נערת הרנסנס. ערן שקין

מגזין אמנות, מגזין אופנה, ערן שקין בלקסוס גלרי
|

מגזין אמנות

"נערת הרנסנס" – תערוכת יחיד של האמן והפסל הידוע ערן שקין, תוצג בלקסוס גלרי

התערוכה מורכבת מסדרת רישומים של דמות נערה אשר תופיע על חלונות וקירות המבנה הייחודי; במרכז החלל יתנוסס ציור גדול ממדים של הנערה, בגובה 6 מטרים

 

ערן שקין בלקסוס גלרי-2
נערת הרנסנס. ערן שקין

'לקסוס גלרי', אולם התצוגה הקונספטואלי של לקסוס בת"א, יארח החל מה-11 בנובמבר ולמשך שלושה שבועות, תערוכת יחיד של האמן והפסל הישראלי ערן שקין. בתערוכה, שזכתה לשם נערת הרנסנס (RENAISSANCE GIRL), יעיר ערן שקין לתחייה את איטליה של המאה ה-14 ויציב את ההומניזם כמרכז הקיום האנושי. התערוכה מורכבת מסדרת רישומים של דמות נערה, אשר תופיע על חלונות וקירות המבנה של 'לקסוס גלרי'. במרכז החלל הייחודי יוצב רישום גדול ממדים של דמות הנערה, אשר יתנוסס לגובה של שישה מטרים ורוחב של שניים וחצי מטרים.
בנוסף, יצייר ערן שקין את דמות הנערה על מכונית של מותג רכבי היוקרה. לצורך כך, בחר האמן את דגם ה-NX, המאופיין בזוויות חדות ובעיצוב חדשני, שיתכתבו עם קו האיורים הייחודי של ערן שקין, ויהפכו ליצירת אומנות נוסעת לתקופת התערוכה. תהליך היצירה יתועד בווידאו ארט שיוצג במקום.

ערן שקין: "דמות זו מחזירה למרכז הבמה את הישירות, הפשטות והאנושיות, דברים הנוטים להישכח בחברה הצרכנית של ימינו". הרישומים מצוירים בטכניקה הנקראת ״בומבינג״, המשמשת בדרך כלל ציירי רחוב. שקין מכניס את הטכניקה הזו אל תוך חלל הגלריה״

 

ערן שקין בלקסוס גלרי-1
נערת הרנסנס. ערן שקין

ערן שקין
ערן שקין, 54, אמן ופסל ישראלי ידוע, הציג בניו-יורק תערוכת יחיד ב-NY The drawing center, כמו גם בלונדון, פריז, טורנטו ובריסל.  בנובמבר 2016 נפתחה תערוכת יחיד שלו במוזיאון היהודי בברלין. עבודותיו נמצאות באוסף הקבוע של ה-British Museum– בלונדון, Ludwig Museum שבגרמניה, מוזיאון תל אביב לאמנות ומוזיאון ישראל.

לקסוס גלרי
אולם התצוגה החדש והקונספטואלי של לקסוס הוקם בבניין הבנק לחקלאות, אחד הבניינים המעניינים בעיר, הממוקם בפינת הרחובות קרליבך והחשמונאים ואשר הוקם בשנות ה-50' של המאה הקודמת. במשך עשרים השנים האחרונות, עמד הבניין נטוש והוצאה עבורו תכנית הריסה. ביוזמת לקסוס, שופץ המבנה, כמחווה לשימור פניה של העיר תל אביב ונגנזה התכנית להריסתו. במבואת הכניסה של הבניין, בה מוקמו בעבר דלפקי הבנקאים, הקימה לקסוס את 'לקסוס גלרי' המהווה מקום מפגש לתרבות, אמנות ואנשים. במתחם מוצגות תערוכות מתחלפות ומתקיימים אירועי תרבות שונים, בהם הרצאות, הופעות ומפגשים בנושאים שונים.

 

"RENAISSANCE GIRL" של ערן שקין
לקסוס גלרי – קרליבך 37, תל אביב
תאריכים: 11.11-2.12.2016
שעות פתיחה: ימים א'-ה 08:30-18:00,
ימי ו' וערבי חג 08:30-13:00

 

פורסם בקטגוריה אופנה
תגובות פייסבוק