קולגן טבעוני? ללין לשנה החדשה 

ללין מארז ראש השנה מפנק ויולט - 199.90שקל במקום 404.30 שקל. צילום: my spcial - 1
|

ללין משיקה סדרת טיפוח טבעונית חדשה לגוף ולפנים לקראת השנה החדשה, המועשרת בפרו קולגן טבעוני בשילוב ויטמין C העשיר בנוגדי חמצון. הסדרה, 100% טבעונית ומורכבת מלמעלה מ-91% רכיבים ממקור טבעי

לדברי ד"ר אלגית ישורון, מתמחה ברפואת עור: "ככל שאנו מתבגרים רמות הקולגן נוטות לרדת. בכל שנה, מגיל 20, ייצור הקולגן הטבעי בגוף יורד בכ-1%. הירידה בייצור הקולגן מביאה להתייבשות העור ולהיווצרות קמטים. ויטמין c מגרה את ייצור הקולגן בגוף ופועל כנוגד חימצון – נלחם בנזקי רדיקלים חופשיים כתוצאה מזיהומי סביבה וחשיפה לשמש (קרינתUV)  שמורידים את רמות הקולגן".

יתרונות הקולגן במוצרי טיפוח: קולגן משפר ומגביר את הלחות בעור, קולגן משפר את גמישות העור, קולגן מחזק את שכבת ההגנה של העור ונלחם בהזדקנות,  הסינרגיה של ויטמין C וקולגן: ויטמין C נחוץ לסינתזה ולמאזן הקולגן, ויטמין C מגרה את ייצור הקולגן הטבעי של הגוף ותורם לשמירה על מאזן הקולגן בגוף.
כל המוצרים בקולקציה מועשרים בפרו קולגן טבעוני שעוזר להרוות עור צמא, יבש או בוגר. 

ללין - מארז ראש השנה זוהר - 179.90 שקל במקום 304.50 שקל. צילום: my social - 1
ללין – מארז ראש השנה זוהר – 179.90 שקל במקום 304.50 שקל. צילום: my social

מהו קולגן טבעוני: מקורו של הקולגן הנפוץ ביותר במוצרי קוסמטיקה הוא מן החי. הקולגן הטבעוני הוא    אלטרנטיבה צמחית המחקה את הרכב חומצות האמינו ואת הפרופיל החושי של הקולגן, אשר עשוי ממקורות צמחיים ברי קיימא.

בסדרה החדשה של ללין נעשה שימוש בחלבוני קולגן המיוצרים בתהליך תסיסה על בסיס צמחי העושה שימוש באפס תשומות מהחי בהשוואה לקולגן שמקורו בבעלי חיים. קולגן טבעוני מדמה את הפעילות הביולוגית של הקולגן שמקורו מן החי.

מה נמצא בקולקצייה: קרם ידיים, קרם גוף, ג'ל רחצה, קרם חמאה, פילינג גוף, שמן פנים, סרום פנים. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק