"מונלייט בלאש" לאוהבים

מארז מונלייט בלאש לוולנטיין של אור שפיץ ויקבי כרמל. צילום אור שפיץ 21
|

לרגל חג האהבה הממשמש ובא, יצאו ביקבי כרמל עם שיתוף פעולה מתוק וכייפי במיוחד עם הקונדיטורית אור שפיץ, שבמסגרתו יושק מארז רומנטי במהדורה מוגבלת: "מונלייט בלאש לוולנטיין", אותו אפשר לרכוש כמתנה לבן או בת הזוג. 

 מארז "מונלייט בלאש"- יין ורוד מבעבע מסדרת מונלייט וקינוחים מושקעים לזוגות האוהבים.

יקבי כרמל, היקב הגדול והמוביל בישראל השיק לאחרונה את סדרת CARMEL MOONLIGHT. סדרת יין חדשה שפותחה במיוחד עבור זוגות צעירים ואוהבים ותשדרג כל דייט זוגי אינטימי, בפיקניק בחוף הים, או אפילו בבית על הספה.

יינות הסדרה הופקו מענבים שנקטפו לאור ירח, כשהם בשיא בשלותם ועסיסיותם. הם עשירים בצבעים עמוקים, בניחוחות עוצמתיים ובטעמים רכים וקטיפתיים.

  • סדרת MOONLIGHT כוללת 3 יינות:
  •  Moonlight Sparkling blush – יין ורוד מבעבע, בטעמי פרי אדום ובניחוחות פירות קיץ, שממלא את האף בארומה משכרת ואת הפה בטעמים מענגים.
  • Moonlight White Dream – יין לבן חצי מתוק יין לבן חצי מתוק, המבוסס על זני גוורצטרמינר, סוביניון ופרנץ' קולומבר. היין מתאפיין בטעמים ובניחוחות של פירות אקזוטיים ועסיסיים
  •  Moonlight Red Flame – יין אדום יבש, המתאפיין בטעמים של פירות אדומים, עם נגיעות של וניל, שוקולד ותבלון קל. ניחן בצבעים עמוקים, בניחוחות עוצמתיים ובטעמים רכים וקטיפתיים. 
מארז מונלייט בלאש לוולנטיין של אור שפיץ ויקבי כרמל. צילום אייל קרן-5
מארז מונלייט בלאש לוולנטיין של אור שפיץ ויקבי כרמל. צילום: אייל קרן

תכולת המארז:

בקבוק Moonlight Sparkling Blush (ורוד מבעבע), קינוח לב זוגי על בסיס מוס שוקולד אוורירי וציפוי קראנצ׳י, מארז עוגיות מזל שבתוכן פתקיות למשחק רומנטי במיוחד, מקרונים בטעם פטל בצורת לב, קינוח פס פררו נאטס על בסיס חמאת בוטנים ועוגיות אמסטרדם ושוקולד צ’יפס המפורסמות.

הקופסא תהיה זמינה לרכישה בין התאריכים 9-14.2.2023

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, אופנה ואוכל
תגובות פייסבוק