עצמאות 2016: אינדי פארק

עצמאות 2016: אינדי פארק-1
|
flag-1
flag

חוגגים את יום העצמאות בשייט מגוון בנהר הירדן עם מנגלים במתחם האינדי פארק

הירדן הינו אחד ממשאבי המים המרכזיים והנהר הבולט במדינת ישראל. אתר השייט והאטרקציות "אינדי פארק" הממוקם על גדות הירדן ומנצל את האזור העמוק של תעלות המים הרחבות בירדן, מזמין את הציבור הרחב לחגוג את יום העצמאות על שפת הנהר עם מגוון רחב של אטרקציות.

עצמאות 2016: אינדי פארק-2
אינדי פארק צילום: רונן טופלברג
עצמאות 2016: אינדי פארק-3
אינדי פארק צילום: רונן טופלברג
עצמאות 2016: אינדי פארק-4
אינדי פארק צילום: רונן טופלברג
עצמאות 2016: אינדי פארק-5
אינדי פארק צילום: רונן טופלברג
עצמאות 2016: אינדי פארק-6
אינדי פארק צילום: רונן טופלברג

בנוסף לשלל האטרקציות ובסמוך לקו המים, מתחם המתאים להבערת מנגלים ולעשות 'על האש' סמוך לאתר. מלבד העובדה שמדובר באתר הסאפ היחיד בנהר הירדן, 'אינדי פארק' הינו גם האתר היחיד בישראל בו ניתן לשוט בסאפ קבוצתי. השנה הרחיב האתר את פעילותו בנושא הסאפ והפך לאתר הסאפ הגדול ביותר בישראל!
בשנים האחרונות הסאפ הפך ללהיט החם בתחום הגלישה בכל רחבי העולם, מדובר בגלשן עמידה גדול ויציב המאפשר לכל אחד להצליח לעמוד עליו ולחתור.
"אינדי פארק" מציע מגוון אפשרויות שייט נוספות המתאימות לכל הגילאים, קיאקים, שייט בקאנו, סירות פדאלים וכד'.
באתר מתקיימת גם פעילות אתגרית: אומגה, פארק חבלים, קיר טיפוס אתגרי בגובה של 6 מטרים ומגוון של סדנאות מחזור ויצירה מבית 'אצטרובלים': סדנאות בחומרי טבע, סדנת קרטון, סדנת במבוק, פינות של ג'מבורי, מתנפחים, מגלשת מים, חץ וקשת עם קליעה למטרה, פינת איפור ונוצות ועוד.
עוד באתר – מתחמי ישיבה ומנוחה, שירותים מסודרים, חניה וקיוסק.
האתר פתוח כל ימות השבוע, בין השעות 09:00-17:00.
מחירים: 'הכל כלול', שימוש חופשי במתקנים והסדנאות ושעתיים של שייט – 99 שקל לילד עד גיל 18, 79 שקל למבוגר.  ילדים עד גיל שנתיים- כניסה חינם.
'אינדי פארק' ממוקם במפגש התעלות בירדן בסמוך למושבה יסוד המעלה. ההגעה מכביש 90 – ראש פינה קריית שמונה. בצומת הכניסה לשמורת החולה פונים ימינה ומשם ממשיכים לפי השילוט.
לפרטים והזמנות- אינדי פארק-  04-8434444, www.indipark.co.il
גם בפייסבוק וב-waze – "אינדי פארק".

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק