עידן הגבר: "אם אני לא מאמין במוצר אני לא אקדם אותו"

עידן הגבר ומאיה קיי. צילום: יח״צ - 3
|

אם אתם מכורים לטיק טוק בוודאי נתקלתם בחייל החתיך, שמכנה עצמנו "עידן הגבר". הסרטונים שלו, בחברת חיילים ושורת סלבס, שיכלו למלא את במת הפסיטגל, זוכים למאות אלפי צפיות. יצאנו לבדוק מי הוא אותו הגבר ואיך הפך לכזה כוכב בטיקטוק

נתחיל מהשם – מה עומד מאחוריו, עידן הגבר מרגיש "גבר גבר"?

"וואי, האמת שהשם התחיל כבדיחה גמורה. תמיד היה לי מיוזיקלי (הגלגול הקודם של הטיקטוק) ותמיד העלתי סרטונים פרטיים. ממש התביישתי להעלות סרטונים בהתחלה, אבל כשהגיעה הקורונה זה כבר היה בלתי נמנע. חיפשתי שם קליט ומצחיק כי בתכלס פתחתי את הטיקטוק כדי לעשות שטויות עם חברים. לא דמיינתי בשום שלב שזה יתגלגל ויהפוך להיות מה שזה היום. אני מודה לאלוהים ולעולם כל יום שהעמוד שלי הפך להיות מה שהוא  כיום."

מה היה הסרטון ש"עשה את זה", שממנו ידעת שאתה בדרך הנכונה להפוך לכוכב טיק טוק?

"אני לא ממש אוהב את המושג כוכב טיקטוק, אותי לימדו שכוכבים יש רק בשמיים. אני לא בן אדם של הגדרות, אני עושה סרטונים ומעלה אותם לרשת. תקראו לזה כוכב טיקטוק, תקראו לזה יוצר תוכן… אני קורא לזה עידן הגבר. 

אני חושב שהסרטון שהקפיץ אותי לתודעה היה הריקוד לשיר ״קיוט בוי״ של נונו. זה היה מטורף. ישבתי במשרד עם חבר שלי לירוי, שמאז ומתמיד היינו עושים טיקטוקים ביחד, ובאותה תקופה היינו מאוד ויראליים. באותו היום שמענו את כל השירים שהוציאו לקראת מצעד הגאווה שחל באותו החודש, משום מה נדבק לי השיר הזה והחלטתי להמציא לו תנועות. כל העניין הזה לקח לי בערך 4 דקות וישר העלתי. בהתחלה כמעט ולא היו צפיות ואמרתי לעצמי ״איזה באסה שזה לא מתפוצץ״ . ואז, כמו סיפור מהאגדות, הלכתי לישון וקמתי למציאות שכל סרטון שני שקופץ לי בפוריו זה הריקוד שלי לשיר, טיקטוקרים מפורסמים עושים את הריקוד שלי ואפילו נונו בעצמה מעלה אותו בסטורי שלה. אחרי זה כבר הגיעו הצעות עבודה ושיתופי פעולה לשירים וריקודים, וזה הדבר הכי מטורף שיוצא לי לחוות. אנשים שאני רגיל לשמוע שירים שלהם ולצרוח אותם באוטו הפכו להיות אנשים שאני עובד ויוצר איתם סרטונים ואין יותר כיף מזה."

עידן הגבר. צילום עמית נעים - 3
עידן. צילום עמית נעים

הובלת לא מעט טרנדים בטיק טוק. ספר לנו איך נולד טרנד?

"האמת שזאת שאלה מעולה, שאני עדיין מנסה לפענח את התשובה אליה בעצמי. כן יצרתי ריקודים וסאונדים שהפכו לטרנד, אבל זה לא משהו שאפשר לחזות מראש. אף אחד לא יודע איך האלגוריתם של הטיקטוק באמת עובד. 

אני מאמין שברגע שאתה מביא משהו אותנטי וקליל, אנשים מתחברים לזה. אם זה ריקוד שאפשר לעשות עם חברות לכיתה בהפסקה הגדולה בבית ספר, או סרטון דיבור שבו אתה סתם מספר מה עבר עליך במהלך היום. כל עוד אתה מביא משהו חדש, תצורה חדשה ,אני מאמין שאתה יכול לסחוף אחריך אנשים. לא צריך להתאמץ יותר מידי או לחשוב איך ממציאים את הגלגל מחדש. תהיו אתם, תחשבו קליל ואני בטוח שתצליחו להמציא את הטרנד הבא."

מה נדרש כדי שסרטון טיק טוק יהפוך לוויראלי, ומה נדרש כדי להפך ל"טיקטוקר" כמוך?

"שוב אין לזה מדע מדויק. אני יכול להגיד שהמון פעמים אני מעלה סרטון שאני בטוח שהוא הולך לשבור את המדינה והוא אפילו לא עובר את רף ה-10,000 צפיות. ומנגד, אני יכול להעלות סרטון של מיקה חברה שלי נפצעת מסרגל שנכנס לה לאצבע באמצע היום בצבא והוא יהפוך לאחד הסרטונים הכי ויראליים בטיקטוק ישראל, עם למעלה מ-2,000,000 צפיות ו180,000 לייקים, שעד היום אנשים מזהים אותה ברחוב בתור "החיילת עם הסרגל". זה מחזק את הנקודה שלי כמה חשוב להיות אותנטי, גם בטיקטוק וגם בחיים. אנשים, ובמיוחד הקהל הישראלי יודע לזהות פייק ושקרים מקילומטרים. ותחשבי גם שהיום יש המון טיקטוקרים או יוצרי תוכן מכל הסוגים- יש מלא בולגריות ובלוגרים של אופנה, מלא בלוגריות ובלוגרים של אוכל, וכמו כן גם המון אנשים שממציאים ריקודים. צריך למצוא את הייחוד שלך בין כל ההמון הזה. בגלל זה להתאמץ להיות משהו שאתה לא, או לנסות לחקות אנשים אחרים אולי יעבוד בהתחלה, אבל מהר מאוד אתם תאבדו בתוך הלופ הזה. תהיו אתם. זה הכלי הכי חזק שיש לכם בידיים."

עידן הגבר ומאיה קיי
עידן הגבר ומאיה קיי. צילום: יח״צ

אתה מוקף בחבורת סלבס לא קטנה, כמו מאיה קיי ואחרים. שתף אותנו בקוריוז או סקופ מעניין

"וואי וואי, אני כספת. אין אצלי דברים כאלה. לא תוכלו להוציא ממני שום דבר כשזה נוגע לסודות של חברים שלי. אני יכול אבל לספר לכם סקופ עלי, בקרוב מאוד הולך לצאת ריקוד חדש לפרויקט סופר מגניב וסודי שעבדתי עליו, והאמת שאני לא יכול לחכות שתראו אותו, וכמובן גם לרקוד אותו ולתייג אותי כן?"

יש אתגרים שלא תעלה כשאתה במדים, או שהכל כשר?

"ברור שיש חוקים. זה נשמע אולי הכי מלוקק להגיד את אותו תקליט שבור של כל יוצרי התוכן –  ״אני מפרסם רק דברים שאני מאמין בהם״. יש אנשים שימכרו גם אמא שלהם בשביל קמפיין… עניין של כסף ותקציבים זה משהו שמשחק פה תפקיד גדול, אבל אני יכול להעיד על עצמי שכל פרויקט שעשיתי אני עומד מאחוריו בשתי רגליים וגאה בו ברמות. כנ״ל לפרויקטים שסירבתי אליהם בנימוס. אני ישיר מאוד עם הלקוחות שלי ומשתדל לבצע עבודה לא פחות ממושלמת לכל אחד. בעיקר חשוב לי הקשר האישי שלי עם האנשים, הצילומים ביחד, לחשוב ביחד והחוויה הכוללת. וכן, אם אפשר להרוויח מזה על הדרך, למה לא? לא רואה בזה שום בעיה ולא חושב שאני או יוצרי תוכן אחרים צריכים להתבייש בזה, זאת עבודה לכל דבר. אבל אם נחזור לשאלה אז כן, אני לא אפרסם דברים שאני לא מאמין בהם, עם כמה שזה נשמע צ׳יזי ופוליטיקליקורט, לא משנה גם אם יציעו לי צ׳ק שמן או תקציב אסטרונומי… אם אני לא מאמין במוצר או בשיר אני לא אקדם אותו."

מה התוכניות לאחרי הצבא, או שמוקדם מדיי לשאול על זה?

"הכי בינלאומי שלי עד היום זה הריקוד שעשיתי לנגה ארז ומיסי אליוט שצובר תאוצה ממש בחו״ל. אני מאמין שמה שצריך לקרות קורה, השאיפה תמיד היא להצליח יותר ושיותר קהל ייחשף לתוכן שלי. כרגע אני מנסה להגדיל ולפתח את הנישה שלי בארץ ולאט לאט גם לחו״ל אני אגיע… אולי עוד כמה שנים נעשה את הריאיון הזה ואני אהיה במקום אחר בעולם, מי יודע…"

עידן הגבר - 2
עידן. צילום: יח״צ

מה אאחל לך לשנת 2023? לכמה עוקבים תרצה להגיע?

"לא הכל בחיים זה עוקבים! ,אבל כן אני אשמח לעוד כמה אלפים אם אפשר….  קודם כל שאהיה בריא ומאושר ותמיד, אבל תמיד שמח. בואי אני אגלה לך סוד, כל השאר לא באמת כזה חשוב.  אני מקווה שזאת תהיה שנה טובה, מלאה בעשייה והפתעות ובעיקר שאצליח להמציא את עצמי כל פעם מחדש."

ולכל מי שקורא את הכתבה הזאת, איזה כיף שלחצתם עליה, תאמינו לי אתם… תהיו בריאים ומאושרים, תשימו את החיוך היפה שלכם על הפנים וצאו לכבוש את העולם. ואם עובר עליכם יום לא משהו או סתם בא לכם להעביר את הזמן בכיף, עידן הגבר בטיקטוק, תאמינו לי לא תתחרטו…❤️

טיק טוק:  https://www.tiktok.com/@idanhagever

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Instagram Style, אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק