אופנת נשים: בית השמחות וגולף שחורה

בצילום: מאיה דגן ויעל גולדמן ל׳גולף׳. קולקציית סתיו 2018. צילום: דניאל קמינסקי
|

״איתי הגיע בשני לבוש בגולף שחורה. אני חשבתי משהו זמני. שירפא לי את הלילה הקרוב ויעזוב עם בוא האור וייעלם ולא נזכור״. [קרן פלס]

 

בצילום: מאיה דגן ויעל גולדמן ל׳גולף׳. קולקציית סתיו 2018. צילום: דניאל קמינסקי -1
מאיה דגן ויעל גולדמן ל׳גולף׳. קולקציית סתיו 2018. צילום: דניאל קמינסקי

 

מאת: אפי אליסי

 

בניגוד לאלו שמכירים את גולף דרך קיסריה, אני גדלתי בבית של אבא שאהב את ׳כיתן׳, ׳אתא׳ ו׳גולף׳. ולא, לא היה לו רישיון נהיגה לאבא, אז גם על מכונית גולף אין לי מה לומר. אבל בואו נתחיל מהמיצג שהפיק וביים מוטי רייף עבור קולקציית סתיו 2018 של ׳גולף׳.
ישנם ברי מזל שמשתבחים עם השנים. אני זוכר אותו, את מרדכי היהודי, בחור יפה תואר, גבוה כמעט מעל כולם, שכבש בסערה את העיר הגדולה. הוא טרף את העולם. הוא עדיין גבר הורס, עםהרבה סקס אפיל, רגיש ושרמנטי (לא הטעם שלי. אני מעדיף את המראה המזרחי וטוב לי עם יריב שלי – זה עובד כבר חצי יובל. טפו טפו) שטורף את העולם, ונדמה כי העולם לרגליו.

 

 

אכלנו פחם

אני זוכר תצוגה של קסטרו שנתנו לנו לאכול פחם. והאמת, המיצג של הדוגמנים בכלובים, לא היה פחות שחור מזה. התבאסתי. לא ראיתי חתיכים, יפות שבא לבכות (מהפחם הקאתי), ובעיקר לא ראיתי את החידושים שקסטרו ביקשו להראות לנו.

 

בצילום: ׳גולף׳ גברים. סתיו 2018. צילום: רונן פדידה
׳גולף׳ גברים. סתיו 2018. צילום: רונן פדידה

 

ברנש מוכשר

אני אוהב אנשים בתנועה, כאלו שיש להם מוסר עבודה והם עובדים קשה. הממזר הזה מוטי, הטריף אותי עם הבריכה של קסטרו בתחילת האביב. הפעם הברנש המוכשר ואיש אהוב תיעתע בי. הייתי מהופנט מהמיצג הסופר אינטלגנטי שהכין עבור קולקציית סתיו 2018 של גולף.

 

בצילום: יעל גולדמן ל׳גולף׳. קולקציית סתיו 2018. צילום: דניאל קמינסקי
יעל גולדמן ל׳גולף׳. קולקציית סתיו 2018. צילום: דניאל קמינסקי

 

מוטי תרגש אותי

אבא ז״ל היה בטוח נהנה להתרשם שם יחד איתי מהבנות היפות (הוא כל כך אהב יהלומים ונשים. את הילומים הוא קנה לאמא, ואת הנשים השאיר לאחרים).
אני דו (קוטבי) חח. נהנה מאמנות ויצירה. כשזה מרגש אותי, אני מסופק. אני מתאר לי מפגש של מוטי רייף עם רביב ברוקמאייר, המנכ״ל המתוחכם של קבוצת גולף, שהיה בו המשפט: ״מוטי תרגש אותי״.

 

 

כבוד לאופנה הישראלית

זו הייתה תצוגת תכלית. בגדים עדכניים, טרנדיים ושיקיים שעושים כבוד לאופנה הישראלית. ליהוק מושלם של דוגמנים ודוגמניות בפוזיציות של הלייף. מילה טובה מ-Efifo גם לאחראים על הסטיילינג המשובח שכמו נתפר לפי מראה וחזות הפנים והגוף של כל דוגמן ודוגמנית. מוטי רייף הביא ל׳בית השמחות׳ את כל העולמות ויצר שם עולם חדש. קפוא ובו זמנית בועט בבפנוכו של הרגש.

 

בצילום: ׳גולף׳ גברים. סתיו 2018. צילום: רונן פדידה -1
׳גולף׳ גברים. סתיו 2018. צילום: רונן פדידה

 

להיות נטע אלחמיסטר

גולף, שבשנים האחרונות הפכה אימפריה של אופנה, במסע רכישות מטורף של פאשניסטה להוטה (כן, גם עדיקא שלהם), יכולה להיות גאה באופנה שהציגה. אם אזדמן למתחם האופנה (קניון TLV FASHION) החדש של תל אביב (האמת, אתמול הייתי שם עם הקטנה שלי באירוע של אינסטגרמיות עם אלין כהן, גל גברעם, אשלי וקסמן, גורו האיפור ומיליון נערות שרוצות גם הן להיות נטע אלחמיסטר. אני צעקתי בלב – עשיתי בחיי מספיק בושות – ׳אמא אני רוצה הביתה׳) ואעמוד ליד חנות של גולף והיפותטית היא תהיה צמודה ל-ZARA. אהיה גאה בישראליות שלי.

 

בצילום: מאיה דגן ל׳גולף׳. קולקציית סתיו 2018. צילום: דניאל קמינסקי
מאיה דגן ל׳גולף׳. קולקציית סתיו 2018. צילום: דניאל קמינסקי

 

אושר אקספרס

והייתה גם תקרית: לקראת סיום האירוע פגשו עיני הנץ שלי את ׳דובדבן׳. אדם שיש לו סוויטה מפוארת אצלי בלב. לא ראיתי אותו שנים. היה נוהג לשים ברנו המזויינת שהייתה לי את השיר המופלא והאחרון של אריק איינשטיין ז״ל (כמה אני מתגעגע לזמר האהוב עליי מכל), ״חוזרים הביתה״, דואט מרגש עם שלמה ארצי שיבדל לחיים ארוכים, מהדיסק הנהדר שלו ״אושר אקספרס״ (כמה משמעויות היו לצמד המילים האלה בחיי, אז בשנת 2012). התקרבתי לדובדבן הזה והדבקתי לו בוסה על הלחי.

מוטי רייף שעמד בצמוד, ביקש ממנו לעזוב את המקום. אני טעיתי! אסור להפריע לדוגמנים בעבודה. מוטי צדק. זה עניין של מקצוענות. הלב נצבט ו׳דובדבן׳ הלך הביתה כשהוא לא כועס על אף אחד. שנתראה בשמחות.

תצוגת גולף, סתיו 2018 ״בית השמחות״, תל אביב

 

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

 

פורסם בקטגוריה אופנת נשים
תגובות פייסבוק