אלין כהן בשת״פ עם אופטיקנה

אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, אלין כהן לאופטיקנה צילום נוי עקרובי
|

רשת המשקפיים משיקה קולקציית קפסולה בעיצובה של אלין כהן 7Seven\\ Aline Cohen והיא תמכר בכל הסניפים

 

אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, אלין כהן מתוך צילומי הקמפיין למשקפי סבן מבית אופטיקנה. צילום נוי ערקובי (2)
אלין כהן לאופטיקנה. צילום: נוי עקרובי

 

מאת: מירב רוםעורכת ראשית

 

אופטיקנה משיקה קולקציית קפסולה חדשה עבור המותג הוותיק SEVEN יחד עם כוכבת הביוטי והרשת, אלין כהן. הקולקציה מונה כחמישים דגמים של משקפי שמש ושלושים דגמים של משקפי ראיה בעיצובים צעירים וטרנדיים והם מגיעים במגוון צבעים.

הקולקציה היא פרי עיצובה של אלין כהן לאחר נסיעת עבודה משותפת עם מחלקת הקולקציה למילאנו לשבוע האופנה ולתערוכת המשקפיים והסתיים בקולקציה חד פעמית, אשר שמה דגש על צבעוניות עזה ושימוש בנצנצים כחומרי גלם, כל זאת בהתאם לליין האיפור שלה ולמבחר הצבעים של האודמים שבקולקציה שלה, כמו כן השתמשו פה גם באלמנטים של זהב אשר יתאימו לתכשיטים.

 

אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, אלין כהן מתוך צילומי הקמפיין למשקפי סבן מבית אופטיקנה. צילום נוי ערקובי (3)
אלין כהן לאופטיקנה. צילום: נוי עקרובי

 

כל מסגרות הפלסטיק בקולקציה עשויות מחומר אצטט משובח (סוג של מלח), עם עדשות בהירות במגוון צבעים: אדום, כחול, צהוב, סגול וורוד.
דגמים כמו: מודל חתולי: דגם חתול קיצוני המגיע בצבעים אטומים שיוצרים אפקט של block color. המשקפיים בצבע האדום הוא בגוון זהה לאחד מליין האודמים של אלין כהן.
פנטו עגול קלאסי: דגם קלאסי בשלושה צבעים שמתאים לכל תווי הפנים.
עדשות בהירות: מודל עם עדשה קטנה ומוצע בצבעי פסטל. תשומת הלב לעדשות בהירות מאפשרות לראות את איפור העיניים, כך שבנוסף הן יתאימו כאביזר אופנתי גם בערבים.

 

אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, אלין כהן מתוך צילומי הקמפיין למשקפי סבן מבית אופטיקנה. צילום נוי ערקובי
אלין כהן לאופטיקנה. צילום: נוי עקרובי

 

אופנתית, שאפתנית ויצירתית

ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של רשת אופטיקנה, מסביר: "בחרנו לרענן את אחד ממותגי הבית הוותיקים הבולטים שלנו, SEVEN, בעזרת ייצוג של דמות צעירה, אופנתית, שאפתנית ויצירתית שמתאימה לערכי המותג. באמצעות מותג SEVEN אנו יכולים להציע דגמי משקפיים אופנתיים, אך במחיר נגיש ובהקפדה על האיכויות האופטיות המאפיינות את הרשת".

המחירים של הדגמים מהקולקציה: משקפי שמש: 399 שקל, ובמחיר השקה מיוחד של 240 שקל. משקפי ראייה: 499 שקל עבור שני זוגות (כולל  עדשות ובדיקת ראייה על ידי אופטומטריסט מומחה) או 299 שקל עבור זוג אחד כולל ציפויים ובדיקת ראייה.

 

 

מירב רום כתבת אופנה

מירב רום
עורכת ראשית – Fashion Israel
מבקרת אופנה וסטייליסטית אישית
אינסטגרם: meiravrom

 

Fashion Israelמגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

 

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק