קרלי קלוס, הפנים של טופשופ

קרלי קלוס.-5
|

קרלי קלוס, הסופרמודל הלוהטת בעולם נבחרה להוביל את קמפיין טופשופ העולמי לאביב קיץ 2016

קמפיין אביבקיץ  2016 של רשת טופשופ רואה בדוגמנית קרלי קלוס מודל לחיקוי בעולם של רשתות חברתיות וטכנולוגיות. קרלי תציג את קולקציית אביב קיץ  2016 בסדרת צילומים בניו יורק אשר צילם הצלם המבוקש טיירון לבון ותנהל אותו מנהלת הקריאייטיב של טופשופ קייט פלון.

קרלי קלוס.-3
קרלי קלוס. צילום: יח"צ חו"ל

קייט פילן, מנהלת הקריאייטיב, של טופשופ: "זה מרגש לקבל את קרלי בחזרה, שמונה שנים לאחר עבודת הדוגמנות הראשונה שלה וקמפיין טופשופ הראשון לצד ג'ורדן דאן. קלוס היא נערת טופשופ האולטימטיבית והסופר מודרנית – אושיית אופנה בעלת שם עולמי, אשת עסקים, יזמית ופילנתרופית ששמה יהדהד אצל כל הלקוחות הגלובליים שלנו בזכות כישרונותיה הרבים, שאיפותיה ותשוקותיה".

קרלי קלוס.-1
קרלי קלוס. צילום: יח"צ חו"ל


על קרלי קלוס: קלוס בת ה-23 , מדגמנת מגיל 14,  כיכבה ב34 שערים של ווג, בקמפיינים גדולים לדיור, מארק ג'ייקובס, טופשופ, 4 שנים כיכבה בתצוגות האופנה של ויקטוריה סיקרט ודורגה בעשרת  הדוגמניות המרוויחות ביותר של פורבס. וזו רק עבודת היום שלה.
מיזם "העוגיות של קרלי" הושק ב-2012- מותג העוגיות ללא גלוטן שלה ושל השפית כריסטינה טוסי. בהמשך סייעה בהאכלת ילדים מיעוטי יכולת מסביב לעולם, כמו גם תמיכה במעצבי אופנה אמריקאיים צעירים.

קרלי קלוס.-2
קרלי קלוס. צילום: יח"צ חו"ל

לערוץ היוטיוב של קרלי "קלוסי" יש כבר 347,943 עוקבים, שם היא לוקחת את המעריצים אל מאחורי הקלעים של צילומים, עונה על שאלות באמצעות טוויטר ומספקת שיעורי בישול מדירתה במנהטן.
אחרי שלמדה כתיבת קודים ותכנות מחשבים, היא ייסדה את מלגת קרלי שמימנה לימודי תוכנה והנדסה ברחבי אמריקה עבור 21 בנות מ11 מדינות.
הקמפיין יוצג בחנויות, בדיגיטל ובמדיה החברתית ברחבי העולם.

 

 

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק