אופטיקנה ממשיכה להכתיב טרנדים

קאטליה 2023 _ צילום סיימון אלמלם (8)1
|

הקולקציה מציגה 30 דגמים של משקפי שמש, 20 דגמים של משקפי ראייה  הכולל גם בדיקת אופטומטריסט 

Cattleya

רשת אופטיקנה משיקה את קולקציית 2023 של מותג Cattleya. הקולקציה החדשה משלבת 50 דגמים חדשים מתוכם כ- 30 משקפי שמש ו-20 משקפי דגמים של משקפיים אופטיים. 

קאטליה 2023. צילום: סיימון אלמלם - 1
קאטליה 2023. צילום: סיימון אלמלם

הקולקציה הנוכחית ממשיכה להכתיב טרנדים, עם הקו הצעיר והאדג'י של המותג, זה שמתכתב עם החיים עצמם. הקולקציה החדשה משלבת נגיעות של אופנה עילית עם פנטזיה וירטואלית ומציעה מגוון מסגרות בגוונים ירוקים עזים ברוח טרנד הקיימות החם הכובש את עולם האופנה, לצד מסגרות בעלות צבעים נועזים נוספים, שימוש בחומרים ממוחזרים, מסגרות א-סימטריות, מסגרות בעלות פרופילים עבים וחדים, מסגרות בהירות ושילובים של שרשראות ומסכות. 

מותג המשקפיים Cattleya ("קאטליה") הושק לראשונה בקיץ 2021. הקולקציה מציגה עיצובים השואבים השראה מבתי האופנה המובילים באירופה בשילוב נגיעות לטיניות. 

מקור השם "קאטליה", הוא סחלב קולומביאני נדיר הגדל ביערות הגשם של קולומביה ונחשב ליפה בפרחי הסחלב. המותג פונה לקהל יעד צעיר, אופנתי שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם ולא מתפשר על איכות במחיר נגיש. המותג מאופיין בעיצובים טרנדיים, שמשלבים בין החיים הדיגטליים לפיזיים.

קאטליה 2023. צילום: סיימון אלמלם - 5
קאטליה 2023. צילום: סיימון אלמלם

חומרים מתקדמים

המשקפיים מיוצרים בתנאים קפדניים ומשלבים את החומרים המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה דוגמת טיטניום, אפונים קרמיים נעימים למגע שיוצרו בשיטה ייחודית וסופיות במילוי שרף מבודד המאפשר הרכבה נוחה ובלתי מורגשת. בנוסף, הצירים של משקפי "קאטליה" מגיעים עם תוספת פנימית קשיחה העשויה מפלדת אל-חלד. המסגרות קלות, גמישות והיפו-אלרגניות. עדשות המשקפיים עשויות מהחומרים המתקדמים ביותר ועוברות את מבדקי בקרת האיכות המחמירים ביותר כדי לתת לעין הגנה וסינון מקסימלי של הקרינה המזיקה.

רשת אופטיקנה הוקמה בשנת 1988 והיא הרשת הקמעונאית המובילה בתחום האופטיקה. לרשת 80 סניפים בפריסה ארצית מדן ועד אילת. בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותגים והטרנדים המובילים בעולם, עדשות למשקפיים בטכנולוגיה ובאיכות הגבוהה ביותר, עדשות מגע ומכשירי שמיעה. הרשת מעניקה שירותי אופטומטריה מהמתקדמים בישראל הן באמצעות חדרי בדיקה בעלי המכשור החדשני ביותר והן על ידי אופטומטריסטים מקצועיים אשר עוברים הכשרות, הסמכות והדרכות שוטפות בסטנדרט הגבוה ביותר. כחברה המובילה את ענף האופטיקה בישראל, אופטיקנה לוקחת אחריות על העלאת מודעות הציבור 

לבריאות העין ולתקינות הראייה. אחריות זו באה לידי ביטוי בפעולות יזומות רבות ברמת הלקוחות ובהחדרת מוצרים בעלי טכנולוגיה פורצת דרך.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק