אופנת גברים: SKETCH ממריא אל על

מגזין אמנות, מגזין אופנה, יוסי קצב ו-SKETCH עכשיו גם בדיוטי פרי-3
|

SKETCH של מעצב האופנה יוסי קצב מעכשיו גם בדיוטי פרי. ״החשיפה תעניק הזדמנות לישראלים ולתיירים לרכוש פריטים אשר עוצבו בלעדית לג'יימס ריצרדסון"

כך מסר מעצב האופנה יוסי קצב שתוקע יתד במתחם האופנה JR/fashion. ״הפריטים מיוצרים בסדרות קטנות של עד מאה פריטים לדגם, דבר המקנה ייחודיות ואינדיבידואליות לכל פריט ופריט, כל דגם ייחודי בפני עצמו ומתחבר בהרמוניה לשאר פרטי הקולקציה כך שתמיד נוכל להציע ללקוח TOTAL LOOK מושלם״.

 

יוסי קצב ו-SKETCH עכשיו גם בדיוטי פרי-6
קולקציית החורף של SKETCK. צילום: תום מרשק

 

מאת מערכת המגזין

קולקציית החורף של SKETCH במתחם JR/FASHION הינה קולקציית קפסולה המיועדת לגברים ומציגה קו קלאסי עם טוויסט אופנתי. בין פריטי האופנה שיימכרו ב-דיוטי פרי: חולצות מכופתרות, מכנסי צ'ינו יחודיים ללא תפרים בצד המעניקים נוחות מירבית, סריגים, סווצר'טים וטי שירט מבדים רכים ונוחים. הקולקציה מייצגת את רוח המותג ותימכר במחירי דיוטי פרי הזולים בכ-17% ביחס למחירים בישראל.

 

יוסי קצב ו-SKETCH עכשיו גם בדיוטי פרי-4
״אנו ממשיכים את המסע עם המותג האיכותי SKETCH של המעצב המוכשר יוסי קצב״. צילום: אלעד כהן

 

בג'יימס ריצ'רדסון קיבלו החלטה להציג מותגים ישראליים לצד מותגי על כמו בוס, ארמני ג'ינס, דיזל, טומי הילפיגר, לאקוסט, פול אנד שארק, זניה, מארק ג'ייקובס, פורלה, וולפורד, ג'וסי קוטור, MONTBLANC, מותג התיקים האיכותי TUMI ועוד, מעניק להם  במה וחשיפה בקנה מידה בינלאומי.

אנדרו דנוס, מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי: ״אנו רואים חשיבות רבה בחשיפת מותגים ישראליים לקהל הרב הפוקד את המתחם הדיוטי פרי. המהלך החל בשיתוף פעולה עם מותג מותגי הים הבועט Bananhot שנחל הצלחה אדירה ונחשף במהלך הקיץ למאות אלפי נוסעים. אנו ממשיכים את המסע עם המותג האיכותי SKETCH של המעצב המוכשר יוסי קצב. הבמה והחשיפה הניתנים למעצבים  במסגרת הפרוייקט יאפשרו להם לגדול ויממשו את חזונה של ג'יימס ריצ'רדסון, להשקיע ולתמוך לקדם את תעשיית האופנה והעיצוב הישראלית".

יוסי קצב: ״אני שמח ונרגש לשתף פעולה עם ג'יימס ריצ'רדסון ולהציג את הקולקציה שלי לצד מותגים בינלאומיים מובילים בעולם המוצרים במתחם האופנה בדיוטי פרי״

 

יוסי קצב ו-SKETCH עכשיו גם בדיוטי פרי-5
קולקציית החורף של SKETCK. צילום: תום מרשק

 

JR/Fashion

שופץ והורחב לפני כשנתיים והוא בבעלות ג'יימס ריצרדסון וחברת אל שרד. המתחם משתרע על שטח של כ-550 מר' בדיוטי פרי  ומציג את הקולקציות החדשות ביותר (לגברים ונשים). המתחם עוצב בסגנון מודרני עם קוים נקיים ומשלב SHOP IN SHOP CORNER של המותגים בוס, דיזל, טומי הילפיגר,פורלה ומותג העטים והאביזרים היוקרתי מונטבלאן. אסטרטגיית מתחם האופנה מתמקדת באופנה ובמותגים בינ"ל, תוך מתן תשומת לב לפריטים ייחודיים בקטגוריית READY TO WEAR  כמענה מושלם לכל צורך ללקוחות בשדה תעופה ובמחירים אטרקטיביים ביחס למחירים בישראל ובעולם.

 

יוסי קצב ו-SKETCH עכשיו גם בדיוטי פרי-1
קולקציית החורף של SKETCK. צילום: תום מרשק

 

יוסי קצב, SKETCH

בוגר מכללת שנקר בהצטיינות, מקים מותג הגברים CASTRO MEN והמעצב בשנים הראשונות, מעצב ראשי בחטיבת הגברים של מוצג DKNY בניו יורק ומעצב הראשי למותג FOX MEN. בתום תקופה זו בחר בדרך עצמאית והקים את מותג SKETCH. קצב זכה 3 פעמים בתואר "מעצב השנה". מותג SKETCH משווק בפריסה מצומצמת של 3 חנויות בתל אביב בלבד, הממוקמות במתחם שרונה, במתחם התחנה וחנות חדשה במתחם שוק הפשפשים.

 

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריה אופנת גברים
תגובות פייסבוק