מלון לאונרדו חיפה

מלון לאונרדו חיפה-6
|

מאת: אפי אליסי

לקחת פסק זמן ממירוץ החיים. זו החלטה של רגע. לעזוב הכל, לעלות על הרכב ולהצפין לעיר חיפה. להתאכסן במלון הבוטיק היוקרתי, ליאונרדו חיפה,. התפנקנו לנו בסוויטה רחבת היקף עם סלון, 2 חדרי שינה. היינו שניים, אז הסתפקנו באחד. זה שהים הכחול נשקף מהחלונות כמו נכנס כולו לחדר זה מופלא. אין כמו להתעורר מול הים. תחושה שלווה ומרגיעה את הגוף והנפש. יש גם מטבחון שלא עשינו בו שימוש. באנו לעשות פאן. אז שנבשל? שיבשלו לנו. בנופש צריך שיפנקו אותך. ופינקו אותנו בסלסת פירות טריים, שוקלדים משובחים ובקבוק יין. "לקחת פסק זמן" שר אריק איינשטיין המנוח ולזה הוא התכוון. כך צריכה להיראות ולהרגיש חופשה אמיתית. פשוט לא לעשות כלום. את ארוחת הערב אכלנו בלובי. בתקופה זו של השנה חדר האוכל פועל רק בשעות הבוקר, שם מגישים אוכל סטנדרטי של בתי מלון. את ארוחת הערב היינו מחליפים באיזו מסעדה טובה, אבל התעצלנו לצאת מהמלון. מי שלא שלא מתעצל ובא לשלב חופשה עם פעילויות יש מני אטרקציות. אחת מהן היא לצאת למושבה הגרמנית ולהשקיף לנוף המדהים של הגנים הבהאים המוארים בלילה. אז לסיכום: המלון היה נהדר, השירות אדיב ומקסים, רק שיפור קל כדאי ליישם בנושא ארוחות הערב. המטבח שם לא מוציא מנות המתאימות לתקופתנו.

מלון לאונרדו חיפה-6-7
חדר השינה. הים הזה שמציץ בגאון. מלון לאןנרדו חיפה. צילום: יח"צ

מלונות בחיפה – הנופש המושלם
חיפה, אחת הערים הפופולריות לנופש בישראל, מושכת אליה מדי שנה תיירים רבים המגלים את קסמה בכל נופש מחדש. במלונות חיפה מרשת פתאל תוכלו ליהנות מחופשה נפלאה על שפת הים – בזוג או עם כל המשפחה, והכל במחיר אטרקטיבי.

מלון לאונרדו חיפה-1
מלון לאונרדו חיפה. צילום: יח"צ

מה במלון

מסעדת קוראל
מסעדת המלון "קוראל" מבטיחה חוויה קולינרית חדשנית ומפנקת באווירת הים התיכון. ניתן להזמין מנות גלאט כשר בתיאום מראש ובתוספת תשלום. שעות ארוחת הבוקר: ימים א'-ה' 06:30-10:00. ימי ו' ושבת 06:30-10:30.

מלון לאונרדו חיפה-2
המרפסת של המסעדה. מלון לאונרדו חיפה. צילום: יח"צ

פעילויות לכל המשפחה

מועדון ילדים
במלון קיים מועדון ילדים המציע מבחר משחקים ופינות יצירה (עד גיל 8). המועדון פתוח במהלך השנה – חגים וסופי שבוע בין השעות 10:00-17:00, ובחודש אוגוסט בין השעות 10:00-18:00.

בריכת שחייה מקורה
בריכת השחייה במלון פעילה בכל עונות השנה – בקיץ פתוחה ובחורף מקורה ומחוממת. סביב הבריכה מרבצי סתלבט, כיסאות נוח ושביל גישה לחוף הים הצמוד. בנוסף, קיימת גם בריכת ילדים ופעוטות.

חדר כושר מקצועי
חדר הכושר ממוקם בסמוך לבריכה וכולל מתקני כושר מתקדמים ומקצועיים לחיטוב הגוף, ביניהם הליכונים, אופניים, משקולות ועוד.

גולשים חופשי
במלון לאונרדו חיפה תיהנו מחיבור לאינטרנט WiFi ללא תוספת תשלום. ניתן לגלוש חופשי מלובי המלון, מהחדרים, מאולמות הכנסים ומטרקלין העסקים.

אטרקציות באזור
חופשה בלאונרדו חיפה מתאימה לכל המשפחה בזכות קרבתו לאטרקציות החמות: האצטדיון העירוני, גן החיות, מדעטק, רכבל, קרטינג, הגנים הבהאים.

מלון לאונרדו חיפה-5
בריכת שחיה מקורה פועלת כל השנה. מלון לאונרדו חיפה. צילום: יח"צ

 

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק