שבוע הגאווה 2023 – נראה אותך גבר

איפור ירין שחף צילום סער פסח-35
|

לק על הציפורניים, איפור ואפילו חולצות שקופות, הן כבר מזמן לא רק נחלת הגייז. אופנת הגברים הסטרייטית מאמצת את הסטייל הלהטב'י. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, מסביר: איך פרץ לחיינו הטרנד לטשטוש מגדרי?

עד לא מזמן איפור עיניים וסומק על הלחיים נראו רק על פניהם של גייז . אבל אחרי שהלק השחור על הציפורניים פרץ את דלתות המגזר, מסקרה  היא כבר לא מילה גסה. האיפור הגברי מקבל לגיטימציה גם בזכות האקססוריז.  ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות , האיפור, הסטיילינג והתסרוקות  מסביר: "מספיקה חולצת בד לבנה שקופה או חולצה מטאלית נוצצת כדי לקבל טוטאל לוק מהוקצע. אבל אסור להגזים עם האיפור, כי מה שנראה נהדר על המסלול לא בהכרח יתאים למדרכות העיר. יש ליצור הדגשה נקודתית: או שמברישים את הריסים בהרבה מסקרה ועיפרון שחור או שמושחים על השפתיים ליפסטיק מטאלי. הסושיאל מדיה יצרה את הטשטוש המגדרי והתגובות הנשיות אוהדות. משם, מהר מאוד זה חלחל, תורגם בשטח וקיבל לגיטימציה".

אחי , תפור עליך מטאלי איפור ירין שחף, צילום סער פסח - 21
אחי , תפור עליך מטאלי איפור ירין שחף, צילום סער פסח

הגבר החדש בלי חשש

הטרנד הגברי הרותח כורך את הצוואר בחרוזי יוקרה.  מחרוזות פנינים שהיו מזוהות מאות השנים עם המראה הנשי, הפכו יותר ויותר פריט נחשק בקרב המין החזק.

ירין שחף: "בירות האופנה האירופאיות: לונדון, פריז ומילאנו התמקדו העונה יותר בסטיילינג ופחות בבגדי הדוגמן שצעד על המסלול. בית האופנה גוצ'י שם דגש על מחרוזות ענק עם חרוזים מכסף וזהב. בית האופנה דיור הציג שרשראות מטאליות עבות, ואלכסנדר מקווין חשף שרשראות מקריסטלים שחורים. שרשראות גדולות ודומיננטיות מכתיבות את הטוטאל לוק". 

 אם בעבר, הבנות היו  מגיעות לנות תכשיטים כדי לקנות  לחבר, שרשרת דקה עם תליון מגן דוד או צמיד, היום הנערים מגיעים לבד, מודדים וקונים. גיל הלקוחות הולך ויורד, נערים בני 17-14 מושפעים מידוענים באינסטגרם בטיקטוק ומטרנדים שהם נחשפים ברחבי הרשת. שחף: "כשרואים בפרסומות שחקני ספורט מתוכשטים ומאופרים הם הופכים מודל לחיקוי".

הבי מטאל, איפור ירין שחף , צילום סער פסח-9
הבי מטאל, איפור ירין שחף , צילום סער פסח

שקוף שאתה גבר

עזבו אותכם מעניבות. תשכחו מפפיונים. במדרכות מערב אירופה וניו יורק, אאוטפיט  נוצץ- מתכתי  וחולצות שקופות לגברים הן לא מילים גסות. גם באירועי חברה יותר ויתר  נערים-גברים  מבקשים לדגמן  חולצות עם טקסטורה שקופה כדי לדגמן שרירים וקוביות בטן. כשמזג אויר  מתחיל להתחמם והלחות הופכת לבלתי אפשרית -עידן החולצות הדקיקות  זוכה לפריחה. הקוביות (על החזה) צצות כמו פטריות אחרי הגשם ומבקשות  תשומת לב. הוסיפו לזה מעט איפור ואף אחד לא יחשוד בחיבור יתר לצד הנשי 

איפור ירין שחף, צילום סער פסח - 6
איפור ירין שחף, צילום סער פסח

 צווארון נוצות במקום שרשרת נוצות אינדיאנית

בחירת הסגנון בהחלט מתכתבת עם אופי. אין ספק שנדרש אומץ להציג צווארון נוצות. מצד שני, הכל עניין של זמן – עד שטרנד הופך למיינסטרים. הגבר- הישראלי מאפסן  יותר מזוג משקפי שמש אחד, הוא מאמץ צעיפים צבעוניים גם בקיץ, מתהדר עם לק בציפורניים, מחזיק מסקרה ועפרונות איפור לעיניים, ומגוון שרשראות וטבעות לתחלופה ובעיקר בטוח בגבריותו.

ירין שחף, מנהל בית הספר הגבוה למקצועות היופי. צילום- יח״צ

ירין שחף – בית הספר הגבוה למקצועות היופי
לאתר בית הספר: https://www.yarin-shahaf.co.il/
לחנות האיפור: https://store.yarin-shahaf.co.il/
האינסטגרם של ירין שחף: yarin_shahaf
כתובת: רחוב בית הילל 10, תל אביב.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, ירין שחף
תגובות פייסבוק