניות שלו, האקורד הנקי והנוסק הזה הוא שנותן את הזקיפות שלו לניחוח.

בוא להתחבר לחושניות שלך כשאתה צולל לעומק הלב הפראי והפועם של פריחת תפוז. רכיב עסיסי ועשיר ש"מתנהג כמו מראה", דניאלה אנדרייה אומרת, מאחר שהוא יכול לשקף רעננות נקייה, תמימה לצד חושניות בוערת, חיוניות ירוקה לצד פרחוניות לבנה עדינה. כאן, כשהם מפסלים אקורד סביב לב עשיר של אבסולוט של פריחת תפוז מתוניסיה – עוד רכיב עילאי שנוצר עבור פלטת הרכיבים של איב סן לורן, שלישיית הבַּשָּׂמים של MYSLF הדגישה את ההיבטים הטבעיים הרבים של הפרח.

בוא לרקוד לקצב שונה עם התווים הבסיסיים העציים, הגבריים אך העדינים של MYSELF.  בנויים סביב לב פצ'ולי מאינדונזיה, ומאמברופיקס™ {Ambrofix™} – חומר 100% טבעי המופק מקנה סוכר בתהליך ביוטכנולוגי, הם מעניקים חותמת ריח עצית-ענברית, עמידה לאורך זמן, המענגת את כל הסובבים אותך… חושני ועוטף, האקורד העצי מוסיף חמימות, מרקם ועוצמה רכה לתו פריחת התפוז המאפיין את הניחוח. "האתגר הגדול היה ליצור ניחוח מאוד מתפשט, דיפוזי, אבל לא אגרסיבי. היינו חייבים לבטא גבר שאינו חיקוי נלעג, על כל העדינות שלו".
כריסטוף רנו Christophe Raynaud
כי להיות גבר היום פירושו לאמץ את כל ההיבטים שלך. זה מי שאתה באמת. MYSELF.
התווים הפותחים. אקורד רענן ומלא חיים.
הווייב הנקי והמלהיב שנוסק עם הניחוח הראשון של הבושם? זהו איזון מתוחכם המורכב משילובם של רכיבי כוכב של פירות הדר ותווים ארומטיים. התווים העליונים של פירות הדר אשר מכריזים על פריחת התפוז של MYSLF משלבים לב ברגמוט מקלבריה, המעוצב במיומנות עבור איב סן לורן על מנת לשפר את הרעננות הנוצצת וההיבט הפרחוני הארומטי שלו, עם רכיב נדיר: vert de bergamot {ור דה ברגמוט – מופק באמצעות זיקוק מולקולרי המאפשר לבַּשָּׂם לבחור בקפידה מקטע מולקולרי ספציפי של הברגמוט, את התו העליון הרענן והירוק שלו}.
הרכיב הייחודי הזה נוצר על מנת להעניק את הניחוח הירוק של ברגמוט בתחילת הקטיף. "הוא רענן יותר וחי יותר, מאחר שהוא לא הגיע לשלב של הפרי הבשל", מסבירה דניאלה אנדרייה. "הוא מעניק תווים מלאי חיים, קורנים וזוהרים לתווים הפותחים את MYSLF".
תווי הלב, פריחת תפוז. פרח עם זהות מגדרית משתנה {ג'נדרפלואיד} .
אם אתה חושב שפריחת התפוז אינה גברית, תחשוב פעמיים. אף אחד לא יכול לחשוב שלואי ה-14 היה פחות מגברי, ובכל זאת 'מלך השמש', שזכה לכינוי "המלך עם הניחוח הפרחוני המתוק ביותר" the most sweetly-flowered king, העריץ את הניחוח של מי פריחת תפוז, שככל הנראה זוקקו מפרחים שגדלו בפרדס שלו בארמון  ורסאי. פריחת תפוז מככבת זה מכבר באו דה קולון, רב מכר מאז המצאתו בתחילת המאה ה-18, וז'אנר שהוא משותף לכל המגדרים עד היום.
אבל הפרח הלבן הקטנטן עם הניחוח המוגזם מסרב להיות מסווג לקטגוריה מסוימת, בדיוק כמו MYSLF. גברי, נשי, נקי וחושני… ברוח הטהורה של איב סן לורן, מאחר שהוא משתלב עם עצים חושניים, הוא חושף עד כמה הוא יכול להיות ורסטילי, ולאמץ את כל ההיבטים שלו ככוכב של קומפוזיציה גברית אשר קוראת תיגר על הז'אנר.
התווים הבסיסיים. עצים חושניים.
חותמת הריח של MYSLF היא עצית ועדינה. היא מעצימה את הבושם על ידי הוספת עומק, חושניות, שובל ריח ועמידות לאורך זמן.
אמברופיקס™ {Ambrofix™}, רכיב 100% טבעי המופק מקנה סוכר בתהליך ביוטכנולוגי, מעניק ווייבים ענבריים עציים, חושניים, ייחודיים ומודרניים, ותו ענבר-אפור אותנטי אשר משתלב עם מרווה מרושתת באקורד ארומטי רענן.
לב פצ'ולי מאינדונזיה מעניק לתמצית יותר זוהר ופחות רמיזות של אדמה מאשר הפצ'ולי הקלאסי. חושני ועוטף, הוא מעניק חום ועושר לאקורד פריחת התפוז המאפיין את MYSLF.
הבַּשָּׂמים דניאלה אנדרייה DANIELA ANDRIER, כריסטוף רנו Christophe Raynaud ו-אנטואן מזונדיה Antoine Maisondieu.
דניאלה אנדרייה. שירה ואלגנטיות.
היא מאסטרו שיכולה להפוך שורש של אירוס לגזה שקופה, שרפים כהים לבאלמים מענגים, ואת פריחת התפוז לאינספור וריאציות פואטיות. "מעל לכול, אני רוצה להציע משהו אלגנטי ומרגש", אומרת דניאלה, ילידת גרמניה, שלמדה ספרות בפריז לפני שגילתה, במהלך ארוחת ערב, שהיא יכולה להפוך את הכישרון הטבעי שלה לריחות וניחוחות למקצוע אמיתי…
בשמית בחברת ג'יבודאן Givaudan ב-30 השנים האחרונות, דניאלה ידועה בקומפוזיציות המאוזנות, האלגנטיות והעדינות שלה. "אני רואה בבושם קפסולת זמן שצובעת את העבר שלנו, מחייה את ההווה שלנו, שנשמח למצוא שוב מחר. בושם חייב להקסים את החושים שלנו, בשירה, אלגנטיות וחירות!״
דניאלה היא שהגתה את הרעיון המקורי ל-MYSLF במהלך טיול בטנג'יר, רדופה על ידי זיכרונות מנוכחותו של איב סן לורן בעיר המרוקאית, מאחר שהיא שהתה ליד מה שהיה פעם ביתו של המעצב. מוקסמת מאינספור הניחוחות של פריחת התפוז המקומית המוצעים למכירה בשוק הבשמים, היא מימשה את החזון שלה על הפרח כתו משנה צורה שיכול לקבל זהות גברית, ועיצבה אותו במיומנות ובאהבה…
כריסטוף רנו. נוכחות וזוהר.
מוקסם מריחות מגיל צעיר, כאשר אסף בשמים מיניאטוריים, כריסטוף רנו הצטרף ל-איסיפקה Isipca, בית הספר לבישום של ורסאי, בשנת 1990. שלושה עשורים לאחר מכן, הבַּשָּׂם הנלהב תמידית, אשר רואה את עצמו אומן ואמן, היה שותף ליצירת רבי מכר רבים. המפתח להצלחתם: הנוכחות והזוהר שלהם. "שובל ריח יפהפה הוא מרכיב מרכזי בבושם. כולנו אוהבים לשמוע 'אתה מריח כל כך טוב!'", כריסטוף.
אנטואן מזונדיה. סטייל וחן.
הבַּשָּׂם נולד בגראס למשפחה של אמנים וסוחרים של חומרי גלם. אנטואן מזונדיה, שבתחילה נמשך לקולנוע וצילום, למד משפטים ותולדות האמנות לפני שנשאב לעסקים המשפחתיים במהלך התמחות. בשנת 1989 הוא הצטרף לחברת ג'יבודאן Givaudan, שם הוא כיום בשם בכיר, אשר מביע את היצירתיות שלו באמצעות ניחוח באלכימיה עדינה בין אינסטינקט להיגיון. הסגנון האלגנטי הייחודי של אנטואן והפילוסופיה שלו ביצירת בשמים באים לידי ביטוי ב-MYSLF. בעיניו, פשטות היא המפתח; הוא לא מבקש שיבחינו בו בכל מחיר, אלא ליצור בשמים נגישים. כשהוא מוסיף את הנגיעות העדינות שלו ל-MYSLF, הוא ממלא את הבושם בסגנון ובחן שלו, ובחזון מלא ניואנסים, עכשווי מאוד, של גבריות שמנתצת קלישאות שחוקות.
הרכיבים. בלעדיים לאיב סן לורן.
טוויסט חדש ונועז על גבריות בבושם, MYSLF בנוי מרכיבים מובחרים ביותר שנוצרו עבור איב סן לורן. בפלטה הבלעדית הזו, הרכיבים הטבעיים העיקריים של הבושם פורקו, ולאחר מכן נבנו מחדש באמצעות טכניקות חדשניות כדי לשחרר את התמצית שלהם. כל אחד מהרכיבים האלה מצוי בלב שלושת האקורדים העיקריים של MYSLF.
לב של פריחת תפוז אבסולוט מתוניסיה.
הפרחים של עצי תפוז סביליה, שגדלים באזור נאבל Nabeul שבתוניסיה, נקטפים ידנית מוקדם בבוקר על ידי נשים מהכפרים השכנים, על פי ידע מסורתי אשר מונע פגיעה בניצנים השבריריים. כדי להבטיח את הטריות והרעננות שלהם, הם מעובדים בקרבת מקום, מסביב לשעון, באמצעות מיצוי על ידי ממס נדיף. במיצוי שני, ספציפית לאיב סן לורן, הפרדה {פרקציונציה} של האבסולוט הזה על ידי זיקוק מולקולרי מניבה את האיכות הייחודית של הלב של פריחת תפוז אבסולוט בו משתמשים ב- MYSLF. עשיר ורענן, דמוי עלי כותרת ודבשי, עם היבטים ארומטיים וירוקים, הרכיב, המיוצר ספציפית לאיב סן לורן, חושף את הניחוח המעודן ביותר של הפרח. זהו הלב הגולמי, הפועם של אקורד פריחת התפוז הייחודי של MYSLF.
לב ברגמוט מאיטליה.
שותף של חטיבת היופי באיב סן לורן עובד כבר שנים עם יצרנים בקלבריה, שבדרום איטליה, המתמחים בגידול ברגמוט באיכות שאין כמותה, למרות מספר ניסיונות לגדל את פרי ההדר היקר הזה באזורים אחרים. ברגמוט נקטף ידנית באופן בר-קיימא מנובמבר עד פברואר, בנקודת הבשלות האופטימלית שלו, כדי לקבל את התמצית האיכותית ביותר. המקום בו מתבצע תהליך המיצוי נמצא קרוב מאוד לפרדס על מנת להבטיח טריות. התמצית המתקבלת היא לב ברגמוט מעודן המציע איזון עדין בין הרעננות הנוצצת של פרי הדר לבין היבט פרחוני ארומטי, עם נגיעות של תה ארל גריי. הוא מעניק את הזוהר שלו לאקורד הפתיחה הרענן ומלא החיים של MYSLF.
לב של דיווה לבנדר מצרפת. זן חדש שפותח בשל הניחוח הרענן שלו, דיווה  לבנדר גדל באזורים ההרריים הנמוכים של פרובנס. מופק באופן בר-קיימא, דיווה לבנדר הוא חלק מתוכנית שמטרתה לעודד את השבת גידולי הלבנדר לצרפת. הלב של דיווה לבנדר, הוא ביטוי רענן יותר, פרחוני יותר של התמצית, שנוצר במיוחד עבור המותג. הוא משולב עם לב של מרווה מרושתת ולב של גרניום בורבון על מנת ליצור את ההדגש הארומטי הנקי של אקורד הפתיחה של MYSLF.
לב של מרווה מרושתת מפרובנס.
בושם בפני עצמו, מרווה מרושתת חושף אינטנסיביות ארומטית עוצמתית עם היבטים רבים. הניחוח שלו, טבעי באופן מיוחד, מציע גוונים עשבוניים ורעננים, עם ניואנסים פרחוניים ופירותיים נוצצים. היבולים המשמשים את חטיבת היופי באיב סן לורן גדלים בפרובנס במסגרת תוכנית של רכישה בת קיימא. לב המרווה המרושתת שנוצר במיוחד עבור איב סן לורן חושף את החושניות הייחודית של ההיבטים דמויי ענבר אפור שלו, המועשרים בפרחוניות ארומטית.
לב של גרניום בורבון ממדגסקר.
מזוקקת בתהליך של זיקוק-הידרו מהעלים הריחניים של גרניום בורבון, התמצית המשמשת את חטיבת היופי באיב סן לורן מגיעה מזן מקורי אשר גדל במדגסקר, שנבחר בשל התכונות הריחניות המדהימות שלו, ומתקבל ממקור פרימיום. נקטפים ביד, העלים מזוקקים ליד השדות על מנת להבטיח רעננות אופטימלית ועושר ריחני יוצא דופן. לב גרניום בורבון הוא אינטנסיבי במיוחד ומציג היבטים רבים. הוא חושף לב ורוד פרחוני, מועשר על ידי תו ליצ'י פירותי, בשילוב עם היבט ארומטי עשבוני חזק, עלים ירוקים ורמיזות של מנטה.
חטיבת היופי באיב סן לורן עובדת עם הספקים שלה באופן פעיל בכדי ליישם ולהטמיע שיטות חקלאיות מכבדות יותר ותגמול הוגן לחקלאים. האלכוהול בו אנו משתמשים הוא אלכוהול על בסיס צמחי, בעל תקן זהב לחקלאות בת קיימא SAI* Gold. 100% מהאתנול בו אנו משתמשים מעובד קרוב לאתר הצרפתי שלנו לייצור בשמים.
*פלטפורמת יוזמה לחקלאות בת קיימא Sustainable Agriculture Initiative Platform העיצוב. טוטם חדש אשר עוטף את הסילואט YSL נצחיות משבשת. גולמיות המאפיינת את איב סן לורן. יוקרה חיונית. צללית רדיקלית ואלגנטית המאפיינת את איב סן לורן… MYSELF היא יותר מבקבוק. הוא טוטם, המפיץ את הויברציה שלו. גישה של איב סן לורן. חזק באופן קיצוני. רגיש באופן קיצוני. מכיל באופן קיצוני.
"רציתי ליצור ביטוי חדש של גבריות עם תחושה חושנית עדינה יותר בניגוד לקודים הסטנדרטיים של "תהיה גדול. תהיה גברי" מסבירה המעצבת סוזן דלטון, שגם עיצבה את הבקבוקים עטורי הפרסים של Libre ו-Y, שניהם עבור איב סן לורן.
קווים נקיים, זכוכית חדה, טקסטורות רכות. עיצוב פשוט ויוקרתי שמושך אותך פנימה על ידי חשיפת שכבות על גבי שכבות של פרטים עדינים. "יש בי יותר ממה שנראה לעין", אומרת המעצבת, שמדברת על – ובעד – המונולית השחור הגבוה והדק.
כל מה שקשור לבקבוק הוא כל כך עדין עד שאתה צריך להתקרב כדי להעריך את הפיתוי שלו.
בוא להעריץ את הצללית הגבוהה והדקה, כל כך איב סן לורן באלגנטיות ובטוב הטעם שלה – הצהרה עוצמתית על אנדרסטייטמנט המשדר יוקרה.
בוא להציץ על החזית השחורה המבריקה ולהרגיש את העיצוב האיקוני של לוגו קסנדרה YSL שפשוט צולל לתוך הבקבוק. מאחר שבקבוק הבושם עומד להיות חלק מהחיים שלך, MYSLF מדבר אל הרגשות שלך. הכול מתחיל מהלב. "הוא פעימות הלב של הבקבוק", במילותיה של סוזן דלטון. הישג טכני וחדשנות אמיתית, שכן הלוגו קסנדרה יצוק ישירות לתוך הזכוכית במקום על לוחית. לוגו קסנדרה YSL הפועם, ההולם שמושך אותך אל הבקבוק המשקף אותך, בו אתה יכול לראות את עצמך.
העבר את האצבע לאורך קפלי הזכוכית הדקים בזוויות, מעוצבים באופן כה יוקרתי ואלגנטי – כמו התפרים המדויקים של חליפה, כל כך חושניים ברכות שלהם, ועם זאת מאוד איב סן לורן בדיוק המוקפד שלהם.
תן לעין שלך להתעכב על הגוונים השונים של השחור – הצבע האהוב על איב סן לורן, והצבע האיקוני ביותר של המותג – כמו כל קשת הרגשות המוצגת במונוכרום אלגנטי. בתחתית, הלכה השקופה חושפת את הבושם שבפנים, כמו הנשמה החבויה של הבקבוק.
זאת ועוד, העיצוב האדג'י והמפתה הזה מעוצב בדייקנות מוקפדת ובשלמות מרבית. הישג הנדסי המונע על ידי התוכנית של חטיבת היופי באיב סן לורן להפחתת ההשפעה שלנו, תוך התמקדות בהפחתת ההשפעה שלנו על משאבי הטבע.
הבקבוקים והקופסאות של MYSLF ניתנים למיחזור*. בקבוקי הזכוכית מכילים זכוכית ממוחזרת, והקופסאות בעלות תו תקן FSC™ MIX. באמצעות השימוש בקופסאות בקרטון בעל תו תקן של המועצה לניהול יערות FSC™, חטיבת היופי באיב סן לורן תומכת בניהול יערות אשר מכבד את בני האדם והטבע.
כל הגדלים ניתנים ל-100% מילוי חוזר – על האריזה החיצונית של בקבוקי האו דה פרפיוםMYSLF  בגדלים 10 מ"ל, 40 מ"ל, 60 מ"ל ו-100 מ"ל מצוינות המילים 'ניתן למילוי חוזר' "refillable"  – דבר המאפשר שימוש בפחות חומרי אריזה. מילוי מחדש של או דה פרפיום מסייע לחסוך 43% זכוכית**, 75% מתכות**, 21% פלסטיק**, 16% נייר**.
הבקבוק למילוי חוזר של או דה פרפיום MYSELF בגודל 150 מ"ל ניתן למיחזור*, הוא מכיל זכוכית ממוחזרת, ובכך מפחית את השימוש בזכוכית בתולית. בושם זה מיוצר במפעלים אשר משתמשים ב-100% אנרגיה מתחדשת.
*בקבוקי הזכוכית, הקופסאות ובקבוקי המילוי של MYSLF ניתנים למיחזור, במקומות בהם קיימים מתקני מיחזור ויכולות מיחזור.
**החישוב נעשה בהשוואה לבקבוק 100 מ"ל שניתן למילוי חוזר + 2 בקבוקי 150 מ"ל למילוי חוזר לעומת 4 בקבוקי 100 מ"ל הניתנים למילוי חוזר.
המעצבת. סוזן דלטון.
סוזן דלטון, שנולדה למשפחה של אמנים, גדלה בדרבישייר דיילס שבאנגליה, שם אמה, שהעריצה את אלזה סקיאפארלי, העבירה לסוזן את התשוקה שלה לאופנה, ואביה, ששירת בעברו כסוכן מבצעים מיוחדים בצבא הבריטי, חינך את סוזן לקפדנות ונחישות.
סוזן עיצבה את בקבוק הבושם הראשון שלה בשנת 2003. היא הקימה את הסטודיו Copywrighte Design בפריז, שם היא עובדת עם צוות רב-כישרונות המשלב כשרון לאופנה, עיצוב תעשייתי ותשוקה לטכניקות אומנותיות. היצירות החזוניות שלה זיכו אותה במספר פרסי עיצוב בינלאומיים חשובים, לרבות שני פרסי Fifi {פרסים יוקרתיים בתעשיית הבשמים} עבור שני בקבוקי בשמים של איב סן לורן: Y ב-2018, ו-ליברה Libre ב-2020.
MYSLF הוא אלגנטי, עוצמתי, דק וסקסי, לבוש בקודים המושלמים, הברורים והמפורשים של עיצובי האופנה האלמותיים של איב סן לורן. הגישה של MYSLF היא הגישה המפורשת, הברורה של איב סן לורן.
השגריר. אוסטין באטלר.
הוא מאמץ באופן מלא את מי שהוא. את כל ההיבטים השונים שהוא. את כל ההיבטים השונים שהוא יכול להיות. רגיש ולא מתנצל. בטוח בעצמו אבל נגיש. אותנטי אבל מורכב, כיאה לאמן מוכשר להפליא…
אחד השחקנים המוערכים ביותר בדורו, הכוכב העולה האמריקאי שיתף פעולה עם כמה מהבמאים הגדולים ביותר – קוונטין טרנטינו, באז לורמן, ג'ים ג'רמוש, ג'ף ניקולס, ועכשיו עם דניס וילנב בסרט 'חולית: חלק 2', שצפוי לצאת לאקרנים השנה. הופעתו המרשימה ב'אלביס', שהיה מועמד לפרס האוסקר, הפגינה את היכולת הייחודית שלו לגלם דמות מורכבת ומשכנעת – כאדם וכאגדה. שלוש שנות עבודתו הקשה זכו להכרה עם מועמדות לפרס האוסקר, נוסף על זכייתו בפרס גלובוס הזהב ובפרס באפט"א בקטגוריית השחקן הטוב ביותר.
הבמאית. ז'וליה דוקורנו Julia Ducournau.
בכדי לביים את הקמפיין ל-MYSLF, חטיבת היופי באיב סן לורן חיפשו במאי/במאית שהגישה היצירתית הבלתי מתפשרת והדימויים הרגשיים העוצמתיים שלהם תואמים את החזון של איב סן לורן לגבי הבושם.
שיתוף הפעולה של המותג עם במאית הקולנוע והתסריטאית הצרפתייה ז'וליה דוקורנו, הפרויקט הראשון שלה אי פעם מסוג זה, צפוי לשלוח גלי הלם בעולם הפרסום. מעבר לעובדה שמדובר במבט נשי על הגבריות של ימינו שנראה אך לעתים רחוקות, המוניטין של ז'וליה דוקורנו כבמאית קולנוע חסרת פחד הולך לפניה.
הסרט הראשון שלה, סרט האימה Raw 'נא' (2016), זכה בפרס FIPRESCI {פרס הפדרציה הבינלאומית של מבקרי קולנוע} הנחשק בפסטיבל קאן 2016. בספטמבר 2019 היא כתבה וצילמה את הסרט השני שלה 'טיטאן', וב-2020, שני פרקים לסדרה האמריקאית 'סרבנט' Servant, שיצר והפיק מ. נייט שאמלאן M. Night Shyamalan, עבור Apple TV.
בשנת 2021, הבמאית טלטלה והדהימה את העולם כאשר 'טיטאן', הסרט שבועט בדימויים מגדריים ובחוקי הז'אנר, זכה בפרס דקל הזהב לסרט הטוב ביותר בפסטיבל קאן 2021, האישה השנייה שזוכה אי פעם בפרס, 28 שנים אחרי ג'יין קמפיון.
על עבודתה החדשה עם חטיבת היופי באיב סן לורן, ז'וליה דוקורנו אומרת: "כבוד גדול הוא לי, וגם הפתעה אמיתית, שחטיבת היופי באיב סן לורן בחרה בי לקמפיין הספציפי הזה! הבחירה שלהם אישרה את מה שהרגשתי – הם רצו לסטות מהקודים הרגילים של יוקרה על ידי שימוש בעולם קולנועי יותר, הם רצו להישאר נאמנים לשם של הבושם שלהם, שקורא להתמקד בתחושות וברגשות, ולא בדימויים בלבד. חטיבת היופי באיב סן לורן סמכו עליי והאמינו בי במהלך עשיית הסרט, ובאמת נתנו לי לבטא את הזהות שלי".
הבמאית חולקת שבחים לאוסטין באטלר: הקמפיין. מגלים את עצמנו. יותר מקמפיין, זהו פיצוץ קולנועי. מפגש בין שני כישרונות צעירים אדירים עטורי פרסים, בפרויקט פרסומי הראשון שלהם אי פעם. השחקן האמריקאי אוסטין באטלר, הכוכב המרשים של 'אלביס' ואחד השחקנים המרגשים ביותר בדורו, הוא ההתגלמות האמיתית של הגבריות החדשה אותה הבושם MYSELF מבטא. ו-ז'וליה דוקורנו, זוכת פרס דקל הזהב עבור הסרט 'טיטאן', מהבמאיות המבטיחות ביותר בדורה, הידועה בדימויים החזקים והלא מסוננים שלה.
הסרט נפתח עם באטלר באולם של מראות שחורות. אנחנו שומעים את המילים: "להיות אני-עצמי MYSLF זה הדבר הנועז ביותר שאני יכול לעשות Being MYSLF is the boldest thing I can do."
אנחנו עוקבים אחריו ברצף מהיר של סצנות: רוקד, נע בחופשיות, מחבק את אור השקיעה על גג בניין…לאורך כל הסרט, באטלר הלבוש בשחור נמצא בתנועה מתמדת, מתרגל אגרוף צללים, מביט במצלמה בהתרסה או בחיוך שובב, מביע את מלוא מנעד הרגשות שלו, המלהיב, המתפרץ באמצעות הכוריאוגרפיה של הסרט.
בכל רגע, כשהוא נע לקצב התוף שלו עצמו, אנחנו מרגישים שאנחנו רואים אותו; אוסטין באטלר שולט בכל מהלך שהוא עושה, בכל ההבעות שלו. אקספרסיבי, גאה, חזק, חופשי…
משנה צורה ודינמי, הסרט חוקר את כל הזהויות העצמיות השונות של באטלר עד שהוא יוצא מתוך מערבולת הדימויים הדינמיים, מפנה עורף להשתקפות שלו וצועד לעברנו, בעודנו שומעים: "אני עצמי MYSELF, לא משנה מה MYSELF, no matter what". הצהרה חיובית, המסמלת את הביטחון העצמי שלו ואת הידיעה שהוא לא צריך 'להראות' מי הוא. כי זה משהו שחי בתוכו.

מחיר מומלץ לצרכן: 439 שקל לתכולת 100 מ"ל
*המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם.
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

YSL בושם גברים MYSLF מחיר 439 שח צילום יחצ חול.. (Custom) (Small)1
YSL בושם גברים MYSLF מחיר: 439 שקל. צילום: יחצ חול

איב סאן לורן לאישה


PLATINE LIBRE L’ABSOLU.
הבושם החדש שנוצר על ידי אן פליפו וקרלוס בנעים מגביר את המתח בין גברי ונשי, קר וחם, כוח וריגוש, שהוא סימן ההיכר של 'ליברה או דה פרפיום' LIBRE Eau de Parfum. קורן וזוהר כמו פלטינה יקרת ערך, אקורד לבנדר לבן רענן מציע פרשנות חדשה ונועזת לארומטי-פרחוני.
באיטרציה היקרה ביותר שלו עד כה, בקבוק האיט-קוטור של ליברה משקף את ההתנגשות הזו עם ניגוד מרהיב בין שני החומרים היקרים ביותר בעולם, פלטינה קרה וזהב יוקד. אלמנטרי באופן אבסולוטי. קוטור באופן אבסולוטי.
ליברה ל'אבסולו פלטין מבית איב סן לורן. כי חופש הוא היוקרה האולטימטיבית.
הבושם. האינטנסיביות האבסולוטית של שובל ריח פרחוני, לוהט.
עם ליברה ל'אבסולו פלטין, חטיבת היופי באיב סן לורן מציעה את הביטוי הנועז ביותר שלה עד כה לז'אנר אותו פיתחו המאסטר פרפיומרים אן פליפו וקרלוס בנעים כאשר הם יצרו את ליברה או דה פרפיום המקורי: השרך הנשי. ריכוז ייחודי – הגבוה ביותר בסדרת ליברה, עבור אינטנסיביות אבסולוטית. יצירה ייחודית – עם אקורד חדש ומקורי לחלוטין אותו הרכיבו המאסטר פרפיומרים במיוחד עבור ליברה ל'אבסולו פלטין: אקורד 'לבנדר לבן' יקר ערך.
בשובל הריח החדש, הפרחוני הקר והלוהט של ליברה ל'אבסולו פלטין, כל רגש, כל תחושה, מוצאים את הביטוי הריחני המלהיב שלהם, את האינטנסיביות האבסולוטית שלהם.
ברק אבסולוטי. הבזק קריר של אלדהידים מוסיף רעננות קרה כקרח לאקורד החדש. התו, המופק באופן טבעי מהצמח הארומטי פוליגונום polygonum, בשילוב עם הרעננות של פירות הדר ברגמוט ומנדרינה, מעניק טוויסט מסקרן, כסוף ואדג'י לתווים העליונים של ליברה ל'אבסולו פלטין.
צמרמורת אבסולוטית. כאן, תווים לבנים כשלג עוטפים את לב דיווה לבנדר, סימן ההיכר של ליברה, באקורד מנצנץ אשר מעצים את הריגוש המענג של הבושם.
חום אבסולוטי. אבסולוט פריחת תפוז חושני, הרכיב האיקוני הנוסף של ליברה, הוא נשי ולוהט, ומתמזג עם הצמרמורת של אקורד הלבנדר הלבן. בדיוק כמו הטוקסידו של איב סן לורן שתפור בקפידה ומבליט את הקימורים הנשיים, התווים האבקתיים הקרירים שלו מגבירים את החום של הפרחים הים-תיכוניים הסקסיים.
אדג'יות אבסולוטית. מדגיש את הניגוד הקר-חם הזה, אקורד ענבר אפור חושני במיוחד ממזג את הניחוח של עור מינרלי עם הכוח הטלורי של היבטים מינרליים לשובל הריח הממכר והעוצמתי של ליברה ל'אבסולו פלטין.
הוא אש. הוא קר. יקר ואלמנטרי. קוטור לחלוטין. ליברה ללא ספק.
הרכיבים. בלעדיים לאיב סן לורן.
טוויסט של קוטור על סגנון גברי קלאסי, ליברה ל'אבסולו פלטין בנוי מרכיבים איכותיים ביותר שנוצרו במיומנות עבור איב סן לורן. בקולקציית הבשמים הייחודית הזו, הרכיבים הטבעיים המקוריים העיקריים של הבושם פורקו, ולאחר מכן נבנו מחדש באמצעות טכניקות חדשניות כדי לשחרר את התמצית של כל תו. 
לב של דיווה לבנדר מצרפת.
זן חדש שפותח בשל הניחוח הרענן שלו ועמידותו בפני מזיקים, דיווה לבנדר גדל באזורים ההרריים הנמוכים של פרובנס (צרפת). מופק באופן בר-קיימא, הדיווה לבנדר של איב סן לורן הוא חלק מתוכנית שמטרתה לעודד את השבת גידולי הלבנדר לצרפת.  הגבעול והפרח מזוקקים תחילה בקיטור, ומניבים שמן אתרי 100% טבעי. השמן מופרד, לאחר מכן, עם פחמן דו חמצני, תהליך המאפשר לבשָּׂמים להסיר את ההיבטים הגבריים יותר, הפחות רצויים, על מנת להרכיב רק את החלקיקים היפים ביותר. הלב של דיווה לבנדר, ביטוי רענן יותר, פרחוני יותר של התמצית, מיוצר במיוחד עבור איב סן לורן.
לב לבנדין מצרפת.
לבנדין – הכלאה של שני זני לבנדר בר – הוא מהיבולים הנפוצים ביותר בצרפת המשמשים את תעשיית הבשמים. הלבנדין האיכותי בו משתמשים ב-ליברה מופק ונרכש באופן בר קיימא, במטרה לשפר את הכנסות החקלאים על ידי הבטחת מחירים הגונים ויציבים לטווח ארוך. 
כאן, נעשה שימוש רק בראש הפרח, מייד לאחר קטיפתו. על מנת לשמר את הרעננות מלאת החיים שלהם, הפרחים מזוקקים בקיטור, ולאחר מכן התמצית שלהם עוברת פירוק על מנת לקבל לב לבנדין עם תווים פחות קמפוריים. האיכות המתקבלת בתהליך הזה היא ייחודית לאיב סן לורן.  
חליטת פרימיום של וניל בורבון ממדגסקר.
חליטת הפרימיום, המיוצרת עבור חטיבת היופי באיב סן לורן, מתקבלת באמצעות טכנולוגיית מיצוי חדשנית ומתקדמת, אשר משמרת את הארומה העשירה, המלאה של התרמיל. חליטה זו, עוצמתית ובעלת מרקם, לוכדת אפקט ייחודי של פולי וניל שהבשילו לא מכבר עם נגיעות בלסמיות.
הכוכב. אקורד חדש, מצמרר של לבנדר לבן.

ליברה ל'אבסולו פלטין מציג אקורד לבנדר לבן חדש , המאסטר פרפיומרים מעלים את לב דיווה לבנדר האיקוני של ליברה לגבהים חדשים. כאן, רכיב הכוכב מואר על ידי הברק הקפוא של אלדהיד צמחי, פוליגונום. תערובת ממכרת של מושק חושני, אקורד הליוטרופין heliotropin אבקתי, חליטת וניל בלסמי וקומרין שקדים – תרכובת המצויה באופן טבעי בלבנדר – עוטפת את הפרח מפרובנס, והופכת אותו ליוקרתי יותר מתמיד.
הבקבוק. אייקון הופך לפלטינה. בבקבוק המרהיב של ליברה ל'אבסולו פלטין, גוון הכסף המבריק והקר שלו מנוגד לזהב החם של YSL, לוגו קסנדרה האיקוני, עבור חתימה שהיא יותר קוטור מאי פעם.
כי אין מילה יותר אבסולוטית להגדיר נשים, היום. LIBRE ליברה {חופשייה}.
#ABSOLUTELYLIBRE
מחיר מומלץ לצרכן: 499 שקל, לתכולת: 90 מ"ל 
*המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם.
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

איב סאן לורן. צילום: יח״צ חו״ל-1
אבי סאן לורן. צילום: יח״צ חו״ל

ג'ורג'יו ארמני לאישה

Si הבושם האיקוני לאישה של ג'ורג'יו ארמני, פותח עתה את הדלת לפרק חדש המציג בקבוק חדש, ניחוח אינטנסיבי חדש, וקמפיין חדש.
מחווה לכוחה של המילה 'כן'. Sì מייצג בחירה המונעת הן על ידי הגיון והן על ידי רגש. אמירת Sì היא אמירת כן לתשוקה, כן לחופש, כן לאהבה וכן לעצמנו, אמירה המעצימה את הביטוי של נשיות מודרנית ועכשווית  "Sì היא המילה העוצמתית ביותר. זו הבחירה לאמץ את האפשרויות האינסופיות שלהשל עצמך." ג'ורג'יו ארמני.
הבקבוק החדש, יקר הערך, ניתן למילוי חוזר ונועד לשימוש מתמשך, מעוצב על ידי יצרני זכוכית מומחים, הבקבוק האיקוני של Sì, מעוטר בלוגו Sì מוזהב, רב השפעה, חקוק בתוך הזכוכית.
הניחוח החדש של SÌ EAU DE PARFUM INTENSE מעניק ל-Sì היבט חם יותר, המשלב נקטר של דומדמנית שחורה עם לב פרחוני וקטיפתי וזר חושני של וניל.
הקמפיין החדש ל-SÌ  או דה פרפיום אינטנס מבטא את החזון החדש של Sì. מובל על ידי קייט בלאנשט, השחקנית זוכת פרס אוסקר ושגרירת היופי העולמית של ארמני, הסרט מציג שורה של נשים עוצמתיות המכריזות Sì. ביניהן השחקנית האמריקאית הצעירה והמבטיחה סיידי סינק; השחקנית האיטלקייה מטילדה ג'ולי; והדוגמנית הספרדייה יוג'ניה סילבה, כולן מגלמות את האפשרויות המגיעות עם אמירת Sì.
סימפוניה של רגעים עוצמתיים.
הקמפיין החדש של Sì או דה פרפיום אינטנס לוכד קרשנדו של רגעים, ומציג נשים רבות ואת הסיפורים הייחודיים שלהן, כשכולן מאמצות את הכוח של Sì. 
הסרט, בבימויה של אמבר גרייס ג'ונסון, מציג את קייט בלאנשט, שחקנית ושגרירת היופי העולמית של ארמני, אשר מובילה שורה של נשים עוצמתיות. ביניהן, השחקנית סיידי סינק, המגלמת את הרעננות וההיבט הנועז של הבושם, השחקנית מטילדה ג'ולי והדוגמנית יוג'ניה סילבה. כל אישה מקבלת תמיכה ועידוד לאמץ את הכוח של Sì.
יחד, הן מייצגות את האופי רב-ההיבטים של Sì, ואת שלל המשמעויות שלו: Sì-כן להתחלות חדשות. Sì-כן לחופש. Sì-כן לאהוב. Sì-כן לעצמי. Sì-כן לעצמנו. Sì-כן לתשוקה.  ו-Sì-כן לחיים.
אמירת Sì יוצרת אינסוף אפשרויות, ומשפיעה על האופן בו החיים מתפתחים.
בושם פירותי, ענברי חדש.10 שנים אחרי שיצרה את הבושם המקורי סי או דה פרפיום SÌ EAU DE PARFUM, המאסטר בשמית ג'ולי מאסה מציעה פרשנות חדשה, מרתקת לניחוח האיקוני שלה, ויוצרת את SÌ או דה פרפיום אינטנס החדש כבושם פירותי-ענברי.
SÌ או דה פרפיום אינטנס נפתח עם נקטר עסיסי ורענן של דומדמנית שחורה, המעניק לבושם היבט טבעי, ומשלים את האפקט הפירותי שלו. הדומדמנית השחורה משתלבת עם הרעננות הפרחונית והארומטית של ורד דמשק ותה שחור מעושן ועשבי, אשר מעשיר את התווים הבסיסיים של וניל.
בלב הבושם, אבסולוט של ורד דמשק, אשר חושף את ההיבטים העשירים ביותר והמושכים ביותר של הוורד, ויוצר את האפקט העשיר והמתוחכם של הבושם. תו זה משתלב עם התווים הרכים הלבנים והפרחוניים של אוסמנטוס, והתווים הקטיפתיים והפירותיים של שמן אתרי דאוואנה Davana, אשר מוסיפים לחושניות הפרחונית של SÌ או דה פרפיום אינטנס.
התווים הבסיסיים משלבים צמד קרמי של וניל בורבון ושמן פצ'ולי. שני היבטים שונים של וניל בורבון ממלאים את SÌ או דה פרפיום אינטנס. האחד הוא חליטת וניל, אשר חושף ניחוח וניל רך ועדין עם גוונים אבקתיים ועוטפים. השני הוא תמצית וניל, אשר לוכדת את הניחוח האינטנסיבי של פולי וניל בשלים, כשהגוונים החמים והבלסמיים שלהם מועצמים על ידי היבט של זית שחור. שני תווי הווניל האלה מתמזגים עם שמן אתרי פצ'ולי, ויוצרים ניחוח עצי עם רעננות ייחודית.
בקבוק חדש, מלוטש ויקר ערך.
מעוצב ומיוצר בצרפת ובאיטליה כמו תכשיט יקר ערך, ועשוי מ-15% זכוכית ממוחזרת, בקבוק Sì החדש מציג זכוכית המיוצרת באופן מקצועי ומתוחכם. בקבוק מסמל את המחויבות לומר Sì באופן נועז מתמיד, הצהרה המודגשת על ידי האותיות "Sì" התלת ממדיות, המעטרות כיום את בקבוק הזכוכית. המילה חרוטה בתוך שתי פאות של הזכוכית, ויוצרת מראה חושני, מובחן ובולט. הכרזה עוצמתית המזמינה כל אישה לומר Sì. 
מחויבות מתמשכת ליוקרה בת-קיימא יותר.
הבושם משקף את הערכים המקוריים של ג'ורג'יו ארמני ומתרגם אותם ב-3 תחומים התורמים לקיימות של המותג ולנצחיות שלו: עיצוב אקולוגי, ידידותי לסביבה באמצעות אריזות הניתנות למילוי חוזר, מאבק בשינויי האקלים ומניעת מחסור במים נקיים ומתוקים.
ג'ורג'יו ארמני מחויב להפעלת מותג עם פעילות עסקית כלל-עולמית אחראית באמצעות עמידותם של המוצרים והחומרים שלו, ובאמצעות רכישה והפקה בנות קיימא של הרכיבים הטבעיים שלו. SÌ או דה פרפיום אינטנס מגיע כיום בבקבוק חדשני, ניתן למילוי חוזר ולמיחזור, כאשר חלק מרכיבי הבושם הייחודיים מופקים בשיתוף פעולה עם ארגונים לא ממשלתיים מקומיים.
רכיבים המופקים ונרכשים באופן בר קיימא.
וניל בורבון ותמצית תה שחור, המופקת בהודו, באופן בר קיימא, הם בין הרכיבים שלSÌ  או דה פרפיום אינטנס המופקים ונרכשים באופן בר קיימא. חטיבת היופי של ארמני מחויבת לשרשרת אספקה המציעה לקהילה יתרונות חברתיים, סביבתיים וכלכליים. התוכנית מבטיחה ליצרנים הכנסה הוגנת ובת קיימא ומציעה תוכנית הכשרה אשר תומכת בשיטות חקלאיות המשפרות את איכות הווניל ומגבירות את הפרודוקטיביות, תוך שמירה על המערכת האקולוגית של היער.

המלצה רותחת!

לבשתי את הבושם והסביבה שלי לא הפסיקה להחמיא לי, למרות שהיו לי ספקות לגביו, הופתעתי לגלות שהריח מחמיא לי, לא הייתי מודעת לכל המהומה, כי כשהרחתי אותו בפעם הראשונה, לא ממש התחברתי, זה לא קורה, אך מסתבר שנוצרה כאן אהבה ממט שני, או יותר נכון מהתזה שניה. אז כן אני התאהבתי.

מחיר מומלץ לצרכן:  429 שקל, לתכולת: 100 מ"ל
269 שקל לתכולה של 30 מ"ל 
להשיג בבוטיק ארמני, בקניון רמת אביב, רשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרותץ
ובאתר: https://www.loreal.com/he-il/israel/pages/commitments/trions-beaute-il/

ג'ורג'יו ארמני SÌ או דה פרפיום אינטנס SI בושם נשים מחיר 429 שח צילום יחצ חולINTENSE (Custom) (Large) -7
ג'ורג'יו ארמני SÌ או דה פרפיום אינטנס בושם לאישה. מחיר: 429 שקל. צילום יחצ חול

GIORGIO ARMANI לגבר

מעצב העל האיטלקי GIORGIO ARMANI משיק בושם חדש לגבר: ACQUA DI GIÒ PARFUM. ג'ורג'יו ארמני מציג את אקווה די ג'יו פרפיום ACQUA DI GIÒ PARFUM, בושם אשר מביא היבט חדש, עוצמתי ואינטנסיבי לזהות האלמותית של אקווה די ג'יו ACQUA DI GIÒ. הרעננות והאינטנסיביות של הניחוח מייצגות פרק חדש עבור אקווה די ג'יו, בריחה ריחנית לתחושות וחוויות מרגשות, אשר בוחנות את הקשר החזק בין גברים לטבע.
אקווה די ג'יו פרפיום מפרש מחדש את חותמת הריח הימית האינטנסיבית של הקולקציה, עכשיו מוגברת ומועצמת. הקומפוזיציה של אקווה די ג'יו פרפיום משלבת תווים ממכרים, עוצמתיים שממריצים את ההתפרצות של רעננות עם שובל ריח מפתה. הבושם נבדל עוד יותר על ידי תווי הקטורת שלו, המעניקים אינטנסיביות לוהטת לאקורדים הימיים של אקווה די ג'יו. התוצאה היא בושם כריזמטי, מלא חיים עם הילה של מסתורין, המסמל נוף פראי אשר פוגש את העוצמה והגודל האינסופי של האוקיינוס.
יוקרה חדשה, שמעשירה את הקולקציה, באה לידי ביטוי בעיצוב הבקבוק: צורתו האלגנטית והגברית של הבקבוק, המאפיינת את קולקציית אקווה די ג'יו, מקבלת עכשיו עיצוב חדש בגוונים של שחור אשר משתנה בהדרגה. בקבוק הפלקון, המעוצב באופן ידידותי לסביבה, מייצג את הנצחיות והעמידות של הקולקציה, עם בקבוק שניתן 100% למילוי חוזר. אקווה די ג'יו פרפיום שואב השראה מכוחו של הטבע ומערכיו המהותיים, המדגישים את המחויבות של ג'ורג'יו ארמני להגן על כדור הארץ.
מגנטיות אלמנטרית התפרצות של רעננות.
אקווה די ג'יו פרפיום מציג ניחוח חדש, ממכר ועוצמתי לקולקציית אקווה די ג'יו, אשר מזכיר מפגש מעורר השראה בין ים לחוף.
המאסטר פרפיומר אלברטו מורילאס (Firmenich), שרקח את הבושם המקורי אקווה די ג'יו, עומד מאחורי יצירתה של הקומפוזיציה החדשה. בושם ארומטי מימי עצי, אקווה די ג'יו פרפיום מעורר כוח חדש, אלמנטרי, שנלכד בתווי הקטורת העוטפים שלו.
בעוד הבושם המקורי מוגדר על ידי הרעננות הפרחונית הממריצה שלו, אקווה די ג'יו פרפיום מציג רעננות חדשה, קיצונית. היא מתבטאת בתווים עליונים המורכבים מלב ברגמוט מעודן, אשר מאזן בין זוהר בהיר ונוצץ לבין היבט ארומטי ופרחוני, בשילוב עם האינטנסיביות של תווים ימיים.

התווים המרכזיים הם מיזוג של לב גרניום בורבון, תמצית רוזמרין ולב מרווה מרושתת. לב גרניום בורבון יוצר אפקט אינטנסיבי ורב-ממדים, עם השילוב שלו של היבטים פירותיים וארומות עשבוניות. לב מרווה מרושתת תורם ארומות פרחוניות ופירותיות נוצצות. תמצית רוזמרין מעניקה אפקט עכשווי, רענן ופיקנטי. התווים האלה יוצרים אווירה של מודרניות ודינמיות, אשר ממציאה מחדש את חותמת הריח הארומטית האיקונית של אקווה די ג'יו.
תווים של עצים מלאי חיים, המשדרים עשן ואלגנטיות, מאפיינים את התווים הבסיסיים של הבושם. תמצית פצ'ולי, הידועה בחמימות הייחודית שלה, יוצרת את שובל הריח המסתורי של הבושם, ואילו תמצית קטורת מעניקה היבט מינרלי, מלוח, ותחושת מסתורין. התו תמצית קטורת בגוון מינרלי מזכיר את הסלעים השחורים של פנטלריה, האי האיטלקי עם הנוף המרהיב, המהווה את ההשראה המקורית לבושם.
רכיבים המופקים ונרכשים במכוון.
העובדה שאקווה די ג'יו פרפיום מכיל מספר רכיבים המופקים ונרכשים באופן בר קיימא מבטיחה חומרי גלם ממקור אשר מוודא תנאי עבודה אתיים ומחירים הוגנים לחקלאים המגדלים אותם.
ביצירת הבשמים שלו, ג'ורג'יו ארמני שואף לתעדף הכללת רכיבים המופקים ונרכשים במכוון. משנת 2020, כל הבשמים בקולקציות מיי וואיי MY WAY, אקווה די ג'יו ACQUA DI GIÒ, ו-ארמני קוד ARMANI CODE מכילים רכיבים המופקים ונרכשים באופן בר קיימא.
באקווה די ג'יו פרפיום, הרכיבים המופקים ונרכשים באופן בר קיימא הם לב ברגמוט מקלבריה, איטליה; לב מרווה מרושתת מפרובנס, צרפת; לב גרניום בורבון ממדגסקר; ותמצית פצ'ולי מגואטמלה.
תמצית הפצ'ולי מופקת ונרכשת בגואטמלה באמצעות תוכניות לרכישה ממקורות חוץ תוך גילוי סולידריות. תוכניות אלו מבטיחות תנאי עבודה הוגנים ומחירים הוגנים לחקלאים, ותומכות במתן מענה לצרכים הבסיסיים החיוניים של הקהילה.
רכיבים טבעיים, מיוצרים בקפידה. הרכיבים הטבעיים הנכללים באקווה די ג'יו פרפיום מיוצרים בשיטות מיצוי קפדניות, המבטיחות רכיבים יוצאי דופן באיכות ייחודית.
לב ברגמוט מקלבריה מופק מפירות ברגמוט שנקטפים ידנית בנקודת האיזון האופטימלית בין טריות לבשלות. המומחיות של קלבריה, הברגמוט מופק באמצעות מכונה אשר מלקטת את הקליפות של הפירות ואוספת את התמצית באמצעות שיטה של כבישה קרה. לאחר מכן, התמצית עוברת תהליך הפרדה {פרקציונציה}, על מנת להבטיח תמצית באיכות המובחרת ביותר.

 גדל ומעובד בפרובנס, תמצית לב מרווה מרושתת מתקבלת על ידי זיקוק הפרחים והגבעולים של מרווה מרושתת באדים. לאחר מכן מפרידים את התמצית, ורק החלקיקים המובחרים ביותר מעורבבים לרכיב הסופי.
לב גרניום בורבון מקורו במדגסקר, שם הוא נקטף ידנית. העלים שלו מזוקקים סמוך לשדה בו הם גדלים, להבטחת טריות מיטבית ומיצוי עשיר בריח. בתהליך של הידרו-זיקוק והפרדה מזקקים את העלים, כדי לאפשר את בחירת ההיבטים הפרחוניים והטריים ביותר שלהם, על מנת לחשוף תו רב-ממדים, עשבוני וארומטי.
הצהרה עיצובית מודעת פלקון גברי, יקר ערך.
הבקבוק החדש של אקווה די ג'יו פרפיום הוא הצהרה אלגנטית בעיצוב המרשים ובקיימות שלו.
בקבוק הבושם מעוצב כצללית גברית, חלקה, סימן ההיכר של קולקציית אקווה די ג'יו, וחלק בלתי נפרד מהזהות שלה. עיצוב זה  זו מועצם עכשיו עם הציפוי של לכה בשחור מאט, כשאינטנסיביות הצבע משתנה בהדרגה, עיצוב גברי ויקר ערך. בניגוד בולט, הבסיס הכבד של הזכוכית שקוף, בכדי ללכוד את השקיפות המימית של הבושם.
על מנת להתאים לזכוכית בצבע שחור מאט, הפקק מגיע בגוון שחור, בעוד כיתוב כסוף, אלגנטי מעטר את החזית השחורה של הבקבוק, כדי להעניק היבט חדש ומפואר לקולקציית אקווה די ג'יו.
בקבוק הניתן למילוי מחדש, מעוצב כפריט המיועד להישמר לעד. הבקבוק של אקווה די ג'יו פרפיום, הניתן למילוי חוזר, טומן בחובו את המחויבות של ג'ורג'יו ארמני לבקבוקי פלקון בני קיימא. מחויבות זו משקפת את האחריות של המותג כלפי כדור הארץ, ואת החזון ליוקרה בת קיימא יותר.
מאחר שאקווה די ג'יו פרפיום שואב השראה מהיופי הנצחי של יסודות הטבע, המחויבות להגנה על הסביבה שזורה בתוך יצירת הבושם. הבקבוק של אקווה די גיו פרפיום, אשר פותח ועוצב עם שיטה למילוי חוזר, מוביל דרך אחראית יותר לצריכת בשמים יוקרתיים.
עם העיצוב הזה שניתן למילוי חוזר, הבקבוק של אקווה די ג'יו פרפיום, המיוצר מ-15% זכוכית ממוחזרת, נועד להישמר. השיטה השימושית למילוי חוזר מאפשרת למלא מחדש את 75 המ"ל של בקבוק הספריי המקורי בקלות, ללא צורך במשפך. לשם כך, הופכים את בקבוק המילוי בגודל 150 מ"ל לתוך הבקבוק המקורי ומרוקנים אותו מבלי לאבד טיפת בושם אחת.
מילוי מחדש של בקבוק ספריי 75 מ"ל של אקווה די ג'יו פרפיום מפחית באופן מוכח את השימוש חומרי גלם: 41% פחות זכוכית, 7% פחות פלסטיק, 23% פחות נייר ו-67% פחות מתכת*.
*בהשוואה לשימוש בשלושה בקבוקי 75 מ"ל של אקווה די ג'יו פרפיום.
אתוס של קיימות.
הבושם משקף את הערכים המקוריים של ג'ורג'יו ארמני, המתורגמים לשלושה תחומים קריטיים: גישה אקולוגית, ידידותית לסביבה, באמצעות אריזות הניתנות למילוי חוזר, מאבק בשינויי האקלים, ומניעת מחסור במים נקיים ומתוקים. בהשראת נצחיותו של הטבע, המותג מחויב להגן על עתידו של הטבע.
מעבר להרכב ולעיצוב הספציפיים של כל מוצר, המחויבות הרחבה יותר של ג'ורג'יו ארמני היא לסייע במאבק במצב החירום האקלימי, לרבות בהגנה על מערכות אקולוגיות ויערות.
אני אתחיל מהבקבוק האלגנטי אשר כבר מבשר על תוכנו,כלומר,חוק מ'ס 1 בבושם זה צבע הבקבוק שלו,הצבע השחור תמיד מלוה בריח של יוקרה,סקסי,עם נוכחות בלתי מתפשרת,אישית אני מאוד מתחברת לריחות מהסוג הזה אשר תמיד הופכים לקלאסיקה נצחית, ניתן להריח את נוכחות הפצ'ולי והברגמוט, גבר שנכנס לחדר והריח הולך לפניו,שליטה מהפנטת בסביבתו.
התמכרות מהפנטת!
מחיר מומלץ לצרכן*: 439, לתכולת: 125 מ"ל
*המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם.
להשיג בבוטיק ארמני, בקניון רמת אביב, רשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות
ובאתר: https://www.loreal.com/he-il/israel/pages/commitments/trions-beaute-il/

GA 2023 ADG Parfum ג'ורג'יו ארמני אקווה די ג'יו פרפיום. מחיר: 439 שקל. צילום יחצ חול - 1
GA 2023 ADG Parfum ג'ורג'יו ארמני אקווה די ג'יו פרפיום. מחיר: 439 שקל. צילום יחצ חול

PRADA בושם לגבר

מותג הבישום האיטלקי PRADA משיק בושם חדש לגבר: OCEAN LUNA ROSSA. לונה רוסה אושן או דה פרפיום. בושם אינטנסיבי חדש לגבר, מבית פראדה. ניחוח האינטנסיבי של מסע עוצמתי, טרנספורמטיבי לגילוי אפשרויות חדשות ביצועים מוגברים על ידי טכנולוגיה פראדה לונה רוסה אושן או דה פרפיום Prada Luna Rossa Ocean Eau de Parfum הוא הבושם האינטנסיבי החדש לגבר מבית פראדה. 
תוספת ליקום של לונה רוסה אושן, הבושם החדש מגלם ביצועים מוגברים על ידי טכנולוגיה, אשר בנויים על האמונה שעם טכנולוגיה כהרחבה של עצמנו, אנו יכולים להתקדם מעל ומעבר לגבולות שלנו, לדמיין מעל ומעבר לאפשרויות, ולפתוח אופקים חדשים.
נועז ונחוש, פראדה לונה רוסה אושן או דה פרפיום הוא בושם אשר בנוי על התעוזה של הרפתקן מנוסה, שמוכן להמשיך את המסע שלו מעבר לגבולותיו ולהגביר את היכולות שלו באמצעות שליטה בטכנולוגיה.
אינטנסיבי וחושני, הנועזות של פראדה לונה רוסה אושן או דה פרפיום תימצא בפסגה בה האדם פוגש את אומץ ליבו.
הסיפור של לונה רוסה.
הסיפור של פראדה לונה רוסה קשור קשר הדוק לגביע אמריקה The America’s Cup, תחרות השייט הוותיקה ביותר בספורט הבינלאומי והתחרות הנחשבת ביותר בעולם השייט: תחרות קשה ואינטנסיבית המונעת על ידי טכנולוגיה, מיומנות וכוח אדם, הנתונים בידי כוחות הטבע.
לונה רוסה Luna Rossa, נבחרת השייט של איטליה הוקמה בשנת 1997 בעקבות אהבתו הגדולה של פטריציו ברטלי Patrizio Bertelli – מנכ"ל קבוצת פראדה – לשייט וים, שהקים בזמן שיא צוות שהתחרה על הפרס גביע אמריקה בשנת 2000.
סדרת הבשמים, אשר קיבלה על עצמה את השם המוערך לונה רוסה, משקפת את התחרות הדינמית בין החדשנות האנושית לבין עוצמת הטבע. שיר הלל לביצועים גבוהים המונעים על ידי חדשנות מתקדמת: בשמים רעננים וממריצים אשר מתמודדים עם כל אתגר ומשיגים את הטוב ביותר.
היום, תוספת חדשה ליקום של לונה רוסה אושן מציגה חווית בושם אינטנסיבית ומוגברת: כוחו של גבר פוגש את כוחה של מכונה בלונה רוסה אושן או דה פרפיום, בושם אינטנסיבי חדש לגבר.
בשילוב של אומנות עם טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, הבושם מקדם את המסע של פראדה דרך האוונגרדיות, ההתנסויות והתחכום. LUNA ROSSA OCEAN EAU DE PARFUM לונה רוסה אושן או דה פרפיום. בושם רענן וחושני אשר חוגג ומפאר את עוצמת ההרפתקה.
שרכים, עצי-ענברי. ניחוח אוונגרדי מוגבר. תחת הניהול והרוח היצירתית של מיוצ'ה פראדה Miuccia Prada ו-ראף סימונסRaf Simons , פראדה לונה רוסה אושן הוא בושם אשר נרקח על ידי המאסטר-בשָּׂמים אן פליפו וקרלוס בן-נעים מחברת IFF, ונוצר באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך והרכיבים הטובים ביותר של הטבע.
לונה רוסה אושן או דה פרפיום מגביר את האו דה טואלט, דוחף רחוק עוד יותר את ההיבטים של תחכום וחושניות, המועצמים על ידי חדשנות. AmberXtreme® אמברקסטרים®, מולקולה חדשנית ומתוחכמת, מגבירה את אינטנסיביות הרכיב ואת יכולת הפיזור של הניחוח, ומשפרת את עוצמת הבשמים.
התווים העליונים נפתחים בתחושה הממריצה, המרעננת והנוצצת של אשכולית, המתגברת על ידי תמצית רעננה ופיקנטית של גרגרי ערער ואלמי elemi מפולפל אשר יוצרים גל ארומטי.
התווים המרכזיים של מרווה מעניקים תו ענבר חם, ומעצבים אותו על  ידי חשיפת ההיבטים העוצמתיים דמויי לבנדר ודבש שלו. ואז, אופוס חדש זה חושף את אקורד האיריס הקרמי המאפיין את לונה רוסה אושן, שכאן מתעורר על ידי החיוניות והאנכיות של לבונה, מוגברת על ידי אקורד עצי של אלמי וענבר.
לב וטיבר מהאיטי המעוצב עבור פראדה יוצר את הבסיס של היצירה הריחנית החדשה הזו, שעולה ומתגבר על ידי לב פצ'ולי חדשני. תו הפצ'ולי, שעוצב בתהליך הפרדה {פרקציונציה}, מציע תווים קלילים ומעושנים המעניקים לבושם מגנטיות עצית ועשירה. לבסוף, אקורד של פולי וניל משלים את הבושם, בשלישיה של תווי ענבר חמים (וניל, בנזואין) המחזקים את החושניות של הבושם.

משפחת הריחות: שרכים, עצי ענברי
תווים עליונים: אשכוליות, גרגרי ערער, אלמי
תווים מרכזיים: אוליבנום, מרווה, אקורד איריס
תווים בסיסיים: אקורד פולי וניל, וטיבר, פצ'ולי

עיצוב הבקבוק עוקב אחרי שובל האינטנסיביות. הבקבוק של פראדה לונה רוסה אושן או דה פרפיום, אשר מציג את הקודים האיקוניים של לונה רוסה אושן או דה טואלט, הוא צלילה עמוקה למעמקים הכחולים של האוקיינוס. בהשראת המצוינות הטכנולוגית והיופי המלוטש, החלק והדינמי של סירות מפרש המיועדות להתחרות בתנאים קיצוניים, עוצמתם של איתני הטבע באה לידי ביטוי בחומרים ובעיצוב, המקרינים חוזק ותחכום. אינטנסיבי, עם רמיזה לעוצמה הטמונה בתוכו, הבקבוק מצופה לכה בצבע כחול מגנטי, אינטנסיבי, המשתנה בהדרגה ובתחכום, תזכורת לעומקי האינטנסיביות המוגברת החדשה של האו דה. פרפיום, לעומקים המסקרנים ולחושניות המסתורית של האוקיינוס, ולמשחק המנצנץ של האור על פני המים. גברי, מתוחכם ועכשווי, הבקבוק מציג את הפס האדום האיקוני של פראדה, סמל לחדשנות. הפקק האלגנטי, בשחור-לילה, מעוטר בנקודה אדומה, התייחסות סמלית ל'לונה רוסה', הירח האדום.
פראדה לונה רוסה אושן דו דה פרפיום מגיע בגדלים הבאים: 30 מ"ל, 50 מ"ל, 80 מ"ל

המלצה רותחת!

בושם גברי וסקסי, אך גם אלגנטי, מושלם לאירוע נוצץ או דייט רומנטי, נוכחות חזקה של פצ'ולי ופולי וניל, הרמוניה של מתיקות וחריפות, בהתחלה הוא מתוק, כובש ואז הוא נפתח לחריפות מעודנת של עוצמה גברית, אך טיפה ממנו יכולה לתת בוסט נפלא לבושם נשי ורענן.

מחיר מומלץ לצרכן: 369 שקל
 ניתן לרכוש בסופר פארם,המשביר לצרכן רשת Be, אפריל

Prada Fragrance LunaRossa EDP הבושם לגבר מבית PRADA. צילום: יח״צ חו״ל - 1
Prada Fragrance LunaRossa EDP הבושם לגבר מבית PRADA. צילום: יח״צ חו״ל

MUGLER בושם לאישה

MUGLER מותג הבישום היוקרתי משיק בושם חדש לאישה: ALIEN GODDESS SUPRA FLORALE.
בשנת 2021, נשיות חדשה נולדה עם אליאן גודס או דה פרפיום. שנה לאחר מכן, הכוח שלה התרחב עם אליאן גודס אינטנס, שחשף גרסה מוגברת של נשיות. 
היום, מוגלר פותח פרק חדש: Alien Goddess Supra Florale אשר שב ומציג את אלת השמש חסרת הפחד של מוגלר, וחושף יחד איתה פרח נשגב supra flower מעולמות אחרים.
יותר מניחוח, חוויה פרחונית נשגבת.
הבושם החדש מעלה את האו דה פרפיום המקורי לשיאים חדשים. בבקבוק המעוצב כקמע מרשים בזהב ורדרד, היסמין, המאפיין את קולקציית הבשמים, הופך תערובת חדשה ואולטרה-מודרנית של 3 פרחים:
ההתגלות המרעננת
האלה מפגינה יותר חוסן נפשי ועוצמה, מגולמים על ידי תו של פרח קקטוס, אשר פותח את הבושם בפרץ של חיוניות זוהרת, מוארת על ידי נתז עסיסי של אגס. 
ההתגלות המלבלבת
החליטה העשירה במיוחד, האיקונית של יסמין בפריחה חדשה, זיקוק של סמבק יסמין עם פרח.

אימורטל. העושר של הפרח הלבן מוגבר, עם היבט מלוח קלות. כאשר הבושם נפתח, האנרגיה העמוקה והמגנטית הופכת לפרח נשגב ייחודי ומפואר. 
ההתגלות הנועזת
זהב נוזלי מאיר את הפרח הכסוף בחום. העוצמה של פרח אימורטל, גווני הענבר שלו מועשרים בקורטוב של אזוב מינרלי, שיא בלתי צפוי. זהב נוזלי גולש מליבו של הפרח הנשגב כשאת נכנסת לממלכה של אליאן גודס. אש של מתכת מותכת.
"חושפים חזון חדש של פרחוניות, נועזת ואוונגרדית אף יותר מבעבר. "מארי סלמניי Marie Salamagne, בשמית ראשית, ונטלי לורסון Nathalie Lorson, מאסטר פרפיומרית. אליאן גודס או דה פרפיום סופרה פלורל לוקח את הפרחוניות של הניחוח המקורי ומשחרר אותה כדי להמציא את עצמה מחדש. בניחוח ענברי פרחוני זוהר, הפרח הזהוב של האו דה פרפיום המקורי הופך לפרח כסוף המשלב שלוש פריחות. מעבר לניחוח, זוהי חוויה פרחונית מקיפה, נשגבת. ווילו סמית' שולטת בעולם עם הכריזמה הנשגבת, העילאית שלה. הבושם החדש הוא מניפסט מחודש לנשיות חדשה מכילה ואופטימית, המגולמת כמו הבשמים הקודמים בקולקציה על ידי ווילו סמית' הממגנטת, והרב-לאומית. בת 23 בלבד, הזמרת, האמנית שהקליטה אלבומי פלטינה, השחקנית, הסופרת והמפיקה היא תופעה תרבותית עולמית. יחד עם אמה ג'יידה וסבתה גאמי, שלושה דורות של נשים, ווילו סמית' עוסקת בסוגיות חברתיות ותרבותיות עכשוויות.
בפרספקטיבה בין-דורית. אייקון של סטייל, יצירתית, כריזמטית ומעוררת השראה, היא ממנפת ללא הרף את ההשפעה רבת העוצמה שלה ואת האנרגיה הייחודית שלה לטובת מטרות חברתיות, בכללן גישה לחינוך לנערות צעירות, ואינטגרציה חברתית של אוכלוסיות מוחלשות באמצעות אמנויות. בקמפיין לאליאן גודס סופרה פלורל, ווילו סמית' חושפת את האני המרשים ביותר, חסר הפחד והאמיץ ביותר שלה. מהפנטת וממגנטת, היא נעה על מנת לעורר את פריחתו של הפרח הנשגב, האישה הצעירה מגלמת את חזון הנשיות חסרת הפחד של מוגלר עבור הדור הבא.
אליאן גודס סופרה פלורל מאפשר לכוחות היצירתיים שלך לפרוח ולשגשג, משחרר את האנרגיה הנשית הפנימית שלך.

המלצה חמה לאוהבות מתוק

הסיבה שאני אוהבת גודס היא כי יש שם וניל נעים ולא מתוק עד כדי בחילה, אני אוהבת להזליף עליו מעט בושם פרשי גברי ואז זה פשוט נפצח לריח דינמי מושלם, כמובן שמי שאוהבת אוהבת את משפחת המתוקים ובעיקר וניל, זה הבושם בשבילה.

אליאן גודס סופרה פלורל מגיע במספר גדלים (60 מ"ל ו-90 מ"ל).
Alien Goddess SUPRA FLORALE
מחיר מומלץ לצרכן: 479 שקל לתכולת  60 מ"ל
579 שקל לתכולה של 90 מ"ל
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

MUGLER בושם נשים SUPEA FLORAL מחיר 579 שח צילום יחצ חול - 2
MUGLER בושם לאישה. SUPEA FLORAL. מחיר: 579 שקל. צילום: יחצ חול

 IDÔLE NOW  

או דה פורפיום פרחוני חדש. כוח, משתחרר בקמפיין מלא חיים חדש, Idôle Now מזמין את כל הנשים להצטרף למסע. בשנת 2019, לנקום הקדישה בושם לדור חדש של נשים אשר מרעידות ומטלטלות את כללי ההעצמה. שאפתניות אך נדיבות, חזקות אך מכילות, הן מגדירות מחדש את המשמעות של הגשמה עצמית על ידי שיתוף ההישגים שלהן, ועל ידי העצמת נשים אחרות להגשים את חלומותיהן בתנאים שלהן. 
בשנת 2023, הדחף לעולם חדש מעולם לא היה כה חזק. עם Idôle Now,  הבושם החדש של המותג, לנקום מביעים את תמיכתם בבישום מחויב, בעודם מגלמים באופן מוחלט את הערכים של קהילת אידול Idôle. בהשראת עתיד מזהיר יותר, Idôle Now מביע באמצעות הבושם והקמפיין שלו את הדחף המלהיב להצטרף לתנועה בלתי ניתנת לעצירה של קולקטיב של נשים שאוספות כוחות ומשחררות את עוצמתן.
קמפיין יוצא דופן
בפנייה לכל הנשים בכל הקהילות ברחבי העולם, לנקום חושפים קמפיין נשי ונחוש אשר שופך אור חסר תקדים על זנדאיה: פראית יותר, נועזת יותר, השגרירה של אידול נראית חזקה מתמיד. מגשימה את מלוא הפוטנציאל שלה, המוזה העוצמתית של לנקום היא ההתגלמות המושלמת של הרוח המודרנית של Idôle: הישגית, חזקה ומוכנה לכבוש את העולם.
עכשיו זה הזמן להרגיש את האנרגיה המתגברת אשר דוחפת אותך לעבר האידיאל שלך.
עכשיו זה הזמן לנקוט פעולה ולעורר השראה בקרב נשים אחרות לעשות כמוך.
עכשיו זה הזמן להרגיש את הריגוש ולצאת למסע ביחד.
עכשיו זה הזמן להיות ה- Idôle שלך עצמך.
עכשיו זה הזמן להצטרף למסע. מאוחדות ביחד.
בקבוק חדש כדי לנצל היטב כל יום ויום בהשראת האור של שחר חדש, Idôle Now מציג בקבוק חדש בצבעים החמים של זריחה לוהטת. ובאסתטיקה מלאת חיים. עם כל יום חדש, עולה הזדמנות חדשה להצטרף למסע. הבקבוק האיקוני, אשר מעביר את החזון לפעולה קונקרטית, מציג צבעי לכה חדשים שעוצמתם גדלה בהדרגה מלמעלה למטה, ופקק חדש שאינו עשוי מתכת.
הפרחוני של המחר: בהשראת הטבע, מוגבר על ידי המדע.
Idôle Now הוא הניחוח המלכד של נשים המגלמות שינוי. פותח אופקים חדשים לעולם הבישום המודרני, הוא מוסיף היבטים חדשים לפלטה של רוקחי הבשמים ומשלב אותם בבושם עוצמתי ולא מתנצל.
בהשראת חזון פורץ דרך, נוצר על ידי שלישיית הבשמיות מאחורי האו דה פרפיום המקורי, שימאלה מזונדיה, נאדאז' לה גרלנטזק ואדריאנה מדינה , Idôle Now מבטא את הסימביוזה המושלמת בין המקור של רכיבים טבעיים באיכות גבוהה ומדע על מנת ליצור בשמים נועזים יותר ועשירים יותר. גרסה חדשה לפרחוניות של Idôle המקורי, הווריאציה החדשה הזו עשירה יותר, נועזת יותר ומחויבת יותר מאי פעם הודות לשלישיית רכיבים איקוניים המועצמים על ידי המדע.
הוורד האצילי מציג פרופיל ריחני גדול מהחיים, המבטא את כל ההיבטים הטבעיים של הפרח המסמל את בית לנקום, הודות לתהליך חדשני של שינוי הייעוד של רכיבים. השילוב של התמצית עם מי הזיקוק לראשונה עבור Idôle, יוצר את התו המרענן והממריץ, אשר קורן וזוהר בליבו של Idôle Now.
הסחלב בהדפס הטבע חושף את הניחוח האבקתי והמענג של סחלב מלזי על ידי אקורד המתקבל באמצעות טכנולוגיית headspace. 
טכנולוגיה זו לוכדת את הקומפוזיציה של ניחוח הפרח בטבע, כמו "תצלום ריחני", ומאפשרת לבַּשָּׂמים לשחזר את אותו ניחוח ללא צורך לקטוף את הפרח או לפגוע בצמח. הוא הופך לאקורד של סחלב מושקי, ומוסיף נופך של אלגנטיות חמה לשובל הריח של Idôle Now.
צמד הוניל המועצם כולל חליטה של וניל ו-ונילין ממקור טבעי העשוי מרכיבים שנוצרו בתהליך של שינוי ייעוד: באמצעות ביוטכנולוגיה, תהליך זה מעניק לונילין חיים שניים תוך המצאתו מחדש. אינטנסיבי ומחויב, הווניל רב-הממדים הזה מעשיר את שובל הריח של Idôle Now עם היבט ממכר עוד יותר וחושני עוד יותר.
בושם פרחוני חדש, Idôle Now מציג את הרעננות העסיסית של אקורד של אגס, את הזוהר של האקורד הנקי האיקוני ואת הניחוח העצי, מלא החיים של פצ'ולי. ניתן לזיהוי מיידי, עוצמתי להדהים, מושך ומפתה, שובל הריח ענברי-פרחוני-שיפרה שלו הוא מניפסט ריחני. 
קריאה לכבוש את העתיד ולהתחיל להפוך את האידיאלים שלנו למציאות. עכשיו.

אני קוראת לו,"האחות הקטנה  והחצופה של  לה וי אה בל", הן מאותה משפחה דומות אבל שונות, מתיקות מתפרצת, חושנית ועוצמתית, יחד עם נשיות חזקה ודומינתית,הפוקוס צריך להיות תמיד עלי.

מחיר מומלץ לצרכן:   309  שקל, לתכולת 50  מ"ל
479  שקל , לתכולת 100  מ"ל
ניתן להשיג באתר לנקום https://www.lancome.co.il/ , ובנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות.

Idôle Now לנקום בושם מחיר 479 שח צילום יחצ חול.. (Custom)-1
Idôle Now מבית לנקום. מחיר: 479 שקל. צילום: יחצ חול

LANCÔME

LANCÔME מציגה מהדורה חדשה לניחוח האהוב: La vie est belle L’Extrait. שנת 2023 מציינת רגע גדול בהיסטוריה של לה וי אה בל. השנה, לנקום משיקים חזון פלורליסטי, המוזה ההיסטורית של לה וי אה בל, ג'וליה רוברטס, הזמינה את קהילת השגרירות של לנקום לעמוד יחד להצהרה מאוחדת של אושר. אמנדה סייפריד, איזבלה רוסליני, לילי קולינס, פנלופה קרוז וזנדאיה הצטרפו לג'וליה רוברטס יחד עם 2 מוזות חדשות: איה נקמורה והו-יון Hoyeon. הקבוצה האיקונית הזו של פעילות למען האושר מגלמת את הגרסה החדשה של לנקום ל-לה וי.
אה בל: המסר שלו מעולם לא היה כה עוצמתי. הקמפיין הבלתי נשכח חונך עידן של ייחודיות יוצאת דופן עבור הבושם האיקוני של לנקום. ספטמבר 2023 מציין אבן דרך חשובה נוספת, כאשר לנקום מציגה מהדורה מוגבלת לבושם.
אושר הוא המתנה היקרה ביותר.
כביטוי לאמונה שאושר הוא אוצר אמיתי, לנקום משיקים את La vie est belle L’Extrait. דואט עוצמתי ועדין של ורד ואיריס פלידה, מוגבר על ידי העומק של אקורד אגרווד, נלכד בתוך בקבוק זהוב. מלא במסתורין, הפרפיום המרוכז היוקרתי מגלם את הרעיון שכל שנייה חולפת של אושר היא יקרת ערך. כולנו חייבות לאמץ את האושר. להפיק את המרב ממנו. להוקיר אותו ולשתף בו. מתנה מושלמת לעונת החגים.
איריס העצי המרהיב של לנקום.
נרקח על ידי המאסטר בשמים אן פליפו ודומיניק רופיון, שניים מיוצרי האו דה פרפיום המקורי בשנת 2012, La vie est belle L'Extrait פורץ דרך בסאגה. מובחר יותר מאי פעם, הבושם החדש הוא האיריס העצי הראשון של לנקום. הצהרה של יוקרה, הנאמרת ע"י כל רכיב בפורמולה. התרגום הריחני לאושר זהוב.
נאמן לחותמת הריח הפרחונית של לה וי אה בל, L'Extrait הוא פרשנות מחודשת לאו דה פרפיום הסמלי, אשר יוצר חוויה ריחנית מתוחכמת וחושנית עם כמה מהרכיבים המעודנים בפלטת הבשמים. בתווים העליונים, שרף לבונה או אקורד קטורת – מוסיף טוויסט פיקנטי לפתיחה האיקונית הרעננה והפירותית, המשלבת ברגמוט ואקורד פירות אדומים.
לב הקומפוזיציה מציג את ורד דמשק המעורר ומרענן את הזר הפרחוני, בעוד חמאת איריס פלידה מדגישה את התחכום שלו. מעניק חותמת ריח עצית לבושם, אבל גם עומק, עושר ומסתורין לשובל הריח האיקוני. ההיבט העצי משתהה על העור כרטט חם וחושני, גורם להתמכרות קסומה ומעניק עושר ל-לה וי אה בל.
La vie est belle L'Extrait הוא בושם עשיר, נחשק, והבושם המתוחכם ביותר בקולקציית לה וי אה בל, נכון להיום. בושם לה וי אה בל היקר ביותר שנוצר אי פעם בבקבוק היוקרתי ביותר. תהליך חדשני שומר על שקיפות הבקבוק, ומאפשר לו לחשוף תמידית את החיוך האיקוני שלו, גם כשהוא עוטה זהב. יופי יוקרתי בכל המובנים.

המלצה של מכורה!

גלוי נאות, לה וי אה בל הינו אחד הבשמים האהובים עלי, לא משנה כמה בשמים יש לי ויש לי המון! מכורה…קשות…תמיד יש שלו מקום של כבוד אצלי על המדף, מהקלאסי ועד לכל מהדורה חדשה שקיימת, בושם אייקוני, נשי מאוד שתמיד מחמיאים לי עליו.

מחיר מומלץ לצרכן: 269 שח, לתכולת: 50 מ"ל
ניתן להשיג באתר לנקום https://www.lancome.co.il/ , ובנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות

lveb l-extrait הבושם החדש לאישה מבית לנקום. מחיר: 269 שקל. צילום: יחצ חול - 1
lveb l-extrait הבושם החדש לאישה מבית לנקום. מחיר: 269 שקל. צילום: יחצ חול

PRADA בושם לאישה

מותג הבישום האיטלקי PRADA מציג את הבושם החדש לנשים: PRADA PARADOXE INTENSE. בושם המאמץ את כל הממדים הפרדוקסליים של הניחוח ושל העצמי. ניחוח פרחוני וענברי, הממציא מחדש את הרעננות ובבקבוק המעוצב כמשולש, בהשארת לוגו המותג.
הבושם האינטנסיבי החדש לאישה מבית פראדה.
מבעד לעדשת העדינות, העוצמה נחקרת מחדש. פראדה פרדוקס אינטנס חושף אינטנסיביות קיצונית דרך רכיבים, אשר עשויים במבט ראשון להיראות עדינים. התוצאה היא חותמת ריח אינטנסיבית של אישה שממציאה את עצמה בהתמדה, שקוראת תיגר על המוסכמות בכדי לחקור נשיות עוצמתית ועדינה כאחד. 
אף פעם לא אותו דבר, תמיד אני עצמי.
מתבסס על היסודות האיקוניים של המותג, פראדה פרדוקס אינטנס הוא שם שהוא עדין במהותו ועוצמתי בביצועיו. בתוכו טמונה כוונה לשקול מחדש ולבנות מחדש את הציפיות מהנשיות. זה טבעו של פרדוקס – להטיל ספק, להפגיש סתירה בין אלמנטים כדי לחשוף אמת עמוקה. 
פראדה פרדוקס אינטנס חוקר מאפיינים אופייניים של נשיות: רכות, חושניות ושבריריות, ומפרש מחדש את הקודים על מנת להציע משמעויות חדשות לאישה שאף פעם אינה זהה, אבל תמיד היא עצמה. פראדה פרדוקס אינטנס הוא התגלמות של נשיות בלתי ניתנת להגדרה, בושם אשר מערער את הציפיות ומחדיר בהן עוצמה בלתי צפויה.
אייקון, שנבנה מחדש.
כמו הבושם המקורי, הבקבוק המחודש של פרדוקס אינטנס מבטא את מהות ההמצאה מחדש של בית פראדה; דיאלוג מתמיד וחקרני ונטייה לניגודים. במעבר מהעיצוב המסורתי של בקבוקי בושם, הבקבוק הוא מינימלי ועדין במבט ראשון, ובהשראת לוגו המשולש האיקוני המקורי של פראדה, הוא עוצב בצורה משבשת בכדי לשכב על צידו. הדגשים של הלוגו בשחור אינטנסיבי מוצגים על גוון ורוד עמוק המעיד על עוצמתו של הבושם. שמו של הבושם Paradoxe Intense חרוט על הזווית העליונה של הבקבוק.
רכיבים איקוניים, מועצמים.
פרדוקס אינטנס הוא ניחוח בעל עוצמה בלתי ניתנת להכחשה המבטא נשיות אניגמטית ועוצמתית. היבטים מהבושם המקורי מוגברים על מנת להשיג רוויה של תחושות ריחניות עם רכיבים המיועדים בדרך כלל לניחוחות עדינים שמקבלים אינטנסיביות חדשה, כדי להדגיש את הפרדוקס של הבושם.
נאמן לרוח היצירתית של המותג ובניהולם של מיוצ'ה פראדה ו-ראף סימונס, הבושם נרקח ע"י המאסטר פרפיומרים בחברת Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu, ו- Antoine Maisondieu כדי לאחד את הנצחיות והאוונגרדיות, את הטבע והחדשנות.
זר פרחים נצחי: הרעננות של ניצן נרולי קורנת מהתווים העליונים, ונתמכת על ידי התפרצויות זוהרות של ברגמוט ותמצית נרולי. רעננות מנוגדת לפרחוניות הממכרת של חליטה עשירה במיוחד של יסמין בתוך הילה יוצאת דופן. כאן, הלב הופך נועז וחושני יותר עם אקורד ממכר של אזוב.
ברקע, מושקים ממקור טבעי מתעלים זה על זה. Serenolide™  מלווה ב-Moxalone, מפנה את מקומו לחתימה של ענבר, שהופך אותם לאוונגרדיים עוד יותר. ה- Ambrofix™ המופק בתהליך ביוטכנולוגי, רוטט עוד יותר, כאשר חליטה של וניל בורבון מתמזגת עם הונילין הטבעי המופק מאורז.

משפחת הריח: פרחוני, ענברי, עצי
תווים עליונים: תמצית ברגמוט, ניצן נרולי, אקורד אגס
תווים מרכזיים: תמצית נרולי, חליטה עשירה במיוחד של יסמין, אקורד אזוב
תווים בסיסיים: אקורד ענבר, חליטה של וניל, אקורד מושק לבן 
מאחדים יצירתיות ואחריות.
כמו הגרסה המקורית, פראדה פרדוקס אינטנס הוא בושם הבנוי על 3 רכיבים המופקים ונרכשים באופן בר קיימא: שמן נרולי ממרוקו, חליטת וניל, ולב ברגמוט מקלבריה. התהליך הרב-שלבי מאחורי Ambrofix™  מאפשר להפיק ענבר באופן טבעי מקנה סוכר ולא ממרווה, המצריכים פי 100 פחות אדמות חקלאיות. Serenolide™ היא מולקולת מושק חדשה וניתנת לחידוש, שנוצרה עבור פראדה.
בהתאם לאתוס של המותג, האריזה החדשה ניתנת למיחזור, לרבות הקופסאות והבקבוקים. העיצוב של בקבוקי הזכוכית מאפשר להגביל את משקלם ואת השימוש בזכוכית, והקופסאות בעלות תו תקן FSC™ MIX אשר מבטיח בחירה בת קיימא יותר של נייר וקרטון.
האלגנטיות של פרדוקס.
אמה ווטסון היא פראדה פרדוקס. ההתגלמות של האישה של פראדה, השחקנית, האקטיביסטית והאומנית הבריטית מייצגת נשיות מודרנית, וכותבת מחדש את הקודים של הנשיות עבור דור חדש באמצעות רב-ממדיות שלעולם אינה זהה, אך תמיד אותנטית עבורה. נכללה ברשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר של מגזין טיים, עבודתה של ווטסון כשגרירה מטעם האו"ם והפמיניזם האסרטיבי, הישיר והגלוי שלה משלימים את עבודתה כשחקנית עטורת פרסים.
סרט הקמפיין, אישה בלתי ניתנת להגדרה.
עבור מעורבותה בקמפיין, אמה ווטסון הביעה בקשה אחת – לביים את הסרט בעצמה. הופעת הבכורה של ווטסון כבמאית היא חגיגה של העצמה המפרשת את המשמעות של פרדוקס חי. ווטסון שוברת את תבנית המוזה וניצבת מול עדשת המצלמה וגם מאחוריה, כותבת את התסריט שלה ומספרת את הסיפור שלה, כשהיא מגדירה מחדש קודים בכדי להציג את האני האותנטי ביותר שלה.
אהיה כנה ואומר שאישית אני פחות מתחברת לפרדה  לנשים, אך אם זאת אני יכולה לומר שלפעמים האהבה מתפתחת לכיוונים לא צפויים ולכן נתתי לא עוד צ'אנס, ופתאום התאהבתי. כמובן שאני מכורה קשות לבשמים, אז גם אם אוהב אותו פחות כשלעצמו, אשלב אותו עם בושם נוסף ואצור את הריח האולטימטיבי עבור.

מחיר מומלץ לצרכן: 499 שקל, לתכולת 90 מ"ל
*המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם.
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

Prada בושם לאישה _Paradoxe Intense. מחיר: 499 שקל. צילום יחצ חול - 1
Prada בושם לאישה _Paradoxe Intense. מחיר: 499 שקל. צילום יחצ חול

 כל הבשמים שמופיעים במגזין זה, נוסו על ידי לפני שילובם במגזין.
שנה טובה וריחנית לכל קוראי המגזין.

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק