מגזין מוצרי יופי לחג השבועות

_PUPA-SEXY-LIPS-GLOSS-ווליומייז--Ultra-Sexy-Volume-Effect-tupbv
|

אחד הסמלים הבולטים של חג השבועות, הינו הביכורים, משהו חדש נולד, גם בעולם הביוטי נולדים מוצרים חדשים בטכנולוגיות חדשניות וחלקן אף פורצות דרך. אספתי לכם את מיטב הביכורים מחברות הקוסמטיקה, האיפור והשיער המובילות


עולם היופי – אורנה רימוק עורכת ביוטי Fashion Israel. ממליצה!


VICHY

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי מרחיב את סדרת מוצרי הטיפוח ליפטאקטיב ומשיק: ספיישליסט אמפולות פילינג לילה גליקו – C היפואלרגני. 

מדובר בערכת אמפולות עם מרכיבים פעילים לטיפול לילה ממוקד בסימני גיל ובכתמים כהים הנוצרים מקרני השמש, סימני פגמנטציה, כתמי גיל, גוון עור לא אחיד ומראה עור עמום.

אמפולות פילינג לילה גליקו – C כוללות רכיבים פעילים, הנמצאים בשימוש הדרמטולוגיה, שנבחרו בקפידה. ערכת האמפולות משלבת חדשנות – קומפלקס חומצה גליקולית בריכוז של 10% עם יעילות קלינית מוכחת,  חומצה היאלורונית וויטמין CG   ממקור צמחי. 

החומצה גליקולית מסייעת ע"י הסרה עדינה של תאים מתים על השכבה העליונה של עור הפנים, וכך בצורה איטית ובטוחה להפחית את הכתמים. כאשר התאים מוסרים, נחשף עור בגוון אחיד יותר וכתמים כהים נראים בהירים ופחות בולטים לעין. 

הוראות שימוש: להשתמש בחצי אמפולה מידי לילה ולמרוח היטב.
יעילות: לאחר לילה אחד : הבהרה וקילוף העור. לאחר חודש: הפחתת מראה כתמים כהים.
לאחר חודשיים: הפחתת במראה הכתמים וסימני הפיגמנטציה.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקל, למארז של: 10 יחי' אמפולות, המכילה 2 מ"ל כ"א. או 269 שקל, למארז של: 30 יחי' אמפולות, המכילה 2 מ"ל כ"א.

ההבטחות של VICHY: המוצרים נבדקו גם בישראל על עור רגיש, המוצרים אינם מכילים פראבן, יעילות מוכחת בבדיקות קליניות, ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הדרמו-קוסמטית, המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור. 

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800 או באתר וישי.

למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי ישראל WWW.VICHY.CO.IL

בדקנו את המוצר במשך שבועיים ואכן הבטחות היצרן קוימו. ניתן להבחין בהפחתה משמעותית של הפיגמנטציה.

וישי-ערכת-אמפולות-לטיפול-בכתמי-עור-אופנה
וישי ערכת אמפולות לטיפול בכתמי עור. צילום יח״צ חו״ל

L’ORÈAL PARIS 

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק לקראת קיץ 2021 סדרת מייקאפים חדשה: INFAILLIBLE 24H FRESH WEAR SPF 25, עמידים עד 24 שעות עם מקדם הגנה מהשמש ובחמישה גוונים שונים להתאמה מושלמת לגוון העור של הלקוחה. 

סדרת המייק אפים החדשה אינפליבל פרש וור מתאימה במיוחד לקיץ הים-תיכוני, המתאפיין בעלייה 

בטמפרטורות, בלחות ובזיעה, ומציעה כיסוי עמיד בגימור טבעי ומעניק תחושה קלילה לעור. הפורמולה החדשנית של המייקאפ מאפשרת לעור לנשום על אף הכיסוי המלא  ומבטיחה שילוב מושלם בין עמידות בלתי מתפשרת לגימור אחיד, טבעי, קל ונושם עם מקדם הגנה 25 SPF מפני קרינת השמש. 

המייק אפ מכסה את מראה הפגמים ומעניק מראה נטול ברק ללא אפקט מסכה ואינו גורם לתחושת יובש. 
התוצאה: כיסוי מושלם לעור בגימור טבעי, נעים בשילוב תחושת רעננות וקלילות לעור.

מחיר: 99.90 שקל.
הוראות שימוש: יש לנער היטב לפני השימוש. יש למרוח את המייק אפ על עור נקי מאיפור באמצעות מברשת או ספוגית. מומלץ להשתמש לאחר מריחה של קרם לחות.
להשיג: ברשתות הפארם

בדקנו ומצאנו מייקאפ עם כיסוי נהדר, מרקם נעים ביותר. מוצר מנצח בשוק המייקאפים.

לוריאל פריז. מייקאפ אינפילבל
לוריאל פריז. מייקאפ אינפילבל. צילום: יח״צ חו״ל

CARELINE

קרליין שוב מפתיעה אותנו ומשיקה את סדרת החומצה ההיאלרונית, סדרת ההייטק עם מוצרים חדשניים וממוקדים,Hyalu Tec-Pure Hyaluronic Acid enriched with vitamin E. הסדרה משלבת 15 קפסולות עם חומצה היאלרונית בריכוז 0.5 ויטמין D ואלנטואין, הקפסולות לשימוש יום יומי למשך חמישה עשר ימים, המחדירות לחות והחייאה לעור ומטפלות בצורה ממוקדת ברפיון עור הפנים והצאוור.

  • פורמולה נעימה, אינה שמנונית ואינה דביקה.
  • מטפלת ביובש ונלחמת ברדיקלים חופשיים.

מחיר: 69.90 שקל לתכולה 1.5 מ" ל× 15 קפסולות

קרם עיניים ושפתיים מגיע בצורת מזרק, עם אפליקטור בעל ראש סיליקון אשר חוסך חומר ומחדיר בצורה ממוקדת את תועלות הטיפוח באיזור העיניים והשפתיים.שילוב בין ויטמין f לחומצה ההיאלרונית, קופלקס פרחי חיננית וקפאין, קופלקס תמציות חוחובה, אלואטין ובסבולול. מטפל בכהויות סביב העיניים ומשפר בצורה ניכרת את הקמטוטים באיזור העיניים והשפתיים.יש לציין שהתוצאות ניראות לעין באופן  מיידי.

מחיר: 69.90 ל- 10 מ"ל

מסכת לחות והזנה, מעשירה את העור בקומפלקס חומצות היאלרוניות בגדלים שונים, מסכה אשר מחייה את העור ומזינה אותו, משלבת חמאת שיאה, ויטמין B5, ניתן למרוח את המסכה, להמתין 5-10 דקות. מעסים את העור, כל תועלות המסכה חודרות לעור והעור נראה זוהר ומלא חיים, ממולץ להשתמש פעמיים בשבוע. 

מחיר: 69.90 שקל ל-100 מ"ל

קרם לחות מועשר בחומצה הילארונית המתאים חשימוש גם ליום וגם ללילה, בעל מרקם עדין המתאים לקיץ ולכל סוגי העור, נלחם ברדיקלים חופשיים, מועשר בחומצה הילארונית וויטמין E נלחם בסימני יובש ומשפר משמעותית את את מראה העור.

מחיר: 69.90 ל- 50 מ"ל

קרליין מוכיחה שוב שטיפוח יום יומי טוב לא חייב להיות יקר ומביאה איכות וטכנלוגיה מתקדמת במחירים שווים לכל נפש.הסדרה מקבלת ממני המלצה חמה!

אופנה-קרליין-סדרת-טיפוח-חומצה-היאלרואנית-,-איורים-Anna-Lina-Art
קרליין. סדרת טיפוח חומצה היאלרואנית. איורים: Anna Lina Art

Shiseido

מותג האיפור היפני Shiseido מציג קונסיל נוזלי, ג'ל סטיק קונסילר.
קונסילר קל משקל מסדרת synchro בתכונולוגיית הריענון העצמי,מכיל חומצה הילארונית ומרכיבי לחות. אתחיל מזה שהקונסילר אכן בעל מרקם לחותי ומתאים לעור בוגר אך עם זאת, הייתי מצפה לכמות גדולה יותר ביחס למחיר שאינו זול בכלל,

160 שקל.
הקונסילר מגיע ב-8 גוונים.
ניתן לרכישה בסופר-פארם.

אופנה-Shiseido Invisible Silk Loose Powder without shadow Matte
Shiseido Invisible Silk Loose Powder without shadow Matte. צילום: יח״צ חו״ל

מייקאפ Radiant Lifting Faundation של Shiseido 
המייקאפ מבטיח טכונולוגיה אופטית הפועלת בשיטת הרפלקטור, טכנולוגיה מחזירת אור. נהדר לצילומים, בעל תועלות טיפוח המטשטשות כהויות, מרקם קליל לצד כיסוי מלא, כמו כן מטשטש נקבוביות וקימטוטים, מתאים לכל סוגי העור, מקנה לחות לעור לעד 24 שעות. מעולה לקיץ, מושלם לעור בוגר, מכיל נוגדי חימצון ומקדם הגנה 15 spf.

מגיע באריזת משאבה קלה וסטרילית.
מחיר : 260 ש'ח ל-30 מ"ל 
ניתן לרכישה בסופר- פארם.

אופנה-Shiseido-RADIANT-LIFTING-FOUNDATION
Shiseido RADIANT LIFTING FOUNDATION. צילום: יח״צ

IL Makiage 

IL Makiage  שוב מפתיעים אותי עם פלטות פיסול מושלמות אשר מקנות לעור מראה שזוף וזוהר. הפלטות מכילות שימר, טרה קוטה וברונזרים בגוונים קרים וחמים לפיסול פנים מושלם, פיגמנט מושלם לצד מרקם משי וקליל, פלטות שימושיות, השימרים בהברקה עדינה ללא נצנצים, הילייטר מושלם למקומות הגבוהים, מתאימות לכל גווני העור, כולל עור כהה ושחום, מתאימות גם כצלליות מעבר ולשקע העין, ניתן ניתן לצור איתן לוק איפור מושלם, מהיר וללא מאמץ.
הן כבר אצלי בתיק האיפור, אני התאהבתי!

מכילות ויטמין E לאפקט אנטי אייג'ינג,אינו מכיל פרבנים, לא נוסה על בעלי חיים.
מחיר לפלטה: 465 שקל.
ניתן להשיג בסניפי IL Makiage ברחבי הארץ.

אופנה-IL MAKIAGE Highliter light
IL MAKIAGE Highliter light. צילום: אור צרפתי

ליראק פריז 

מותג הפרימיום ליראק פריז משיק מוצר חדש: תכשיר ניקוי פעיל מקציף לפנים בעל הפעולה הכפולה:  FOAMING CREAM DOUBLE CLEANSER.

התכשיר מסיר באופן יסודי שאריות איפור ופגעי זיהום אוויר וגם תכשיר לניקוי יסודי של עור הפנים מפסולת, זיעה ושאריות תאים מתים. אידיאלי לעור רגיל/מעורב.  בעל ניחוח רענן של פרחי גרדניה, יסמין ולוטוס. 

מכיל: חומצה היאלורונית- להענקת לחות והחלקת העור , חומצה לקטית – לטיהור העור , תחליב אנזימטי פעיל נגד מזהמים, ניקוי בטכנולוגיית מיקרו מגנט 

הוראות שימוש: למרוח את התכשיר על עור פנים יבש, לעסות מעט עם האצבעות, להקציף עם מעט מים, לעסות שנית ולשטוף במים. לשימוש חיצוני בלבד, יש להימנע ממגע באזור העיניים. 

מחיר: 149 שקל ( 150 מ"ל)
להשיג: באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

מדובר במוצר מצויין. מסיר איפור בקלות, מרענן את העור. עם ריח ומרקם טובים. עושה את העבודה באופן מעולה.

ליראק פריז. קצף ניקוי-אופנה
ליראק פריז. קצף ניקוי. צילום: אסף לוי

Palette 

 Palette מבית שוורצקוף משיקה 8 גוונים חדשים של הסדרה "פאלטה דלוקס", צבע לשיער עשיר
בפיגמנט מרוכז, הסדרה החדשה מבטיחה להשאיר את הצבע על ראשינו ל-8 שבועות בניגוד לצבעי שיער אשר נשארים עד ארבעה שבועות בלבד, כיסוי מלא של שיער לבן, מגיע בערכה קלה לשימוש ביתי, המכילה שפורפרת צבע, קרם חמצן, כפפות ומסכת הזנה לאחר צביעה.

מחיר מומץ לצרכן: 39.90 שקל.
ניתן לרכוש ברשתות השיווק ברחבי הארץ.


AHAVA

AHAVA משיקה את CC CREAM SPF30 – קרם CC לתיקון גוון העור והגנה מהשמש.
קרם CC המציע פתרון לתיקון גוון העור (אדמומיות, פגמי עור, עור עמום ועייף) ע"י טכנולוגיית פיגמנט חכמה, מעניק זוהר ולחות וגם הגנה מהשמש. קרם ה-CC של AHAVA הוא קרם רב תכליתי המסייע בכיסוי פגמים, איחוד גוון העור והגנה יעילה מהשמש, בתוספת תועלות טיפוח כגון לחות על מנת לשמור על העור נינוח ומטופח. CC הם ראשי תיבות ל Color Correction – לכיסוי ותיקון גוון עור לא אחיד: אדמומיות, פגמי עור קלים, עור עמום ועייף, שינוי גוון וכו'.

קרמי הCC ממוקמים בתפר שבין איפור לטיפוח ומשמשים כתחליף עבור קונסילר ומייק אפ עבור נשים שרוצות להמעיט במוצרי איפור או לחילופין להבטיח תיקון נוסף לגוון העור שלהן, ולכן ניתן למצוא קרמי CC גם במותגי טיפוח יוקרתיים וגם במותגי איפור. זהו ללא ספק מוצר אידאלי שכדאי לקחת איתך בתיק האיפור כדי לרענן את מראה העור במהלך היום ולהבטיח לעור הגנה מהשמש.

קרם ה-CC החדש שלAHAVA  מכיל שתי טכנולוגיות חדשניות וחכמות המאפשרות לו לתקן ולהגן על העור באופן אופטימלי: תיקון גוון העור בהתאמה אישית.

טכנולוגיית Cameleon Caps™ המבוססת על פיגמנטים מקופסלים המשתחררים רק במגע עם העור ומתאימים עצמם לגוון העור שלך. בזכות התחכום הטכנולוגי, קרם ה-CC של AHAVA הוא מוצר אוניברסלי, המגיע בגוון אחד המתאים לכולם.

הגנה: –SunCaps™ מיקרו קפסולות זעירות ושקופות המכילות מסנני קרינה UVA/B. המיקרו קפסולות יוצרות בידוד אופטימלי 

למסנני הקרינה בתוך הפורמולה וממקסם את יעילותם לפעול בזמן אמת.

מוצר נהדר לקיץ המשמש גם כפריימר או לשימוש ללא מייקאפ, אינו שמנוני ואינו מכביד על העור, מאחד את העור ומחיה עור עייף ואפרורי. ממליצה עליו בעיקר כפריימר, המייקאפ מתיישב עליו בצורה מושלמת

בין היתרונות הרבים של קרם הcc:

  • תיקון גוון העור – אדמומיות, פגמי עור וגוון לא אחיד
  • גוון אחד – מתאים את עצמו לכל גוון עור בזכות טכנולוגיית פיגמנט חכמה
  • מוסיף זוהר, אחידות, לחות ורכות לעור
  • מעניק לעור הגנה גבוהה SPF30

הוראות שימוש: למרוח כשלב אחרון בטיפוח ולפני מריחת מייק אפ.
מחיר: 129 שקל, לתכולת: 30 מ"ל
ניתן להשיג: באתר האונליין ahava.co.il, וברשת חנויות AHAVA (דיזנגוף ת"א, כיכר קדומים יפו, ממילא ירושלים וחנויות ים המלח) למידע נוסף, בקרו באתר: www.ahava.co.il

אהבה
אהבה. צילום: יח״צ

PUPA

PUPA מותג האיפור האיטלקי מחדש עם 2 מוצרים חדשים גלוס ווליומייזר למראה שפתיים מלאות נפח סדרת גלוסים חדשים עם אפקט מתפיח שפתיים: PUPA SEXY GLOSS Ultra Sexy Volume Effect וקרם שפתיים ווליומייזר להדגשת קווי מתאר ושפתיים מלאות נפח

PUPA Sexy Lips Volumizer
מותג האיפור האיטלקי ממשיך לחדש ולהפתיע עם שני מוצרים חדשים למראה שפתיים מלאות נפח ומודגשות: ווליומייזר קרם למראה שפתיים מלאות נפח והדגשת קווי מתאר השפתיים  PUPA SEXY LIPS VOLUMIZER –  מאפשר שימוש כפול כבסיס לשפתון להעצמת האפקט או כקרם שפתיים מרענן להדגשת השפתיים וקבלת מראה מלא נפח. וסדרת גלוסים חדשה בת 6 גוונים אופנתיים עם אפקט נפח לשפתיים מלאות ומודגשות – PUPA SEXY LIP GLOSS Ultra Sexy Volume Effect.

הגלוס החדש PUPA SEXY LIP GLOSS Ultra Sexy Volume Effect  מגיע  ב-6 גוונים יפהפיים, מעניק נפח ייחודי למראה שפתיים מלאות ומודגשות במראה מלא נפח. מרקם חלק וקרמי מבטיח ברק עשיר.  מחיר 67 שקל.

הווליומייזר החדש של פופה PUPA Sexy Lips Volumizer Lip and Contour Volumizer הוא קרם לקווי המתאר והשפתיים למראה שפתיים מלאות נפח. מאפשר שימוש כפול כקרם שפתיים מרענן המעניק אפקט שפתיים מלאות נפח, או כבסיס לפני השימוש בגלוס או שפתון להדגשת השפתון וקבלת מראה שפתיים מוגדרות וחושניות.  הפורמולה הייחודית מעושרת ב volufiline המחליק קמטוטים עדינים סביב השפתיים, מכיל חומצה היאלורונית המעניקה לחות ונפח.  מחיר 79 שקל.

ההבטחה של פופה לנפח שפתיים לא הוכיחה את עצמה, הגלוסים יפים מאוד, אך מלבד ברק יפה וגוון מדהים על השפתיים לא מצאתי שום אפקט שמקנה נפח אמיתי לשפתיים. הקרם בסיס מתייבש על השפתיים וההרגשה לא ממש נעימה.

ניתן להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר פארם.

אופנה-PUPA SEXY LIPS GLOSS. ווליומייזר  Ultra Sexy Volume Effect
PUPA SEXY LIPS GLOSS. ווליומייזר Ultra Sexy Volume Effect. צילום: יח״צ חו״ל

הרבליייף

מוצר נוסף לניקוי הפנים. הפעם של חברת חברת הרבליייף המציעה ג'ל ניקוי עם תמציות שמני הדרים מסדרת HERBALIFE SKIN לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים: מסיר לכלוך ואיפור ומותיר את העור נקי ורענן. בעל נוסחה יחודית המכילה: ויטמין B3, ויטמינים נוגדי חמצון C ו-E, אלוורה, שמני הדרים (תפוז ואשכולית), גרגרי חוחובה, חרוזי מיקרו לניקוי עמוק המנקים את העור ומעניקים לו ברק. מתאים לעור רגיל עד שמנוני, לגברים ונשים כאחד. המוצר נבדק דרמטולוגית, אינו מכיל פאראבנים או גופרית ולא נוסה על בעלי חיים. מוצר חיוני על בסיס טבעי. מומלץ!

מחיר:  115 שקל (תכולה 150 מ"ל)
להשיג באתר (אצל המפיצים):https://herbalife.co.il/

אופנה-הרבלייף--ג'ל-ניקוי-הדרים
הרבלייף. ג'ל ניקוי הדרים. צילום: סטודיו דיטיילס

אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

תגובות פייסבוק