תעשיית אופנה. דוגמניות: סופי מצ'טנר הפרזנטורית של פקטורי 54

בצילום: הפרזנטורית החדשה של פקטורי 54. סופי מצ'טנר. צילום: יניב אדרי
|

סופי מצ'טנר, הדוגמנית הישראלית הבינלאומית נבחרה כפרזנטורית החדשה של FACTORY 54 לסתיו חורף 2017-18

מאת מערכת Efifo

הדוגמנית הבינלאומית, סופי מצ'טנר, תנחת ביום שלישי בישראל ל-24 שעות בלבד, הישר מצילומים בחו"ל ותפתח את תצוגת האופנה של FACTORY 54 לסתיו חורף 2017-18. סופי מצ'טנר, שצעדה על מסלולי התצוגות של בתי האופנה המובילים בעולם כמו דיור, שאנל, מארק ג’ייקובס, אלכסנדר מקווין ופנדי וכיכבה על שערי המגזינים הנחשבים בעולם כדוגמת ווג, תוביל את קמפיין סתיו חורף 17-18 של FACTORY 54. סופי מצ'טנר תפתח את תצוגת האופנה של החברה, שתתתקיים ב-5.9 ושתשודר בשידור חי באינטרנט.

בצילום: הפרזנטורית החדשה של פקטורי 54. סופי מצ'טנר . צילום: יניב אדרי
הפרזנטורית החדשה של פקטורי 54. סופי מצ'טנר. צילום: יניב אדרי

יפעת אירני, מבעלי אירני קורפ: "סופי מצ'טנר בעלת יופי ייחודי. היא משלבת בין מראה רך ונאיבי לאופי בוגר ועוצמתי. אלה יוצרים מראה מורכב שמתחבר להתחזקות האינדיבידואליות ולדמות האישה שהתפתחה בתרבות האופנה בשנים האחרונות. הבחירה ביסופי מצ'טנר התקבלה בהתלהבות של המותגים הבינלאומיים ואנו שמחים שהיא תהיה חלק ממשפחת פקטורי 54".

FACTORY 54 הינה היבואנית הרשמית של מותגי אופנה בינלאומיים מובילים בינהם ארמני, קלווין קליין, מארק ג'ייקובס, רד ולנטינו, ג'יי וו אנדרסון, מארני, זימרמן, טומי הילפיגר ועוד. המותגים נבחרים בקפידה בהתאם למגמות והטרנדים בעולם. בכל עונה הקולקציות העדכניות ביותר נבחרות על ידי צוות הקניינים של הרשת בבתי האופנה בחו"ל. לרשת 8 סניפים ברחבי הארץ וכן אתר מכירות און ליין factory54.co.il עם משלוחים חינם לכל רחבי הארץ.

 

Efifo
מגזין אופנה ישראלי, חברתי

 

פורסם בקטגוריה דוגמניות
תגובות פייסבוק