אוריה עזרן וגלעד קרשין מהפנטים את אופטיקנה

השמלה של אוריה עזרן ל״קאטליה״ - אופטיקנה. דוגמנית: יעל שלביה. צילום: שי פרנקו-7
|

מותג המשקפיים 'קאטליה' מבית אופטיקה מציג קולקציית משקפיים בצילומים ייחודיים בשיתוף שני מעצבים בולטים בתעשייה הישראלית שיצרו עיצובים מרהיבים לסדרת צילומים שכולה תקווה בימים אלו

ברשת האופטיקה הותיקה 'אופטיקנה' נמכרים עשרות מותגי משקפי שמש וראייה, ביניהם גוצ'י, ריי באן, פראדה, ורסצ'ה, ג'ימי צ'ו ועוד. לרשימת המותגים מצטרף מותג חדש ובלעדי מבית אופטיקנה, 'קטאליה' המציג בסדרת צילומים ייחודית קולקציית משקפיים חדשה.  בצילומים של המותג לקחו חלק שניים מהמעצבים המובילים בתעשיית האופנה הישראלית, אוריה עזרן וגלעד קרשין שעיצבו שמלות יוצאות דופן לצילומים הללו.

השמלה המהפנטת של אוריה עזרן ל״קאטליה״ - אופטיקנה. דוגמנית: יעל שלביה. צילום: שי פרנקו-4
השמלה המהפנטת של אוריה עזרן ל״קאטליה״ – אופטיקנה. דוגמנית: יעל שלביה. צילום: שי פרנקו

אוריה עזרן, מעצבת שמלות כלה וערב ותיקה החליטה לשמר בסדרת הצילומים הזו את הקו האלגנטי הידוע שלה, שמלת ערב מרהיבה המשלבת אלמנטים קלאסיים עם נגיעות מודרניות, "השמלה נועדה להיות כמו פרח צר וארוך, עטופה בעליונית מטאפט שהופכת את המראה לסגור ומסתורי, תוך שמירה על הסקסיות והנשיות" אמרה עזרן. המראה הצמוד של השמלה לעומת העליונית הפתוחה נותנת לשמלה מראה קלאסי של שמלת ערב עם הרבה מאוד דרמה שיושבת נהדר על יעל שלביה.

המעיל המטורף של גלעד קרשין ל״קאטליה״ - אופטיקנה. דוגמנית: יעל שלביה. צילום: שי פרנקו -4
המעיל המטורף של גלעד קרשין ל״קאטליה״ – אופטיקנה. צילום: שי פרנקו

גלעד קרשין, שהספיק להופיע בשבועות אופנה נבחרים ולהלביש משתתפות האירווזיון הישראליות נטע ברזילי ונועה קירל, בחר להפוך מאות נרתיקי משקפיים של המותג למעיל מלא נפח שעליו אלמנטים עם לוגו המותג. "העבודה על המעיל הייתה מרגשת" סיפר גלעד, "לקחת מאות יחידות מחומר גלם לא קונבנציונלי ולהפוך אותו לפריט לבוש היה בהחלט אתגר אך התוצאה מדגימה את כל התכונות הטבעיות והייחודיות של החומר"

השמלה המהפנטת של אוריה עזרן ל״קאטליה״ - אופטיקנה. דוגמנית: יעל שלביה. צילום: שי פרנקו-3
השמלה המהפנטת של אוריה עזרן ל״קאטליה״ – אופטיקנה. דוגמנית: יעל שלביה. צילום: שי פרנקו

לשני הפריטים המרהיבים צורפו זוג משקפיים שחורות מקולקציית HorizonHope לסתיו 2024 של המותג שמוכיחים שמשקפיים זה לא רק פריט שימושי אלא אקססוריז מלא סטייל שאין לוק שלם בלעדיו.

הבחירה לשלב שני מעצבים ישראליים מובילים, ובחירת אתר הצילומים בספרייה הלאומית בירושלים, בעלת הרקע ההיסטורי והתרבותי מהווים אבני דרך בכל יצירה ישראלית שהופכת חשובה יותר בימים הללו, שדרכה מנסים מעצבי המותג לשלוח מסר של חדשנות, יופי ותקווה.

דפנה סאפר -2

דפנה סאפר – כתבת אופנה
אינסטגרם: dafnasaffer@

נינה שוורץ - 3

נינה שוורץ – עורכת אופנה
אינסטגרם: nina_schwartz_stylist@

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק