אופנת גברים: 7 טיפים שיעזרו לכם להתלבש כמו ניק ומקס

nick and maxx. ניק ומקס, צילום: יח״צ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל
|

אופנת גברים: נראה שאחרי כמה שנים של עבודה האחים התאומים-החתיכים-המרקדים-המזמרים ניק ומקס פורצים את גבולות המיוזיקלי עם סינגל וקליפ שהופכים אותם אל מול עינינו לכוכבים הכי נכונים של היום. ויש לנו מה להגיד על הסטייל של השניים

 

ניק ומקס: איתי א. גורביץ' – עורך אופנה

 

nick and maxx. צילום: יח״צ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashiom Magazine, Fashion, Efifo ,מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה ועיצוב, עיתון אופנה, מגזין אופנה אונליין, טרנדים, סטייל-1
Nick & Max. צילום: יח״צ

 

אמרו שגברים לא יודעים להתלבש. אמרו שלגברים אין סטייל. אז אמרו. וברוב המקרים צדקו האומרים. במידה ונוציא את קהילת הגייז מהתמונה, רוב הגברים הישראלים עדיין מוותרים על השקעה בלבוש טרנדי ואופנתי. אבל נראה שהשינוי בדרך אלינו. ותודה לדור הצעיר שלא חושש להתנגדר ולהתחתך להנאת הסביבה. דוגמה לכך הם האחים התאומים ניק ומקס (ניקיטה ומקס רימברג, בני 18) שבימים אלה ממש פורצים את גבולות הסלבריטאיות במיוזיקלי לטובת עולם רחב יותר.

אין לכם מושג מי הם? כנראה, אתם לא בין כ-800K שעוקבים אחרי השניים דרך חשבונותיהם האישיים והחשבון המשותף. אז תפנו לכם כמה דקות מזמנכם וצפו בקליפ חם מהתנור שצולם לסינגל ראשון של השניים.

 

 

עכשיו אנחנו יכולים להמשיך לשלב הבא: הסטייל שברור שיהפוך תוך זמן קצר לאחד הטרנדים החמים. כי הבנות ירצו שהתאומים יעשו להן ילד, והבנים שהם לא ניק ולא מקס ירצו להיראות כמו אלה שרוצים מהם ילד. הנוסחה הקבועה שלא משתנה עם התפתחות הטכנולוגיה. בקיצור, אין ברירה אלא לאמץ כמה טריקים של הפאשניסטים הצעירים.

 

קז'ואל מייד אין ברשקה

מנהלי הצמד ידעו מה לעשות כשהצמידו אליהם סטייליסטים שדואגים לצייד אותם במלתחה נגישה לקהל הרחב. את רוב הלוקים של ניק ומקס תוכלו למצוא בקטלוגים של ברשקה, זארה, פול אנד בר ושות'. כלומר, צעיר, נגיש מבחינה כלכלית וקל לתפעול בקרב העם המחקה.

https://www.instagram.com/p/BckgWrChK6g/?taken-by=nikitarim

לבחירתכם: סקיני או שקי-קאקי

גם אני שמעתי על גזרות רחבות יותר שחוזרות למרכז העניינים. לא במקרה זה, בו מעדיפים הבנים להמשיך את קו הסקיני. לגיוון: אמירה טרנדית יותר דוגמת מכנסיים בעלי מפשעה נמוכה המכונים בעם מכנסי שקי-קאקי או מכנסי טיטול. הכי ניינטיז. הכי אין.

גוונו עם חליפות

אין כמו חליפה מחויטת כדי להפתיע את עין הסובבים הרגילה לקז'ואל א-לה ספורט-אלגנט. להזכירכם, סגנון הלבוש המועדף על השניים.

https://www.instagram.com/p/BlATDppn8e6/?taken-by=nickandmaxx

לבוש תואם

מותר לשימוש רק אם אתם אחים תאומים. או שני חברים שנראים דומים. מאוד דומים. סתם שני חברים, סתם שני אחים או בני זוג מאותו המין מתבקשים להימנע משימוש בטרנד זה. אתם תצאו פאתטיים וחבל.

https://www.instagram.com/p/BmQYStMndIJ/?taken-by=nickandmaxx

בלונדינים נהנים יותר

שמתם לב לבלונד של מקס? בדיוק. שיער בלוק מחומצן חוזר אלינו, גם בקרב בני המין המטרוסקסואלי, יחד עם הטרנדים של אייטיז וניינטיז ששולטים בעולם האופנה.

https://www.instagram.com/p/Bkza1i4F_wQ/?taken-by=rimbergmax

קצת הוואי לנשמה

ככל הנראה, מדובר בחולצות שאומצו בהשראת השיר החדש ISLA (אי בספרדית). ככל הנראה, החולצות הצבעוניות סטייל חופשה בהוואי יהיו איתנו בתקופה הקרובה. אם אתם יכולים, וותרו עליהן.

https://www.instagram.com/p/BmoJ-WZng2U/?taken-by=nickandmaxx

לשון בחוץ זה השחור החדש

כן. בדיוק מה שקראתם. תאמצו את הטרנד לקראת הסלפי הבא. לתאומים זה עובד. אולי יעבוד גם לנו? תעדכנו.

 

האינסטגרם של ניק ומקס: nickandmaxx
האינסטגרם של ניק: nikitarim
האינסטגרם של מקס: rimbergmax

אופנת גברים

Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריה אופנת גברים
תגובות פייסבוק