ענבל דרור וביונסה

ענבל דרור מלבישה את ביונסה-11
|

ענבל דרור: "זה כמו חלום שמתגשם. אין דבר מרגש יותר מההכרה וההערכה של הכוכבת המובילה בעולם ביונסה, למותג שלי. זהו כבוד גדול ומחמאה ענקית להיות חלק מהמופע שלה".

יום עצמאות שמח למעצבת האשדודית ענבל דרור: הזמרת והכוכבת העולמית BEYONCE מופיעה במסגרת סיבוב ההופעות העולמי החדש, בשמלות בעיצובה

ענבל דרור מלבישה את ביונסה-1
ביונסה לובשת ענבל דרור – צילום יחצ חול

גאווה ישראלית למעצבת האופנה ענבל דרור, זו הפעם השניה בה הזמרת העולמית וכוכבת הענק ביונסה לובשת את דגמיה של דרור.  ביונסה פתחה את סיבוב ההופעות העולמי החדש שלה “FORMATION”, לו מחכים בכל העולם וגם בארץ, עם שמלות בעיצובה של ענבל דרור.

ענבל דרור מלבישה את ביונסה-16
ביונסה לובשת ענבל דרור – צילום יחצ חול

בהופעתה של ביונסה בסיבוב ההופעות “FORMATION” אשר נערכה ביוסטון טקסס ארה"ב, ביונסה לבשה שמלה מודולארית של ענבל דרור, שהפכה לבגד גוף. השמלות של ענבל דרור לביונסה ימשיכו להיכלל כחלק מליין התלבושות בסיבוב ההופעות של ביונסה.

ענבל דרור מלבישה את ביונסה-14
סקיצה ענבל דרור לביונסה

עיצוביה של ענבל דרור לביונסה  נוטים לסגנון הויקטוריאני, עם נגיעות שבטיות, ברוח הקליפ האחרון של ביונסה, “FORMATION” הנושא את שם המופע.
זו אינה הפעם הראשונה שהזמרת הבינלאומית בוחרת בבגדי המעצבת ענבל דרור. הפעם הקודמת היתה בטקס פרסי ה"גראמי" בפברואר האחרון, אז לבשה שמלת תחרה מקולקציית 2016.
מארני סלופונטה הסטייליסטית של ביונסה פנתה אישית למעצבת ענבל דרור חודשים לפני תחילת סבב ההופעות, בבקשה שזו תעצב לביונסה שמלות שילוו אותה בסבב ההופעות, לאחר שביונסה התאהבה בסגנון העיצוב של דרור בטקס הגראמי. השמלות נתפרו CUSTOM MADE למידותיה של ביונסה.

ענבל דרור מלבישה את ביונסה-12
עמוד האינסטגרם הרשמי של FORMATIONTOUR ביונסה לובשת ענבל דרור
ענבל דרור מלבישה את ביונסה-13
עמוד האינסטגרם הרשמי של FORMATIONTOUR ביונסה לובשת ענבל דרור

 

ענבל דרור מלבישה את ביונסה-15
ענבל דרור. צילום: יניב אדרי

ענבל דרור

עיצוביה של ענבל דרור, בת ה-39 מאשדוד, הפכו לשם דבר בעולם כולו ועיצוביה מתפרסמים באופן תדיר במיטב המגזינים ואתרי האופנה הנחשבים בעולם.
בין הכוכבות ואייקוניות האופנה העולמיות, ששמלותיה נלבשו על ידי: השחקנית נעמי ווטס, ג'וליאנה רנסיק שהנחתה את טקס הגראמי 2014 באוברול פרי עיצובה של ענבל, איבונקה טראמפ שהתחתנה עם שמלת כלה בעיצובה, השחקנית גבריאלה ווילד, לורין קית' (אשתו של הזמר ניק קרטר), ג'קלין מקינס, ועוד.
בישראל שמלותיה המפורסמות ביותר הן: שמלת הזהב ליום הולדתה ה-30 של בר רפאלי ושמלת החתונה השנייה שלה, ריטה, בסיבובי ההופעות שלה, רותם סלע, שמלת הכלה של לירן כהנר, שירלי בוגנים, שרון גניש, מרינה קבישר, חן שילוני ועוד רבות אחרות.

ענבל דרור למדה לימודי עיצוב אופנה ב"שנקר" (בית ספר גבוה להנדסה ועיצוב אופנה), וסיימה את לימודיה בהצטיינות בשנת 2000. עם תום לימודיה התמחתה במשך 3 שנים בבית האופנה של מעצב העל רוברטו קוואלי (Roberto Cavallai) במילאנו, איטליה.

בשנת 2003, ענבל דרור חזרה לארץ, והחלה לעצב שמלות כלה מבית הוריה בעיר הולדתה אשדוד. ובשנת 2005, הקימה דרור את בית האופנה " ענבל דרור haute couture" , יחד עם יוהאן אבוחצירה ומרינה קידר, שותפיה העסקיים. בשנת 2012 החלה ענבל דרור לייצא שמלות כלה לסלון הכלות הידוע Morgan Davies בלונדון, אנגליה.

ענבל דרור מלבישה את ביונסה-17
ביונסה לובשת ענבל דרור – צילום יחצ חול

כיום החברה מעסיקה כ-70 עובדים בישראל, ועוד כ-35 עובדים ברחבי העולם.
קולקציות שמלות הערב ושמלות הכלה של ענבל דרור, משווקות ונמכרות כיום בפריסה עולמית של למעלה מ -75 סלוני כלות ובוטיקים מובילים בעולם, ביניהם:
Panache Bridal בוורלי הילס, קליפורניה, ארה"ב.
Mark Ingram Bridal Atelier ניו- יורק, ארה"ב.
Audella Bridal House הונג קונד.
Metal Flaque פריז, צרפת.
Morgan Davies לונדון, אנגליה.
כמו כן, באיטליה, אוסטרליה, הולנד, רוסיה, אירלנד, קוריאה, סין, טאיוואן, סינגפור, טורקיה, גרמניה, ספרד, קנדה ועוד.
בימים אלה נמצאים כ-48 סלוני כלות, בוטיקים ורשתות יוקרה, בהמתנה לקבלת הזיכיון לשיווק בית האופנה "ענבל דרור haute couture".

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק