אופנה – סודות הכירורגיה הפלסטית

בוטוקס, ד"ר מוטי יאיר לוי, הגדלת חזה, העלמת הקמטים, הרמת חזה, חומצה היאלורונית, חן קרופניק, כירורגיה הפלסטית, מאוריצו ברונו נאבה, מוטי יאיר לוי, מתיחת פנים, עיבוי שפתיים, עיצוב שפתיים, פרופ׳ מאוריצו ברונו נאבה - 3
|

אופנה – ביוטי

ד"ר מוטי יאיר לוי מטפל בנשים מכל הארץ בקליניקה שלו ברמת גן וגם מקבל נשים וגברים מכל העולם בקליניקה שלו ברומניה. "היום הרפואה האסתטית והפלסטית תפסה תאוצה למשל בתיירות המרפא מטופלות רבות מעדיפות לטוס לחו"ל על מנת לעבור את הטיפולים האלו. במחירים נוחים יותר ואצל רופאים מקצועיים״

מאת חן קרופניק

כולנו רוצות להיראות כמו כוכבות הקולנוע וכמו הדוגמניות במגזינים ובטלוויזיה. אם זה הגדלה או הרמת חזה, מתיחת פנים להעלמת הקמטים או עיצוב ועיבוי השפתיים. לכל אחת מאיתנו יש משהו בגוף שלה שהיא לא מרוצה ממנו ורוצה לשנות. אם בעבר כל שינוי או תיקון בגוף היה דורש התערבות כירורגית מסובכת עם תקופת החלמה ארוכה, הרי שהיום הרפואה צועדת לכיוון טיפולים מהירים ולא פולשניים שניתן לבצע במרפאה מומחית ולחזור לפעילות יום יומית רגע לאחר הטיפול. נשמע כמו חלום? זו המציאות.

ד"ר מוטי יאיר לוי מטפל תחת המוטו 'עדיף לעשות טיפולים קטנים בשלב מוקדם מאשר להגיע לניתוחים בשלב יותר מאוחר' וחשוב לו ביותר להיפגש עם הלקוחות לפני, להתאים בין המצוי לרצוי ולהסביר להם בדיוק כיצד יראו לאחר הטיפול. לא כל מטופל יכול לעבור כל טיפול ולא כל תוצאה תהיה התוצאה שאותו מטופל רוצה להשיג ולכן הדגש אצל ד"ר מוטי יאיר לוי הוא תיאום ציפיות וטיפולים אשר אפשר לבצע ולהגיע לתוצאות מקסימאליות וטבעיות עם 100% שביעות רצות של מטופל.

את לימודי הרפואה שלו סיים ד"ר מוטי יאיר לוי באוניברסיטת University of Medicine IULIU HATIEGANU Cluj-Napoca ברומניה ולאחר מכן התחיל בשנת 2006 התמחות בכירורגיה פלסטית בטימישוארה שברומניה ואת השנה האחרונה של התמחותו עבר במילאנו איטליה. פרופ׳ מאוריציו ברונו נאבה, פרופסור בעל שם עולמי זיהה את כישוריו של הפלסטיקאי הצעיר והחליט לקחת אותו תחת חסותו וללמד אותו את סודות הכירורגיה הפלסטית האסטטית והשחזורית. את התואר מומחה לכירורגיה פלסטית באירופה קיבל בשנת 2012. ד"ר מוטי יאיר לוי לא הפסיק לרגע ללמוד "עברתי יותר מ-50 קורסים שונים בתחום, לאחר שהבנתי שבנוסף לרפואה הקונבנציונאלית הרפואה היום הולכת לכיוון של טיפול בשיטות לא פולשניות וזה היה פן שהחלטתי להתמקד בו בנוסף לניתוחים הפלסטיים שאני מבצעי״.

כמומחה לכירורגיה פלסטית בישראל משנת 2016 ד"ר מוטי יאיר לוי מטפל בנשים מכל הארץ בקליניקה שלו ברמת גן וגם מקבל נשים וגברים מכל העולם בקליניקה שלו ברומניה. "היום הרפואה האסתטית והפלסטית תפסה תאוצה למשל בתיירות המרפא מטופלות רבות מעדיפות לטוס לחו"ל על מנת לעבור את הטיפולים האלו. במחירים נוחים יותר ואצל רופאים מקצועיים״.

כאמור, ד"ר מוטי יאיר לוי שם דגש על תיאום ציפיות וזה בא לידי ביטוי במבחן התוצאה. כל מטופל המעוניין לעבור הליך כלשהו במרפאתו, בין אם מדובר בהזרקת חומצה היאלורונית לעיבוי ועיצוב השפתיים והפנים, הגדלת חזה או מתיחת פנים, שאיבת שומן ואו מתיחת בטן. ד"ר מוטי יאיר לוי מקפיד על פגישה ואבחון על מנת להתאים לאותו מטופל את שיטת הטיפול המתאימה לו ביותר. "מראה טבעי ותיאום ציפיות חשובים לי יותר מלבצע את הטיפול ולגבות עליו תשלום, מה שכל כירורג פלסטי יכול לעשות בקלות" הוא אומר.

 

בוטוקס, ד"ר מוטי יאיר לוי, הגדלת חזה, העלמת הקמטים, הרמת חזה, חומצה היאלורונית, חן קרופניק, כירורגיה הפלסטית, מאוריצו ברונו נאבה, מוטי יאיר לוי, מתיחת פנים, עיבוי שפתיים, עיצוב שפתיים, פרופ׳ מאוריצו ברונו נאבה - 1
ד"ר מוטי יאיר לוי

בנוסף לטיפולים וניתוחים ברומניה ובישראל, ד"ר מוטי יאיר לוי מעביר הדרכות והרצאות ברחבי העולם וגם עוסק בסיוע רפואי בהתנדבות בעיקר במדינות עולם שלישי. "הטיפולים הפופולאריים ביותר בקרב בנשים הישראליות הם הגדלה והרמת חזה, בעיקר לאחר הריונות או ירידה דרסטית במשקל ומילוי הפנים ועיצוב השפתיים ע״י חומצה היאלורונית וכמובן בל נשכח את טיפולי הבוטוקס. חשוב מאוד שהן תדענה מה הם הטיפולים המוצעים בשוק, מה היתרונות והחסרונות של כל טיפול ותהיינה מודעות לתקופת ההחלמה ותופעות הלוואי, החומרים שבהם משתמשים. רוב הנשים מתייעצות במדיה החברתית ובפורומים השונים בין לבין חברותיהן אך הדבר לא מחליף התייעצות עם רופא מומחה. ללא עלות וללא התחייבות, שתוכל לתת מענה מדויק לכל השאלות והחששות״.

״כמובן בחירת הרופא חייבת להעשות בקפידה ללא התחשבות בפן הכלכלי החיפוש אחר ׳המחיר הזול ביותר׳. כמובן יש לו את המחיר שהוא גובה״. כך לדברי ד"ר מוטי יאיר לוי.

אז אם חשקה נפשכם בפנים חלקות, שפתיים חושניות או חזה כמו לפני ההריונות. תדעו שיש לכם כתובת אמינה ומקצועית ושבכל מקרה חשוב להתייעץ עם גורם מקצועי לפני כל טיפול, גם אם מדובר בהזרקה שהיא כביכול פשוטה ומהירה.

https://www.facebook.com/dr.moti.yair.levy

אופנה I מגזין אופנהEfifo

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק