Kate Bock ל-BERTA

Kate Bock ל-BERTA-2
|

הטופ מודל המובילה Kate Bock דוגמנית "ספורטס אילוסטרייטד" המפורסמת נבחרה לפנים של BERTA מעצבת שמלות הכלה הישראלית לקמפיין החדש של המותג לחורף 2017

הדוגמנית המפורסמת Kate Bock נבחרה להוביל את קמפיין מותג הכלות הישראלי, BERTA, שמצולם בימים אלו בניו יורק עם צלם האופנה דודי חסון. קייט דוגמנית מפורסמת של "ספורטס אילוסטרייטד" ומדורגת במודלס.קום בדירוג הדוגמניות הסקסיות ביותר שלצידה מככבות אלכסנדרה אמברוסיו, אדריאנה לימה ובר רפאלי. על השיער אחראי מעצב העילית הניו יורקי טד גיבסון Ted Gibson.

Kate Bock ל-BERTA
Kate Bock ph pr

ברטה, מעצבת ישראלית עם יותר מ-20 שנה בתחום הכלות. בשלושת השנים האחרונות פרצה לשוק הבינלאומי וכבשה אותו בסערה עם 70 סניפים שמוכרים את המותג ברחבי העולם. בין הבוטיקים שבהם ניתן למצוא את עיצוביה של ברטה כיום נמנים Saks 5th Avenue ו-Nordstrom בארה"ב ו-The Wedding Club אשר מוקמת בשכונת Knightsbridge היוקרתית בלונדון ובוטיקים רבים נוספים.

המעצבת נבחרה ע"י ELLE איטליה לאחת מבין 5 מעצבי שמלות כלה הטובים בעולם. הלבישה סלבריטאיות רבות: הפאשניסטה והאיט גירל Jasmine Sanders המכונה "גולדן ברבי" חברתן הטובה של קלואי קרדשיאן, קנדל ג'נר וג'יג'י חדיר, ובלה חדיד, כוכבת הפופ הבריטית: קימברלי וולש, מיס אמריקה: אוליביה ג'ורדן, הכדורגלנית: אלכס מורגן וכוכבות נוספות.

בבית האופנה של ברטה המשתרע על 1,500 מטר רבוע, בו מועסקים למעלה מ-60 עובדים. כל השמלות מיוצרות בישראל בעבודת יד, כאשר כל שמלה עוברת תהליך ייצור של קרוב לחודש, שבו כל פנינה, אבן סוורובסקי ואפליקציית תחרה נרקמים בעבודת יד ע"י רוקמות מיומנות מהטובות ביותר והכל תחת עינה הבוחנת של ברטה. גם כיום, בהיקפי הייצור שאליה הגיעה, ברטה עדיין מעורבת באופן מוחלט בהליך הייצור של כל פריט.

ניתן ללמוד מעט על הצלחתה הכבירה של ברטה בעולם גם מרמת החשיפה שאליה הגיעה ברשתות החברתיות, ברטה מובילה באינסטגרם עם למעלה מ-1,000,000 עוקבים ומעל 400,000 עוקבים בפייסבוק.

 

פורסם בקטגוריה שמלות כלה
תגובות פייסבוק