נטע אלחמיסטר התחפשה לבמבי. רוצה גם? בואי תלמדי. זה קל!

נטע אלחמיסטר, נטע אלחמיסטר פורים, צילום רון קדמי
|

פורים מתקרב. מסקרן לדעת מי יהיו כוכבי השנה. נטע אלחמיסטר בחרה במבי חמוד, קל לביצוע ומתאים לכל גיל. גם אתם יכולים במספר שלבים פשוטים. נתחיל?

 

נטע אלחימסטר לסקארה קמפיין פורים. צילום: רון קדמי
נטע אלחימסטר לסקארה. צילום: רון קדמי

 

מאת מערכת המגזין

במבי. כך עושים זאת. מספר שלבים פשוטים.

בסיס – לשמירה על העור תמרחו קרם לחות להכנת העור ומייק אפ בגוון שזוף, מעליו צרו הצללות של עצמות הלחיים וקווי המתאר של הפנים בעזרת פלטת קונטור במרקם קרם, אותו תחזקו עם פלטת קונטור יבשה במרקם אבקה. פעולה זו חשובה כדי ליצור בסיס יפה ועמיד לבמבי.
איפור עיניים – העיניים מאופרות וחתמות עם אייליינר ג'ל חום עבה 01 ומעליו פס אייליינר שחור דק יותר להדגשה. מסקרה Girl boss מוסיפה נפח ונוכחות לריסים.
ציור הבמבי – את עיצוב הנקודות הלבנות של הבמבי על פני שטח הפנים והגוף תצרו בעזרת פלטת צבעי איפור פנים וגוף מסדרת רוק סטאר מס' 04 ושימוש בצבע הלבן. צבע מים שחור תוחם משמש לעיצוב האף ויורד עד לשפתיים. שימוש בסט מברשות "פארטי" המיועדות לציורים, יקל על האיפור ויבטיח דיוק.
ציפורניים – עצבו במראה תואם בגווני חום-לבן עם פרנץ' הפוך ונקודות לבנות.
תוספת גלאם (זוהר) – מומלץ להשתמש בפלטת איפור פנים וגוף מטאלי מסדרת רוק סטאר מס' 09 שייתנו גימור קורן במיוחד לעור. את הנצנצים מדביקים בעזרת פריימר או שימר נוזלי.
לסיום – הוסיפו ברונזר שימר GLOW על הכתפיים והמחשוף למראה נשי יותר אספו את השיער לקוקיות מגולגלות במקום קרנייםאותם תקבעו בעזרת ספריי חזק מסדרת HAIR SALON לשיער.

 

פלטת צבעי מים לפורים של רשת סקארה מסדרת רוק סטאר 39.90שח צילום קית' גלסמן (3)
סקארה. פריימר, פלטת צבעי מים, קונטור צלליות, שימר נוזלי. צילום: קית' גלסמן

 

טיפים מדליקים לפורים

1. לדמויות נוספות של בעלי חיים ניתן לאמץ את הבסיס של הבמבי ולהוסיף שיניים של ארנב בצבע מים לבן, שפם חתולי בצבע מים שחור או חברבורות מנומרות.
2. הסרת מסכת האיפור חשובה לא פחות מהנחתה, הצטיידו מראש במסיר איפור עיניים דו-פאזי, בחלב פנים או בתרחיץ הידרופילי המכיל שמנים צמחיים, אלה יסירו בצורה קלה יותר איפור פורימי. לקינוח, סיימו עם מי פנים מיסלריים עדינים שירוו את העור בלחות וירגיעו גירויים.
סיום כל מראה בהתזת פיקסר ספריי מקבע איפור יבטיח הישרדות גבוהה של האיפור לאורך זמן.

*באדיבות רשת האיפור SACARA
את מוצרי סקארה ניתן להשיג בסניפי הרשת  ובסניפי הרשת בכל רחבי הארץ ובאתר SACARA.CO.IL

 

מגזין אופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: fashionisraelmagazine
קבוצת האופנה והביוטי שלנו פתוחה לכולם: מגזין אופנה של ישראל
פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי
תגובות פייסבוק