מגזין בשמים לאביב

בוס דה סנט לגבר. צילום: יח״צ חו״ל-5
|

הבושם החדש של BOSS לגבר BOSS THE SCENT MAGNETIC

BOSS The Scent Magnetic  חושף תמהיל שלא ניתן לעמוד בפניו של תמצית וניל שחור אקזוטי ומיצוי סובין תוסס. 

התווים העליונים הממריצים של פרי המנינקה, המרכיב הבלעדי של בוס, מועצמים כדי להעניק מיד ניחוח עם אנרגיה רבת עוצמה.

מיצוי סובין תוסס בתווי הלב כובש את החושים, הנמשכים באופן של ניתן לעמוד בפניו לתווי הבסיס המנוגדים של תמצית וניל שחור אקזוטי, ולוקח את העוצמה המגנטית של הבושם BOSS The Scent לפסגות חדשות.

הבושם נוצר על ידי אמנית הבשמים דלפין לבו, הוא ניחוח ענבר, פירות ועור מפתה מאוד.

או דה פרפיום זה ארוז בבקבוק מעוגל מצופה לכה בגוון שחור עמוק בתוך כלוב בגוון זהב קפוא ליצירת רושם רב עוצמה.

ניתן להשיג ברשת אפריל, סופר פארם, משביר ו-BE

בוס דה סנט לגבר. צילום: יח״צ חו״ל-4
בוס דה סנט לגבר. צילום: יח״צ חו״ל

ברברי לאשה HER ELIXIR DE PARFUM

בושם נועז וחושני לנשים. או דה פרפיום עם הרוח ההרפתקנית. תווים פירותיים ייחודיים לצד פרץ נועז של גרגרי יער אדומים כהים עם יסמין, ומסתיים בניחוחות וניל וענבר חושניים וממכרים.
מחיר 579 ₪ , ניתן להשיג ברשת אפריל, ס"פ, בי ומשביר לצרכן

ברברי לאשה. צילום: יח״צ חו״ל - 1
ברברי לאשה. צילום: יח״צ חו״ל

קלווין קליין DEFY – או דה פרפוםCalvin Klein Defy  , בושם חדש לגבר

תו מפתה של עור עם ניגוד של רעננות מלהיבה. על אף שהוא מכיל את אותו תו עצי של האו דה טואלט המקורי, האו דה פרפום מציג טוויסט לא צפוי של חמימות ואפלה. הבושם נפתח עם פרץ של פרי הדר המוגש על ידי שמן מנדרינה. בלב, אקורד ממכר של עור מוסיף גבריות מודרנית ובונה ניגוד קיצוני לשמן הווטיבר העשיר כדי להביא לידי ביטוי את המודרניות של הבושם, 80.6 אחוז מהמרכיבים מגיעים ממקורות טבעיים.
מחיר 269 ₪
ניתן להשיג ברשת אפריל, סופר פארם, בי ומשביר לצרכן

קלוין קליין DEFY לגבר. צילום: יח״צ - 1
קלוין קליין DEFY לגבר. צילום: יח״צ

איב סאן לורן-בלאק אופיום מותג המעצבים הבינלאומי  Yves Saint Laurent משיק בושם חדש לאישה: BLACK OPIUM LE PARFUM  בלאק אופיום לה פרפיום

"אופיום, מילה מאגית, מילת מפתח, המפתח לחלומות האינטימיים ביותר, הסיסמה שפותחת את הדלת לחלומות…" איב סן לורן.  הריגוש של הלילה בתוך בקבוק, חתרני יותר ומרגש מתמיד, מזוקק לבושם מענג מדי, חושני מדי, מלהיב מדי. תרסיס אחד מאותו הגביע הקדוש, המבריק, השחור, בעל המגע של ויניל, עם החלון המנצנץ שלו, והיום הופך ללילה נוצץ. מחבר אותנו לאנרגיה של כל המסיבות בעיר. מותיר הד מבושם בשובל הריח שלנו עם הגרסה האינטנסיבית ביותר של בלאק אופיום אי פעם… 

בשנת 2023, חטיבת היופי באיב סן לורן הולכת עד הסוף עם חותמת הריח האולטימטיבית, האינטנסיבית ביותר אי פעם: בלאק אופיום לה פרפיום BLACK OPIUM LE PARFUM . מנת יתר של וניל, עם אקורד הקפה האיקוני של בלאק אופיום שמדגיש את ההיבט הלילי של תרמיל הווניל הסקסי. זר משכר של פרחים לבנים, קורן וזוהר כמו זרקור על רחבת הריקודים, מאיר את התערובת המחשמלת.

מסתורית יותר, עוצמתית ושובת לב מתמיד, האלפא-גיבורה זואי קרביץ מובילה את קבוצת החברים שלה, כולם לבושים בבגדים שחורים, בפרק חדש ואפי בהיסטוריה של בלאק אופיום, עם קמפיין בינלאומי חדש ומרהיב בבימויו של הבמאי עטור הפרסים אנטון תמי Anton Tammi. שוטטות אולטרה-אדג'ית באורות הנוצצים של הלילה האורבני, ממרומי פנטהאוז במגדל מרקיע שחקים ועד גג עגול וכיפתי באדום נוצץ, שואבת אנרגיה עצמה את בלאק אופיום, שהופך את היום ללילה המלהיב ביותר…

הבושם. חותמת הריח האבסולוטית של בלאק אופיום. כשהיא מתיזה על "על מנת לעצב את בלאק אופיום האינטנסיבי יותר מאי פעם, היה לי ברור שאבסולוט של וניל שחור צריך להיות במרכז הבמה". נטלי לורסון, מאסטר פרפיומר, הבשמית של של בלאק אופיום. כדי להגביר את כוחו הגולמי של בלאק אופיום, נוספה מנת יתר על וניל שממזגת רביעייה רדיקלית של וניל שחור. ארבע תכונות שונות ומשלימות של תרמיל וניל מענג, בתערובת שנוצרה בלעדית עבור איב סן לורן, המניבה תו ייחודי, יוצא דופן שגורם לרכיב הנחשק לעבור מיום ללילה.

אבסולוט של וניל פלניפוליה Vanilla Planifolia Absolute ממדגסקר, הוניל האיקוני של בלאק אופיום, המפתה האולטימטיבי, כשהארומות שלו בניחוח של רום, שוקולד ופירות יבשים עוברות כחוט השני בבושם ומעניקות רמיזה חייתית עדינה. אבסולוט של מקל וניל Vanilla Pod Absolute ממדגסקר, התמצית המובחרת של  "פולי וניל", מוסיף את העומק והתהודה של נגיעות בלסמיות ועציות. חליטת פרימיום של וניל בורבון ממדגסקר מציעה את הגוונים היקרים, החמים, המסתוריים, הריחניים והפיקנטיים ביותר, נאמנים מאוד לחומר הגלם הטבעי.  אבסולוט של וניל טהיטי {טהיטנסיס} המופק בטכנולוגיית SFE Vanilla Tahitensis SFE, עם התכונות המתוקות ביותר בקרב הרביעייה, עוטף את התערובת בהיבטים אבקתיים ושקדיים. העוצמה הסקסית של מקל הווניל מועצמת על ידי אקורדים המאפיינים את בלאק אופיום. שוט שחור ביותר של תווי קפה. הארומה של שוט של אספרסו שנלכדת ישירות מהכוס. באז טהור, שהומצא מחדש כתו של בושם בלעדית עבור חטיבת היופי באיב סן לורן. ב-בלאק אופיום לה פרפיום, האקורד האיקוני, מחוזק על ידי העומק העצי והקטיפתי של פצ'ולי ובעוצמה 

המתמשכת המדהימה שלו, הופך את הווניל הסקסי ליצור פראי, לילי.  נגיעה עסיסית ביותר של מנדרינית ירוקה. כמו הבזק של אור בלילה, התמצית הפירותית, ממותקת על ידי אקורד קסום ואלגנטי של אגס, ממריצה את התווים העליונים, הספוגים בצריבה קרה-חמה של קינמון.  זר לבן חושני ביותר. באפקט של הניגודיות בין אור לצל {קיארוסקורו chiaroscuro} המאפיין את חותמת הריח של בלאק אופיום, הלב הפרחוני האולטרה-נשי, האולטרה-מהפנט משמש כזרקור, עם יסמין סמבק שטוף שמש ועלי כותרת של פריחת תפוז הזוהרים בלילה.

הרכיבים. חומרים המיוצרים במיומנות מאחר שבאיב סן לורן, אדג'יות קיצונית ויוקרה קיצונית הם שני היבטים של אותה גישה איתנה, שלושה רכיבים טבעיים, מופלאים, שעוצבו במיומנות עבור המותג, מעניקים זוהר יוקרתי לבלאק אופיום לה פרפיום. ומאחר שיוקרה מגיעה עם מחויבות חברתית, סביבתית וכלכלית, כל אחד מהרכיבים האלה מופק ונרכש באחריות. 

תמצית מובחרת superessence של מנדרינה ירוקה ממקור בר קיימא באיטליה. המנדרינות נקטפות ידנית במישורי ג'ויה טאורו Gioia Tauro שבקלבריה כשהצבע שלהן עדיין ירוק בהיר, בייחוד באוקטובר, כאשר הפרי מניב תמצית רעננה יותר ונוצצת יותר. התמצית מופקת תוך שעות ספורות מרגע הקטיף. השמן מופק מהקליפה באמצעות טכניקת Pelatrice ללא סחיטה של הפרי, ולכן השמן המתקבל הוא טהור מאד עם היבטים פירותיים ופיקנטיים יותר. לאחר מכן הוא עובר זיקוק מולקולרי כדי לקבל לב פירותי רענן יותר, מלא חיים ונוצץ, שנוצר עבור איב סן לורן על מנת להעשיר ולהגביר את ההיבטים היפים ביותר של הרכיב. חליטת וניל בורבון ממקור בר-קיימא במדגסקר. מואבק ידנית במהלך 24 השעות של פריחת סחלב הווניל באזור סאווה Sava, אזור עם תנאים סביבתיים יוצאי דופן, צמח הווניל מניב תרמילים שנקטפים תשעה חודשים מאוחר יותר בטכניקות מסורתיות. לאחר מכן הם נחלטים בקפידה, מאודים ומיובשים בשמש במשך חודש. הרכיב יקר-הערך בו משתמשים ב-בלאק אופיום לה פרפיום מתקבל על ידי מיצוי התרמילים באמצעות נוזלים סופר קריטיים. תהליך זה מניב תמצית נאמנה ביותר לניחוח הענוג של חומר הגלם, רכה ועוטפת בגוונים אבקתיים, שנוצרה במיוחד עבור המותג.

לב פצ'ולי לדונגי PATCHOULI HEART LADONGI ממקור בר-קיימא באינדונזיה. נקטפים באזור לדונגי Ladongi, עלי הפצ'ולי מונחים לייבוש בצל על מנת לשחרר את הארומה שלהם. הם עוברים זיקוק כאשר הם משמיעים צליל של פצפוץ כשמועכים אותם. מיצוי ראשון מתקבל במקום הייבוש באמצעות זיקוק בקיטור. לאחר מכן, השמן האתרי מופרד באמצעות טכניקת מיצוי בפחמן דו חמצני על-קריטי, אשר מפרידה את ההיבטים הגולמיים יותר של השמן וחושפת את האופי האצילי שלו. התמצית יקרת הערך המיוצרת עבור איב סן לורן חושפת איכות חושנית ביותר, עצית, פיקנטית, ענברית, כמעט מינרלית של הפצ'ולי, עם טונים מוגברים של טחב ושיחים.

הבקבוק. לב של נצנצים שחורים.  יקר-ערך. נועז. מהפנט. נחשק. התנגשות של שחורים ומרקמים. אבן חן, מבריקה ומלוטשת, בגוון לילי עמוק המשקף את האינטנסיביות של תמצית הבושם שהיא מכילה. ומאחר שאין דבר זוהר יותר משמירה על כדור הארץ, חטיבת היופי באב סן לורן מפחיתה את ההשפעה הסביבתית שלה על ידי שימוש ב-15% זכוכית ממוחזרת בייצור הבקבוק. 

זהו בושם המשדר יוקרה ופיתוי בלתי רגילים כשהוא מתחבר באופן מושלם לגוף,ניתן להשתכר מריחו,אלי אישית הוא אינו מתחבר,אך אני נהנת בכל פעם להריח אותו על נשים שהוא מתלבש בצורה מושלמת,בושם הוא כמו בגד,כל 

אחת לובשת אותו בצורה אחרת. 

מחיר מומלץ לצרכן: 409 ₪, לתכולת: 90 מ"ל 
*המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם.
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

איב סן לורן בושם נשים BLACK OPIUM מחיר 409 שח צילום יחצ חול-1
איב סן לורן בושם נשים BLACK OPIUM מחיר 409 שח צילום יחצ חול

איב סאן לורן Y לגבר- מותג המעצבים YVES SAINT LAURENT משיק  בושם חדש לגבר: Y eau de PARFUM intense   או דה פרפיום אינטנס 

שתף את התשוקה. הגבר את העוצמה. Y או דה פרפיום אינטנס של איב סן לורן.  Y האות הראשונה בשמו של Yves Saint Laurent. Y הוא שאלה. Y הוא תשובה. טוויסט רוקנ'רולי אדג'י על משפחת הניחוחות הגבריים האיקוניים ביותר: השרך. נוצר על ידי כוכב רוק אמיתי בעולם הבישום: מגולם על ידי יוצר רב כישרונות: אגדת הרוק לני קרביץ.

היום, חטיבת היופי באיב סן לורן מציגה פרשנות אינטנסיבית חדשה לאייקון הריחני שלה: Y או דה פרפיום אינטנס. שרך עצי שמגביר את עוצמת חותמת הריח של Y, בפירוש חדש לבושם האיקוני אשר מציג תווים כחולים רעננים וארומטיים של זרעי ערער ודיווה לבנדר, עם פצ'ולי עמוק, מהדהד, סקסי, ועץ ארז אינטנסיבי בתוך בקבוק כחול עמוק.

האווירה. בושם לגבר שמרגיש את האינטנסיביות העוצמתית. Y או דה פרפיום אינטנס מבטא רגע מלהיב בסאגה של הגבר של Y, המגולם על ידי השגריר הכריזמטי של Y, לני קרביץ. נסיין חסר פחד שחי על פי הקצב שלו, ואמן רגיש וכן שחי כדי ליצור מוזיקה.

הבושם. קריר ביותר. חושני עד מאד.  עם Y או דה פרפיום אינטנס, המאסטר פרפיומר דומיניק רופיון מעניק לאייקון הגברי של איב סן לורן טוויסט חדש. הבַּשָּׂם מציע פרשנות עמוקה יותר, אינטנסיבית יותר, עצית יותר לפורמולה המקורית, האיקונית והייחודית, המציגה ניגודיות גבוהה, שהוא יצר ב-2017. "Y או דה פרפיום אינטנס בוחן את הניגודיות בין תערובת עצית, אינטנסיבית לתווים עליונים רעננים ופיקנטיים", דומיניק רופיון מסביר. "מילת המפתח ל-Y החדש הייתה אסרטיביות, רציתי להדגיש את האופי של Y, את הגישה שלו, את האלגנטיות שלו." 

על מנת להפוך את Y לקריר יותר, חושני יותר, ואינטנסיבי יותר מאי פעם, המאסטר פרפיומר שינה בעדינות את האיזון והיחס  של הרכיבים, והציג חומרים מובחרים חדשים שנוצרו עבור איב סן לורן. תמצית מובחרת, קרירה, מרעננת, ממריצה ופיקנטית של זרעי ערער פותחת את Y או דה פרפיום אינטנס עם פרץ של רעננות, שמהדהדת באנרגיה מלאת החיים של ג'ינג'ר, חותמת הריח הייחודית המאפיינת את Y. ההיבטים דמויי האורן שלו מציגים את המוטיב העצי יותר שעובר דרך הווריאציה החדשה כחוט השני ומתדלק את העוצמה הגולמית שלו.

בעקבות התו הכחול והארומטי של ערער, מגיע דיווה לבנדר מפרובנס, באיכות מובחרת, שנוצר עבור איב סן לורן על מנת להדגיש את ההיבטים הרעננים ביותר והמפתים ביותר של הפרחים. הניגודיות הקרירה-חושנית של הבושם מוצגת על ידי הכוכבים המשחקים לצד הלבנדר: לב של גרניום בורבון עם הנשיכה הירוקה והפריכה שלו, ולב של מרווה מרושתת מפרובנס, עם החמימות הארומטית והענברית שלו. 

מחזק את כוחו ואת עמידותו לאורך זמן רב, כוכב חדש שומר על קצב עמוק של בס לאורך כל ההתפתחות של Y או דה פרפיום אינטנס. פצ'ולי הוא התו של גיבור רוק מובהק, אבל כאן, דומיניק רופיון לא השתמש סתם בפצ'ולי. האיכות שמעצימה את הניגודיות הקרירה-חושנית בפורמולה המקורית של Y, שפותחה במיוחד עבור איב סן לורן, היא תמצית ייחודית, עצית ועשירה מבאלי. הכוח העוצמתי של שמן ארז והעוצמה הבסיסית של שמן וטיבר מעושן משמרים את התהודה שלו. 

Y או דה פרפיום אינטנס מתגאה בשובל ריח מוגבר שנמשך לאורך כל היום אחרי התזה אחת של הבושם. זו האינטנסיביות שלו. וזו, בהחלט, המשמעות של קרירות מדהימה…

הרכיבים. רכיבים טבעיים, פותחו ונוצרו עבור איב סן לורן.  טוויסט קריר ואדג'י על סגנון גברי איקוני, Y או דה פרפיום אינטנס בנוי מרכיבים מהשורה הראשונה שנוצרו במיוחד עבור איב סן לורן. פלטה שנרקחה בלעדית עבור הבושם, הרכיבים הטבעיים העיקריים של הבושם פורקו, ולאחר מכן נבנו מחדש באמצעות טכניקות חדשניות ומתקדמות על מנת לשחרר את התמצית שלהם. לב של דיווה לבנדר מצרפת זן חדש שפותח בשל הניחוח הרענן שלו, דיווה לבנדר גדל באזורים ההרריים הנמוכים של פרובנס. מופק באופן בר-קיימא, דיווה לבנדר הוא חלק מתוכנית שמטרתה לעודד את השבת גידולי הלבנדר בצרפת. הלב של דיווה לבנדר, הוא ביטוי רענן יותר, פרחוני יותר של התמצית, שנוצר במיוחד עבור המותג.

לב של מרווה מרושתת מפרובנס בושם בפני עצמו, מרווה מרושתת מציע גוונים מנוגדים, ארומטיים, רעננים ועשבוניים. היבולים המשמשים את חטיבת היופי באיב סן לורן גדלים בפרובנס במסגרת תוכנית של רכישה בת קיימא. לב המרווה המרושתת שנוצר במיוחד עבור חטיבת היופי באיב סן לורן חושף את החושניות הייחודית של ההיבטים הענבריים שלו, המועשרים בפרחוניות ארומטית. תמצית פצ'ולי מבאלי גדל על פי שיטות מסורתיות באזורים הוולקניים של בנגלי Bangli ו-ג'יאניאר Gianyar באי באלי, הפצ'ולי המיוצר עבור איב סן לורן מופק ונרכש ממקור בר-קיימא, ובעל תו התקן For Life.  פרמטרים אופטימליים של זיקוק, בשילוב עם הספציפיות של תנאי השטח, מניבים שמן אתרי ללא התווים הטבעיים של הצמח הספוגים בקמפור. ההיבטים העציים, האדמתיים והלחים של שמן הפצ'ולי הזה מהאי באלי מעניקים לבושם עומק וחושניות.

הבקבוק. הצהרה של קרירות ואלגנטיות  עם Y או דה פרפיום אינטנס, הבקבוק ה-Y קוני שנוצר על ידי סוזן דלטון Suzanne Dalton עבור איב סן לורן, מקבל טוויסט חדש ונועז. גוון כחול-לילה, שקוף, עמוק, אשר מצהיר על הרעננות והאינטנסיביות של הבושם שהוא טומן בחובו, ולוכד את האור בהשתקפויות שלו.  כמו תכשיט רוקנ'רולי גדול ונועז, ה-Y בכסף בהיר שחותך את הבקבוק בעל הכתפיים המרובעות מדגיש את החתך בצורת V בזכוכית – הישג טכני שהופך את הבקבוק ה-Yקוני לפריט עיצוב מרשים ונחשק.

סרט הקמפיין. הקמפיין הדיגיטלי החדש ל-Y או דה פרפיום אינטנס לוכד את לני קרביץ, השגריר של Y, ברגע אופייני לכוכב רוק, כשהוא מופיע על הבמה. עטוף באור כחול עמוק, ובאווירה חלומית, אגדת המוזיקה עובר מכלי נגינה אחד לאחר במהלך הפתיח להמנון של Y: Are You Gonna Go My Way.  תמונות הקמפיין, שצולמו על ידי אנטון תמי Anton Tammi מציגות את אייקון הרוק על הבמה, קוּל יותר מתמיד, סקסי יותר מתמיד. גיבור גיטרה אמיתי, שחולק את התשוקה שלו. אין לי צורך להרחיב בעיניינו של בושם משום שהתאהבתי בו מיד ההתזה הראשונה ומאז אני חולקת אותו עם בן זוגי ומשלבת אותו בתוך אנסבל הבשמים שלי בעונג רב.

מחיר מומלץ לצרכן: 449 ₪ לתכולת 100 מ"ל 
*המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם.
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

איב סן לורן בושם גברים Y EDP INTENSE מחיר 449 שח צילום יחצ חול (1)1
איב סן לורן בושם גברים Y EDP INTENSE מחיר 449 שח צילום יחצ חול

אליאן גודס-מוגלר.  MUGLER מותג הבישום היוקרתי משיק בושם חדש לאישה: ALIEN GODDESS.  The New Intense Eau de Parfum 

קריאה אוניברסלית לכל הנשים לאמץ את הבלתי רגיל, את יוצא הדופן שנה לאחר השקת הבושם Alien Goddess, מוגלר חוגג את הבושם האיקוני עם ה-או דה פרפיום אינטנס Intense Eau de Parfum החדש שלו, המעניק לניחוח הזהוב כוחות יוצאי דופן עוד יותר. עשיר יותר, חם יותר, עם תווים ענבריים, עוצמתה של חותמת הריח של Alien Goddess עולה ומתגברת על מנת להפיץ אף יותר אור וחסד לעולם. 

מגולמים על ידי ווילו סמית' המדהימה: האלה מתאחדת עתה עם פרח הזהב שלה, סמל של חסד וטוב לב. הבשמים של מוגלר שוברים מוסכמות, מטפחים הגזמה ומעוררים את כולנו להפוך בדיוק למי שאנחנו רוצות להיות. כוח חדש, מוגבר, שנשלח לתרום לעתיד מיטבי ואופטימי.

כניסה אל מימד ריחני חדש

מונעת על ידי להט של אור, הכוח הפנימי של Alien Goddess אינו יודע גבולות, ומאפשר לה להתקדם בצעדים יוצאי דופן אל מימד חדש. Alien Goddess Intense Eau de Parfum מגביר את התווים הממגנטים של הניחוח המקורי באינטרפרטציה חושנית ונועזת יותר. הבושם הפרחוני-עצי-ענברי החדש מציג ניואנסים חמים יותר, המהדהדים מבעד לזכוכית המלוטשת של הבקבוק המוזהב, הבוהק שלו, המעוצב כקמע.

Alien Goddess Intense Eau de Parfum מציג רכיבים אצילים, ממקורות בני קיימא, ושובל ריח עמוק ומתמשך, הנושא עמו רגשות חיוביים עמוקים. כהתגלמות האולטימטיבית של המומחיות של מוגלר, התווים הפרחוניים, העציים והענבריים של הבושם מדגישים את הרכיבים המרתקים ביותר בפלטה של רוקחי בשמים: שלושה תווים מרכזיים אשר נחשפים כמו שלוש התגלויות.

התגלות מסנוורת – תו הקוקוס הבוהק של Alien Goddess מוגבר עם היבט חדש, קרמי יותר, ממכר יותר, הרכות מוארת עם לב ברגמוט פיקנטי ופירותי. נקטף ידנית באיטליה ומעובד באופן בר קיימא, ברגמוט קלבריה, אותו מגדלים עבור מוגלר, מבטיח תמצית באיכות גבוהה תוך שמירה והגנה על המגוון הביולוגי והנצחת האומנות שעוברת מדור לדור. הרכיבים המעודנים

התאהבתי בבושם המושלם הזה,כאשר לבשתי אותו לאורך כל היום והמחמאות לא איחרו להגיע,בושם מתקתק כאשר ריח הקוקוס מורגש ונוכח בו,משאיר אחריו שובל טעים,חושני ואלגנטי והבקבוק בעיצוב יוקרתי מושלם.

התאהבתי.

ניתן לרכוש ברשתות הפארם המובחרות-סופר פארם משביר לצרכן, רשת Be
מחיר- 589 שקל

מוגלר בושם נשים ALIAN GODESS Intense Eau de Parfum מחיר 589 שח צילום יחצ חול (3) (Custom)2
מוגלר בושם נשים ALIAN GODESS Intense Eau de Parfum מחיר 589 שח צילום יחצ חול

ולנטינו לאישה ולגבר – המותג היוקרתי VALENTINO משיק את הבשמים החדשים לאישה ולגבר: BORN IN ROMA INTENSE DONNA AND UOMO האינטנסיביות החדשה בשמים לאישה, לגבר, לכולם

VALENTINO BEAUTY משיקה את צמד הבשמים החדש, Born in Roma Intense Donna and Uomo לאישה ולגבר'. 

בפרק החדש, ולנטינו משחק עם מתח הדואליות. מיום ללילה, עבור Born in Roma Intense, ולנטינו דוחף את חותמת הריח הנועזת של  Born in Roma המקורי לרמה חמה יותר וחושנית יותר ברוח הנמרצת והנחושה של הוט קוטור. הניחוח של כל מי שמבטאים את עצמם באינטנסיביות.

בושם לאישה –  Born in Roma Intense Donna

על מנת לבטא את האנרגיה של הלילה הרומאי החמים הזה, המאסטר-בַּשָּׂמיות Amandine Marie ו- Honorine Blanc כותבות מחדש את הכללים הריחניים המסורתיים של האינטנסיביות. הווניל מקבל כוחות מעצימים חדשים, מאחר שהבַּשָּׂמיות בחרו איכויות חדשות עבור האינטנסיביות הזו, מופרזת בהיבטים הענבריים ביותר והשמשיים ביותר שלה. הווניל מועצם עם שלישייה ממריצה של יסמין שחושפת פרחוניות זוהרת ומודרנית עם שובל ריח עוצמתי. בשילוב עם תו בסיסי של שרף בנזואין, התוצאה היא ענבר פרחוני, ממגנט – מפגש בין עומק השרף לחיבוק פרחוני. כשהוא לוכד את האחיזה העוטפת של וניל ויסמין גרנדיפלרום אינסופיים. 

תווים עליונים: וניל בורבון
תווים אמצעיים: שלישיה של יסמין
תווים בסיסיים: שרף בנזואין


בושם לגבר –  Born in Roma Intense Uomo

הניגוד בין רעננות לחושניות אפלה יותר יוצר בושם של אינסטינקטים ואלגנטיות. על מנת ליצור את הבושם המהפנט, המאסטר-בַּשָּׂמים Guillaume Flavigny  ואנטואן מזונדייה נוטעים את האינטנסיביות של Born in Roma Intense לגבר בוויטבר מעושן ועמוק שמקורו בהאיטי, שנחשב ל-ווטיבר באיכות המובחרת ביותר והמאוזנת ביותר. הבסיס העוצמתי הופך ליותר מפתה ויותר משובח עם לבנדין ווניל.

תווים עליונים: חליטת וניל
תווים אמצעיים: לבנדין
תווים בסיסיים: וטיבר מעושן
אינטנסיביות בעיצוב, בקבוק הניטים 

כל בושם מוגן בעיצוב דמוי שריון של הניטים האיקוניים של ולנטינו. חלק מהאיקונוגרפיה של בית ולנטינו, הניטים – אלמנט עיצובי ייחודי בהשראת המאפיין הארכיטקטוני אשר נעוץ בחומות העיר, הוא סמל לחוזק ולכוח עוצמתיים. ההתגלמות המושלמת של אינטנסיביות הסיפור הריחני החדש של חטיבת היופי של ולנטינו.

הבושם לגבר של ולנטינו משדר נוכחות בלתי נשכחת,ריח עם חריפות ומתיקות, יוקרתי,מושלם לגברים בוגרים ובטוחים בעצמם,אני הלכתי שבי אחריו כמו סהרורית,בושם מושלם,החל מעיצוב הבקבוק ועד לריח שלא ניתן לעמוד בפניו,

ממליצה בחום כמתנה לגבר שלך!
מחיר מומלץ לצרכן*:
 499 שקל לתכולת 100 מ"ל לבושם לאישה
 450 שקל לתכולת 100 מ"ל לבושם לגבר
*המחיר לצרכן והנחות המבצע נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם.
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE

VALENTINO נשים בושם BORN IN ROMA INTENSE DONNA מחיר 499 שח צילום יחצ חול (1) (Large)3
VALENTINO נשים בושם BORN IN ROMA INTENSE DONNA מחיר 499 שח צילום יחצ חול

לנקום מילוי בושם לאישה

מותג היוקרה לנקום, אשר חרט על דגלו את המחויבות לקיימות ושמירה על איכות הסביבה עושה צעדים קונקרטיים היום לעתיד מאושר יותר, משיק מהדורה מיוחדת של בקבוק מילוי "ריפיל" של הבושם האייקוני La vie est belle.  

בקבוק בושם הניתן למילוי מחדש ומורכב מחדש עם מרכיבים מתחדשים יותר  50% פחות זכוכית, 46% פחות פלסטיק וקרטון ו66% פחות מתכת*.  La Vie est Belle מסמל את גישת היוקרה בת-קיימא של Lancôme. LANCOME חושף גרסה חדשה, מעוצבת אקולוגית וניתנת למילוי מחדש לבושם האייקוני La Vie est Belle. 

צמצום ככל האפשר את טביעת הרגל הסביבתית של La Vie est Belle מבלי לשנות את החוויה הרב חושית שהפכה אותו להצלחה כזו: זהו האתגר שצוותי הבשמים והאריזה של Lancôme לקחו על עצמם.

עבודה קפדנית וחדשנית על חומרי הגלם של הבושם אפשרה להם להעדיף מרכיבים שמקורם בר קיימא. לדוגמה, הפאצ'ולי החיוני לניחוח La Vie est Belle מגיע ממקור בר קיימא בבאלי. האלכוהול, ממקור צמחי, מגיע מצרפת.

עד לב ליבה של הנוסחה, La Vie est Belle מיישר קו עם מחויבויות המותג לכבד טוב יותר את המגוון הביולוגי והסביבה.

המאמצים של לנקום התמקדו גם בבקבוק, שהחברה הצליחה להפחית את משקל הזכוכית ב-13% מבלי לשנות את המראה האייקוני שלו. מיליון בקבוקים, או 223 טון זכוכית, ייחסכו מדי שנה. מאמץ דומה לצמצם את טביעת הרגל הסביבתית של האריזה החיצונית יחסוך 15 טון קרטון בשנה. את "חיוך הקריסטל" המפורסם ניתן למחזר ולמלא מחדש.

המחווה הפשוטה והברורה הזו, המערבת את חובבי La Vie est Belle באופן קונקרטי ויומיומי, תחסוך בעלויות ובשימוש בחומרים:50% פחות זכוכית, 46% פחות פלסטיק וקרטון-  ו66% פחות מתכת*.

לבסוף, גם מכסה הבקבוק וה"כנפיים" עוברים טרנספורמציה. עשויים מחומרים יוקרתיים ועמידים יותר, ומשדרים בהירות חזקה מאי פעם.
*חיסכון על בקבוק מילוי 50 מ"ל המשויך למילוי 100 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: בקבוק ריפיל: 319 ₪ , לתכולת 100 מ"ל
(שווי הבושם 359 ₪ ל 100 מ"ל , לעומת שווי בקבוק הריפיל 319 ₪ ל 100 מ"ל)
להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

בושם שאני אישית מאוד אוהבת ותמיד נמצא אצלי על המדף, עמיד בצורה בלתי רגילה, ריח סקסי מתוק וחושני ואני שמחה שהוא הושק

בקבוק ריפיל מילוי מחיר 319 שח צילום יחצ חול LA VIE EST BELLE מבית לנקום (4)3
בקבוק ריפיל מילוי מחיר 319 שחLA VIE EST BELLE מבית לנקום. צילום יחצ חול

ג'ורג'יאו ארמאני לאישה-מעצב העל האיטלקי GIORGIO ARMANI חושף את  את הבושם החדש לאישה MY WAY PARFUM

פרשנות אינטנסיבית חדשה, אבקתית ועצית לחותמת הריח של MY WAY השנה, ג'ורג'יו ארמני חושף את הבושם החדש MY WAY PARFUM, ופותח פרק חדש בסיפור של MY WAY, עם המוטו I am what I live המצוי בלב הפילוסופיה של MY WAY. הבושם לוכד חזון חדש של נשיות, עמוקה וחופשיה. הזמנה לחקור אופקים חדשים ולפלס דרך משלך.

בושם אבקתי עצי פרחוני, MY WAY PARFUM מתאפיין בניגודיות בין תו פרח טוברוזה בהיר ושטוף שמש לבין איריס פלידה כחול ומלכותי. רכיבים מובחרים מרכיבים את הבושם, לרבות רכיבים המופקים ונרכשים באופן בר קיימא, שנוצרו במיומנות באמצעות טכניקות מיצוי מתקדמות ביותר וקפדניות ביותר.

הבקבוק החדש של MY WAY PARFUM, הניתן למילוי חוזר, יוצר ניגוד מרשים בין הפקק בכחול עמוק לבין הבושם הוורוד, מלא החיים. גווני הבקבוק משתנים בהדרגה מכחול דיו בבסיס הבקבוק לורוד זוהר בצווארו.

משקף את המחויבות ארוכת השנים של ג'ורג'יו ארמני לקיימות, העיצוב של MY WAY PARFUM, כמו כל בשמי MY WAY, ידידותי לסביבה. הבקבוק של MY WAY PARFUM ניתן למילוי חוזר ונועד לשימוש מתמשך. בקומפוזיציה של הבושם, ג'ורג'יו ארמני מעדיף להשתמש ברכיבים ממקור טבעי, המופקים ונרכשים באופן אחראי באמצעות תוכניות מקומיות המבוססות על עקרונות של סחר הוגן, בשיתוף פעולה עם ארגונים לא ממשלתיים מקומיים.

I AM WHAT I LIVE – היסחפי לחוויות בלתי נשכחות עם הצגתו של MY WAY PARFUM, פרק אימפרסיבי חדש נפתח בעולם של ג'ורג'יו ארמני. האתוס הייחודי של MY WAY הוא "I am what I live", שכן הבושם מעורר את העוצמה של חווית רגעים מיוחדים במינם.

החזון מאחורי קולקציית הבשמים MY WAY הוא ניחוחות עבור דור חדש, אשר טומנים בחובם תחושה של סקרנות. הרעיון מגולם על ידי אישה המפלסת את דרכה בעולם וחיה את חייה על פי החזון שלה. 

MY WAY PARFUM רותם את נקודת המבט הפתוחה ואת הרעיון של יצירת סיפור החיים שלנו בעצמנו. הוא מעלה על נס את התרוממות הרוח העוצמתית המתרחשת כשאנחנו מעצבות את הדרך שלנו בעצמנו ונעות בעולם בתנאים שלנו, עם חזון בלתי ניתן לערעור, בלתי ניתן לחיקוי. MY WAY PARFUM מעורר נכונות 

להיפתח לאופקים חדשים ולהתוות את המסע שלנו אל הלא נודע.  "אני מאמין שחוויות מעשירות, שיכולות ליצור התקדמות אמיתית, נוצרות באמצעות חילופין בין תרבויות" ג'ורג'יו ארמני סידני סוויני – חזון חדש וייחודי

השחקנית והמפיקה האמריקאית סידני סוויני היא שמגלמת את הפרק החדש של קולקציית הבשמים MY WAY. היא זכתה להכרה בתפקיד הפריצה שלה כ-קאסי הווארד בסדרת המצליחה 'אופוריה' EUPHORIA, דרמת הנעורים עטורת השבחים של HBO. הסדרה, שנכון לשנת 2022 הייתה הסדרה השנייה הנצפית ביותר של HBO משנת 2004, נכנסת לעונתה השלישית. סידני סוויני הייתה מועמדת לפרס האמי לבידור בפריים-טיים לשנת 2022 בקטגורית שחקנית משנה מצטיינת בסדרת דרמה על הופעתה באופוריה. במקביל לעלייתה לגדולה באופוריה, סוויני זכתה גם לתשבחות על תפקידה כ-אוליביה מוסבאכר בעונה הראשונה של סדרת הדרמה הקומית של HBO 'הלוטוס הלבן'. על הופעתה בסדרה, סוויני קיבלה מועמדות שנייה לפרס האמי לשנת 2022, כשחקנית משנה מצטיינת במיני-סדרה או סרט.

מאז, סידני ביססה את מעמדה במהירות כאחת הכוכבות העולות של הוליווד, ויוצרת את דרכה הייחודית. כל אחת מההופעות של סידני סוויני מעבירה עומק, רגש ועוצמה. בכל דמות שהיא מגלמת, סידני סוויני מביאה את הפרשנות הייחודית שלה לתפקיד.

ניגודים ייחודיים
הבושם נפתח עם תווים עליונים רעננים של פירות הדר, שמן ברגמוט מקלבריה, איטליה, אשר יוצר אפקט נוצץ ופיקנטי, ופריחת תפוז ממצרים. תו פריחת התפוז מתקבל באמצעות השימוש בגרסה מודרנית, וכך נוצר השילוב של העושר והמורכבות של פרח פריחת התפוז עם העוצמה והאנרגיה של הפרי.

MY WAY PARFUM חושף לב חדש, אינטנסיבי. הוא משלב לב טוברוזה אבסולוט מהודו, עם איריס פלידה, אשר יוצר אפקט אדג'י, מלכותי ונשי. ambrette מעצים את התווים האלה, ניחוח חם וחושני עם היבטים של מושק, המופק מזרעי היביסקוס.

הבסיס האבקתי והעצי מורכב מעץ ארז מארה"ב, יוצר תו חושני, ומחזק את האופי העצי של הבושם. משתלב עם חליטת וניל בורבון ממדגסקר, מתוחכמת וקסומה. אקורד מושק לבן מגביר את המדרג המעודן של האיריס. יחד, תווי הבסיס יוצרים שובל ריח חושני ומרגיע של MY WAY PARFUM.

מעוצב לשימוש מתמשך ג'ורג'יו ארמני יוצר פריטים יפהפיים המיועדים להישמר. כל מוצר עשוי מחומרים שנבחרו בקפידה ומעוצב בעיצוב אלגנטי, ייחודי ומובחן, כפריט נחשק המיועד להישאר לעד.

המחויבות של המותג לקיימות הגיעה לאבן דרך משמעותית בשנת 2020 עם ההשקה של הבקבוק הניתן למילוי חוזר של הבושם המקורי MY WAY. מאז, כל בשמי MY WAY, כולל MY WAY PARFUM, מגיעים בבקבוקים הניתנים למילוי חוזר. גישה זו התרחבה בינתיים גם ל-אקווה די ג'יו או דה פרפיוםACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM ול-ארמני קוד פרפיום ARMANI CODE PARFUM.

השימוש במילוי לבקבוק הספריי בגודל 50 מ"ל של MY WAY PARFUM מביא להפחתה ניכרת בשימוש בחומרי גלם: הפחתה של 45% בשימוש בזכוכית, הפחתה של 52% בשימוש פלסטיק, והפחתה של 66% בשימוש במתכת*. המילוי מחדש של MY WAY PARFUM מדגיש את המחויבות של ג'ורג'יו ארמני לעתיד כדור הארץ, ועולה בקנה אחד עם תחושת האחריות כלפי הסביבה של המשתמשות בו.

* מבוסס על שימוש בבקבוק אחד בגודל 50 מ"ל שלMY WAY PARFUM  ועל בקבוק אחד של מילוי בגודל 100 מ"ל, בהשוואה לשימוש ב-3 בקבוקי ספריי של MY WAY PARFUM בגודל של 50 מ"ל.

בושם פרחוני נדיר בריחו,בדרך כלל אני פחות בעיניין של פרחים,אם זאת אני יכולה לומר שהתאהבתי ברעננות הרומנטית והסוחפת שלו,יש בו שילוב מנצח שעובד על כל החושים ואני מוצאת שההתאהבות בו היתה לא מיידית אך מאוד נעימה.

הרגשתי בו את ריח פריחת האביב הקרב ובא.
מחיר מומלץ לצרכן: 409 ₪, לתכולת:  90 מ"ל
להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

בושם נשים ג'ורג'יו ארמני MY WAY PARFUM מחיר 409 שח צילום יחצ חול (8) - 6
בושם נשים ג'ורג'יו ארמני MY WAY PARFUM מחיר 409 שח צילום יחצ חול

LANCÔME מותג הקוסמטיקה היוקרתי משיק מהדורה מיוחדת וקמפיין חדש של הבושם האייקוני  LA VIE EST BELLE  IRIS ABSOLU LA VIE EST BELLE

קמפיין חדש ל-לה וי אה בל מאחד את שגרירות לנקום עבור הצהרה עוצמתית של אושר. לראשונה, לנקום מכנסים את המשפחה שלהם סביב La vie est belle והמוזה שלו, ג'וליה רוברטס.

הקמפיין החדש, המהווה חגיגה מרגשת של נשים שתומכות זו בזו ומעוררות השראה זו לזו, חוגג את הקשר החזק של לנקום עם משפחת La vie est belle ברחבי העולם. ג'וליה רוברטס מזמינה את קהילת השגרירות של לנקום לתמוך יחדיו בהצהרה מאוחדת של אושר: אמנדה סייפריד, איזבלה רוסליני, לילי קולינס, פנלופה קרוז וזנדאיה קולמן מצטרפות אליה יחד עם 2 מוזות חדשות: איה נקמורה והו-יון Hoyeon.

לאיזה בושם אחר יכול היה להיות כוח לאחד נשים כה מעוררות השראה סביב מסר ייחודי? הקאסט האיקוני של אקטיביסטיות למען האושר – תהודה לעוצמתו של הבושם ולחיוך האינסופי המעטר את הבקבוק שלו – מציג מיצוב אסתטי חדש, ומאשר בגאווה את הגישה החדשה של לנקום לבושם המסמל את המותג: מגוון יותר ומכיל יותר מתמיד, המסר שלו מעולם לא היה כל כך עוצמתי.

במטרה לבנות תהודה רגשית חזקה עם נשים בכל רחבי העולם, לנקום מציגים סדרת סרטוני וידאו של שגרירות המותג: הן מדברות בכנות ומעומק ליבן אל המצלמה, ומשתפות בחזון האותנטי והספונטני שלהן על החיים ועל מה שהופך את החיים ליפים עבורן. הן פותחות את הלב באופן אותנטי, ומזמינות כל אישה להשתמש בקול שלה ולקחת חלק בחגיגה העולמית הזו של יופיים של החיים. תזכורת לכך שהחיים הם מה שאנחנו עושות מהם, אז בואו נעשה אותם יפים. ביחד.

אנרגטי, אמוציונלי ואוניברסלי, הקמפיין האיקוני חוגג את עוצמת הביחד, בעוד הבושם החדש עוזר להפיץ ברחבי העולם את האושר האותנטי, האמיתי והכן, שקורן מלב הבושם האיקוני החדש של לנקום: La Vie est Belle Iris Absolu.   

מסר של אושר, עוצמתי מתמיד
שיר הלל לפרח המסמל את האו דה פרפיום המקורי, La Vie est Belle Iris Absolu מגביר ומעצים את הרכיבים המסמלים את הצלחתו: האיריס, חותמת הריח המזוהה עם הבושם, מגיע עכשיו בריכוז גבוה פי 10 מאשר באו דה פרפיום המקורי.  אינטנסיביות חסרת תקדים של האיריס, חותמת הריח המזוהה עם La vie est belle

La vie est belle חולק כבוד לאיריס האיקוני שלו בווריאציה חדשה. עם ריכוז חסר תקדים, La Vie est Belle Iris Absolu מפרש מחדש את חותמת הריח של האו דה פרפיום הקלאסי שלו.

"ההשראה הגיעה מניחוחות ים תיכוניים ומהגנים של לנקום בעיר גראס", מסבירים יוצרי הבושם אן פליפו ודומיניק רופיון, שיצרו במשותף את הבושם האיקוני של לנקום כמו גם את הווריאציה החדשה הזו. "רצינו גרסה צמחית יותר, עם ריחות של עצי תאנה ותווים צמחיים המזכירים עשבי בר".

האיריס תופס את מרכז הבמה ב La Vie est Belle Iris Absolu. השורש, אחד הרכיבים היקרים ביותר בעולם הבישום, מעניק אינטנסיביות חסרת תקדים להרכב החדש וחיוניות מנצנצת לשובל הריח. אלגנטי, יחיד ומיוחד, "הזהב הכחול של עולם הבישום" חושף את כל הניואנסים שלו על העור אחרי פתיחה נוצצת: אקורד עסיסי של דומדמנית שחורה מעניק טוויסט רענן לאקורד חלבי של תאנים, חם כמו קיץ שטוף שמש. מוגבר על ידי החושניות העמוקה של אקורד פצ'ולי המשרה תחושה מתמשכת של שמחה, המתפשטת מסביב ללא כל מעצורים. אותנטי ועשיר, בהשראה של ניחוח אינטנסיבי, קסום ושובה לב, מלא באנרגיה של אושר.

חיוך קריסטל אינסופי חרוט לנצח – משלב יצירתיות ואומנות, La Vie est Belle Iris Absolu מציג עיצוב חסר תקדים. חקוק לנצח על הבקבוק, החיוך המועצם והמוגבר קורן החוצה כמו גל אינסופי. מהדהד את החיוכים של כל הנשים של לנקום שמפיצות אושר בקמפיין החדש.

יותר מתמיד, האייקון של לנקום מאשר בגאווה שהוא הרבה יותר מבושם: הוא סמל של הביחד. 

אמנדה סייפריד: "החיים הם…להקשיב לאינטואיציה שלך, להיות כנה עם עצמך, לגלות את האמת שלך, ולהיות מסוגלת לחלוק אותה עם אנשים אחרים, להעריך את האמת שלהם ולפתח חמלה ויכולת להתחבר לעולם, זה באמת מה שהופך את העולם לכל כך יפה. אני אוהבת את החיים!"

לילי קולינס: "החיים מתקדמים במהירות לעבר החלומות לא משנה מה קורה, מה עומד בדרכך, מה אנשים אומרים. לעולם אל תפסיקי ללכת, אל תפסיקי להתקדם ותמיד תאמיני בבלתי אפשרי, כי בסופו של יום, יש רק אחת שהיא את והקול שלך חשוב… אז, לעולם אל תיתני לאף אחד להשתיק אותו! החיים הם…אני לא יודעת…יפים."

פנלופה קרוז – "החיים יפים, אני רק צריכה להסתכל בעיניים של הילדים שלי והכל שם, וכל התשובות שם. החיים יפים, באמת."

זנדאיה קולמן – "החיים הם למצוא את הקול שלנו, להבין מי אנחנו או מי אנחנו רוצות להיות, ואני חושבת שאין שום דבר רע בלקחת את הזמן כדי למצוא את הקול הזה. אני חושבת שלכולנו יש קול, לפעמים הוא מתחיל קצת שקט, קצת קטן, אבל אם אנחנו מוצאות אותו ושומעות אותו, אנחנו צריכות לחבק אותו בשתי ידיים ולא לפחד לחלוק את הקול הזה עם העולם. החיים יפים."

מחיר מומלץ לצרכן:  359  ₪ , לתכולת 100 מ"ל

ניתן להשיג באתר לנקום https://www.lancome.co.il/ , ובנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות

קבוצת לוריאל פועלת לשיפור ההשפעות הסביבתיות והחברתיות שלה באמצעות תכנית הקיימות הגלובלית עד 2030 "לוריאל למען העתיד".  במסגרת זו, הונגש מידע לגבי מיון נכון של סוגי אריזות מוצרי הביוטי, בשיתוף תאגיד המיחזור ת.מ.י.ר.  בואו נמיין את היופי ונשמור על עולם נקי יותר! https://www.loreal.com/he-il/israel/pages/commitments/trions-beaute-il/

LANCOME בושם IRIS LA VIE EST BELLE מחיר 359 שח ל100 מל צילום יחצ חול (3) (Custom) (1)2
LANCOME בושם IRIS LA VIE EST BELLE מחיר 359 שח ל100 מל צילום יחצ חול

הכירו את הבושם החדש לגבר של יגואר

בית הבישום JAGUAR משיק בושם חדש לגבר JAGUAR CLASSIC ELECTRIC SKY • הזמן הוא עכשיו או לעולם לא – לשמיים אין גבולות.

בית הבישום JAGUAR משיק את הניחוח החדש לגבר JAGUAR CLASSIC ELECTRIC SKY לגבר הקרייריסט, שתמיד מחפש אתגרים חדשים ותמיד בתנועה. הבושם בעל ניחוחות ירוקים ורעננים של ניקיון, עם נגיעות ארומטיות של מרווה, גרניום, לבנדר ונגיעות חמימות של אמבר.

JAGUAR CLASSIC ELECTRIC SKY 

הניחוח נפתח בתו עליון אנרגטי ונוצץ, עם אשכולית עסיסית בתוספת עלי סיגלית ופלפל סצ'ואן לקבלת אפקט ממריץ ורענן. לב הבושם עם נגיעות תו ירוק ארומטי של מרווה בשילוב גרניום ולבנדר צרפתי. בתו הבסיס שובל אינסופי של יערות ענבריים תוססים עם פוליי טונקה ואזוב קריסטל לחתימה ייחודית.

בושם בניחוח גברי רענן,עם קצת חריפות,ניחוח שסוחף איתו אנרגיה אביבית ופתוחה לגבר הצעיר והבוגר בקבוק יפה ואלגנטי.

  • משפחת ריחות: פוג'ר ארומטי.
  • תו עליון: אשכולית, עלי סיגלית, פלפל סצו'אן.
  • תו אמצע: מרווה, גרניום, לבנדר.
  • תו הבסיס: פולי טונקה, אמבר, אזוב קריסטל.

הבקבוק מלוטש ומודרני בהשראת אורות הניאון של העיר הגדולה המאירים את השמיים בשעת בין הערביים ומעניקים גוון כחול חשמלי ומרגש.

מחיר: 99 ₪ ל- 100 מ"ל EDT
ניתן להשיג ברשת הסופר-פארם, בחנויות הפרטיות ובאתר לילית.

JAGUAR - ELECTRIC SKY - לגבר - לילית קוסמטיקה - צילום יחצ חול (Custom) 1(1)
JAGUAR – ELECTRIC SKY – לגבר – לילית קוסמטיקה – צילום יחצ חול
אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק