ניר לוגסי: "הרבה הפתעות"

ניר לוגסי-1
|

ניר לוגסי, חייל משוחרר בן 21, הולך ומסתמן כדוגמן הבא של ישראל. יש לו את כל הנתונים להפוך לכזה: שיער כהה בשילוב עיניים כחולות והרבה צ'ארם. הצעירים שבינכם כנראה מכירים אותו מהטיק טוק שם הוא כבר כוכב, ואחרים בוודאי נחשפו אליו לאחרונה בפרסומת של  עומר אדם למותג המשקפיים החדש Cattleya מבית אופטיקנה

השאלה המתבקשת היא מי גילה אותך? 

״זה סיפור ממש ארוך, אבל דרך חברים משותפים. עומרי יערי מסוכנות itm גילה אותי.״

בימים האלו אתה מככב לצד עומר אדם וסקאזי בהפסקת הפרסומות. לדוגמן צעיר זו חשיפה אדירה. שתף אותנו בקצת ריכולים מאחורי הקלעים…איך היה להצטלם לפרסומת ואילו תגובות אתה מקבל?

״וואו, זה כבוד גדול להיות חלק מההפקה המטורפת הזאת, זה היה בים המלח באמצע הקיץ והיה חם מאוד! (40 מעלות בצל) אבל זאת לגמרי חוויה מטורפת, אנשים מקצועיים מאוד, ועומר וסקאזי מצחיקים רצח. אני מקבל תגובות מטורפות בעיקר מילדים בטיקטוק שמזהים אותי מהפרסומת.״

אני בטח לא הראשונה וגם לא האחרונה שמזהה את הדמיון החיצוני למרגי. הדמיון הוא גם בסטייל? איזה לוק אתה הכי אוהב מתוך ארון הבגדים שלך?

"האמת שאומרים לי הרבה שאני דומה למרגי, זו מחמאה גדולה! הדמיון הוא לגמרי גם בסטייל וגם בטעם המוסיקלי. אבל אני אוהב את הבגדים שלי יותר צמודים מאשר אוברסייז, אז ה-go to שלי יהיה חולצה שחורה צמודה עם מעיל עור ומגפיים (בחורף כמובן)."

ניר לוגסי לאירוקה
מימין: ניר לוגסי לאופטיקנה. צילום: שי פרנקו

לצד קריירת הדוגמנות שבה אין ספק שעוד נשמע עליך הרבה, אתה מפתח גם קריירה מוזיקלית כנגן ומפיק מוזיקלי – מזכיר את מרגי, כבר אמרנו…איזו מוזיקה אתה עושה ואילו יוצרים מהווים מקור השראה עבורך?

"מוסיקה זה המקום שלי להפוך את הרגשות שלי למשהו שאפשר לשמוע, אני לוקח השראה מכל דבר שזז בערך, אם זה מסאונד ברכבת שפעם הקלטתי, או אמא שלי שזמזמה משהו וקפץ לי רעיון לראש.

אני מפיק סגנונות כמו: היפ הופ, רגאטון, אלקטרוני, ואפילו מזרחית לפעמים.

ההשפעות שלי הן בעיקר ממוסיקת רוק ישנה, אבל בתור מפיק צריך להיות פתוח לשמוע כל דבר."

ניר לוגסי לפקטורי
ניר לוגסי לפקטורי. צילום: דין בן דרור

מה דעתך על השיח שיש לאחרונה על ההטרדות המיניות של דוגמניות צעירות? אתה כדוגמן גבר גם חווה או חווית את זה?

"דעתי היא שכאשר מישהו/מישהי אומרים לא, זה לא. זה מזעזע שדברים כאלה קורים ואני חושב שזה לא מגיע לאף אחד/אחת. כל האנשים שהכרתי בתעשייה עד היום היו 100% הגונים ותמיד שאלו אותי אם דברים מסוימים נוחים לי לעשות או לא."

יש שאיפות להתפתח גם לכיוון משחק, או שמספיק לך לעסוק בדוגמנות ומוזיקה?

"אסור לי לדבר על זה כרגע, אבל מצפות לנו עוד הרבה הפתעות."

ניר לוגסי
ניר לוגסי לפקטורי. צילום: דין בן דרור

אינסטגרם: nirlugassy

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, דוגמנים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק