“הכי גאים שיש“

FOX קולקציית הגאווה BE YOU. צילום שי פרנקו (3)
|

אירועי חודש הגאווה כבר כאן, ואנחנו לבשנו חג. גם השנה האירועים נפתחים עם המצעדים השנתיים ואם נוסיף, מדובר בחודש חגיגי במיוחד. אז כדי שתהיו גאים הרשו לנו להכיר לכם את הפריטים שעוצבו במיוחד לכבוד חודש הגאווה

טיב טעם

רשת טיב טעם חוגגת את שבוע הגאווה ומעלה קמפיין תחת הסלוגן: "למי שזה לא מתעכל טוב יש גם ללא גלוטן". הקמפיין ישים  דגש על החופש לבחור, והפעם, החופש לבחור איך לחיות ולצד מי לחיות. בקמפיין ניתן לראות, דרך זוגות חד מיניים שאוכלים בהנאה מאותה הפסטה עד שהם מגיעים לכמעט נשיקה. 

טיב טעם שבוע הגאווה צילום באומן בר ריבנאי (2)5
טיב טעם. שבוע הגאווה. צילום: באומן בר ריבנאי

FOOT LOCKER

לכבוד חודש הגאווה, מותג אופנת הספורט FOOT LOCKER יוצא בשיתוף פעולה עם המאיירת צוקית ומשיקים קולקציית סניקרסים מאויירות ואקסקלוסיביות במהדורה מוגבלת (30 זוגות בלבד. המאיירת צוקית איירה 4 סניקרסים בציורים שונים בהשראת דגל הגאווה, אשר הוצגו בעמוד האינסטגרם של פוט לוקר. האיור הנבחר ע"י העוקבים הוטבע על הסניקרס.

FOOT LOCKER_ מהדורה מוגבלת לגאווה_ מחיר 899.90שח צילום יחצ (002)6
FOOT LOCKER. מהדורה מוגבלת לגאווה. מחיר: 899.90 שקל. צילום: יח״צ


FOX

FOX משיקה את קולקציית הגאווה BE YOU. בקולקציה חולצות טי שירט, גופיות, גרביים, כובע מצחייה, תיק בד ובקבוק שתיה כולם בשילוב מגוון הדפסים הכוללים את צבעי הקשת.

FOX קולקציית הגאווה BE YOU חולצה מחיר 34.90שח גרבים מחיר 10.40שח כובע מצחיה 20.90שח תיק בד מחיר 20.90שח צילום שי פרנקו (3)3
FOX. קולקציית הגאווה BE YOU. חולצה מחיר: 34.90 שקל. גרביים מחיר: 10.40 שקל. כובע מצחיה מחיר: 20.90 שקל תיק בד מחיר 20.90 שקל. צילום: שי פרנקו

קלווין קליין

לרגל חודש הגאווה, המותג קלווין קליין מציג את קמפיין העולמי לתמיכה בקהילת להט"ב. קולקציית This Is Love  החדשה חוגגת את חופש הביטוי באמצעות פריטים תוססים שעוצבו תוך ורסטיליות רעיונית, שהניבה דגמים פלואידיים אותם ניתן לסגנן עם כל דבר, על ידי כל אחד, במהלך חגיגות הגאווה ולאורך כל השנה. 

CK _PRIDE_AMANDLA STENBERG_FACTORY54 _Photo Credit – Karim Sadli-6
CK PRIDE. AMANDLA STENBERG. FACTORY54. Photo: Karim Sadli

ליווייס

המותג האמריקאי ליווייס מציג את  קולקציית PRIDE מיוחדת ותמיכה בקהילת הלהט"ב. השנה המותג חוגג את כל הדרכים השונות להיות מי שאתה, כשהוא דוגל בערכים של שוויון, ומעודד לקבל כל אחד כפי שהוא רוצה שיראו אותו/ה, מתוך כבוד והכלה. באמצעות קולקציית הגאווה המושקת בימים אלה, תתרום ליווייס  100,000$ לקהילת הלהט"ב העולמית, OutRight Action International, למען יצירת שוויון זכויות ברחבי העולם.

LEVIS PRIDE FACTORY54 חולצה ₪299 ph pr (6)5
LEVIS PRIDE FACTORY54 חולצה מחיר 299 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

קסטרו

את חודש הגאווה בקסטרו חוגגים תחת הקונספט: SPREAD THE LOVE . את קמפיין הסושיאל צילם צלם האינסטגרם העולה  – איליה קוטליאר, הצלם שכל מביני העניין ויודעי הדבר בתל אביב היו רוצים להיתפס בעדשת מצלמת הטלפון שלו. לכבוד חודש הגאווה צילם איליה את הזוג הלהט"בי שחר ודוד ברקן, בני 36, שגרים בתל אביב ועובדים בחברת הייטק. לזוג ברקן שני ילדים  – דר ודיון בני שנה ו-4 חודשים והם מתחזקים עמוד אינסטגרם וטיקטוק שנוצר כדי לקדם ערך בסיסי וחשוב: ״ואהבת לרעך כמוך״  – המסר המרכזי שלדעתם צריך לתקשר במהלך חודש הגאווה.

ק׳ילס

ק׳ילס לרגל שבוע הגאווה משיק המותג את קרם הלחות לפנים האייקוני,  מסדרת הדגל אולטרה פיישל  – במהדורה מוגבלת. הקרם שיושק מעוטר בצבעי הגאווה עם אריזות ייחודיות, ממותגות בהדפס שבוע הגאווה. קרם הלחות אולטרה פיישל, הוא קרם יוניסקס, לשימוש יומיומי המעניק לחות לעור עד ל-24 שעות.

השקת קרם חדש של קילס במהדורה מוגבלת לשבוע הגאווה צילום יחצ (3)3
השקת קרם חדש של קילס במהדורה מוגבלת לשבוע הגאווה צילום יחצ

 Adika

Adika משיקה את קולקציית הגאווה לשנת 2023 שיכולה להתאים גם לנשים וגם לגברים. הקולקציה כוללת חולצות קרופ עם הכיתוב: I LOVE BOYS, I LOVE GIRLS, זוג צמידים בצבעי הגאווה ומניפה מרשימה בצבעי הדגל.

עדיקה חולצה 79.90 שח צילום אינסטגרם עדיקה (3)3
עדיקה חולצה 79.90 שח צילום אינסטגרם עדיקה

אדידס

אדידס פותחת את חודש הגאווה ומשיקה קמפיין חדש בהובלת הדוגמנית הטרנסג'נדרית תאלין אבו חנא, השחקנית בר מיניאלי, והכדורגלן שידוע בתמיכתו בקהילה הגאה- דני עמוס. הקמפיין עומד בסימן Pride 2023-Let Love Be Your Legacy. בנוסף מושקת גם קולקציית אופנה ייחודית – גאווה 2023 שעיצב עבור אדידס Ric Mnisi – המעצב שגדל בדרום אפריקה ומשלב ביצירותיו צבעים נועזים והדפסים מרהיבים כדי לייצור מראה וסגנון ייחודי.

אדידס pride 2023 צילום מאיר כהן (4)5
אדידס pride 2023. צילום: מאיר כהן

HOODIES

רשת אופנת הבייסיק HOODIES יוצאת במיני קולקציה חדשה לכבוד חודש הגאווה ומשיקה קולקציית גאווה שבאה לתת מקום לכל אחד ואחת מאיתנו. החולצות בקולקציה מגיעות בצבעי שחור ולבן ועליהן *כיתוב בצבעי הקשת "YOUR TRUE COLORS"  בשילוב עם הגרביים מהקולקציה ללוק  מושלם ומלא בסטייל והכי חשוב אאוטפיט שנותן מקום לכולם.

HOODIES. צילום: יח״צ - 5
HOODIES. צילום: יח״צ
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק