שיר זלינגר חיה ובועטת

efifo, אתר אופנה, שיר זלינגר. צילום: אביטל פלג, חן קרופניק
|

היא מאסטרית באיפור ועיצוב שיער. ועדיין, שירה ומשחק הם מרכז חייה. בימים אלה היא יוצאת במופע מוזיקלי חדש בו תבצע קאברים ושירים מקוריים. אה, כן.  תוכלו בנוסף לראות אותה על במות התיאטרון. ״אני נהנית מכל רגע ועובדת עם הנתונים שקיבלתי. ככה זה להיות שחקנית״

 

efifo, אתר אופנה, שיר זלינגר. צילום: אביטל פלג, חן קרופניק-2
שיר זלינגר. צילום: אביטל פלג

 

מאת חן קרופניק

"אני זמרת ושחקנית מהיום שנולדתי״. כך מציגה את עצמה שיר זלינגר בת 28 מראשון לציון. שיר זלינגר משחקת במספר הצגות תיאטרון, בהן היא גם שרה ורוקדת. בימים אלה היא משיקה מופע חדש של קאברים וגם ארבעה שירים משלה וממתגת את עצמה כזמרת. ובנוסף היא גם מאסטרית באיפור ועיצוב שיער. "עסקתי באמנות מגיל צעיר מאוד כך שלימודי איפור ועיצוב שיער באו לי באופן טבעי במקביל ללימודי המשחק והמוזיקה. אבל אין ספק ששירה ומשחק הם מרכז חיי". אכן אי אפשר לטעות. כשפוגשים בשיר זלינגר מיד רואים שיושבת מולכם פרפורמרית מלידה, כזו שיכולה לתת שואו הורס בהתראה של רגע, ולסחוף את הקהל בכל פעם שהיא עולה על הבמה. "אני תמיד מתרגשת", היא משתפת, "לפני כל הופעה, גם אם עשיתי אותה עשרות פעמים, אני מתרגשת שיש לי את ההזדמנות לעשות את מה שאני אוהבת. האדרנלין מטורף".

"האם הייתי רוצה לרדת במשקל? כן. כמו כל אישה עלי אדמות. אך האם זה עוצר מבעדי לעבוד בתחום ולחיות את חיי כפי שאני? לא״

 

efifo, אתר אופנה, שיר זלינגר.  <a href=
שיר זלינגר. צילום: אביטל פלג

שיר זלינגר שיחקה, ועדיין משחקת במספר הצגות מובילות: ׳רומיאו ויוליה׳ המחזמר, ׳בילי אליוט׳ המחזמר, ׳צלילי המוזיקה׳, Little Black Dress ועוד. בסיומה של כל הצגה היא נכנסת עם חיוך גדול וסיפוק, אבל גם עם חלום גדול. "אני חולמת שאני עולה להופיע ערב ערב מול אולם מפוצץ בקהל אוהד שבא לראות אותי בהופעה שלי עם חומרים מוזיקליים משלי. אני חולמת שאני מופיעה בטלוויזיה בסדרות קומיות ובסרטים. אני חולמת על זה בקנה מידה עולמי, גם בעברית וגם באנגלית״. אין ספק שעם חלומות כאלה לא פלא שהיא קמה כל בוקר מחדש עם יצר עשייה ורצון לממש את החלום. מאז ומתמיד המשחק והשירה הם חלק בלתי נפרד חייה של משיר זלינגר. היא מקפידה לשמור על ההפרדה בין שיר זלינגר השחקנית ושיר זלינגר בחיים האמיתיים, וטוענת שיש בינה לבין הקהל הסכם: ״יש שקר שהוא האמת לאותו רגע״. בשאר האספקטים של החיים היא לגמרי היא: "אני מאמינה בכנות״. כן, היא תתאפר ותעשה תסרוקת מושקעת, אבל לא תשחק או ׳תעבוד׳ על אף אחד.

"על הבמה אני מרגישה שרואים אותי. שרואים אותי באמת ומהלב, אני מרגישה מחוברת לקהל וזה כיף ומרגש, אושר גדול״

 

efifo, אתר אופנה, שיר זלינגר. צילום: אביטל פלג, חן קרופניק-4
שיר זלינגר. צילום: אביטל פלג

בעולם האמנות דמויות מגיעות בגדלים שונים, ולכן שיר זלינגר, שמחה וגאה על מה שיש לה להציע. "האם הייתי רוצה לרדת במשקל? כן. כמו כל אישה עלי אדמות. אך האם זה עוצר מבעדי לעבוד בתחום ולחיות את חיי כפי שאני? לא. אני נהנית מכל רגע ועובדת עם הנתונים שקיבלתי. ככה זה להיות שחקנית. משתמשים בנתונים של הדמות ולא שופטים אותה. נותנים לה חיים. וזאת אני. חיה ובועטת״. בעולם בו האופנה משדרת שרזון זה הדבר הכי יפה והפוטושופ שולט בחיינו הציבוריים, מרענן לפגוש בחורה מוכשרת ויפיפיה שאינה עומדת במידות ה"סטנדרטיות" ושלמה עם עצמה. ולא, היא לא מרגישה לא בנוח או חשופה מדי. דווקא על הבמה היא מרגישה הכי טוב והכי מלאת ביטחון שיש. "על הבמה אני מרגישה שרואים אותי. שרואים אותי באמת ומהלב, אני מרגישה מחוברת לקהל וזה כיף ומרגש, אושר גדול״.

"לפני כל הופעה, גם אם עשיתי אותה עשרות פעמים, אני מתרגשת שיש לי את ההזדמנות לעשות את מה שאני אוהבת. האדרנלין מטורף"

 

efifo, אתר אופנה, שיר זלינגר. צילום: אביטל פלג, חן קרופניק-5
שיר זלינגר. צילום: אביטל פלג

 

שיר זלינגר לא עוצרת לרגע. היא למדה על בשרה שהמפיקים לא יושבים ומחכים לה. לכן צריך לעבוד קשה בשביל לקבל הכרה ופרנסה. ב-4.6 יוצא המופע הראשון שלה כזמרת: "שירים שהם הפסקול של חיי והם עיצבו אותי", מופע בו תבצע קאברים לשירים מוכרים ותשיר ארבעה שירים מקוריים שלה.

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק