אינטימה לטובת סרטן השד

חודש המודעות לסרטן השד
|

רשת ההלבשה התחתונה 'אינטימה – INTIMA' חוברת לאגודה למלחמה בסרטן לרגל חודש המודעות לסרטן השד

במסגרת שיתוף הפעולה המיוחד שנועד להגביר את המודעות לסרטן השד ולמען תרומה למחקר וסיוע לחולות, רשת 'אינטימה' תעביר 30% ממכירות קולקציית הספורט החדשה קודש לאגודה למלחמה בסרטן במהלך חודש אוקטובר

חודש המודעות לסרטן השד-3
אינטימה סתיו חורף 2015-16 קרדיגן 259.90 שקל, טייץ 169.90 שקל. צילום: יריב פיין וגיא כושי

ענבר נחשון, מנהלת השיווק של קבוצת Golf&Co המחזיקה את רשת 'אינטימה': "בעצם היותנו מותג הלבשה תחתונה המכיר את גוף האישה הישראלי ותומך בכל שלבי חייה האינטימיים, אנו רוצות לתרום ולסייע לנשים וזה למעשה מה שהוביל אותנו לשיתוף הפעולה עם האגודה למלחמה בסרטן. אני מאמינה כי תרומה מסוג זה תסייע לא רק בתחום של בריאות השד והמודעות לסרטן השד, כי אם בכל מה שנוגע להעצמה נשית. אנו קוראות לקהל לקוחותינו ללכת ולהיבדק ולשמור על עצמן."
מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן :"אנו מברכים על היוזמה החשובה. האגודה למלחמה בסרטן פועלת לאורך השנים להעלאת המודעות להפחתת הסיכון לחלות בסרטן השד ע"י אימוץ אורח חיים בריא, אבחון מוקדם והנגשת אמצעי האבחון ע"י ניידות הממוגרפיה של האגודה, תמיכה וליווי של חולות מחלימות ובני משפחותיהן, עידוד המחקר ועוד. פעילויות האגודה בכל רחבי הארץ ,לכל הגילאים והמגזרים נושאים פרי והעלו את שיעור הנשים המאובחנות מוקדם. כתוצאה אנו עדים בשנים האחרונות למגמה של עלייה בהשרדות החולות ולירידה בתמותה הן ביהודיות והן בערביות."

חודש המודעות לסרטן השד-1
אינטימה סתיו חורף 2015-16 טופ 99.9 שקל. טייץ 179.90 שקל. צילום: יריב פיין וגיא כושי

הפריטים עשויים מבדים מחטבים בהרכב בד ייחודי של Cotton spandex nylon Elastan, המיוצרים ע"י מיטב מעבדות הפיתוח הטכנולוגיים, בעלי  אלסטיות מקסימלית, חוזק וגמישות הבד תוך הקפדה על נידוף זיעה וחיטוב מקסימלי של הגוף, המאפשר תנועתיות רבה.
למפרט הטכני הותאמה הנדסת אנוש הכוללת חשיבה על הפרטים הקטנים, החל מכיסים פנימיים למפתחות  וכלה בכיס רוכסן חיצוני קטן וחיוני.
הפריטים כוללים חיתוכים מחמיאים לקוי הגוף, לוגו מחזיר אור (לפעילות ספורטיבית בחושך), בטנות רשת מחטבות וחגורות מותן אוספות ועוד.
בקולקציה מבחר רחב של פריטים כמענה לכל אישה: קרדיגנים, מכנסיים, שורטים וטייצים, גופיות וגוזיות ואף אקססוריז כגון תיקים ונעלי ג'וגינג לפעילות גופנית בכל הרמות, הפריטים מוצעים בגזרות שונות ומחטבות.
פלטת צבעי הקולקציה לחורף הקרוב: דומיננטית וחזקה, בגווני השחור והאפור והדפסי לייזר דמוי עור מנומרים ,סגול, ועוד.

טווח מחירי קולקציית הספורט:
גופיות – 119.90 שקל
גוזיות – 139.90 שקל
טייצים ומכנסיים – 199.90 – 149.90 שקל
קרדיגנים – 259.9 שקל

האגודה למלחמה בסרטן בישראל (ע"ר) נוסדה בשנת 1952 במטרה להפחית את התחלואה והתמותה ממחלת הסרטן ולשפר את איכות חיי החולים. האגודה הינה מוסד ללא כוונות רווח הפועלת הודות לתרומות הציבור בלבד וללא כל מימון מתקציב של משרד ממשלתי כלשהו. עובדה המאפשרת את המציאות לפיה הסיוע הניתן על ידי האגודה נקבע ללא מעורבות של שיקולים זרים, אלא רק על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ. הפרויקטים שנתמכים נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני לטובת הנושא ברמה הלאומית.כל פעילויות האגודה למלחמה בסרטן ניתנות בחינם לכל דורש.
שנות פעילותה בארץ ומגוון התחומים אותם קידמה, הקנו לאגודה למלחמה בסרטן הכרה ציבורית, לאומית ובינלאומית רחבה. לאגודה קבוצות ידידים במספר ארצות בחו"ל וייצוג בפורומים חשובים בישראל ובעולם.
כפטרון האגודה מכהן נשיא מדינת ישראל, הנשיאה המייסדת של האגודה היתה סוזי אבן ז"ל, יבל"א נשיא כבוד של האגודה כיום הינו פרופ' אהרון צ'חנובר, זוכה פרס נובל לכימיה לשנת 2004, היו"ר העומד בראשה, הינו פרופ' אליעזר רובינזון, אשר כיהן גם כנשיא ארגון הסרטן הבינלאומי, ה-Union for International Cancer Control – UICC, סגן היו'ר הינו ליאון רקנאטי, ומנכ"ל האגודה הינה מירי זיו (שכיהנה שתי קדנציות בועד המנהל של ארגון הסרטן הבינלאומי).
לאגודה ועד מנהל מצומצם המורכב מאנשי ציבור, רפואה, מחקר וחבר נאמנים. באגודה פעילים כ- 3,500 מתנדבים הפועלים ב – 70 סניפיה ברחבי הארץ. המתנדבים עוסקים במגוון פעילויות בתחומי הרווחה למען חולי הסרטן, ובתחומי ההסברה השונים, במטרה להביא להעלאת המודעות למחלות הסרטן, לדרכי מניעתן ולחשיבות הגילוי המוקדם

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק