צמד מנצח לעור חלק, מוצק וצעיר יותר

Clinique Smart Clinical Repair -32
|

סרום האנטי אייג'ינג המהפכני והמתקדם ביותר של קליניק נמצא יעיל, ממוקד ואפקטיבי לצמצום קמטים, כמו טיפול לייזר לפנים. כעת, מושקת תוספת חדשה ועוצמתית למשפחת סמארט –  Clinique Smart Clinical Repair Wrinkle Correcting  Cream  קרם לחות מזין לצמצום קמטים התומך בחיזוק המבנה הטבעי של העור, מחליק, מחדש את מרקם העור וממלא אותו מחדש.

הבשורה: אפקטיבי בצמצום קמטים וקמטוטים בדיוק כמו טיפול לייזר לפנים

במחקר קליני שנערך במשך  16 שבועות, נשים שהשתמשו ב-Smart Serum פעמיים ביום הדגימו את אותו שיפור במראה הכולל של הקמטים וקמטוטים בהשוואה לנשים שעברו טיפול אחד של לייזר לפנים.

סרום

Clinique Smart Clinical Repair™ – Wrinkle Correcting Serum, הסרום המתקדם והחכם של קליניק למאבק בקמטים – נמצא יעיל בשימוש במשך 16 שבועות פעמיים ביום, כמו טיפול לייזר בודד לעור הפנים. טיפולי הלייזר נחשבים לטיפולים מתקדמים בעולם האנטי אייג'ינג, במיוחד אצל אלו שמעדיפות להימנע מהזרקות ולקבל מראה טבעי יותר. בהוליווד המפורסמות כבר מכורות וביניהן ניתן למצוא את ג'ניפר לופז, מדונה, קים קרדשיאן ועוד. גם בישראל תופסים כבר טיפולי הלייזר לאנטי אייג'ינג מקום של כבוד והישראליות מבינות שהלייזר מצמצם באופן ניכר לעין קמטים וקמטוטים, משפר את מרקם העור ואת הגוון שלו. כעת הבשורה של קליניק היא שניתן ליהנות מאותו האפקט של טיפול לייזר לפנים בשימוש קבוע בסרום מסדרת סמארט.   

Clinique Smart Clinical Repair-3
Clinique Smart Clinical Repair. צילום: יח״צ

קרם חדש פנים smart 

על מנת להפוך את הטיפול ליעיל עוד יותר, מושקת לצד הסרום תוספת עוצמתית חדשה  Smart Clinical Repair™ Wrinkle Correcting Cream – תכשיר לחות אולטרה-מזין, מחזק ומתקן באופן ניכר לעין את הקמטים והקמטוטים ומסייע בהזנה וחיזוק העור למראה חלק וצעיר יותר.

 הפורמולה המתקדמת והחדשנית הזו מצמצמת קמטים  באופן הבא:
מחליקה וממצקת: מגבירה את ייצור הקולגן הטבעי ומסייעת לשיקום העור בעזרת קומפלקס פפטידים ייחודי. משיבה נפח: מזינה קמטוטי יובש בלחות עם חומצה היאלורונית.

Clinique Smart Clinical Repair - 1
Clinique Smart Clinical Repair. צילום: יח״צ

תוצאות מוכחות:

באופן מיידי: 91% העידו שהעור מרגיש מוזן.
תוך שימוש של שבוע: 95% דיווחו כי העור מרגיש רווי במהלך היום. 95% העידו שהעור מרגיש מוזן במשך הלילה.
תוך 4 שבועות מתחילת השימוש: 85% מהנשים דיווחו שמראה הקמטים הצטמצם. 89% אמרו כי עורן מרגיש מוצק וחזק יותר. 92% מהנשים העידו שהעור נראה צעיר יותר. 93% דיווחו שהצוואר מרגיש חלק יותר. 94% אמרו שהעור נראה בריא יותר.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק