רנואר לחג פסח

רנואר, פסח 2016-5
|

"רנואר" חוגגת השנה את חג הפסח עם קולקציה ייחודית ומגוונת לנשים וגברים ליצירת מראה מינימליסטי ורומנטי

רנואר, פסח 2016-4
ניבר מידר, יהודה לוי וגפן ברקאי בקמפיין החג של רנואר, פסח 2016. צילום: אלון שפרנסקי
רנואר, פסח 2016-3
ניבר מידר לרנואר, שמלה 169.90 שח קמפיין חג, צילום אלון שפרנסקי
רנואר, פסח 2016-2
גפן ברקאי לרנואר, קמפיין חג, צילום אלון שפרנסקי
רנואר, פסח 2016
רנואר גברים, חולצת טישירט שילוב דוגמא, 99.90 שקל. צילום אלעד חיזקי
רנואר, פסח 2016-1
יהודה לוי לרנואר, קמפיין חג, צילום אלון שפרנסקי

חג האביב המסמל פריחה, טוהר והתחדשות בא לידי ביטוי בפריטי הקולקציה שכולה מושתת על טהרת צבעי הפסטל הרכים ובגזרות נקיות אשר יוצרים מראה קלאסי, עדין וחגיגי. עם כניסתה של קולקציית החג לחנויות ניתן לחוש כי משהו חדש וטוב קורה…
ולקציית הגברים מציעה מבחר רחב של חליפות בצבעוניות של כחול עדין, אפור עכבר ושחור המורכבות מ-3 חלקים: מכנסיים מחויטים, חולצות מכופרות וז'קטים אלגנטיים למראה רשמי אך עם קריצה לשנות ה-50 שיוצרות מראה רטרו אופנתי.
בחג הזה ניתן לשחק עם קשת הצבעים ולשלב מגוון חולצות מכופרות חלקות בצבעים טבעיים המרמזים על אופטימיות ורוגע כמו ורוד בייבי, סגול, תכלת, אפור ולבן. בנוסף הרשת מציעה חולצות T קצרות למראה אביבי וקז'ואל המשלבות צבעים, הדפסים גאומטריים מורכבים והדפסי D3 היוצרים משחקים של עומק והצללה למראה חדש ואחר. וכמובן שפריט הג'ינס מתאים גם לחג ומוצע בגזרת ברמודה קייצית בשילובי שטיפות, קרעים וצבעוניות דה-גרדה יחד עם ג'ינסים ארוכים שתמיד נשארים טרנדיים ומתאימים לכל לוק.
קולקציית הנשים עוצבה בהשראת ריח הפריחה באוויר ושני הצבעים הבולטים בה הם צבע החג המסורתי לבן וצבע צהוב לימוני שמזכיר שקיעה אביבית נעימה. כמו כן ישנם פריטים שהודפסו עליהם דפוסים פרחוניים עדינים ופריטים המשלבים תחרות ומלמלות ליצירת מראה ענוג.
בין הפריטים שמלות נשפכות, שמלות תחרה, מכנסיים קצרים פרחוניים, חצאיות עם דפוסי פרחים, חולצות חושפות כתפיים בשילוב תחרות ושמלות מקסי.
לכל אלו מצטרפת קולקציית נעליים רחבה המציעה נעליים אלגנטיות, נעלי עקב וסנדלים למראה חגיגי ומזמין לארוחת הסדר הידועה.

טווח מחירים: 49.90-499.90 שקל
להשיג בסניפי רשת רנואר ובאתר המקוון

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק