סדנא להשגת יעדים נועזים

סדנא להשגת יעדים נועזים-4
|

"פריצת גבולות". בהנחיית אלון אולמן מבכירי המנטורים בארץ: סדנא להשגת יעדים נועזים. מלון מצפה הימים 22-23 במאי 2016

מלון מצפה הימים מארח את אלון אולמן, מבכירי המנטורים בארץ, בסדנא אינטימית, עוצמתית, יוצאת דופן ומלאת השראה – "פריצת גבולות", להשגת יעדים נועזים בתשוקה, במהירות ובעוצמה שלא הכרתם, לילה במלון והשתתפות בסדנא.

סדנא להשגת יעדים נועזים-1
מצפה הימים. צילום: נטשה חימוביץ ויוסי סליס

רוב האנשים לא חיים את החיים שהיו יכולים לחיות. כאשר מבינים את החוקים ובונים תמונה מנצחת, הדרך לקבל שליטה על החיים ולהפוך ל"אני הגדול" היא קצרה. האושר וההצלחה טמונים בפריצת הגבולות, בהתקדמות מתמדת ואינם תלויים באף אחד אחר מלבדנו.
מה מבדיל את המנצחים מכל היתר? מה עומד ביננו ובין כל מטרה שנרצה להשיג? כיצד להשקיע בנכס הכי מניב שלכם? מהי נוסחת ששת השלבים להשגת כל יעד ומטרה, בסדנא שתתקיים בימים ראשון ושני, 22-23 במאי, במלון מצפה הימים, נותן  אולמן כלים להשגת יעדים נועזים, השראה, אנרגיה ומוטיבציה לפעול למרות הפחדים והמעצורים ולפרוץ פעם אחת ולתמיד את הגבולות המוכרים.

 

סדנא להשגת יעדים נועזים-2
אלון אולמן. צילום: רמי זרנגר

אלון אולמן מומחה לפריצת גבולות וביצועי על, מוביל צוותים וארגונים לתוצאות יוצאות דופן. סא"ל (במיל') טריאתלט, מרתוניסט ומשתתף קבוע בתחרויות "איש הברזל". מייסד ובעלים של קבוצת "קוד המנצח".

סדנא להשגת יעדים נועזים-5
חדר במצפה הימים. צילום: נטשה חימוביץ ויוסי סליס

חבילה ללילה במצפה הימים והשתתפות בכלל המפגשים וההרצאות: 850 שקל ללילה, לאדם בחדר זוגי (מינימום 2 אנשים בחדר) כולל ארוחת בוקר וערב, במסעדה הצמחונית במלון.
הסדנא פתוחה לקהל הרחב, בהרשמה מראש, במחיר: 850 שקל לאדם, כולל ארוחת ערב בצמחונית.
לפרטים נוספים והזמנות: מצפה הימים: 1-800-555-666, www.mizpe-hayamim.co.il

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק