אנחנו זן נדיר

אסנת מהדב - 555555
|

אל תפסיקו ליצור, לרקוד ולחיות: אנכסימנדרוס הפילוסוף היווני היה הראשון שהעלה את הטענה, כי הדבר הקבוע היחיד בטבע הוא תנועה ושינוי. תכירו את saucy rave fashion. מאדמיניסטרציה לחגיגה עצמית של אופנה

אסנת מהדב-799

התפיסה שהעצמי שלנו קבוע ולא משתנה לאורך חיינו מצומצמת מאוד בדיוק כמו החשיבה שעמידה במקום היא פעולה סטטית. למעשה היא ההיפך הגמור – עמידה במקום דורשת וויסות ושליטה תנועתית פיזיולוגית בגופנו והיא למעשה דינמית הרבה יותר ממה שנדמה לנו.

אסנת מהדב-76

כמה פעמים יצא לנו לחשוב  ולהגיד לעצמנו ״אין מצב! בחיים לא…״ ובסוף הפסקנו לצבוע שיער וגילינו שזה יופי, התחתנו עם אדם שלא דמיינו בכלל שנתאהב בו מעל הראש, הסתקרנו לטעום מאכלים נפלאים שפעם סירבנו לטעום או עברנו לגור בהנאה צרופה במושב שקט אחרי שנים של סולידריות עירונית.

אסנת מהדב-7-2225

החיים הם תנועה ותנועה היא שינוי

לעיתים שינוי שכמעט לא ניתן להבחין בו. לעיתים שינוי דרמטי ומהיר. תבניות התנהגות וחשיבה חשובות מאוד להתפתחות שלנו, לתחושת ביטחון ומשמעות עצמית. הפתיחות לשינוי, ההסתגלות מול מציאות דינמית וההקשבה העצמית לתהליכים של שינוי פנימי –  הם קריטיים להשרדותנו כבני אנוש ולמימוש עצמי מיטיב שמדייק את עצמו בתהליך מתמשך. 

האופנה והסטייל האישי מדגימים בהוויתם את המנעד שבין קבוע לשינוי, הלכה למעשה. שמרית קטש המדהימה תמיד אהבה אופנה, אבל לא תמיד עסקה בתחום הזה. אחרי שנים של עבודה תובענית בתחומי האדמיניסטרציה ולימודי תואר שני במנהל עסקים, במקביל לחיי משפחה ואימהות ל-3 ילדים, היא החליטה לממש את התשוקה שלה ליצירה, אמנות ואופנה.

את התשוקה הזו היא שילבה באהבה הענקית שלה לסצינת המסיבות ופסטיבלי הריקודים הגדולים בחו״ל ובארץ. המותג שהקימה לפני שנה וחצי “saucy rave fashion”, נוצר בעצם מתוך צורך אישי. היא הבינה שאופנת המסיבות בארץ מצומצמת מאוד ביחס לעולם והתחילה ליצור פריטים בעצמה. ככל שהעמיקה ולמדה גם עיצוב – תפירה וציור אופנה, כך גדל גם המותג המשגע שיצרה המורכב מפריטים בעיצובה בתפירה אישית, מפריטים ממוחדשים, בגדים ואקססוריז שהיא מלקטת באהבה גדולה.

אסנת מהדב-799

נפגשנו לנו שתי סטייליסטיות שהן גם ו״גמיות״ יחד לבוקר מלא צבע וחגיגה עצמית דרך הבגדים. שילבנו שילובים מהאוסף המטריף שלה והתאמנתי הלכה למעשה ביציאה מתבניות אוטומטיות. לבשתי בגדים שמעולם לא ניסיתי וגיליתי עולם ומלואו שחוגג את האור שבנו ואת שמחת החיים שכולנו זכאים לחגוג. 

אסנת מהדב-7355

קרדיטים

בגדים ואקססוריז – saucy rave fashion 
אינסטגרם – saucy_rave_fashion@

צילום – שמרית קטש
אינסטגרם – stylish.shima@

סטיילינג – שמרית קטש ואסנת מהדב 

ייצוג (אסנת בהדב) Proaging models agency 
אינסטגרם – Proaging_models@

אסנת מהדב

אסנת מהדב

  • סטייליסטית רגשית
  • דוגמנית פרו אייג'ינג
  • אשת טיפול ומורה לפלדנקרייז
  • אינסטגרם: osnatmahadab
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק