מנקים את הפצעים: ערכת טיפול ביתית לטיפול מוכח באקנה מבית מעבדות GIGI

ACNON. GIGI. צילום: יח״צ - 6
|

סדרת ACNON מבית מעבדות GIGI פותחה ונוסתה במחלקות עור בבתי חולים, בסדרה ערכה לטיפול עצמאי בבית הכוללת סבון פנים, מי פנים מרעננים וקרם לילה

עולם היופי – אורנה רימוק עורכת ביוטי Fashion Israel. ממליצה!


מותג הקוסמטיקה הישראלי- בינלאומי מעבדות GIGI, המתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה מקצועיים
מבוססי מדע, מציג את ACNON סדרת תכשירים ביתית ייעודית לטיפול ומניעת הופעת פצעוני אקנה.
הסדרה מגובה בפטנט בינלאומי רשום ונותנת את המענה המקסימלי ללא שימוש בתרופות, ליצירת מראה
עור חלק, אחיד ונקי. מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית ומגובים במחקרים קליניים רפואיים. הסדרה יעילה הן
באקנה אצל מתבגרים והן בתופעת האקנה במבוגרים.
סדרת ACNON מבית מעבדות GIGI פותחה לאחר שנים של מחקר ונוסתה במחלקות עור בבתי חולים,
בסדרה ישנה ערכה לטיפול עצמאי בבית הכוללת שלושה מוצרים: סבון פנים, מי פנים מרעננים וקרם לילה
טיפולי. מוצרי הסדרה פועלים ומחזקים אחד את השני בסינרגטיות, כך שההתמודדות עם התפרצויות
האקנה עובדת מהר יותר, ולא משאירה סימנים עמוקים על העור. שגרת הטי פול היומי מתחלקת לבוקר
וערב ומבוססת על שלושה שלבים, כאשר הטיפול הינו על העור כולו ולא רק על הפצעים עצמם. זאת בכדי
לא רק לטפל בפצעים קיימים, אלא למנוע התפרצויות עתידיות.
הסדרה כוללת שילוב של חומרים פעילים אפקטיביים, בניהם: תמצית צמח הערבה הקנדי המעכבת את
חיידק האקנה, מנטרלת ראדיקלים חופשיים ומרגיעה אדמומיות בעור. חומצה גליקולית- חומצה אלפא
הידרוקסית בעלת מבנה מולקולרי קטן החודר לשכבות העור, המשפרת חדירת חומרים פעילים, נוגדת
חמצון ותומכת בטיפולים לבעיות עור שונות. דקסטרן- בעל פעילות אנטי בקטריאלית ואנטי דלקתית העוזרת
להחלקת מרקם העור, מעניק לחות ומונע את גדילת חיידק האקנה. קולרן – קומפלקס המשפר את תהליך
התחדשות הטבעי של העור וריפוי התאים ומסייע להחלמת פצעי האקנה. גרנאקטיב רטיאוניד- דור חדש
של רטינואידים המפחית את ייצור השומן על העור, אינו רגיש לשמש ולכן בטוח ל שימוש לאורך כל שעות
היום. קומפלקס NMF – בעל מרכיבי לחות הדומים לאלו הטבעיים בעור. מעלה את רמת הלחות הטבעית,
מסייע לאיזון פעילות נורמלית, מונע התנדפות לחות ומסייע להרגעת האדמומיות.

ACNON. GIGI. צילום: יח״צ - 2
GIGI. צילום: יח״צ

ניקוי עור הפנים: עובדות, טעויות וטיפים חשובים

הקיץ הישראלי מביא עימו אחוזי לחות גבוהים והזעה בלתי פוסקת, שגורמים לתחושת אי ניקיון ורצון לשטוף ולנקות את הפנים לעיתים קרובות. נוסף לכך, קיים מיתוס שגוי לפיו ניקוי מרובה של עור הפנים עוזר לו להיראות צעיר וחיוני יותר. דאגה לעור הפנים ולניקיונו היא חשובה, אך בהגזמה טמונה גם סכנה. כמה פעמים ביום

יש דבר כזה נקי מידי!
מיכל חלילי, מדריכה בכירה במותג הקוסמטיקה המקצועית מעבדות GIGI, מחזקת ומוסיפה "כולנו רוצים להיראות טוב, וכיוון שהפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו, אנו משתדלים להעניק להם את הטיפול הנכון, ולשמור על עור הפנים שלנו מטופח ונקי. אולם, מתברר שיש כזה דבר נקי מדי, ושיש לכך השלכות על המראה שלנו ועל עתיד עור הפנים שלנו. ניקוי יתר של עור הפנים לא רק שאינו מועיל הוא אף יכול להזיק לו ולגרום לו להיראות פחות בריא ופחות חיוני".

"רגע לפני שנדבר על תדירות הניקוי והשלכותיה", ממשיכה חלילי, "חשוב להכיר כמה דברים בסיסיים שיעזרו לנו להבין מדוע בכלל עלינו לנקות את עור הפנים. השכבה העליונה של העור – השכבה החיצונית ביותר של האפידרמיס שחוצץ בין הגוף לסביבה – נקראת השכבה הקרנית. זוהי שכבה של תאים מתים, שמהווה מעין מחסום ומגינה על העור מפני חדירה של שמש, של רדיקלים חופשיים, של פטריות למיניהן, ושל מיני מיקרואורגניזמים אחרים. תפקיד נוסף של שכבה זו הוא לדאוג שלא יתאדו המים בדרמיס ובאפידרמיס, שכן לחות היא דבר חיוני מאוד לעור הפנים שלנו.

ישנם סבונים ייעודיים לסוגי עור שונים, כך למשל סבון פנים שמותאם לעור שמן הוא בעל מרכיב טיפולי יותר, הוא מנקה את העור וגם מכיל חומרים פעילים שעוזרים לאזן את פעילות בלוטת החלב. בלוטות החלב מפרישות חלב, נוזל שומני הקרוי בלועזית סֶבּוּם. זוהי למעשה מעטפת שומנית שתפקידה לרכך את העור, להגן עליו, לספוג קרינה UVA UVB, והוא אנטי-ספטי ואנטי-בקטריאלי".

ACNON. GIGI. צילום: יח״צ-5
GIGI. צילום: יח״צ

מה לא לעשות?
"כשמנקים יותר מדי את עור הפנים", מסבירה חלילי, "אנו למעשה מסירים את שכבת ההגנה הזו, את הסבום. בנוסף לכך לעור יש מעטפת חומציות שצריכה לעמוד על PH 5.5, ואם כל היום נשטוף את הפנים נוריד גם רמת החומציות ונוציא את רמת הלחות מאיזון. החשיבה שככל שנעשה יותר פילינג גרגירים, מסכות או אם נשטוף את הפנים 4 פעמים ביום בסבון ואף רק במים, הפנים יהיו נקיים יותר, היא שגויה. ויותר מזה – אנו עלולים לגרום לנזק. שטיפה יתרה של העור במים גורמת להתאדות הלחות הטבעית של העור, שימוש רב בסבון או בחומרים אחרים מסיר את השכבות העליונות שלו וחושף אותו לפגעי הסביבה, ולחדירה של חיידקים או רעלנים שיכולים לגרום ליובש, להתבגרות מוקדמת של העור, לגירויים ולאקנה. גם פיגמנטציה יכולה להופיע במקרה שכזה, שכן ברגע שהעור חשוף אז התאים המלנוציטיים ייצרו פיגמנטציה – הם ייצרו מלנין כדי להגן על העור"

מותג הקוסמטיקה הישראלי-בינלאומי מעבדות GIGI, המתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה מקצועיים מבוססי מדע, מציג את ACNON סדרת תכשירים ביתית ייעודית לטיפול ומניעת הופעת פצעוני אקנה. הסדרה מגובה בפטנט בינלאומי רשום ונותנת את המענה המקסימלי ללא שימוש בתרופות, ליצירת מראה עור חלק, אחיד ונקי. מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית ומגובים במחקרים קליניים רפואיים. הסדרה יעילה הן באקנה אצל מתבגרים והן בתופעת האקנה במבוגרים.

סדרת ACNON  מבית מעבדות GIGI פותחה לאחר שנים של מחקר ונוסתה במחלקות עור בבתי חולים, בסדרה ישנה ערכה לטיפול עצמאי בבית הכוללת שלושה מוצרים: סבון פנים, מי פנים מרעננים וקרם לילה טיפולי. מוצרי הסדרה פועלים ומחזקים אחד את השני בסינרגטיות, כך שההתמודדות עם התפרצויות האקנה עובדת מהר יותר, ולא משאירה סימנים עמוקים על העור. שגרת הטיפול היומי מתחלקת לבוקר וערב ומבוססת על שלושה שלבים, כאשר הטיפול הינו על העור כולו ולא רק על הפצעים עצמם. זאת בכדי לא רק לטפל בפצעים קיימים, אלא למנוע התפרצויות עתידיות.

הסדרה כוללת שילוב של חומרים פעילים אפקטיביים, בניהם: תמצית צמח הערבה הקנדי המעכבת את חיידק האקנה, מנטרלת ראדיקלים חופשיים ומרגיעה אדמומיות בעור. חומצה גליקולית- חומצה אלפא הידרוקסית בעלת מבנה מולקולרי קטן החודר לשכבות העור, המשפרת חדירת חומרים פעילים, נוגדת חמצון ותומכת בטיפולים לבעיות עור שונות. דקסטרן- בעל פעילות אנטי בקטריאלית ואנטי דלקתית העוזרת להחלקת מרקם העור, מעניק לחות ומונע את גדילת חיידק האקנה. קולרן- קומפלקס המשפר את תהליך התחדשות הטבעי של העור וריפוי התאים ומסייע להחלמת פצעי האקנה. גרנאקטיב רטיאוניד- דור חדש של רטינואידים המפחית את ייצור השומן על העור, אינו רגיש לשמש ולכן בטוח לשימוש לאורך כל שעות היום. קומפלקס NMF- בעל מרכיבי לחות הדומים לאלו הטבעיים בעור. מעלה את רמת הלחות הטבעית, מסייע לאיזון פעילות נורמלית, מונע התנדפות לחות ומסייע להרגעת האדמומיות.

ACNON. GIGI. צילום: יח״צ -1
GIGI. צילום: יח״צ

ערכת הטיפול הביתית ACNON Clear Skin 3 Step System כוללת:
סבון פנים לעור שמן ובעייתי – Smoothing facial cleanser (100 מ"ל)
סבון בנוסחה חדשה המכיל קומפלקס מרכיבים פעילים המשלב את תמצית צמח הערבה הקנדי המרגיע עור רגיש ונגזרת יציבה של ויטמין A המסייעת במניעת כתמי עור מבלי לגרום לגירוי, מנקה את העור היטב מבלי לגרום ליובש, מרענן ושומר על מראה מאט לשעות ארוכות. המרכיבים הפעילים: RET complex , קומפלקס NMF , חומצה היאלרונית.

מי פנים מרעננים – Spotless skin refresher (120 מ"ל)
מי פנים המסייעים להשלמת ניקוי העור, איזון רמת החומציות, החלקת השכבה העליונה והכנת העור לספיגת הלחות. מי פנים מכילים חומצה גליקולית פעילה המסייעת בהסרת תאים מתים ושמירה על נקבוביות נקיות. קומפלקס מרכיבים פעילים המשלב תמצית צמח הערבה הקנדי המנטרל את חיידק האקנה ומרגיע עור רגיש, פפטיד ביו-ממטי המעודד תהליכי החלמה ונגזרת יציבה של ויטמין A המסייעת במניעת כתמי עור מבלי לגרום לגירוי. מרכיבי הרגעה עשירים מעניקים לחות, מרככים ויוצרים תחושה נינוחה ומרעננת. מותיר את העור חלק, רך ונעים למגע ללא תחושת מתח.
המרכיבים הפעילים:  RET complex, חומצה גליקולית, קומפלקס NMF ,תמצית הממליס, תמצית אלוורה, ויטמין B5.

תחליב לילה לאיזון – Acnon overnight cream (50 מ"ל)
תחליב נטול שומן לטיפול משלים בשעות הערב בלבד. מאזן הפרשות שומן, מנטרל את פעילות הבקטריה הגורמת לדלקתיות, שומר על הנקבוביות נקיות מהצטברות לכלוך ומעניק לחות. מכיל קומפלקס מרכיבים פעילים המשלב את תמצית צמח הערבה הקנדי המרגיע עור רגיש ונגזרת עמידה של ויטמין A המסייע במניעת כתמי עור מבלי לגרום לגירוי. מומלץ לשימוש מידי יום ולאורך תקופה במטרה להגיע לאיזון מושלם והחלקת מרקם העור. המרכיבים הפעילים: complex RET ו-ויטמין B5
מחיר הערכה כולה: 390 שקלים. (מחיר כל אחד ממוצרי הסדרה בנפרד: סבון פנים- 178 שקל, מי פנים- 210 שקל, תחליב לילה- 150 שקל).
* מעבר לערכה כוללת סדרת אקנון תכשירים משלימים נוספים: קרם לחות, ספוט ג'ל, מגבונים לניקוי הפנים, מסכה מטהרת וסבון פנים לעור רגיש.

מעבדות GIGI – להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. לאיתור קוסמטיקאיות קרובה: www.GIGI.co.il 03-9155683

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק