ניין ווסט "לעונת החתונות" 

ניין ווסט צילום טל טרי - 8
|

בין אם אתן מחפשות זוג שני לרחבת הריקודים או מסתפקות בזוג נעלים אחד, מעצבי הבית של המותג הבינלאומי NINE WEST חושפים את  8 זוגות הנעליים הכי נכונות ליום החתונה,  עם הטרנדים החמים לקיץ 2023. 

ניין ווסט צילום גל ביטון -52
ניין ווסט צילום גל ביטון

הקיץ בפתח ואיתו עונת החתונות והאירועים. זוג נעליים הוא חלק בלתי נפרד מהאאוטפיט שלך. אז קבלי את קולקציית קיץ 2023 הכי נכונה לאירוע שלך.

לכלה היוקרתית: אחד הטרנדים הכי חזקים בעונה הקרובה הוא סנדל שטוח או סנדל עקב מעוטרים בקישוטים כמו: פניניםבגדלים שונים,  או קריסטלים, המעניקים  קישוט לסנדל ומוסיפים  טוויסט שיקי.

ניין ווסט מחיר נעל 399.90 שח צילום טל טרי (16)1
ניין ווסט מחיר נעל 399.90 שח צילום טל טרי

לכלה האייקונית: כולנו מכירות את הנעליים האייקוניות של קארי בראדשו מ"סקס והעיר הגדולה" שעושות קאמבק לעונה הקרובה. הקיץ הנוכחי הכלות יוכלו למצוא את נעלי הסטן והעיטור הקדמי עם טוייסט של עקב פתוח בצבע לבן,  ללוק אייקוני ובלתי נשכח.

לכלה הקלה: לכלה שלא מתאמצת ויותר חשוב לה הנוחות והמראה הנונשלנטי,  בשבילה נועדו הנעלים  עם העקב המרובע והרחב, המשלב קשירת גלדיאטור המעניק לה את הביטחון לכל הערב.

ניין ווסט צילום גל ביטון - 8
ניין ווסט צילום גל ביטון

לכלה המנצנצת: לא רק נעליים לבנות יכולות להיכנס מתחת לחופה, נעלי נצנצים הם טרנד שחוזר כבר מספר עונות. ניתן למצוא נעל בצבע זהב/ כסף ואף זהב אדום. 

לכלה הקלאסית: נעלי שפיץ מחודדות הם נעלי הכלה הקלאסיות ביותר כבר שנים, בין אם יש פיפיון מאחורה, עיטורי יהלומים, עם שרוכי סאטן, או כל דיטייל אחר,  יהפכו כל לוק לעל- זמני. 

ניין ווסט צילום גל ביטון - 5
ניין ווסט צילום גל ביטון

לכלה הטבעית: בשנים האחרונות החתונות יצאו מאולמות והגנים ועברו לטבע בשדות מיוחדים או על חוף הים, גם במקומות כאלו נעלי הכלה לוקחות חלק עיקרי של נוחות וסטייל באחד, עם סנדלים לבנות המשלבות יהלומים, או  פנינים או קשירה גלדיאטור.

לכלה הטרנדית: הקיץ הקרוב יתאפיין בטרנדים רבים, הבולט בינהם הוא נעל ערב מרתחב, סטילטו קטן שבסופו מתרחב לצורה מרובעת שיוצר מראה עתידני. זה מתאים  לכלה שתופסת טרנדים חמים ברגע הראשון.

לכלה עם האמירה: הנעל שחותמת את הלוק קובעת בסוף את ההופעה כולה ולפעמים נעל שונה מהנורמה היא זאת שנותנת את ההצהרה האופנתיתת. נעל שקופה מלאה או חלקית או צבע שישבור את הלבן יכול לעשות את שמלת הכלה לבלתי נשכחת.

אז, שיהיה רק בשמחות…

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות כלות, שמלות כלה
תגובות פייסבוק